abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220835411
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220835450
Die opmerking was niet eens tegen Sanneke gemaakt, waar bemoeit zij zich in hemelsnaam mee?? Ze dringt zich maar weer eens op als een of andere wereldverbeteraar 🙄 Wil weer wat veren in haar achterste omdat ze zo goed voor anderen op komt?
pi_220835477
Waarom zet Tamara weer zo'n vies snoetje op insta? Totaal geen meerwaarde. Niet voor haar, niet voor haar volgers en al helemaal niet voor haar kind.

Sowieso dat geleur van haar altijd dat ze ze echt wel probeert om met een vork te laten eten. Heb niet echt het idee dat ze daar enige moeite voor doet of dat het haar interesseert. Ik vind het echt smerig dat gewroet in eten met die handen sorry 🥴
pi_220835531
Debbie weer een tatoeage erbij, intensief dagje zo...
pi_220835535
Weet iemand hier een kortingscode van Dilling zonder dat je een flu sponsort? Of als het perse met flu moet, een leuke flu?🙈
pi_220835537
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:07 schreef Jenn1806 het volgende:
Die opmerking was niet eens tegen Sanneke gemaakt, waar bemoeit zij zich in hemelsnaam mee?? Ze dringt zich maar weer eens op als een of andere wereldverbeteraar 🙄 Wil weer wat veren in haar achterste omdat ze zo goed voor anderen op komt?
Moeilijk in te prikken, aangezien ze altijd maar zit
pi_220835547
“In de avond wijn”: is dat niet heel erg 1990 ofzo? Wie drinkt er tegenwoordig nou elke avond nog wijn? Of ben ik daar een te-millenial voor?
pi_220835569
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:21 schreef Flipflop12 het volgende:
“In de avond wijn”: is dat niet heel erg 1990 ofzo? Wie drinkt er tegenwoordig nou elke avond nog wijn? Of ben ik daar een te-millenial voor?
Ik ken niemand die elke avond wijn drinkt.
Oke, de oma van mijn dronk iedere avond een rode port. Maar die is al een tijdje dood haha.
pi_220835578
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Daarom kon ze zo lachend en makkelijk fietsen. Ze was weer eens voor zichzelf op pad.
pi_220835583
quote:
Ik heb 25+ tattoos, maar als iets een aanslag op je lichaam is... Elke keer merk ik dat ik flink moet herstellen. Nu verkeer ik in een uitstekende gezondheid, dus ik kan dat prima aan. Maar zou ik er zo erg aan toe zijn als Debbie zegt te zijn, dan had ik me geen plaatje laten prikken.
pi_220835618
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:28 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik heb 25+ tattoos, maar als iets een aanslag op je lichaam is... Elke keer merk ik dat ik flink moet herstellen. Nu verkeer ik in een uitstekende gezondheid, dus ik kan dat prima aan. Maar zou ik er zo erg aan toe zijn als Debbie zegt te zijn, dan had ik me geen plaatje laten prikken.
Ik reageer er ook zo op. Het is een wond die moet herstellen.
pi_220835644
Die legging flatteert AM niet
I can't help it, if I'm lucky
pi_220835648
De kuif van Debbie is zo doorschijnend dun geworden je kijkt zo op haar hoofdhuid
I can't help it, if I'm lucky
pi_220835680
quote:
Sorry, maar ik vind hem echt lelijk 🫣
pi_220835691
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:39 schreef Missinglink24 het volgende:
De kuif van Debbie is zo doorschijnend dun geworden je kijkt zo op haar hoofdhuid
Het bosje was al niks, en nu is er nauwelijks wat van over
pi_220835693
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:42 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik ook, net als 90% van haar tatoeages.
pi_220835704
Thehomeandthekid;
Deelt een foto van zoon op het potje met de tekst;

Toen ik nog mocht kijken tijdens het kakken 🥹
Want dat is zo ontzettend fijn? Zo'n ontzettend speciaal moment?
pi_220835719
quote:

[..]
Ik ook... vind ook niet lijken op wat jay schreef en omdat ze de text anders zet (boven elkaar ipv naast elkaar) ziet het er nog meer anders uit... zonde ook weer.. Waarom ga je als proefpersoon op je laten kleuren als je zo ziek bent en ook zoiets persoonlijks wil?
pi_220835777
Tim Hofman spoilert dat zijn BOOS aflevering morgen begint met de Bellinga’s. Zouden er nog andere fluflu’s aan de beurt komen? 👀
pi_220835802
quote:

[..]
Heel impulsief ook. Hij heeft het op moederdag geschreven en ze heeft het nu al op haar lijf staan.
pi_220835857
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:38 schreef Missinglink24 het volgende:
Die legging flatteert AM niet
Moet dat dan tijdens het sporten? 😅 tijdens het sporten draag je toch vnl iets comfortabels om in te bewegen.
pi_220835871
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:56 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Heel impulsief ook. Hij heeft het op moederdag geschreven en ze heeft het nu al op haar lijf staan.
Dopamine kik.
Aandacht
Etcetera
pi_220835886
Die tattoo bij Debbie.. Ach ja wansmaak is ook smaak 🫣

Ze is echt geen spat veranderd in die offline periode. Niet dat ik dat echt verwachtte, maar het had voor die kinderen wel fijn geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maremare op 18-05-2026 23:12:33 ]
pi_220835924
Het enige positieve aan die tattoo vind ik dat het een keer om iets van Jay gaat
pi_220835925
Dat L. motorisch niet zo sterk is heeft ze niet van een vreemde. Wat staat AM nou te doen tegen die plantenbak met kromme benen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')