Als ik iedere maand zowat een spuit in mijn anus moet wil ik ook minimaal een boomhut!quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:51 schreef Lipisu het volgende:
Dbm : kids mogen een cadeau(tje)
Lego boomhut, ruim ¤50
Nee nee, dat willen ze betalen van oma's erfenis die door haar neus is geboord!quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klopt, maar ze het gehad over 11 kinderen, ouders van de kinderen, mensen zonder kinderen, wederzijdse ouder(s). Dan gok ik toch gauw op minimaal 35/40 personen. Ga ik uit van een bedrag p/p van 75 euro en dan gok ik dat ik aan de lage kant zit. Dan de kleding, videograaf, stylist, kapper, bloemen. Al met al denk ik minimaal 10.000 euro. Daar zou ik liever een goede en grotere auto voor kopen. Maar wie weet hoeven ze niet te kiezen en doen ze beide. Zou mij niet verbazen.
Sparen bestaat volgens mij niet in hun woordenboekje.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:35 schreef MonaB het volgende:
[..]
We weten niet hoeveel ze wil uitgeven hè? Ze zei dat de offerte zowat het dubbele was van wat ze in hun hoofd hadden, dat ze gaan schrappen in de offerte, maar tegelijk doet ze uitschijnen dat ze wel meer kan betalen dan wat ze wil uitgeven. Dus er is reserve? Ik vraag me dan af waar die vandaan komt, als je moet schooien voor de verhuizing. Dan had je daar toch ook wel geld voor? Of is er op zo'n korte tijd een paar duizend euro gespaard?
Ik denk 100% dat Sanneke's moeder en/of Dions ouders dit (gedeeltelijk) betalen of ze hiervoor een bedrag hebben gekregen.quote:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar heeft ze ooit gedeeld waarom hij op die plek botox krijgt?quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Als ik iedere maand zowat een spuit in mijn anus moet wil ik ook minimaal een boomhut!
Misschien kregen we daarom die gare story erna. Jeetje waarom zou je zoiets posten. Dacht dat alleen echte Boomers zoiets posten, vanuit die hoek van het gezicht.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:44 schreef Lipisu het volgende:
Moest wel even lachen om Debbie...
Liam heeft een stempel gekregen🤣
Leuk voor het kereltje natuurlijk maar zou Debbie daar ook haar stempels halen?
Ik vind het wel bizar hoor... waar doen ze alles van?? Kijk Debbie koopt zich suf maar Roy heeft een goed betaalde baan.. meeste van die big spender thuis blijf troela's hebben een man met goed inkomen.. maar dion heeft een simpele baan.. geen bizar inkomen 🤷 en toch spendeert ze meer aan boodschappen dan ik... (gezin van 5) en koopt ze dagelijks meuk 🤷quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klopt, maar ze het gehad over 11 kinderen, ouders van de kinderen, mensen zonder kinderen, wederzijdse ouder(s). Dan gok ik toch gauw op minimaal 35/40 personen. Ga ik uit van een bedrag p/p van 75 euro en dan gok ik dat ik aan de lage kant zit. Dan de kleding, videograaf, stylist, kapper, bloemen. Al met al denk ik minimaal 10.000 euro. Daar zou ik liever een goede en grotere auto voor kopen. Maar wie weet hoeven ze niet te kiezen en doen ze beide. Zou mij niet verbazen.
Veel meer! Mijn dochter is pas getrouwd met alles er op en er aan en die was echt veel meer kwijt dan 10.000 euro hoorquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ja, staat nog steeds op internet. Googlen op haar naam en wat trefwoorden?quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:03 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar heeft ze ooit gedeeld waarom hij op die plek botox krijgt?
Zo blij was ze! Echt, wacht gewoon tot je thuis ben.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
Kon Judith echt niet even wachten tot ze niet meer op de fiets zat én er minder herrie was door de wind?
Zeker is ergens een heel blog van inclusief foto's zonder hartjes 😳 leuk als ze hem straks in de brugklas gaan googlen 👍quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:03 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar heeft ze ooit gedeeld waarom hij op die plek botox krijgt?
Nee, zo verslaafd is ze dusquote:Op woensdag 20 mei 2026 17:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
Kon Judith echt niet even wachten tot ze niet meer op de fiets zat én er minder herrie was door de wind?
Haar posts (stiekeme reclame, want zij zet er geen #ad of #betaaldesamenqerking bij) zijn ook zo random en out of tune. Ik vind haar geen lichtend voorbeeld voor cremepjes of een bijzonder interieur.quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:52 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik ben er pas mee gestopt om haar te volgen nu ze elke keer haar make-up en zalfjes promoot en die stomme a head repen , en ind haar huis wat bijna allemaal gesponsord is
De hoogste offerte, en dan jezelf voor schut zetten omdat wat jij dacht dat het hoogste bedrag was, pas de helft was wat de locatie offreert. Dan heb je, ondanks al die socials die je kijkt, dus geen idee wat het tegenwoordig kost.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind het wel bizar hoor... waar doen ze alles van?? Kijk Debbie koopt zich suf maar Roy heeft een goed betaalde baan.. meeste van die big spender thuis blijf troela's hebben een man met goed inkomen.. maar dion heeft een simpele baan.. geen bizar inkomen 🤷 en toch spendeert ze meer aan boodschappen dan ik... (gezin van 5) en koopt ze dagelijks meuk 🤷
Hoe? Hebben deze mensen niet een extreme schuld ergens?? En die bruiloft "doe maar hoogste offerte!" Waarvan?? Gaan al die mensen komen? Wil je überhaupt zoveel spenderen aan mensen die je dus nooit ziet?? Zo zonde!
Wij zijn heel klein getrouwd en hebben wel een heel groot feest gegeven maar alleen met mensen die we vaak zien! Dus geen vage tante die we altijd 14 jaar niet gezien hadden.. weet het niet meer precies maar waren ook tegen de 10.000 kwijt inclusief entertainment en onbeperkt eten en drinken
Ik vraag me dit ook af. Volgde ze vroeger in de tijd van hun beautyblog, maar ben ze later gaan ontvolgen omdat ik het niet boeiend meer vond. Heb altijd het idee dat het een beetje bezigheidstherapie is(onder ‘werktijd’ sporte , uitgebreid koken etc..) maar er zal toch wel wat binnen moeten komen nu Tien gescheiden is?quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:19 schreef AnnArt het volgende:
Zouden Wil en Tien nu nog zo'n riant fluflu-inkomen hebben? Waar houden zij zich feitelijk mee bezig, behalve besties zijn en iedere dag sporten?
Ik zit er naar te kijken en dan denk ik toch "had je er geen verwarmd zwembad van kunnen maken".quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:41 schreef Lynnyl het volgende:
Het zwembad van de Nagelkerkjes ziet er nog altijd groezelig uit. Dan kan je met je schepnetje kikkers en kikkervisjes gaan staan scheppen, maar zo'n bad zou eigenlijk kraakhelder moeten zijn. Maar Jan boeit het niet, en Sofie nog minder want die gaat alleen in de jacuzzi.
Het mag toch nog wel warmgemaakt worden ?quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:43 schreef Shuri het volgende:
[..]
Ze heeft geen magnetron. Maar de oven is daar zowat altijd aan en dus nog warm. Daar zet ze het ook niet in.
Dat vraag ik me daar altijd af. Pak het in folie in, of in een hooimadam, of zoek iets uit bij die kookwinkel in Rotterdam waar ze altijd reclame voor maakt. Die hebben vast ook wel iets als warmhouders. Maar zo'n koude prak die zo op tafel staat, mijn honger zou echt over zijn. Zelfs na het sporten of paardrijden.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Het mag toch nog wel warmgemaakt worden ?
😂😂quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Als ik iedere maand zowat een spuit in mijn anus moet wil ik ook minimaal een boomhut!
Ik kan geen verschil zien , met of zonder crème .quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:32 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Haar posts (stiekeme reclame, want zij zet er geen #ad of #betaaldesamenqerking bij) zijn ook zo random en out of tune. Ik vind haar geen lichtend voorbeeld voor cremepjes of een bijzonder interieur.
En om er dan zelf voor te sparen komt natuurlijk niet in haar op. Hoe had ik dat ook kunnen denken?quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:00 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nee nee, dat willen ze betalen van oma's erfenis die door haar neus is geboord!
Die was voor de auto!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |