Moeilijk in te prikken, aangezien ze altijd maar zitquote:Op maandag 18 mei 2026 21:07 schreef Jenn1806 het volgende:
Die opmerking was niet eens tegen Sanneke gemaakt, waar bemoeit zij zich in hemelsnaam mee?? Ze dringt zich maar weer eens op als een of andere wereldverbeteraar 🙄 Wil weer wat veren in haar achterste omdat ze zo goed voor anderen op komt?
Ik ken niemand die elke avond wijn drinkt.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:21 schreef Flipflop12 het volgende:
“In de avond wijn”: is dat niet heel erg 1990 ofzo? Wie drinkt er tegenwoordig nou elke avond nog wijn? Of ben ik daar een te-millenial voor?
Daarom kon ze zo lachend en makkelijk fietsen. Ze was weer eens voor zichzelf op pad.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie weer een tatoeage erbij, intensief dagje zo...
Ik heb 25+ tattoos, maar als iets een aanslag op je lichaam is... Elke keer merk ik dat ik flink moet herstellen. Nu verkeer ik in een uitstekende gezondheid, dus ik kan dat prima aan. Maar zou ik er zo erg aan toe zijn als Debbie zegt te zijn, dan had ik me geen plaatje laten prikken.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik reageer er ook zo op. Het is een wond die moet herstellen.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:28 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik heb 25+ tattoos, maar als iets een aanslag op je lichaam is... Elke keer merk ik dat ik flink moet herstellen. Nu verkeer ik in een uitstekende gezondheid, dus ik kan dat prima aan. Maar zou ik er zo erg aan toe zijn als Debbie zegt te zijn, dan had ik me geen plaatje laten prikken.
Sorry, maar ik vind hem echt lelijk 🫣quote:Op maandag 18 mei 2026 21:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het bosje was al niks, en nu is er nauwelijks wat van overquote:Op maandag 18 mei 2026 21:39 schreef Missinglink24 het volgende:
De kuif van Debbie is zo doorschijnend dun geworden je kijkt zo op haar hoofdhuid
Ik ook, net als 90% van haar tatoeages.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind hem echt lelijk 🫣
Ik ook... vind ook niet lijken op wat jay schreef en omdat ze de text anders zet (boven elkaar ipv naast elkaar) ziet het er nog meer anders uit... zonde ook weer.. Waarom ga je als proefpersoon op je laten kleuren als je zo ziek bent en ook zoiets persoonlijks wil?quote:Op maandag 18 mei 2026 21:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Heel impulsief ook. Hij heeft het op moederdag geschreven en ze heeft het nu al op haar lijf staan.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Moet dat dan tijdens het sporten? 😅 tijdens het sporten draag je toch vnl iets comfortabels om in te bewegen.quote:
Dopamine kik.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:56 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Heel impulsief ook. Hij heeft het op moederdag geschreven en ze heeft het nu al op haar lijf staan.
Mama.mine heeft over een paar dagen een kortingscode. Dit vind ik een voorbeeld, post bijna niks over haar kinderen en maakt prachtige foto's.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:19 schreef Flipflop12 het volgende:
Weet iemand hier een kortingscode van Dilling zonder dat je een flu sponsort? Of als het perse met flu moet, een leuke flu?🙈
Eens hoor, maar ik heb er ook iets over te zeurenquote:Op maandag 18 mei 2026 22:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het enige positieve aan die tattoo vind ik dat het een keer om iets van Jay gaat
Ik vind dat juist heerlijk, lekker zelf eten.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:11 schreef Jenn1806 het volgende:
Waarom zet Tamara weer zo'n vies snoetje op insta? Totaal geen meerwaarde. Niet voor haar, niet voor haar volgers en al helemaal niet voor haar kind.
Sowieso dat geleur van haar altijd dat ze ze echt wel probeert om met een vork te laten eten. Heb niet echt het idee dat ze daar enige moeite voor doet of dat het haar interesseert. Ik vind het echt smerig dat gewroet in eten met die handen sorry 🥴
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:14 schreef Nieve het volgende:
[..]
Eens hoor, maar ik heb er ook iets over te zeurenIk vind het namelijk weer typisch Debbie om dan te kiezen voor een tekstje dat over haarzelf gaat. Ik had bijvoorbeeld gekozen van het eigen geschreven "Jay" in haar positie en niet voor een tekst over mijzelf. Als je goed oplet draait alles wat Debbie doet uiteindelijk toch nog om haar.
🤣maar echt hequote:Op maandag 18 mei 2026 21:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Daarom kon ze zo lachend en makkelijk fietsen. Ze was weer eens voor zichzelf op pad.
Vond hem ook hoog horror gehalte hebben idd...quote:Op maandag 18 mei 2026 22:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik dacht dat Debbie was gekrabd door haar therapie kat maar het is dus een tattoo. Oké.
Ik vind t bij haar wel logischer dan een DBM. DBM doet alsof ze net zoveel was heeft als Tamara 🙈quote:Op maandag 18 mei 2026 22:43 schreef Harper het volgende:
Hoe hoog zou de energierekening van Tamara zijn? Want zij wast en droogt ook erg veel, elke dag weer.
Zij leeft haar leven via dr telefoon. Als ze met Lot op de arm stond voor de spiegel keek ze ook altijd via de telefoon.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:34 schreef Harper het volgende:
Sorry maar hoe AM zichzelf in de spiegel staat te bewonderen en filmen, kijkend naar de telefoon in plaats van de spiegel![]()
quote:Op maandag 18 mei 2026 22:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik dacht dat Debbie was gekrabd door haar therapie kat maar het is dus een tattoo. Oké.
Pasgeleden hadden ze zelf vanuit de website overal op 20% korting. Gebeurd 1 a 2x per jaar.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:19 schreef Flipflop12 het volgende:
Weet iemand hier een kortingscode van Dilling zonder dat je een flu sponsort? Of als het perse met flu moet, een leuke flu?🙈
Ik vind een pauline wingelaar al heel anders voelen. Kinderen komen wel jn beeld, maar het is geen ‘kijk mij eens een leuke moeder zijn’. Het gaat ook niet om de kinderen, het is een onderdeel van. Maar aan de zijlijn.quote:Op maandag 18 mei 2026 23:25 schreef Beertjeteddy het volgende:
Overigens, aangezien dit precies het juiste topic ervoor is ben ik nieuwsgierig hoe jullie hier over denken.
Vinden wij alleen de influencers die hun kinderen inzetten voor bijvoorbeeld reclame of het hele medisch dossier van hun kind ongewenst en ongewild naar buiten gooien
Denk aan de vele dames die hier besproken worden. Da's niet voor niks.
Of is iemand die af een toe een kiekje van zijn of haar kinderen met toestemming deelt net zo erg?
Ik kom er zelf niet helemaal aan uit, dit vraagstuk. En waar ligt de grens dan? Van het eerste zijn we het allemaal 100% eens gok ik zo. Maar waar ligt de grens van het delen van kinderen. Misschien wel helemaal niet? Maar hoe zit het dan met wat oudere kinderen, die af en toe op een vakantie foto komen, met goedkeuring van het kind zelf?
En welke influencers doen het qua delen of niet delen van kinderen in jouw ogen goed? Of in onze ogen?
Ben wel nieuwsgierig hoe jullie hierover denken!
Dat dan weer welquote:Op maandag 18 mei 2026 22:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het enige positieve aan die tattoo vind ik dat het een keer om iets van Jay gaat
Die tattoo is het weer net niet, zoals alles bij Debbiequote:Op maandag 18 mei 2026 22:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
Wij hebben een wijnhandel en ik ben sommelier en zelfs ik/wij drinken niet dagelijks . Proeven wel maar dat spuug je uit dus dat telt niet vind ik.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik ken niemand die elke avond wijn drinkt.
Oke, de oma van mijn dronk iedere avond een rode port. Maar die is al een tijdje dood haha.
Dubbelquote:Op maandag 18 mei 2026 22:43 schreef Sushirijst het volgende:
Mijn hemel wat een wanstaltige tatoeage zeg.
Een openbaar account = geen kinderen.quote:Op maandag 18 mei 2026 23:25 schreef Beertjeteddy het volgende:
Overigens, aangezien dit precies het juiste topic ervoor is ben ik nieuwsgierig hoe jullie hier over denken.
Vinden wij alleen de influencers die hun kinderen inzetten voor bijvoorbeeld reclame of het hele medisch dossier van hun kind ongewenst en ongewild naar buiten gooien
Denk aan de vele dames die hier besproken worden. Da's niet voor niks.
Of is iemand die af een toe een kiekje van zijn of haar kinderen met toestemming deelt net zo erg?
Ik kom er zelf niet helemaal aan uit, dit vraagstuk. En waar ligt de grens dan? Van het eerste zijn we het allemaal 100% eens gok ik zo. Maar waar ligt de grens van het delen van kinderen. Misschien wel helemaal niet? Maar hoe zit het dan met wat oudere kinderen, die af en toe op een vakantie foto komen, met goedkeuring van het kind zelf?
En welke influencers doen het qua delen of niet delen van kinderen in jouw ogen goed? Of in onze ogen?
Ben wel nieuwsgierig hoe jullie hierover denken!
Laatst was de dierenarts er omdat één van de katten al dagen spuugde en een infuus nodig had. Ze zijn er dus nog. Of er goed voor gezorgd wordt is de vraag.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 06:56 schreef Loveischocolala het volgende:
Hoe is met de kat(ten) van Debbie?
Dit, 100%.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 06:59 schreef Kaatje35 het volgende:
Een kind hoort niet op te groeien met een camera en het web opgeslingerd te worden voor weet ik wie allemaal.
Google de namen van de kinderen Nagelkerke. Je schrikt je dood als je de hoeveelheid informatie leest wat naar boven komt. De hoeveelheid filmpjes.
Jij zou dat kind zijn dat zo is opgegroeid en er is niets wat je kunt doen om dat ongedaan te maken. En dat terwijl je er als kind geen invloed op had.
Ik vind dat echt verschrikkelijk triest.
Het nieuwtje is er wel vanaf. Nu gaat alle aandacht naar het boekenkastje.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 07:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Laatst was de dierenarts er omdat één van de katten al dagen spuugde en een infuus nodig had. Ze zijn er dus nog. Of er goed voor gezorgd wordt is de vraag.
Vorige week ergens werd de camera nog neer gezet omdat naait een snoepje kreeg... raider is nog niet op film verschenen... hoe extreem graag ze ze wilde hebben en het hele grooming process van raider.. zodra ze ze heeft boeien ze totaal niet meer 👌quote:Op dinsdag 19 mei 2026 06:56 schreef Loveischocolala het volgende:
Hoe is met de kat(ten) van Debbie?
Dit! En ze is ook ineens aan het geocaching geslagen... maar nog niet te actief.. ze kwam er natuurlijk achter dat je daarvoor soms echt iets moet doenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 07:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het nieuwtje is er wel vanaf. Nu gaat alle aandacht naar het boekenkastje.
Ging even kijken bij Debbie hoe die tattoo eruitziet, en deze beschrijving geeft het goed weer. Jeetje, wat godsgruwelijk afgrijselijk is die tattoo. Zou echt dikke ruzie met mijn man krijgen als ik met zoiets thuis kwam... En door een beginnend artiest laten zetten, dus waarschijnlijk gratis ofzo en gaat ze dr nog reclame voor maken...quote:Op maandag 18 mei 2026 23:06 schreef Raradefayee het volgende:
Ik vind het lijken op een bloeddoorlopen tekst op een muur in goedkope horrorfilms.
Ik weet er nog 1 te koop...quote:Op dinsdag 19 mei 2026 07:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
De bakfiets van HVK is ook definitief stuk. Zou er een tikkie komen voor alle sugardaddies?
Al denk ik dat er niet echt geldgebrek daar is, met uitkering, toeslagen, kinderbijslag, schnabbels, gesponsorde kleding en uitjes en aan eten wordt ook niet echt veel geld uitgegeven.
Maar gelukkig doet ze hartjes over hun gezicht om hun privacy te waarborgen 🫶👌quote:Op dinsdag 19 mei 2026 07:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die weer een botox shotje voor flip gaat scoren in Amsterdam 👌 ze doet of ze een dagje pretpark gaat doen 🤦♂️ ach voor haar is dat natuurlijk ook 👌 zij is niet degene waarvan iedereen weet dat er een naald in de anus word gestoken 👍 persoonlijke vragen over haar mag je echt niet vragen hoor... maar als je iets over de anus van flip wilt weten... alles is openbaar
En waarom moet Flap mee? Dan regel je toch oppas, meisje mist weer een dag schoolquote:Op dinsdag 19 mei 2026 07:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die weer een botox shotje voor flip gaat scoren in Amsterdam 👌 ze doet of ze een dagje pretpark gaat doen 🤦♂️ ach voor haar is dat natuurlijk ook 👌 zij is niet degene waarvan iedereen weet dat er een naald in de anus word gestoken 👍 persoonlijke vragen over haar mag je echt niet vragen hoor... maar als je iets over de anus van flip wilt weten... alles is openbaar
Ja maximale bescherming daar! Ze doet echt haar extreme best hun veiligheid en privacy te waarborgen... niemand weet wie ze zijn enzo...quote:Op dinsdag 19 mei 2026 07:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar gelukkig doet ze hartjes over hun gezicht om hun privacy te waarborgen 🫶👌
Ik heb haar nog nooit zien schooien met een tikkiequote:Op dinsdag 19 mei 2026 07:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
De bakfiets van HVK is ook definitief stuk. Zou er een tikkie komen voor alle sugardaddies?
Al denk ik dat er niet echt geldgebrek daar is, met uitkering, toeslagen, kinderbijslag, schnabbels, gesponsorde kleding en uitjes en aan eten wordt ook niet echt veel geld uitgegeven.
Flap moet mee omdat alle oppassen eng zijn en een mogelijk roofdier...quote:Op dinsdag 19 mei 2026 07:53 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
En waarom moet Flap mee? Dan regel je toch oppas, meisje mist weer een dag school
Maar ja hoogbegaafd he
Als mijn kind zoiets zou moeten ondergaan eens in de zoveel tijd, en ik zou een partner hebben. Zou ik zeggen als je zo onzeker bent over oppassen, wat dom is want kind zit tot 14:00 op school en je kan dan toch even mee spelen ofzo.. of hij dan misschien eerder kan stoppen met werken en die meid op kan halen! Nu is ze nog maar 3 dagen deze maand naar school gegaan!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 07:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Flap moet mee omdat alle oppassen eng zijn en een mogelijk roofdier...
Sowieso is school een zwaar overrated iets! Kinderen van flu's zijn allemaal al extreem slim en hebben school enkel nodig voor de sociale bezigheden 🤷 ze weten daar niet eens dat je met 7 jaar al flink puber bent
Hey jij en ik denken zo... denk dat het altijd wel eens gebeurt dat je jezelf zou moeten kunnen opsplitsen... ik heb kinderen op 3 scholen en vanmiddag om 13:30 een gesprek op 1 school waardoor ik jongste kind waarschijnlijk niet kan ophalen om 14:30! Dus ik heb geregeld dat hij na school met vriendje mee gaat! In eerste instantie zei ik "dan kom ik hem direct ophalen als ik klaar ben" maar die moeder zei dat 16:30 ook ok is 👍 dus doe ik gelijk een boodschap en iets relaxer..quote:Op dinsdag 19 mei 2026 07:58 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Als mijn kind zoiets zou moeten ondergaan eens in de zoveel tijd, en ik zou een partner hebben. Zou ik zeggen als je zo onzeker bent over oppassen, wat dom is want kind zit tot 14:00 op school en je kan dan toch even mee spelen ofzo.. of hij dan misschien eerder kan stoppen met werken en die meid op kan halen! Nu is ze nog maar 3 dagen deze maand naar school gegaan!
Misschien kan Sanneke haar, niet zelf betaalde, bakfiets aan haar geven. Toen ze tijdens de verhuizing schooide om geld, spullen en hulp vertelde ze dat ze zelf ook graag iets voor een ander doet en dat dat ook iets is wat ze haar kind mee wil geven.quote:
Ik kijk af en toe op de Instagram van acehitthebass. Zijn zoontje is nu 2,5 (dus wel een stukje ouder dan M). Maar hij deelt zulke schattige foto’s en filmpjes van hen samen, bijvoorbeeld als ze samen aan het bakken en kokkerellen zijn. Echt een heel leuk account om te volgen, vind ik!quote:Op maandag 18 mei 2026 11:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende: Sanneke koopt spullen zodat mijan kan helpen met koken 🤔 kind kan net beetje staan wijzen enzovoort.. kan nog niet lopen, los staan, kleine opdrachten uitvoeren 🤔 dus wat moet hij gaan helpen met koken? Dit is leuk als ze jaartje of 4 zijn en echt iets samen kunnen doen..
Precies en je moet denken in oplossingen, hele dag met twee kinderen hangen in een ziekenhuis leuk! Naja voor haar natuurlijk net als de Eftelingquote:Op dinsdag 19 mei 2026 08:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hey jij en ik denken zo... denk dat het altijd wel eens gebeurt dat je jezelf zou moeten kunnen opsplitsen... ik heb kinderen op 3 scholen en vanmiddag om 13:30 een gesprek op 1 school waardoor ik jongste kind waarschijnlijk niet kan ophalen om 14:30! Dus ik heb geregeld dat hij na school met vriendje mee gaat! In eerste instantie zei ik "dan kom ik hem direct ophalen als ik klaar ben" maar die moeder zei dat 16:30 ook ok is 👍 dus doe ik gelijk een boodschap en iets relaxer..
Als dit niet zou lukken zou mijn man vrij hebben genomen (of thuis werken en jongste tussen door ophalen... )
Dat kinderen lopen continue gevaar als ze niet aan hun moeder geplakt zitten vind ik echt zo raar... je hebt toch samen kinderen gekregen?
Ik weet nog wel iemand die een bakfiets te koop heeft staanquote:Op dinsdag 19 mei 2026 07:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat is niet anders dan dat sommige van haar andere kinderen alleen naar school lopen. Of Bob die alleen naar school rent, de Geerts of Nagelkerke kinderen die een weekend alleen thuis zijn etc.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 08:54 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik vind het eigenlijk eng wat Tamara deelt, haar zoon gaat op de fiets.. naar de zorgboerderij
De wijk weten we, de zorgboerderij weten we
Niet alleen wij ook andere die haar volgen, zijn naam weten we, zijn familie kennen we.. zal maar 1 gek zijn die denkt hmm waarom zoveel info! Ik vraag het me echt af!
OMG serieus 😅😅Even gekeken maar dat is toch oerdom.. ze heeft volgens mij ook de namen op de slaapkamer deur, zijn ook al wel eens in beeld geweest 🤦🏼♀quote:Op dinsdag 19 mei 2026 07:56 schreef Moppie1982 het volgende:
Hun namen zijn btw ook gewoon zichtbaar op de trommels 😂😂😂😂
Oei en dan met al die virussen🤣quote:Op dinsdag 19 mei 2026 08:40 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Precies en je moet denken in oplossingen, hele dag met twee kinderen hangen in een ziekenhuis leuk! Naja voor haar natuurlijk net als de Efteling
Maar er zijn zoveel kinderen die alleen naar school lopen, waar moet je bang voor zijn dan? Ontvoering?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:21 schreef Harper het volgende:
[..]
Dat is niet anders dan dat sommige van haar andere kinderen alleen naar school lopen. Of Bob die alleen naar school rent, de Geerts of Nagelkerke kinderen die een weekend alleen thuis zijn etc.
Allemaal teveel informatie.
Ik reageerde op Moppie, die het eng vindt dat Tamara deelt dat haar zoon naar de zorgboerderij fietst.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:12 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Maar er zijn zoveel kinderen die alleen naar school lopen, waar moet je bang voor zijn dan? Ontvoering?
Teddy loopt met haar oudere broers mee, Tamara loopt met de kleintjes altijd mee.
Als de school toch om de hoek zit kan dit toch gewoon?
Hier in de buurt lopen alleskinderen vanaf 5 ook gewoon alleen hoor.
Als moeder denk ik dat je dat heel goed in kunt schatten.
Dit inderdaad. Gewoon geen kinderen op een account met >500 (of een ander getal) volgers.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:10 schreef Harper het volgende:
Een met Flipperkast. Ik heb geen problemen met wat foto´s van kinderen op een besloten account waar alleen familie en vrienden meekijken. Maar op een account waar vreemden meekijken: nee, geen goed idee.
Ook als er geen geld mee wordt verdiend.
Wow ik dacht dat mijn kinderen vroeg zelf dingen mochten maar vanaf 5 alleen naar school? Altijd? Wat doen die ouders dan? Die gaan om 8.15 werken en pietje loop maar zelf? Vind het vrij ongeïnteresseerd en bijzonder eigenlijk. Regel dan dat 1 ouder met meerdere kinderen loopt ofzo.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:12 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Maar er zijn zoveel kinderen die alleen naar school lopen, waar moet je bang voor zijn dan? Ontvoering?
Teddy loopt met haar oudere broers mee, Tamara loopt met de kleintjes altijd mee.
Eens.... maar toch... als mijn kind om de hoek op school zat kon hij ook alleen naar school lopen.. niemand behalve de buurt weet wie hij is!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:12 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ik vind het voor me eigen kinderen niet eng, want niemand weet het! Ik deel niets over dit soort dingen met anderequote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:20 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik reageerde op Moppie, die het eng vindt dat Tamara deelt dat haar zoon naar de zorgboerderij fietst.
Dus je zou haar moeten vragen waarom ze dat eng vindt.
Ik zie geen verschil met andere kinderen van influencers, die ook hun adres/school delen, die ook alleen naar school/sport gaan.
Vreemden zouden gewoon niet hoeven weten waar je woont en naar school/sport gaat.
Het gaat er natuurlijk dat er wildvreemden zijn die allerlei details over deze kinderen weten, wat ze toch een soort van kwetsbaar maakt. En als ouders heb je er geen zicht op op wie er meekijkt. De kans zal heel klein zijn, maar je moet je afvragen of je het risico moet nemen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:12 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Eens.. vind 5 ook best vroeg.. hier was regel dat kleuters gebracht en gehaald moesten worden (brengen binnen halen buiten) en in groep 3 brengen en halen buiten... half groep 3 konden ouders aangeven dat een kind alleen naar huis mocht..quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:22 schreef Keesie123 het volgende:
[..]
Wow ik dacht dat mijn kinderen vroeg zelf dingen mochten maar vanaf 5 alleen naar school? Altijd? Wat doen die ouders dan? Die gaan om 8.15 werken en pietje loop maar zelf? Vind het vrij ongeïnteresseerd en bijzonder eigenlijk. Regel dan dat 1 ouder met meerdere kinderen loopt ofzo.
Wat betreft Tamara; het gaat denk ik meer om de combi zorgboerderij, vaak zijn dat kwetsbare kinderen. Ik snap sowieso niet waarom mensen moeten zien dat jouw kind naar school loopt of fietst. Wat boeit iemand dat nou.
Wat een verrassing.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:26 schreef Tarantelle het volgende:
En de, grote verrassing, de viskeet van de Jelies, lijkt nog steeds niet open te zijn. Ik hoop dat ze het nog redden voor de zomervakantie.
Triceps dips. Een van de weinig oefeningen die ze in mijn ogen wel redelijk correct uitvoert.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Dat L. motorisch niet zo sterk is heeft ze niet van een vreemde. Wat staat AM nou te doen tegen die plantenbak met kromme benen?
Ik denk niet dat zij meer traint dan ze laat zien. Spieren gaan heel ‘makkelijk’ terug als je weer begint met sporten als je in het verleden veel gesport hebt. Daarnaast heeft ze gewoon een goed gebouwd lichaam.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:19 schreef Tarantelle het volgende:
Heel vreemd dat beeld van Annemarie die zichzelf inderdaad voor de spiegel door de telefoon staat te bewonderen. Het bevestigt mij wel in de gedachte dat ze meer traint dan ze laat zien. Wat mij ook verstandig lijkt met de komende reis naar IJsland overigens.
Hardlopen de avond na de bootcamp snap ik dan weer niet. Neem dan, als planningsguru, een dagje rust.
Ja, waarschijnlijk zijn haar spieren gewoon goed zichtbaar omdat ze relatief weinig vet opslaat of weinig eet tout court. Dan ziet het er al sneller indrukwekkend uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij meer traint dan ze laat zien. Spieren gaan heel ‘makkelijk’ terug als je weer begint met sporten als je in het verleden veel gesport hebt. Daarnaast heeft ze gewoon een goed gebouwd lichaam.
En dat voedingsschema.. dat soort dingen moet ze niet doen. Die volgmoekes vinden dat geweldig maar op zo’n ‘schema’ gaat ze het nooit redden in IJsland. Ze eet vrij weinig.
Klopt.. ontgaat het grapje je? ☺️quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:39 schreef Mirp het volgende:
Ik dacht dat de tweede kat van Debbie Twix heette?
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je je rug hol maakt en je buik naar voren drukt als je naar boven gaat.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:35 schreef MonaB het volgende:
[..]
Triceps dips. Een van de weinig oefeningen die ze in mijn ogen wel redelijk correct uitvoert.
Haar armspieren in de spiegel lijken inderdaad te tonen dat ze toch meer doet dan dat relatief eenvoudige bootcampje eens per week, of ze heeft heel veel geluk met de genen qua spieropbouw. Ik train zelf ietsje intensiever, maar bij mij zijn de spieren niet zo zichtbaar als bij haar. Waarschijnlijk omdat er bij mij nog een laagje vet overheen zit.
Dat denk ik dan haha! Ben niet zo scherp de laatste tijd.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:44 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Klopt.. ontgaat het grapje je? ☺️
Ja dit is wat ik bedoel! Zelfstandigheid stimuleer ik! Maar wel in privacyquote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:29 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk dat er wildvreemden zijn die allerlei details over deze kinderen weten, wat ze toch een soort van kwetsbaar maakt. En als ouders heb je er geen zicht op op wie er meekijkt. De kans zal heel klein zijn, maar je moet je afvragen of je het risico moet nemen.
Dat staat los van alleen naar school gaan, wat natuurlijk ook risico's kent. Maar dit is vooral zo'n onnodig risico.
Valt nog wel mee lijkt me. Maar algemeen lijkt het haar te ontbreken aan kracht in de 'core'. Zie je ook bij de power knees waar ze wel haar benen en armen gebruikt, maar buikspieren niet echt, terwijl het wel een oefening is die de buikspieren zou moeten trainen. Lunges gaan ook niet heel diep, en zijn wiebelig. Met meer spanning op de core zou ze daar meer evenwicht in hebben denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je je rug hol maakt en je buik naar voren drukt als je naar boven gaat.
Raider = twixquote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:48 schreef Mirp het volgende:
[..]
Dat denk ik dan haha! Ben niet zo scherp de laatste tijd.
Ik denk dat ik het wel met jullie eens ben.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:10 schreef Harper het volgende:
Een met Flipperkast. Ik heb geen problemen met wat foto´s van kinderen op een besloten account waar alleen familie en vrienden meekijken. Maar op een account waar vreemden meekijken: nee, geen goed idee.
Ook als er geen geld mee wordt verdiend.
Ze zei gisteren dat flappie naar school ging omdat ze nog maar een paar dagen naar school was geweest , en een dag later hoeft ze van haar dus al weer niet naar school, raar mensquote:Op dinsdag 19 mei 2026 07:58 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Als mijn kind zoiets zou moeten ondergaan eens in de zoveel tijd, en ik zou een partner hebben. Zou ik zeggen als je zo onzeker bent over oppassen, wat dom is want kind zit tot 14:00 op school en je kan dan toch even mee spelen ofzo.. of hij dan misschien eerder kan stoppen met werken en die meid op kan halen! Nu is ze nog maar 3 dagen deze maand naar school gegaan!
Het maakt ook uit waar je woont , ik woon in een klein dorp mijn dochter fietste ook al heel snel alleen naar school, terwijl mijn zoon pas veel later alleen mocht fietsen maar hij keek ook niet uit .quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:22 schreef Keesie123 het volgende:
[..]
Wow ik dacht dat mijn kinderen vroeg zelf dingen mochten maar vanaf 5 alleen naar school? Altijd? Wat doen die ouders dan? Die gaan om 8.15 werken en pietje loop maar zelf? Vind het vrij ongeïnteresseerd en bijzonder eigenlijk. Regel dan dat 1 ouder met meerdere kinderen loopt ofzo.
Wat betreft Tamara; het gaat denk ik meer om de combi zorgboerderij, vaak zijn dat kwetsbare kinderen. Ik snap sowieso niet waarom mensen moeten zien dat jouw kind naar school loopt of fietst. Wat boeit iemand dat nou.
Flink sparen schooienquote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:30 schreef Beertjeteddy het volgende:
En Sanneke heeft weer lopen kopen kopen kopen!
Hoe denkt ze straks die bruiloft te bekostigen?
Ja maar je snapt het niet, M móest een watertafel! Het wordt warm volgende week, en met een emmer/bakjes/lepels en water spelen kan niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:30 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik lees dat bericht en lees hem eigenlijk niet alsof ze Flap meeneemt, maar eerst naar school brengt en dat ze daarna meteen doorrijden. Maar ik kan mis zitten.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:20 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ze zei gisteren dat flappie naar school ging omdat ze nog maar een paar dagen naar school was geweest , en een dag later hoeft ze van haar dus al weer niet naar school, raar mens
Ja, want ze had bedacht dat ze niks ging kopen tijdens haar winkel rondje. Waarom ga je dan uberhaupt naar de winkels en doe je niet gewoon een rondje naar de kinderboerderij. Lekker geloofwaardig weer.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:30 schreef Beertjeteddy het volgende:
Dit!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:08 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik zat nog even na te denken over Judith, maar wat een schijt heeft die vrouw aan de hele wereld en zijn moeder. Niet te doen. Geen wekker zetten voor school, daardoor te laat in de auto richting ziekenhuis voor de medicatie die je in leven houden. Te laat weer terug en dan ook nog het lef hebben om de juffen te appen dat ze Bob maar buiten moeten laten spelen.... En dus ook weer te laat voor de afspraak met de juffen. Wat hoop ik dat zij eens een keer flink de deksel op haar neus krijgt. Wat een associaal tokkie gedrag.
En voor iemand die zo hard tegen het systeem aanschopt, maakt ze er toch wel erg veel (mis)bruik van.
Onbegrijpelijk. Dat huis is ook binnen no-time weer volgestouwdquote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:30 schreef Beertjeteddy het volgende:
Alle accounts zijn weer weg, als ik het goed zie. Of ze heeft ons allemaal overal gebloktquote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Is Judith’s profiel trouwens verdwenen?
Hoho dit is voor de tuin, daar is nog plek zatquote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Dat huis is ook binnen no-time weer volgestouwd
In haar geval is de kinderboerderij en een speelbos dichterbij dan het winkelcentrum... dus niemand begrijpt waarom ze deze keuzes maaktquote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:02 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, want ze had bedacht dat ze niks ging kopen tijdens haar winkel rondje. Waarom ga je dan uberhaupt naar de winkels en doe je niet gewoon een rondje naar de kinderboerderij. Lekker geloofwaardig weer.
Ik zie het profiel maar lijkt alsof hij weer onder de loop genomen wordquote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Is Judith’s profiel trouwens verdwenen?
Dat is ook wat ik zie idd, haar geld pagina zie ik niet. Maar weet ook de naam niet meer precies haha, dus misschien zoek ik verkeerd.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:15 schreef Shuri het volgende:
Ik zie Judiths profiel plus foto en bio, maar haar volgers en volgend staan op nul en de berichten zijn weg.
Ik zie hem niet meer in de app. Haar andere profiel ook niet. Op de website krijg ik de melding dat het profiel niet beschikbaar is, link buiten werking of profiel is verwijderd.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:15 schreef Shuri het volgende:
Ik zie Judiths profiel plus foto en bio, maar haar volgers en volgend staan op nul en de berichten zijn weg.
Ze zal wel paniek hebben 🫣quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:08 schreef papierentas het volgende:
[..]
Alle accounts zijn weer weg, als ik het goed zie. Of ze heeft ons allemaal overal geblokt
Ja, toen had ze een overtreding begaan, al wist ze niet wat precies. Juuds geldleven zie ik helemaal niet meer nu. Het zal allemaal wel met dat account te maken hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:27 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik zie hem niet meer in de app. Haar andere profiel ook niet. Op de website krijg ik de melding dat het profiel niet beschikbaar is, link buiten werking of profiel is verwijderd.
2 weken geleden had ze toch ook al zoiets.
Van iedereen die je kan hacken zou je Judith uitkiezen om te hacken? 😂🤷 why??quote:
😝🙃 ik roep ook maar watquote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Van iedereen die je kan hacken zou je Judith uitkiezen om te hacken? 😂🤷 why??
Denk eerder dat ze toch een instaban heeft wegens aanprijzen van financiële diensten (mag niet)
Of bob heeft alles verwijderd omdat hij het beu is 😂👍
En een obsessie om dagelijks dingen te MOETEN kopen. Kopen kopen kopen!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:39 schreef Missinglink24 het volgende:
Sanne heeft echt een obsessie voor rare combinatie snacks
Ze is geobsedeerd door eten!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:39 schreef Missinglink24 het volgende:
Sanne heeft echt een obsessie voor rare combinatie snacks
Hahaha ik heb gewoon een bruine boterham met kaas en een met rookvlees 😂quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:47 schreef papierentas het volgende:
Sanneke zegt dat ze al heel lang geen speelgoed voor M. heeft gekocht. Ze heeft even gemist dat ze dat Sesamstraat ding nog niet zo lang geleden gekocht heeft?
En owjee voor haar zelf iets lekkers lunchen. Ik ben kennelijk te simpel met mijn broodje ei en een croissantje vandaag. Ze is gewoon koopziek.
Ze was laatst zo in paniek toen ze even haar insta kwijt was. Dat gaat ze echt niet zelf doen hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:59 schreef tulpje19 het volgende:
Judith: zij had gister een gesprek op Bobs school, toch? Misschien gaan die eindelijk leerplicht inschakelen en heeft madam uit voorzorg haar account dichtgegooid. Dat is waar ik aan moest denken 😅
Ik ookquote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:59 schreef tulpje19 het volgende:
Judith: zij had gister een gesprek op Bobs school, toch? Misschien gaan die eindelijk leerplicht inschakelen en heeft madam uit voorzorg haar account dichtgegooid. Dat is waar ik aan moest denken 😅
Ja Tamara is geen influencer, maar we weten vrij wel alles van haar gezin!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:28 schreef Beertjeteddy het volgende:
En wat ik ook zelf altijd mijn vraagtekens bij zet.
Mensen die niet echt influencers zijn, maar toch echt van alles delen over hun kinderen en hun situatie en op openbaar staan of privé en daadwerkelijk iedereen accepteren.
Maar dan zou het voor de volgers die haar al volgde voor ze op prive ging nog wel te zien moeten zijn, toch?quote:
Is bij thezhoufamily ook toch? Alleen zij deelt volgens mij geen medische zaken enzo. Maar die kinderen zijn ook constant vol in beeld.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:36 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja Tamara is geen influencer, maar we weten vrij wel alles van haar gezin!
Niet als ze haar account heeft gedeactiveerd. Zodra ze m dan weer activeert, is alles weer zoals het was.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar dan zou het voor de volgers die haar al volgde voor ze op prive ging nog wel te zien moeten zijn, toch?
Er staat dat ik haar nog gewoon volg, maar dat er geen berichten zijn. Ik geloof nooit dat ze haar hele insta leeg zou gooien na de paniek de laatste keer dat ze haar account(s) kwijt was.
Ligt eraan: is het haar verteld?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:43 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Zou Sanneke weten dat je bij de bieb ook gewoon items kan reserveren online en ze dan worden verstuurd naar je eigen bibliotheek? Vind dat ideaaaaaal, scheelt me zoveel geld
Ik kan haar ook niet meer vinden, ook niet met mijn werkinsta.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:36 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik zie haar hele account niet meer alleen de tweede en die staat opeens op prive
En staat gebruiker niet gevonden
Ja vind daar wat van, daarbij ook nog voor heeel veel onbekende mensen,quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Is bij thezhoufamily ook toch? Alleen zij deelt volgens mij geen medische zaken enzo. Maar die kinderen zijn ook constant vol in beeld.
Haar account is verwijderd door insta, dan zie je dit, heeft ze niet zelf gedaan.. zou ze nooit doen! Dan is ze haar werk kwijt!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:08 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik kan haar ook niet meer vinden, ook niet met mijn werkinsta.
En ze zegt dat de bieb daar zo groot is als een winkel. Maar dan verwacht ze wel veel kinderboeken voor zijn leeftijd en een speelhoek. Kom op, wees realistisch.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:14 schreef LALAA het volgende:
Dat er meer boeken bij Sanneke liggen dan in de bieb zegt in mijn ogen alles over haar koopverslaving. Had de hoeveelheid boeken daar thuis allang gespot, ze kan gewoon geen maat houden. Niet met eten, niet met kopen en niet met dingen belachelijk maken/afzeiken.
Terug in (op) je hoek jij. Wat een rare suggesties allemaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ze zegt dat de bieb daar zo groot is als een winkel. Maar dan verwacht ze wel veel kinderboeken voor zijn leeftijd en een speelhoek. Kom op, wees realistisch.
En haar 5 Borre boekjes die ze op Vinted heeft gekocht ZIJN AL 12 DAGEN ONDERWEG.
Hebben ze geen kringloopwinkels in Hellevoetsluis? Lekker met je kind in de bakfiets heen, direct voor 50 cent per stuk boekjes kopen (ook die van Borre) en met de bakfiets weer terug. Of lopend met de buggy.
(Jaja, ik zeg soms hele rare dingen..).
Er is een hele grote bieb... en bij haar in de buurt is een soort wijk gebouw waar een mini bieb is met een paar kasten ... weet niet zeker maar volgens mij werkt dat ook als mini bieb.. je kunt er boeken brengen en boeken uit halen... zonder lid te worden zeg maar (zo begreep ik het iig) ik ben wel eens voor een activiteit in de grote bieb geweest... er is daar een hele grote kinder hoek (geen indoor speeltuin... wel kussens en banken om boekjes te lezen enzo) denk dat Sanneke enkel in het buurthuis is geweest...quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:24 schreef Lalaland79 het volgende:
Is er maar 1 bibliotheek in Hellevoetsluis? Of is er nog een ander die te ver weg is?
Kan me niet voorstellen dat de bibliotheek maar 20 kinderboeken heeft.
Soms heb je gewoon alles in huis, of genoeg in huis. Maar Sanneke heeft nog een hele tuin -en schuur te vullen, dus ik wacht op alle aankopen en reclames gerelateerd aan het warme weer. Of zou ze al een waterparadijs gekocht hebben voor M. dat moet nu toch ook echt wel lijkt me.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:53 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind het zo compleet random wanneer Debbie nou wel of niet in die elektrische rollie gaat zitten. Vandaag loopt ze gewoon rond, gister kon ze fietsen en dan morgen die rollie weer? En voor die 2x in de week dat zij naar het plaatselijke winkelcentrum wil rollen moet er via WMO een elektrische rolstoel voor madame komen. Waanzin.
Sanneke weer lekker sympathiek; "blijkbaar hebben veel mensen niet door dat het eind vd week mooi weer wordt." En dan een link voor zooi te kopen.
Ik denk dat mensen prima door hebben dat het mooi weer wordt maar als je een beetje verstand hebt ga je niet voor iedere weersverandering een lading aan onzin aankopen doen. Sanneke verveelt zich gewoon en is alleen maar bezig met kopen en eten. En het kopen van eten.
Maar het gras ligt nog niet eens in de tuin.... dus hoezo zou ze andere meuk moeten kopen om in de tuin te spelen? En wie houdt ze voor de gek dat ze überhaupt in die tuin gaat zitten?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:01 schreef papierentas het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon alles in huis, of genoeg in huis. Maar Sanneke heeft nog een hele tuin -en schuur te vullen, dus ik wacht op alle aankopen en reclames gerelateerd aan het warme weer. Of zou ze al een waterparadijs gekocht hebben voor M. dat moet nu toch ook echt wel lijkt me.
Ze zoekt gewoon aanleidingen om affiliate linkjes te kunnen delen, dan kan ze vandaag misschien 0.45 euro verdienen als er een paar mensen op klikken. Toch weer mooi meegenomen. Heeft ze een zakcentje om zelf dingen van te kopen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:53 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke verveelt zich gewoon en is alleen maar bezig met kopen en eten. En het kopen van eten.
Eens. Er is zelfs gewoon een kamer voor hem vrij.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:09 schreef AnnArt het volgende:
Ik weet dat we het er al uitgebreid over gehad hebben hier, maar mag ik vlgs planning mij verwonderen over dat de kroonprins alweer aan komt kakken bij Huize Geerts. Neem dat joch gewoon weer in huis, hij is er altijd. En bij moeder een graag geziene gast, itt haar thuiswonende kinderen.
Ik heb zelf in dat studentenhuis gewoond in de jaren 90, ja ik vond het toen wel gezellig maar misschien Jim niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:09 schreef AnnArt het volgende:
Ik weet dat we het er al uitgebreid over gehad hebben hier, maar mag ik vlgs planning mij verwonderen over dat de kroonprins alweer aan komt kakken bij Huize Geerts. Neem dat joch gewoon weer in huis, hij is er altijd. En bij moeder een graag geziene gast, itt haar thuiswonende kinderen.
Ze had een watertafel ofzo voor hem gekocht? Kan hij met zijn vader op de tegels spelen. Of in het zand.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:01 schreef papierentas het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon alles in huis, of genoeg in huis. Maar Sanneke heeft nog een hele tuin -en schuur te vullen, dus ik wacht op alle aankopen en reclames gerelateerd aan het warme weer. Of zou ze al een waterparadijs gekocht hebben voor M. dat moet nu toch ook echt wel lijkt me.
En ook dat geglibber idolate als hij thuis komt. Hem via de app in de gaten houden en dan naar buiten rennen om hem te filmen bij aankomst. En hetuitzwaaien, met bijbehorend gegil.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:09 schreef AnnArt het volgende:
😂 en wij maar roepen dat iemand toch een keer duidelijk tegen haar moet zijn dat regels er ook voor haar zijn... insta luisterde gewoonquote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wel lekker autonoom van Insta, Judith zomaar blokken 🫣
Het kind kan amper staan en die watertafel lijkt me ook niet zo stabiel (3+).quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze had een watertafel ofzo voor hem gekocht? Kan hij met zijn vader op de tegels spelen. Of in het zand.
Als ze slim waren hadden ze al graszoden gekocht en gelegd, handig met de buien van afgelopen dagen.
Ik zie inmiddels wel weer haar singelemom account. Wel nog steeds zonder posts en volgers/volgend.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:26 schreef JaNeeDan het volgende:
En Judith had zich zo verheugd op een dag terug naar bed en uitrusten. Dat is vast niet gelukt.
Bij Judith telt elke cent.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat zij veel met insta verdient
Ik vind het altijd zo raar dat in haar voorstel filmpjes die twee meiden tegelijk genoemd worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:04 schreef Moppie1982 het volgende:
Ben benieuwd of Am ook zijn nieuwe telefoon heeft bekostigd?
Ik zou de tweeling een eigen kamer geven, maar wie ben ik he , ohnee stom is een tweeling kan niet! Bij Patricia Baudewijns vind ik juist zo ruk te zien dat die meiden twee hele andere meiden zijn! Met eigen kamers en eigen hobby’s en nooit oh maar het is een tweeling, eigen persoon mogen ze zijn!
Watskebeurt dan met haar accounts?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:24 schreef Nieve het volgende:
Wat fijn voor B dat de accounts van Judith weg zijn![]()
Eindelijk privacy.
Ze koopt spullen zonder dat ze de prijs weet (vandaag het boek, gisteren de keukenset). Zij lacht er vooral om. Ik vind het getuigen van domheid en respectloos gedrag naar Dion omdat hij zich de pleuris werkt om haar tevreden te houden.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:19 schreef Qware5 het volgende:
Er is een grote bieb in Hellevoetsluis maar die zit wel een stukje verder. Dat is lopend niet te doen. Wel met bijvoorbeeld een (bak) fiets 🤭
Ook zijn er meerdere leuke kringloopwinkels waar boekjes niks kosten en vaak 1 plus 1 gratis.
Maar ze heeft blijkbaar geld zat.
Bij MCW zelfs de volledige namen😉quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:19 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Überhaupt van de zotte dat ik de namen en volgorde van de kinderen Geerts weet...
Geen idee, maar ze zijn nu iig non actief.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:30 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Watskebeurt dan met haar accounts?
Die is nu als een malle in contact met meta en is vast weer id bewijzen aan het uploaden.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:35 schreef Nieve het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze zijn nu iig non actief.
Zal helaas maar tijdelijk zijn, want Judith kan niet zonder de aandacht en de fans van B.
Ik hoop dat ze bij Meta de wekker niet hebben gezet vandaagquote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die is nu als een malle in contact met meta en is vast weer id bewijzen aan het uploaden.
😂😂quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:40 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij Meta de wekker niet hebben gezet vandaag
Ik vind dit ook wel een dikke middelvinger naar Dionquote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze koopt spullen zonder dat ze de prijs weet (vandaag het boek, gisteren de keukenset). Zij lacht er vooral om. Ik vind het getuigen van domheid en respectloos gedrag naar Dion omdat hij zich de pleuris werkt om haar tevreden te houden.
En madam maar chillen en enkel in beweging komen om naar de winkels te rennen om zogenaamd niks te kopen. Wat heb je er dan te zoeken? Ze kan beter de puinhoop eens opruimen. Onder de trap bijvoorbeeld.
Ze verdient zelf ook geld he. Zal wel oke zijn toch. Maar kom niet met tikkiea voor de bruiloft.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel een dikke middelvinger naar Dion
Daar kan ze misschien net haar eigen vaste lasten van betalen: zorgverzekering, orv, telefoon. Ik geloof er niks van dat zij echt bijdraagt aan de gezamenlijke (vaste) lasten.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:01 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ze verdient zelf ook geld he. Zal wel oke zijn toch. Maar kom niet met tikkiea voor de bruiloft.
Als ik zoek op de bibliotheek in Hellevoetsluis zie ik genoeg kinderboeken.... Dus dit was weer bullshit?
Niet alleen voor de kosten, maar ook de teringzooi in huis. 🤪
Mijn kinderen speelde op die leeftijd met allemaal dingen die geen speelgoed waren 😅quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
Het ergste vind ze overal excuses voor zoek om te kopen voor Mijan. Het wordt volgende week goed er wordt een watertafel gekocht. Je kunt ook een plastic bak vullen met water en wat speeltjes in gooien om te spelen. Nieuwe speelboekjes want hij vind Borre zo leuk. Denk dat hij zich op deze leeftijd nog uren kan vermaken met de boekjes die er nog zijn. En ook die kindermessenset zodat hij kan meehelpen met koken. Daar is hij toch ook veel te jong voor. Het is gewoon kopen om het kopen.
Gelukkig niet ons geld toch.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
Het ergste vind ze overal excuses voor zoek om te kopen voor Mijan. Het wordt volgende week goed er wordt een watertafel gekocht. Je kunt ook een plastic bak vullen met water en wat speeltjes in gooien om te spelen. Nieuwe speelboekjes want hij vind Borre zo leuk. Denk dat hij zich op deze leeftijd nog uren kan vermaken met de boekjes die er nog zijn. En ook die kindermessenset zodat hij kan meehelpen met koken. Daar is hij toch ook veel te jong voor. Het is gewoon kopen om het kopen.
'Onze' bieb heeft een speelhoekje. In onze bieb zit ook de speelotheek en die zit samen met de kinderafdeling apart. Kunnen kinderen een beetje spelen en lezen. Er liggen wat handpoppen, knuffels en een heel klein glijbaantje. Maar voor die hele kleintjes prima boor eventjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:33 schreef Moondance het volgende:
Ik snap vooral niet dat Sanneke steeds zo verontwaardigd is dat de bieb geen speelhoek heeft. Het is toch een bieb geen monkeytown? Ik ken helemaal geen biebs met een speelhoek (al zullen ze vast bestaan) maar alleen met leeshoekjes?
Niet alleen jij🙂quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik kan Judith haar account nu helemaal niet meer vinden waar ik vanmiddag het account nog wel zag maar geen berichten meer.
Ook op facebook kan ik haar niet vinden.
Niet ik die wil weten waarom 👀👀👀
En veel te ver gaan! Sorry maar dit kan je echt niet schrijven!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:44 schreef Nieve het volgende:
[..]
Oef, dat vind ik nogal wat om te insinueren.
Ze heeft mensen geld afgetroggeld met zielige verhalen. En geloof me, er zullen meer tikkies volgen. We herinneren ons vast allemaal de jankende Sanneke omdat ze de deur niet uit kon zonder bakfiets, de jankende Sanneke omdat de auto het begaf (de accu, maar blijkbaar was dat voor haar al reden om te janken, want janken scoort), de jankende Sanneke omdat een erfenis van haar gestolen zou zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Dat Sanneke zoveel koopt mag ze van mij helemaal zelf weten , ze doet er mij en jullie geen pijn mee
Het is haar geld ( van Dion) en ze mag toch zeker zelf wel weten wat ze koopt, ik zie dit liever dan een Judith
Afgetroggeld mensen doen dit zelf he, ze krijgen geen mes op de keel geduwd. Nou kijk maar niet op tiktok, Daar zijn sommige nog 10 keer erger dan een sanneke.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft mensen geld afgetroggeld met zielige verhalen. En geloof me, er zullen meer tikkies volgen. We herinneren ons vast allemaal de jankende Sanneke omdat ze de deur niet uit kon zonder bakfiets, de jankende Sanneke omdat de auto het begaf (de accu, maar blijkbaar was dat voor haar al reden om te janken, want janken scoort), de jankende Sanneke omdat een erfenis van haar gestolen zou zijn.
Al koopt ze het hele winkelcentrum leeg, laat haar ophouden met janken en geld vragen.
Dit kun je niet opschrijven. Zelfs áls je het je al afvraagt dan hou je dat maar voor jezelf. Kwalijk en schadelijk, wat je hier doet.quote:
Ik zeg het ook helemaal verkeerd. Ik zeg niet dat ze het heeft verzonnen, het lijkt alsof of dat er iets niet klopt. Maar nevermind, weggehaald. Ga mn vingers er ook niet aan brandenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:09 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Dit kun je niet opschrijven. Zelfs áls je het je al afvraagt dan hou je dat maar voor jezelf. Kwalijk en schadelijk, wat je hier doet.
Op TikTok zie ik ze ook hoor en daar heb ik dezelfde mening over. Als je met janken en zielige verhalen om geld vraagt en vervolgens zegt dat je zelf genoeg hebt gespaard heb je in mijn ogen geld afgetroggeld. Hetzelfde geldt voor de bakfiets, janken want je hebt bedacht dat je zo’n fiets moet hebben want zielig enzo en er vervolgens geen gebruik van maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:59 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Afgetroggeld mensen doen dit zelf he, ze krijgen geen mes op de keel geduwd. Nou kijk maar niet op tiktok, Daar zijn sommige nog 10 keer erger dan een sanneke.
Ik vind het zelf ook dubieus om tikkies te vragen voor de verhuizing en zo, maar dat sommige zich hier zo druk maken over dat ze veel koopt , daar kan ik mij niet druk om maken het is haar geld, en het kost mij niets😁quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft mensen geld afgetroggeld met zielige verhalen. En geloof me, er zullen meer tikkies volgen. We herinneren ons vast allemaal de jankende Sanneke omdat ze de deur niet uit kon zonder bakfiets, de jankende Sanneke omdat de auto het begaf (de accu, maar blijkbaar was dat voor haar al reden om te janken, want janken scoort), dejankende Sanneke omdat een erfenis van haar gestolen zou zijn.
Al koopt ze het hele winkelcentrum leeg, laat haar ophouden met janken en geld vragen.
En zo maakt iedereen hier zich druk om andere dingen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook dubieus om tikkies te vragen voor de verhuizing en zo, maar dat sommige zich hier zo druk maken over dat ze veel koopt , daar kan ik mij niet druk om maken het is haar geld, en het kost mij niets😁
Maar dat is ook weer het leuke van dit forum , iedereen mag zijn eigen mening hebben .
Ik word vooral afgeleid door haar haar. Heeft ze daar boter ingesmeerd? 🤢quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie..... ik ben echt even sprakeloos... 😳 ik ga even mijn kaak van de grond halen en dit verwerken... hoe hyper kan een mens zijn om nog een sociaal media account te kunnen maken? Terwijl ze een apparaat gekocht heeft om minder op sociaal media te zitten... die vrouw is helemaal koekoek
Nou, dit dus! Die is weer helemaal manisch ofzoquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie..... ik ben echt even sprakeloos... 😳 ik ga even mijn kaak van de grond halen en dit verwerken... hoe hyper kan een mens zijn om nog een sociaal media account te kunnen maken? Terwijl ze een apparaat gekocht heeft om minder op sociaal media te zitten... die vrouw is helemaal koekoek
ik blijf erbij mensen doneren uit vrije wil.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook dubieus om tikkies te vragen voor de verhuizing en zo, maar dat sommige zich hier zo druk maken over dat ze veel koopt , daar kan ik mij niet druk om maken het is haar geld, en het kost mij niets😁
Maar dat is ook weer het leuke van dit forum , iedereen mag zijn eigen mening hebben .
Ik zie juist in dat stukje dat het haar erg aangrijpt, ze word emotioneel, het raakt haar.quote:
Naja als ik zie wat er allemaal bij Tamara over de balk gaat, lunches en nu ook een springkussen huren etc.. dan denk ik ook hoe durf je een tikkie te plaatsen, als mensen nou echt niets hebben… maar dat hebben ze gewoon wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:27 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Op TikTok zie ik ze ook hoor en daar heb ik dezelfde mening over. Als je met janken en zielige verhalen om geld vraagt en vervolgens zegt dat je zelf genoeg hebt gespaard heb je in mijn ogen geld afgetroggeld. Hetzelfde geldt voor de bakfiets, janken want je hebt bedacht dat je zo’n fiets moet hebben want zielig enzo en er vervolgens geen gebruik van maken.
Ja 100%quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:47 schreef opwegnaar het volgende:
Het wachten is nog op een post van DBM, wat vast weer een dramatisch verhaal is, dat flip en flap weer knuffels hebben uitgezocht en dat ze lekker bij de maccie hebben gegeten...
Volgens mij zijn we allemaal prima groot geworden zonder watertafel. Wat plastic bekertjes en een trechter ofzo en ik vermaakte me prima (zie ik op foto’s van 50+ jaar geleden..)quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wij denken te simpel. Een kind van 1,5 dat meer boeken heeft dan de bieb heeft meer nodig dan een plastic bak.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we allemaal prima groot geworden zonder watertafel. Wat plastic bekertjes en een trechter ofzo en ik vermaakte me prima (zie ik op foto’s van 50+ jaar geleden..)
Ja ik ook, maar ik ben vooral echt nieuwsgierig waarom dit is hahaquote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik kan me best wel voorstellen dat Judith in de stress zit over haar account(s). Ze wilde ook reels maken van de vakantie zodat ze die later terug kon kijken.
Daar heeft ze geen insta voor nodig. Die kan ze ook maken op een laptop. En ik kan me ook niet voorstellen dat ze insta als opslag heeft gebruikt. Dat hoop ik tenminste niet voor haar.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik kan me best wel voorstellen dat Judith in de stress zit over haar account(s). Ze wilde ook reels maken van de vakantie zodat ze die later terug kon kijken.
Daar had ze het laatst wel over, toen ze tijdens de vakantie problemen met haar account had.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Daar heeft ze geen insta voor nodig. Die kan ze ook maken op een laptop. En ik kan me ook niet voorstellen dat ze insta als opslag heeft gebruikt. Dat hoop ik tenminste niet voor haar.
Dit zei ze laatst wel...quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Daar heeft ze geen insta voor nodig. Die kan ze ook maken op een laptop. En ik kan me ook niet voorstellen dat ze insta als opslag heeft gebruikt. Dat hoop ik tenminste niet voor haar.
Omdat JvP vorige week met haar kinderen een kinderboek over scheiden heeft gelezen dus probeert MCW dit onderwerp nu ook aan te snijdenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
En waarom zou een kind vragen deze tattoo te zien? 😅
Had ik gemist, was Jacqueline wel lekker op tijd mee ook 🙈quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:42 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Omdat JvP vorige week met haar kinderen een kinderboek over scheiden heeft gelezen dus probeert MCW dit onderwerp nu ook aan te snijden
Beter ten halve gekeerd, als ten hele gedwaaldquote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Had ik gemist, was Jacqueline wel lekker op tijd mee ook 🙈
Ze weet natuurlijk ook wel dat er een kans is dat hij een grens bereikt.. bijzonder dat ze zelfs in haar droom mijan als argument gebruikt waarom hij haar niet zou kunnen dumpen...quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:19 schreef Maremare het volgende:
Sanneke die nare dromen heeft over dat Dion het uitmaakt, omdat ie een ander heeft. Misschien probeert het universum haar iets duidelijk te maken 😂
Hop hop van die bank en een fatsoenlijke bijdrage leveren aan het gezinsleven en inkomsten. Kan me bijna niet voorstellen dat hij geen enkele grens heeft.
Ik kan mij daar ook aan irriteren ja aan die tikkies , net doen of je helemaal geen geld hebt, schaamteloos gewoon.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:00 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Naja als ik zie wat er allemaal bij Tamara over de balk gaat, lunches en nu ook een springkussen huren etc.. dan denk ik ook hoe durf je een tikkie te plaatsen, als mensen nou echt niets hebben… maar dat hebben ze gewoon wel.
Ik ben ook een impulsief persoon met aankopen, daarom ga ik expres niet elke dag naar de winkels, bestel me boodschappen online.. en ga af en toe naar de Kruidvat wibra Action etc. Sanneke elke dag.. hoe dan? Maar ja ze verdient net zoveel als iemand die 24u werkt hè
Precies, elke dag is zo een onzin! Welk mens gaat behalve Sanneke elke dag naar de Kruidvat, Aldi, Lidl en Jumbo?quote:Op woensdag 20 mei 2026 03:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik kan mij daar ook aan irriteren ja aan die tikkies , net doen of je helemaal geen geld hebt, schaamteloos gewoon.
Ik heb trouwens hetzelfde dan jou , doordat ik nu ouder ben ( 55+) heb ik nu meer dan vroeger het idee dat ik er wel buiten kan , terwijl ik het vroeger had gekocht .
Mijn man zei vroeger dat ik goed met geld kon omgaan , als ons geld ging op aan koopjes😂 Ik was gewoon de doelgroep voor reclamemakers.
Wat gewoon ook helpt is niet meer zo vaak naar winkels gaan , dan krijg je de neiging ook niet om als je iets ziet dat je denkt dat is handig/ mooi dat wil ik ook hebben.
Dat is niet slim.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:25 schreef Harper het volgende:
[..]
Daar had ze het laatst wel over, toen ze tijdens de vakantie problemen met haar account had.
Wat ik ook stom vind is wanneer ouders elkaar papa en mama noemen, dus elkaar aanspreken met papa en mama. Of elkaar papa en mama noemen tegenover iemand anders. Bijv. Kind A is vandaag met papa op pad.quote:Op woensdag 20 mei 2026 06:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sam schenkt een glas wijn voor AM in, te veel volgens haar. ‘Niet zo veel anders slaapt mamma niet’.
Ik vind dat zo stom klinken om jezelf ‘mamma’ te noemen. Waarom niet gewoon ‘ik’?
Het probleem is dan vaak dat iemand pas een grens aangeeft op het moment dat die persoon echt niet meer kan/wil en dan is er vaak al zoveel kapot dat herstel niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:19 schreef Maremare het volgende:
Sanneke die nare dromen heeft over dat Dion het uitmaakt, omdat ie een ander heeft. Misschien probeert het universum haar iets duidelijk te maken 😂
Hop hop van die bank en een fatsoenlijke bijdrage leveren aan het gezinsleven en inkomsten. Kan me bijna niet voorstellen dat hij geen enkele grens heeft.
Omdat dit haar (enige?) identiteit is.quote:Op woensdag 20 mei 2026 06:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sam schenkt een glas wijn voor AM in, te veel volgens haar. ‘Niet zo veel anders slaapt mamma niet’.
Ik vind dat zo stom klinken om jezelf ‘mamma’ te noemen. Waarom niet gewoon ‘ik’?
Ja of het andere antwoord op iemand. Dat je met een dreumes echt elke dag even naar buiten moet en dan elke week wel langs de winkels komt. Ik dat ze elke dag bedoelt, want ze komt nergens anders.quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:00 schreef Maretakje het volgende:
Ik kwam een reel van Sanneke op threads tegen, blijkbaar is ze me daar vergeten te blokkeren. Zie ik een reactie staan :
“Als je niets nodig hebt, kun je ook een andere kant op wandelen ipv de winkels.”
“Ik had wel wat nodig.”
“Er staat toch dat je echt niets gaat kopen.”
“Ik moest boodschappen doen. Maar het is maar een reel, joh.”
Ik moest hier wel om grinniken. Het de waarheid verdraaien om soort van relevant/interessant te zijn. Ik snap overigens nog steeds niet waarom zij werkelijk elke dag naar de winkel moet om boodschappen te doen.
Toen mijn kinderen klein waren ging ik boodschappen doen, 20 minuten lopen met de kinderwagen/buggy, deed voor minimaal 2 dagen boodschappen of haalde de rest op de fiets wanneer de kinderen in de avond in bed lagen. En de rest van de vrije tijd gingen we naar de kinderboerderij, naar het strand (30 min fietsen), kind voorop en één achterop. De winkel kwam ik echt niet dagelijks ook niet de wibra, zeeman, HEMA enz. En er werd zeker niet elke winkelronde iets gekocht aan speelgoed of wat dan ook, de kinderen hebben het maar slecht gehad bij mij.
Ja dit was Eline Zwitser.quote:Op woensdag 20 mei 2026 07:22 schreef Lalaland79 het volgende:
Er was toch maanden terug ook een fluflu die istagram als opslag gebruikte voor alle foto's en filmpjes? Die stond huilend dit te verkondigen. Kennelijk leert men er niets van.
Dat wilde ik idd ook reageren. In de vakantie was dit de regen dat ze haar insta terug wilde. Vind het heel dom en naif. Insta is geen cloud ofzo.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:25 schreef Harper het volgende:
[..]
Daar had ze het laatst wel over, toen ze tijdens de vakantie problemen met haar account had.
Ik wilde hier net ook op reageren hahaha.quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:00 schreef Maretakje het volgende:
Ik kwam een reel van Sanneke op threads tegen, blijkbaar is ze me daar vergeten te blokkeren. Zie ik een reactie staan :
“Als je niets nodig hebt, kun je ook een andere kant op wandelen ipv de winkels.”
“Ik had wel wat nodig.”
Ik moest hier wel om grinniken. Het de waarheid verdraaien om soort van relevant/interessant te zijn. Ik snap overigens nog steeds niet waarom zij werkelijk elke dag naar de winkel moet om boodschappen te doen.
Toen mijn kinderen klein waren ging ik boodschappen doen, 20 minuten lopen met de kinderwagen/buggy, deed voor minimaal 2 dagen boodschappen of haalde de rest op de fiets wanneer de kinderen in de avond in bed lagen. En de rest van de vrije tijd gingen we naar de kinderboerderij, naar het strand (30 min fietsen), kind voorop en één achterop. De winkel kwam ik echt niet dagelijks ook niet de wibra, zeeman, HEMA enz. En er werd zeker niet elke winkelronde iets gekocht aan speelgoed of wat dan ook, de kinderen hebben het maar slecht gehad bij mij.
Oei, hoe gaat het nu met jouw kinderen?quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:00 schreef Maretakje het volgende:
“Ik had wel wat nodig.”
Lieve vrienden 🫣quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW ging met vrienden uiteten. Die vrienden die ze pas vorig jaar leerde kennen (ik meen op haar laatste vakantie naar Mallorca). Die we daarna nooooit meer hebben gezien. Maar echte vriendschap hoor.
Ze zei er toen bij dat ze alles ook op de computer had, dus het zal wel meevallen. Ze zei ook dat ze samen met B. graag alles op Instagram bekeek en dat ze daarom zo baalde. Ik begrijp dat zelf niet goed want als je het op de computer kan bekijken, waarom dan op Instagram willen bekijken? Maar misschien omdat het dan hapklaar is voor B.quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:37 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Dat wilde ik idd ook reageren. In de vakantie was dit de regen dat ze haar insta terug wilde. Vind het heel dom en naif. Insta is geen cloud ofzo.
MCWquote:Op woensdag 20 mei 2026 08:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW ging met vrienden uiteten. Die vrienden die ze pas vorig jaar leerde kennen (ik meen op haar laatste vakantie naar Mallorca). Die we daarna nooooit meer hebben gezien. Maar echte vriendschap hoor.
Nee natuurlijk niet, want dan moet je als ouder opletten en af en toe meehelpen en oh de horror…quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:23 schreef Savvy het volgende:
Pfff, strijkkralen mogen ook al niet in huize Geerts?
AM wil Lot zo afhankelijk en klein mogelijk houden zonder dat ze er zelf veel tijd of moeite in hoeft te steken. Ik verheug me nu al op het nieuwe seizoen van AM dat Lot naar zwemles moet.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:33 schreef Moppie1982 het volgende:
En strijkkralen zijn juist heel goed voor kinderen die zoals AM zegt motorisch achterlopen, heel goed voor je fijne Moteriek
Dat noem ik nog steeds kennissen.. geen vrienden.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:27 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
MCW
Moet even een lans voor haar breken.
Zij kennen elkaar al langer. Zien elkaar (volgens insta) alleen zeer zelden. 1x met KB (ergens in Belgie op het strand, jaren terug), vervolgens hebben ze afgelopen zomer MCW een week lang kunnen troosten op Mallorca (ze kwamen elkaar daar 'toevallig'? tegen) want toen was de poly geklapt al was het nog niet insta-official, en nu dus met Timmie. Het kan verkeren.
Ben benieuwd wie er bij de volgende instawaardige ontmoeting met deze vrienden aan MCWs zijde hangt.
Toch triest, vind daar wel wat van hoor!quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:40 schreef poohenzo het volgende:
[..]
AM wil Lot zo afhankelijk en klein mogelijk houden zonder dat ze er zelf veel tijd of moeite in hoeft te steken. Ik verheug me nu al op het nieuwe seizoen van AM dat Lot naar zwemles moet.
Het schijnt dat ze gelukkig zijn, althans, dat maken ze mij wijs. Allemaal het huis uit, dus de echte controle van mijn kant is een beetje weg 😅quote:
Nou gelukkig maar!quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:45 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze gelukkig zijn, althans, dat maken ze mij wijs. Allemaal het huis uit, dus de echte controle van mijn kant is een beetje weg 😅
Vooral dat lunchen maakt de dag wel extreem druk. Knap hoe ze dat allemaal doet.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:42 schreef Lodelie het volgende:
Am heeft een gevulde dag:
De badkamer schrobben en de boodschappen komen.
Lunch maken en lunchen.
Kadootje kopen.
Paardrijden.
En uiteraard kinderen halen en beginnen met het eten.
Ik word inderdaad al moe als ik er naar kijk, wat een gevulde dag!
Omdat ze van suiker is, met wind kan ze ook niet naar buiten of fietsen. Hoe is zij in godsnaam 37(?) geworden zonder dood te gaan?quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke nadat ze de locatie hadden bezocht: gezegd dat ze de hoogste offerte mogen maken want het moet goed met veel en uitgebreid eten.
Sanneke nadat de offerte er is: een keer zo duur als verwacht, dus dingen schrappen.
En waarom kan Sanneke met regen niet naar buiten?
Ik kan haar stories niet luisteren want op werk. Maar wat gaat ze schrappen? Ik moet wel gniffelen maar haar grootspraak dan, maak maar de hoogst mogelijke offerte.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke nadat ze de locatie hadden bezocht: gezegd dat ze de hoogste offerte mogen maken want het moet goed met veel en uitgebreid eten.
Sanneke nadat de offerte er is: een keer zo duur als verwacht, dus dingen schrappen.
Niet in het assortiment bij die meuk-sponsor.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:23 schreef Savvy het volgende:
Pfff, strijkkralen mogen ook al niet in huize Geerts?
Wat had ze verwacht? En ook dat het 2x zo duur is. Deze vrouw heeft echt geen idee van financiën.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:00 schreef JaNeeDan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |