abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220845116
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:37 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Dat wilde ik idd ook reageren. In de vakantie was dit de regen dat ze haar insta terug wilde. Vind het heel dom en naif. Insta is geen cloud ofzo.
Ze zei er toen bij dat ze alles ook op de computer had, dus het zal wel meevallen. Ze zei ook dat ze samen met B. graag alles op Instagram bekeek en dat ze daarom zo baalde. Ik begrijp dat zelf niet goed want als je het op de computer kan bekijken, waarom dan op Instagram willen bekijken? Maar misschien omdat het dan hapklaar is voor B.
pi_220845182
Pfff, strijkkralen mogen ook al niet in huize Geerts? :wtf:
pi_220845201
Misschien kan sanneke beter boekjes geven aan M. Die geschikt zijn voor zijn leeftijd, dus van die dikke kartonnen ipv borreboekjes voor basisschool leerlingen (die over het algemeen geen pagina's uit boeken scheuren)
pi_220845207
quote:
17s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW ging met vrienden uiteten. Die vrienden die ze pas vorig jaar leerde kennen (ik meen op haar laatste vakantie naar Mallorca). Die we daarna nooooit meer hebben gezien. Maar echte vriendschap hoor.
MCW
Moet even een lans voor haar breken.
Zij kennen elkaar al langer. Zien elkaar (volgens insta) alleen zeer zelden. 1x met KB (ergens in Belgie op het strand, jaren terug), vervolgens hebben ze afgelopen zomer MCW een week lang kunnen troosten op Mallorca (ze kwamen elkaar daar 'toevallig'? tegen) want toen was de poly geklapt al was het nog niet insta-official, en nu dus met Timmie. Het kan verkeren.
Ben benieuwd wie er bij de volgende instawaardige ontmoeting met deze vrienden aan MCWs zijde hangt.
pi_220845221
Volgens mij hebben we MCW ook nooit meer gezien met haar poly-bestie, die Maxime die stewardess is voor KLM?
Die hadden ook zoveel gemeen omdat ze beide meerdere relaties tegelijkertijd hadden. Maar misschien is Maxime wel afgeknapt op MCW omdat ze vrouwen alleen nog maar zou doen, en er geen relatie meer mee zou willen hebben…
pi_220845227
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:23 schreef Savvy het volgende:
Nee natuurlijk niet, want dan moet je als ouder opletten en af en toe meehelpen en oh de horror…
pi_220845231
Ik kan me echt wel voorstellen dat als je je Instagram kwijt bent je ontzettend kan balen!
Soms vind ik er idd dingen op die bijv niet op me telefoon of laptop stonden!
Dus dat kan ik echt wel snappen..

Die boekjes snap ik dan weer niet, geef hem lekker dikke kartonnen boekjes waarom borre is dat niet tegenwoordig groep 3?
pi_220845233
Ik was ook niet dol op strijkkralen, maar dan vanwege het strijken :@ 8-)
pi_220845237
En strijkkralen zijn juist heel goed voor kinderen die zoals AM zegt motorisch achterlopen, heel goed voor je fijne Moteriek
pi_220845312
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:33 schreef Moppie1982 het volgende:
En strijkkralen zijn juist heel goed voor kinderen die zoals AM zegt motorisch achterlopen, heel goed voor je fijne Moteriek
AM wil Lot zo afhankelijk en klein mogelijk houden zonder dat ze er zelf veel tijd of moeite in hoeft te steken. Ik verheug me nu al op het nieuwe seizoen van AM dat Lot naar zwemles moet.
pi_220845322
Am heeft een gevulde dag:

De badkamer schrobben en de boodschappen komen.

Lunch maken en lunchen.

Kadootje kopen.

Paardrijden.

En uiteraard kinderen halen en beginnen met het eten.

Ik word inderdaad al moe als ik er naar kijk, wat een gevulde dag!
pi_220845326
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:27 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
MCW
Moet even een lans voor haar breken.
Zij kennen elkaar al langer. Zien elkaar (volgens insta) alleen zeer zelden. 1x met KB (ergens in Belgie op het strand, jaren terug), vervolgens hebben ze afgelopen zomer MCW een week lang kunnen troosten op Mallorca (ze kwamen elkaar daar 'toevallig'? tegen) want toen was de poly geklapt al was het nog niet insta-official, en nu dus met Timmie. Het kan verkeren.
Ben benieuwd wie er bij de volgende instawaardige ontmoeting met deze vrienden aan MCWs zijde hangt.
Dat noem ik nog steeds kennissen.. geen vrienden.
pi_220845336
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:40 schreef poohenzo het volgende:

[..]
AM wil Lot zo afhankelijk en klein mogelijk houden zonder dat ze er zelf veel tijd of moeite in hoeft te steken. Ik verheug me nu al op het nieuwe seizoen van AM dat Lot naar zwemles moet.
Toch triest, vind daar wel wat van hoor!

Pff Am heeft een drukke dag JOH! Wilt ze mijn dag even overnemen?
pi_220845346
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:40 schreef Mirp het volgende:

[..]
Oei, hoe gaat het nu met jouw kinderen?
Het schijnt dat ze gelukkig zijn, althans, dat maken ze mij wijs. Allemaal het huis uit, dus de echte controle van mijn kant is een beetje weg 😅
pi_220845349
Wat een armoe bij AM. Hebben de oudere kinderen ook nooit kind mogen zijn, of is dat nu vooral zo bij J en L? Ik kijk af en toe door wat ik hier lees, maar dat is niet gezond daar hoor.
pi_220845358
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:45 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Het schijnt dat ze gelukkig zijn, althans, dat maken ze mij wijs. Allemaal het huis uit, dus de echte controle van mijn kant is een beetje weg 😅
Nou gelukkig maar! O+
pi_220845441
Sanneke nadat ze de locatie hadden bezocht: gezegd dat ze de hoogste offerte mogen maken want het moet goed met veel en uitgebreid eten.

Sanneke nadat de offerte er is: een keer zo duur als verwacht, dus dingen schrappen.

En waarom kan Sanneke met regen niet naar buiten?
pi_220845486
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:42 schreef Lodelie het volgende:
Am heeft een gevulde dag:

De badkamer schrobben en de boodschappen komen.

Lunch maken en lunchen.

Kadootje kopen.

Paardrijden.

En uiteraard kinderen halen en beginnen met het eten.

Ik word inderdaad al moe als ik er naar kijk, wat een gevulde dag!
Vooral dat lunchen maakt de dag wel extreem druk. Knap hoe ze dat allemaal doet.
pi_220845508
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke nadat ze de locatie hadden bezocht: gezegd dat ze de hoogste offerte mogen maken want het moet goed met veel en uitgebreid eten.

Sanneke nadat de offerte er is: een keer zo duur als verwacht, dus dingen schrappen.

Omdat ze van suiker is, met wind kan ze ook niet naar buiten of fietsen. Hoe is zij in godsnaam 37(?) geworden zonder dood te gaan?

En de volle dag van AM; dat doe allemaal voor de lunch, met baby erbij (muv paardrijden haha).
pi_220845644
quote:

Ik kan haar stories niet luisteren want op werk. Maar wat gaat ze schrappen? Ik moet wel gniffelen maar haar grootspraak dan, maak maar de hoogst mogelijke offerte.
pi_220845648
Nou, in vergelijking met gisteren toen ze voor 10 uur haar moet-klusjes al af had, is dit wel een rijkelijk gevulde dag voor AM.
pi_220845657
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:23 schreef Savvy het volgende:
Niet in het assortiment bij die meuk-sponsor.
En te veel werk voor moeke.
pi_220845669
Ik denk dat Sanneke en Dion een som geld gekregen.

Ze hebben budget voor een bruiloft, ze kunnen het betalen. Maar ze kan het ook uitgeven aan een mooie reis, dat is haar afweging.
pi_220845681
Hoera! Bzzonder Jeanine heeft daar doel bereikt. Ze is eindelijk getagd door demammmavan! w/
pi_220845707
quote:

Wat had ze verwacht? En ook dat het 2x zo duur is. Deze vrouw heeft echt geen idee van financiën. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')