Ze zei er toen bij dat ze alles ook op de computer had, dus het zal wel meevallen. Ze zei ook dat ze samen met B. graag alles op Instagram bekeek en dat ze daarom zo baalde. Ik begrijp dat zelf niet goed want als je het op de computer kan bekijken, waarom dan op Instagram willen bekijken? Maar misschien omdat het dan hapklaar is voor B.quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:37 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Dat wilde ik idd ook reageren. In de vakantie was dit de regen dat ze haar insta terug wilde. Vind het heel dom en naif. Insta is geen cloud ofzo.
MCWquote:Op woensdag 20 mei 2026 08:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW ging met vrienden uiteten. Die vrienden die ze pas vorig jaar leerde kennen (ik meen op haar laatste vakantie naar Mallorca). Die we daarna nooooit meer hebben gezien. Maar echte vriendschap hoor.
Nee natuurlijk niet, want dan moet je als ouder opletten en af en toe meehelpen en oh de horror…quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:23 schreef Savvy het volgende:
Pfff, strijkkralen mogen ook al niet in huize Geerts?
AM wil Lot zo afhankelijk en klein mogelijk houden zonder dat ze er zelf veel tijd of moeite in hoeft te steken. Ik verheug me nu al op het nieuwe seizoen van AM dat Lot naar zwemles moet.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:33 schreef Moppie1982 het volgende:
En strijkkralen zijn juist heel goed voor kinderen die zoals AM zegt motorisch achterlopen, heel goed voor je fijne Moteriek
Dat noem ik nog steeds kennissen.. geen vrienden.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:27 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
MCW
Moet even een lans voor haar breken.
Zij kennen elkaar al langer. Zien elkaar (volgens insta) alleen zeer zelden. 1x met KB (ergens in Belgie op het strand, jaren terug), vervolgens hebben ze afgelopen zomer MCW een week lang kunnen troosten op Mallorca (ze kwamen elkaar daar 'toevallig'? tegen) want toen was de poly geklapt al was het nog niet insta-official, en nu dus met Timmie. Het kan verkeren.
Ben benieuwd wie er bij de volgende instawaardige ontmoeting met deze vrienden aan MCWs zijde hangt.
Toch triest, vind daar wel wat van hoor!quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:40 schreef poohenzo het volgende:
[..]
AM wil Lot zo afhankelijk en klein mogelijk houden zonder dat ze er zelf veel tijd of moeite in hoeft te steken. Ik verheug me nu al op het nieuwe seizoen van AM dat Lot naar zwemles moet.
Het schijnt dat ze gelukkig zijn, althans, dat maken ze mij wijs. Allemaal het huis uit, dus de echte controle van mijn kant is een beetje weg 😅quote:
Nou gelukkig maar!quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:45 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze gelukkig zijn, althans, dat maken ze mij wijs. Allemaal het huis uit, dus de echte controle van mijn kant is een beetje weg 😅
Vooral dat lunchen maakt de dag wel extreem druk. Knap hoe ze dat allemaal doet.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:42 schreef Lodelie het volgende:
Am heeft een gevulde dag:
De badkamer schrobben en de boodschappen komen.
Lunch maken en lunchen.
Kadootje kopen.
Paardrijden.
En uiteraard kinderen halen en beginnen met het eten.
Ik word inderdaad al moe als ik er naar kijk, wat een gevulde dag!
Omdat ze van suiker is, met wind kan ze ook niet naar buiten of fietsen. Hoe is zij in godsnaam 37(?) geworden zonder dood te gaan?quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke nadat ze de locatie hadden bezocht: gezegd dat ze de hoogste offerte mogen maken want het moet goed met veel en uitgebreid eten.
Sanneke nadat de offerte er is: een keer zo duur als verwacht, dus dingen schrappen.
En waarom kan Sanneke met regen niet naar buiten?
Ik kan haar stories niet luisteren want op werk. Maar wat gaat ze schrappen? Ik moet wel gniffelen maar haar grootspraak dan, maak maar de hoogst mogelijke offerte.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke nadat ze de locatie hadden bezocht: gezegd dat ze de hoogste offerte mogen maken want het moet goed met veel en uitgebreid eten.
Sanneke nadat de offerte er is: een keer zo duur als verwacht, dus dingen schrappen.
Niet in het assortiment bij die meuk-sponsor.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:23 schreef Savvy het volgende:
Pfff, strijkkralen mogen ook al niet in huize Geerts?
Wat had ze verwacht? En ook dat het 2x zo duur is. Deze vrouw heeft echt geen idee van financiën.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:00 schreef JaNeeDan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |