abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220835945
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:19 schreef Flipflop12 het volgende:
Weet iemand hier een kortingscode van Dilling zonder dat je een flu sponsort? Of als het perse met flu moet, een leuke flu?🙈
Mama.mine heeft over een paar dagen een kortingscode. Dit vind ik een voorbeeld, post bijna niks over haar kinderen en maakt prachtige foto's.
pi_220835972
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het enige positieve aan die tattoo vind ik dat het een keer om iets van Jay gaat
Eens hoor, maar ik heb er ook iets over te zeuren :') Ik vind het namelijk weer typisch Debbie om dan te kiezen voor een tekstje dat over haarzelf gaat. Ik had bijvoorbeeld gekozen van het eigen geschreven "Jay" in haar positie en niet voor een tekst over mijzelf. Als je goed oplet draait alles wat Debbie doet uiteindelijk toch nog om haar.
pi_220835994
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:11 schreef Jenn1806 het volgende:
Waarom zet Tamara weer zo'n vies snoetje op insta? Totaal geen meerwaarde. Niet voor haar, niet voor haar volgers en al helemaal niet voor haar kind.

Sowieso dat geleur van haar altijd dat ze ze echt wel probeert om met een vork te laten eten. Heb niet echt het idee dat ze daar enige moeite voor doet of dat het haar interesseert. Ik vind het echt smerig dat gewroet in eten met die handen sorry 🥴
Ik vind dat juist heerlijk, lekker zelf eten.
En ze aten spaghetti, dat geeft sowieso zooi.
Dat nette eten komt vanzelf, ze zijn nog zo klein en ze eten goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lipisu op 18-05-2026 22:22:35 ]
pi_220836001
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:14 schreef Nieve het volgende:

[..]
Eens hoor, maar ik heb er ook iets over te zeuren :') Ik vind het namelijk weer typisch Debbie om dan te kiezen voor een tekstje dat over haarzelf gaat. Ik had bijvoorbeeld gekozen van het eigen geschreven "Jay" in haar positie en niet voor een tekst over mijzelf. Als je goed oplet draait alles wat Debbie doet uiteindelijk toch nog om haar.
Helemaal mee eens.
Debbie is een grote 'how can make this about me'.
Vind het ook best vreemd om 'lieve mama' op mijn lijf te zetten.
pi_220836003
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Daarom kon ze zo lachend en makkelijk fietsen. Ze was weer eens voor zichzelf op pad.
🤣maar echt he
pi_220836089
Ik dacht dat Debbie was gekrabd door haar therapie kat maar het is dus een tattoo. Oké.
pi_220836115
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik dacht dat Debbie was gekrabd door haar therapie kat maar het is dus een tattoo. Oké.
Vond hem ook hoog horror gehalte hebben idd...
pi_220836140
Sorry maar hoe AM zichzelf in de spiegel staat te bewonderen en filmen, kijkend naar de telefoon in plaats van de spiegel 8)7 _O-
pi_220836206
Mijn hemel wat een wanstaltige tatoeage zeg.
pi_220836207
Hoe hoog zou de energierekening van Tamara zijn? Want zij wast en droogt ook erg veel, elke dag weer.
pi_220836279
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:43 schreef Harper het volgende:
Hoe hoog zou de energierekening van Tamara zijn? Want zij wast en droogt ook erg veel, elke dag weer.
Ik vind t bij haar wel logischer dan een DBM. DBM doet alsof ze net zoveel was heeft als Tamara 🙈
pi_220836335
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:34 schreef Harper het volgende:
Sorry maar hoe AM zichzelf in de spiegel staat te bewonderen en filmen, kijkend naar de telefoon in plaats van de spiegel 8)7 _O-
Zij leeft haar leven via dr telefoon. Als ze met Lot op de arm stond voor de spiegel keek ze ook altijd via de telefoon.
pi_220836360
Ik vind het lijken op een bloeddoorlopen tekst op een muur in goedkope horrorfilms.
pi_220836375
quote:
_O-
pi_220836393
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:19 schreef Flipflop12 het volgende:
Weet iemand hier een kortingscode van Dilling zonder dat je een flu sponsort? Of als het perse met flu moet, een leuke flu?🙈
Pasgeleden hadden ze zelf vanuit de website overal op 20% korting. Gebeurd 1 a 2x per jaar.
pi_220836453
Overigens, aangezien dit precies het juiste topic ervoor is ben ik nieuwsgierig hoe jullie hier over denken.

Vinden wij alleen de influencers die hun kinderen inzetten voor bijvoorbeeld reclame of het hele medisch dossier van hun kind ongewenst en ongewild naar buiten gooien

Denk aan de vele dames die hier besproken worden. Da's niet voor niks.

Of is iemand die af een toe een kiekje van zijn of haar kinderen met toestemming deelt net zo erg?

Ik kom er zelf niet helemaal aan uit, dit vraagstuk. En waar ligt de grens dan? Van het eerste zijn we het allemaal 100% eens gok ik zo. Maar waar ligt de grens van het delen van kinderen. Misschien wel helemaal niet? Maar hoe zit het dan met wat oudere kinderen, die af en toe op een vakantie foto komen, met goedkeuring van het kind zelf?

En welke influencers doen het qua delen of niet delen van kinderen in jouw ogen goed? Of in onze ogen?

Ben wel nieuwsgierig hoe jullie hierover denken!
pi_220836473
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:25 schreef Beertjeteddy het volgende:
Overigens, aangezien dit precies het juiste topic ervoor is ben ik nieuwsgierig hoe jullie hier over denken.

Vinden wij alleen de influencers die hun kinderen inzetten voor bijvoorbeeld reclame of het hele medisch dossier van hun kind ongewenst en ongewild naar buiten gooien

Of is iemand die af een toe een kiekje van zijn of haar kinderen met toestemming deelt net zo erg?

Ik kom er zelf niet helemaal aan uit, dit vraagstuk. En waar ligt de grens dan? Van het eerste zijn we het allemaal 100% eens gok ik zo. Maar waar ligt de grens van het delen van kinderen. Misschien wel helemaal niet? Maar hoe zit het dan met wat oudere kinderen, die af en toe op een vakantie foto komen, met goedkeuring van het kind zelf?

En welke influencers doen het qua delen of niet delen van kinderen in jouw ogen goed? Of in onze ogen?

Ik vind een pauline wingelaar al heel anders voelen. Kinderen komen wel jn beeld, maar het is geen ‘kijk mij eens een leuke moeder zijn’. Het gaat ook niet om de kinderen, het is een onderdeel van. Maar aan de zijlijn.

Moet wel zeggen dat ik haar insta niet heel intensief volg en er soms ook wel verhalen in de podcast zijn waarvan ik denk; hmm. Zou ik niet delen.

Maar geeft mij over all toch een ander gevoel.
pi_220836519
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het enige positieve aan die tattoo vind ik dat het een keer om iets van Jay gaat
Dat dan weer wel
pi_220836522
quote:
Die tattoo is het weer net niet, zoals alles bij Debbie
pi_220836529
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik ken niemand die elke avond wijn drinkt.
Oke, de oma van mijn dronk iedere avond een rode port. Maar die is al een tijdje dood haha.
Wij hebben een wijnhandel en ik ben sommelier en zelfs ik/wij drinken niet dagelijks . Proeven wel maar dat spuug je uit dus dat telt niet vind ik.
pi_220836563
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:43 schreef Sushirijst het volgende:
Mijn hemel wat een wanstaltige tatoeage zeg.
Dubbel
pi_220836802
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:25 schreef Beertjeteddy het volgende:

Een openbaar account = geen kinderen.
Openbaar vind ik een account zonder slotje of een account met slotje waar iedereen en z’n moeder wordt geaccepteerd als volger.
En een sticker op het kind plakken of kind van de achterkant filmen/fotograferen maakt het m.i. niet minder erg.

Hoeveel ouders met een normale baan hebben hun kinderen nodig om hun werk te kunnen doen, om geld te verdienen? Ik ken ze niet. Ben je een influencer en verdien je daar mee zonder inzet van je kinderen? Prima! Ben je influencer en verdien je geld doordat je kinderen inzet? Kinderarbeid.

[ Bericht 11% gewijzigd door JaNeeDan op 19-05-2026 06:37:29 ]
pi_220836822
Ik kan het bij een Chantal Janzen of een Monica Geuzen beter hebben, maar BN’ers zetten hun kind eigenlijk bijna nooit in voor een reclame. Ziektes etc weten we niets van, Mirthe en nog een flu flu gooide alles op het net dat ze niet uit Dubai konden etc, terwijl die meid van Monica er ook zat en zij niet posten, alleen het moment dat ze veilig en wel thuis was. Eerst dacht ik waarom post ze niet dat haar kind daar is? Maakt ze zich geen zorgen toen dacht ik nee dat is je kind beschermen!!

We weten allemaal dat flip vandaag Botox krijgt en ook waar in Amsterdam ik vind dat heel schadelijk!

We weten alles over AM want ze post elke dag hetzelfde, en 100% dat we vanaf vandaag weer 200 stories krijgen met Tim Hofman en hoe zij benadeelt is in alles..

Ik vind je kinderen inzetten om zieltjes te winnen sowieso slecht! DBM is geen grote influencer of überhaupt een influencer maar door de info die zij deelt blijf je teruggaan en dat weet ze.

Sanneke vind ik echt, ik heb er geen woorden voor nu ook weer een werkgever inlichten om wat? Dat iemand iemand Zeug noemt? Ja het is niet aardig nee, maar doet ze dat omdat ze zich aangevallen voelt dan? Of omdat ze aardig is.. het laatste betwijfel ik namelijk bij haar.
pi_220836828
Hoe is met de kat(ten) van Debbie?
pi_220836831
Een kind hoort niet op te groeien met een camera en het web opgeslingerd te worden voor weet ik wie allemaal.

Google de namen van de kinderen Nagelkerke. Je schrikt je dood als je de hoeveelheid informatie leest wat naar boven komt. De hoeveelheid filmpjes.
Jij zou dat kind zijn dat zo is opgegroeid en er is niets wat je kunt doen om dat ongedaan te maken. En dat terwijl je er als kind geen invloed op had.
Ik vind dat echt verschrikkelijk triest.

Aanvulling:
AM staat voor mij ook vooraan als voorbeeld hierin.
Hoe die kinderen voor de camera zichzelf moeten verkopen met gesponsorde kleding aan.
En dat je je moeder ziet altijd via een schermpje. Dat je in je bedje ligt, dat je wakker wordt, hoe je je schoenen aantrekt, hoe je thuis komt en hoe je aan het eten bent of spelen met gesponsorde zooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')