abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220836836
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 06:56 schreef Loveischocolala het volgende:
Hoe is met de kat(ten) van Debbie?
Laatst was de dierenarts er omdat één van de katten al dagen spuugde en een infuus nodig had. Ze zijn er dus nog. Of er goed voor gezorgd wordt is de vraag.
pi_220836839
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 06:59 schreef Kaatje35 het volgende:
Een kind hoort niet op te groeien met een camera en het web opgeslingerd te worden voor weet ik wie allemaal.

Google de namen van de kinderen Nagelkerke. Je schrikt je dood als je de hoeveelheid informatie leest wat naar boven komt. De hoeveelheid filmpjes.
Jij zou dat kind zijn dat zo is opgegroeid en er is niets wat je kunt doen om dat ongedaan te maken. En dat terwijl je er als kind geen invloed op had.
Ik vind dat echt verschrikkelijk triest.
Dit, 100%.
pi_220836847
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 07:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Laatst was de dierenarts er omdat één van de katten al dagen spuugde en een infuus nodig had. Ze zijn er dus nog. Of er goed voor gezorgd wordt is de vraag.
Het nieuwtje is er wel vanaf. Nu gaat alle aandacht naar het boekenkastje.
pi_220836852
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 06:56 schreef Loveischocolala het volgende:
Hoe is met de kat(ten) van Debbie?
Vorige week ergens werd de camera nog neer gezet omdat naait een snoepje kreeg... raider is nog niet op film verschenen... hoe extreem graag ze ze wilde hebben en het hele grooming process van raider.. zodra ze ze heeft boeien ze totaal niet meer 👌
pi_220836864
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 07:11 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het nieuwtje is er wel vanaf. Nu gaat alle aandacht naar het boekenkastje.
Dit! En ze is ook ineens aan het geocaching geslagen... maar nog niet te actief.. ze kwam er natuurlijk achter dat je daarvoor soms echt iets moet doen
pi_220836903
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:06 schreef Raradefayee het volgende:
Ik vind het lijken op een bloeddoorlopen tekst op een muur in goedkope horrorfilms.
Ging even kijken bij Debbie hoe die tattoo eruitziet, en deze beschrijving geeft het goed weer. Jeetje, wat godsgruwelijk afgrijselijk is die tattoo. Zou echt dikke ruzie met mijn man krijgen als ik met zoiets thuis kwam... En door een beginnend artiest laten zetten, dus waarschijnlijk gratis ofzo en gaat ze dr nog reclame voor maken...
pi_220836917
De bakfiets van HVK is ook definitief stuk. Zou er een tikkie komen voor alle sugardaddies?

Al denk ik dat er niet echt geldgebrek daar is, met uitkering, toeslagen, kinderbijslag, schnabbels, gesponsorde kleding en uitjes en aan eten wordt ook niet echt veel geld uitgegeven.
pi_220836943
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 07:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
De bakfiets van HVK is ook definitief stuk. Zou er een tikkie komen voor alle sugardaddies?

Al denk ik dat er niet echt geldgebrek daar is, met uitkering, toeslagen, kinderbijslag, schnabbels, gesponsorde kleding en uitjes en aan eten wordt ook niet echt veel geld uitgegeven.
Ik weet er nog 1 te koop...
pi_220836944
Sowieso zou ik m'n fiets elk half jaar laten keuren. Je kan niet alle mankementen voor zijn maar wel een aantal. En is is daar geen alternatief kan ze weer zeuren.
pi_220836957
Dbm die weer een botox shotje voor flip gaat scoren in Amsterdam 👌 ze doet of ze een dagje pretpark gaat doen 🤦‍♂️ ach voor haar is dat natuurlijk ook 👌 zij is niet degene waarvan iedereen weet dat er een naald in de anus word gestoken 👍 persoonlijke vragen over haar mag je echt niet vragen hoor... maar als je iets over de anus van flip wilt weten... alles is openbaar
pi_220836971
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 07:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die weer een botox shotje voor flip gaat scoren in Amsterdam 👌 ze doet of ze een dagje pretpark gaat doen 🤦‍♂️ ach voor haar is dat natuurlijk ook 👌 zij is niet degene waarvan iedereen weet dat er een naald in de anus word gestoken 👍 persoonlijke vragen over haar mag je echt niet vragen hoor... maar als je iets over de anus van flip wilt weten... alles is openbaar
Maar gelukkig doet ze hartjes over hun gezicht om hun privacy te waarborgen 🫶👌
pi_220836978
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 07:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En waarom moet Flap mee? Dan regel je toch oppas, meisje mist weer een dag school
Maar ja hoogbegaafd he
pi_220836979
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 07:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar gelukkig doet ze hartjes over hun gezicht om hun privacy te waarborgen 🫶👌
Ja maximale bescherming daar! Ze doet echt haar extreme best hun veiligheid en privacy te waarborgen... niemand weet wie ze zijn enzo...
🤔 ja dit was sarcasme
pi_220836984
quote:

Ik heb haar nog nooit zien schooien met een tikkie

Kan het mis hebben hoor!
pi_220836992
Hun namen zijn btw ook gewoon zichtbaar op de trommels 😂😂😂😂
pi_220836993
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 07:53 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
En waarom moet Flap mee? Dan regel je toch oppas, meisje mist weer een dag school
Maar ja hoogbegaafd he
Flap moet mee omdat alle oppassen eng zijn en een mogelijk roofdier...
Sowieso is school een zwaar overrated iets! Kinderen van flu's zijn allemaal al extreem slim en hebben school enkel nodig voor de sociale bezigheden 🤷 ze weten daar niet eens dat je met 7 jaar al flink puber bent
pi_220837003
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 07:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😆
pi_220837004
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 07:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Flap moet mee omdat alle oppassen eng zijn en een mogelijk roofdier...
Sowieso is school een zwaar overrated iets! Kinderen van flu's zijn allemaal al extreem slim en hebben school enkel nodig voor de sociale bezigheden 🤷 ze weten daar niet eens dat je met 7 jaar al flink puber bent
Als mijn kind zoiets zou moeten ondergaan eens in de zoveel tijd, en ik zou een partner hebben. Zou ik zeggen als je zo onzeker bent over oppassen, wat dom is want kind zit tot 14:00 op school en je kan dan toch even mee spelen ofzo.. of hij dan misschien eerder kan stoppen met werken en die meid op kan halen! Nu is ze nog maar 3 dagen deze maand naar school gegaan!
pi_220837063
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 07:58 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Als mijn kind zoiets zou moeten ondergaan eens in de zoveel tijd, en ik zou een partner hebben. Zou ik zeggen als je zo onzeker bent over oppassen, wat dom is want kind zit tot 14:00 op school en je kan dan toch even mee spelen ofzo.. of hij dan misschien eerder kan stoppen met werken en die meid op kan halen! Nu is ze nog maar 3 dagen deze maand naar school gegaan!
Hey jij en ik denken zo... denk dat het altijd wel eens gebeurt dat je jezelf zou moeten kunnen opsplitsen... ik heb kinderen op 3 scholen en vanmiddag om 13:30 een gesprek op 1 school waardoor ik jongste kind waarschijnlijk niet kan ophalen om 14:30! Dus ik heb geregeld dat hij na school met vriendje mee gaat! In eerste instantie zei ik "dan kom ik hem direct ophalen als ik klaar ben" maar die moeder zei dat 16:30 ook ok is 👍 dus doe ik gelijk een boodschap en iets relaxer..
Als dit niet zou lukken zou mijn man vrij hebben genomen (of thuis werken en jongste tussen door ophalen... )
Dat kinderen lopen continue gevaar als ze niet aan hun moeder geplakt zitten vind ik echt zo raar... je hebt toch samen kinderen gekregen?
pi_220837107
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 07:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Misschien kan Sanneke haar, niet zelf betaalde, bakfiets aan haar geven. Toen ze tijdens de verhuizing schooide om geld, spullen en hulp vertelde ze dat ze zelf ook graag iets voor een ander doet en dat dat ook iets is wat ze haar kind mee wil geven.
Dit is haar kans.
pi_220837126
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 11:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende: Sanneke koopt spullen zodat mijan kan helpen met koken 🤔 kind kan net beetje staan wijzen enzovoort.. kan nog niet lopen, los staan, kleine opdrachten uitvoeren 🤔 dus wat moet hij gaan helpen met koken? Dit is leuk als ze jaartje of 4 zijn en echt iets samen kunnen doen..
Ik kijk af en toe op de Instagram van acehitthebass. Zijn zoontje is nu 2,5 (dus wel een stukje ouder dan M). Maar hij deelt zulke schattige foto’s en filmpjes van hen samen, bijvoorbeeld als ze samen aan het bakken en kokkerellen zijn. Echt een heel leuk account om te volgen, vind ik!

[ Bericht 8% gewijzigd door Bloesem81 op 19-05-2026 08:39:13 (Aanpassing) ]
pi_220837132
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 08:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hey jij en ik denken zo... denk dat het altijd wel eens gebeurt dat je jezelf zou moeten kunnen opsplitsen... ik heb kinderen op 3 scholen en vanmiddag om 13:30 een gesprek op 1 school waardoor ik jongste kind waarschijnlijk niet kan ophalen om 14:30! Dus ik heb geregeld dat hij na school met vriendje mee gaat! In eerste instantie zei ik "dan kom ik hem direct ophalen als ik klaar ben" maar die moeder zei dat 16:30 ook ok is 👍 dus doe ik gelijk een boodschap en iets relaxer..
Als dit niet zou lukken zou mijn man vrij hebben genomen (of thuis werken en jongste tussen door ophalen... )
Dat kinderen lopen continue gevaar als ze niet aan hun moeder geplakt zitten vind ik echt zo raar... je hebt toch samen kinderen gekregen?
Precies en je moet denken in oplossingen, hele dag met twee kinderen hangen in een ziekenhuis leuk! Naja voor haar natuurlijk net als de Efteling
pi_220837298
quote:

Ik weet nog wel iemand die een bakfiets te koop heeft staan
pi_220837309
Ik vind het eigenlijk eng wat Tamara deelt, haar zoon gaat op de fiets.. naar de zorgboerderij

De wijk weten we, de zorgboerderij weten we
Niet alleen wij ook andere die haar volgen, zijn naam weten we, zijn familie kennen we.. zal maar 1 gek zijn die denkt hmm waarom zoveel info! Ik vraag het me echt af!
pi_220837539
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 08:54 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik vind het eigenlijk eng wat Tamara deelt, haar zoon gaat op de fiets.. naar de zorgboerderij

De wijk weten we, de zorgboerderij weten we
Niet alleen wij ook andere die haar volgen, zijn naam weten we, zijn familie kennen we.. zal maar 1 gek zijn die denkt hmm waarom zoveel info! Ik vraag het me echt af!
Dat is niet anders dan dat sommige van haar andere kinderen alleen naar school lopen. Of Bob die alleen naar school rent, de Geerts of Nagelkerke kinderen die een weekend alleen thuis zijn etc.
Allemaal teveel informatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')