abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220847218
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:31 schreef Earring het volgende:

[..]
Nee hoor, het ging over de post van Iris over Mies
Nee, dat ging over mijn opmerking dat ik in het boek van dochter Franke zo veel herkende.
pi_220847224
quote:
17s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Kinderen staan al met jas aan in de gang en dan pas vraagt AM of ze ook eten en drinken mee moeten? Lekker op tijd vriendin
Inderdaad. Of zoals altijd Guus z'n bord met eten klaarzetten terwijl ie er nog niet is. Hij zal best er bijna zijn of al binnenkomen, maar zoals nu bijvoorbeeld moet ie eerst z'n natte spullen (natuurlijk) opruimen en AM vertellen "wie hij vandaag had" (*paard). Zet het eten gewoon even in de warme oven en zet het neer als ie er klaar voor is, in plaats dat ie (half) koud eten krijgt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cattolica op 20-05-2026 14:08:57 ]
pi_220847253
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:21 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Bedankt, had het niet door :@
Geen probleem. O+
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:33 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik ken haar niet dus ik ging even kijken. Maar dat pak van gister ook, je kon gewoon bijna haar borst zien?!
Ja altijd die rare kledingkeuze en rare make-up keuze. En ik trek haar stem echt heel slecht, maar ik denk niet dat iemand daar iets aan kan doen.
pi_220847274
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:54 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Nee, dat ging over mijn opmerking dat ik in het boek van dochter Franke zo veel herkende.
Ik heb het boek van de dochter niet gelezen, maar de (Amerikaanse) titel vond ik opvallend en ik heb een paar interviews met de (nu volwassen) kinderen gezien. Ik heb deze niet af kunnen kijken, want ik wil er verder niet aan denken wat wellicht, eventueel en misschien kan gebeuren bij de meest uiteenlopende fluflu accounts waar ik dagelijks naar zit te kijken; de herkenning is niet te negeren.
pi_220847327
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:56 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Inderdaad. Of zoals altijd Guus z'n bord met eten klaarzetten terwijl ie er nog niet is. Hij zal best er bijna zijn of al binnenkomen, maar zoals nu bijvoorbeeld moet ie eerst z'n natte spullen (natuurlijk) opruimen en AM vertellen "wie hij vandaag had" (*paard). Zet het eten gewoon even in de warme oven en zet het neer als ie er klaar voor is, in plaats dat ie (half) koud eten krijgt.
Vind ik ook altijd bijzonder, wacht ermee totdat hij aan tafel zit! Nu is het eten gewoon koud.
pi_220847338
Zouden Wil en Tien nu nog zo'n riant fluflu-inkomen hebben? Waar houden zij zich feitelijk mee bezig, behalve besties zijn en iedere dag sporten?
pi_220847346
quote:
88s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:33 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik ken haar niet dus ik ging even kijken. Maar dat pak van gister ook, je kon gewoon bijna haar borst zien?!
Die afzakkende blouse bij de schouder is zo'n genante vertoning en dan heeft ze ook nog eens een manier van praten dat ik me weleens afvraag of ze high is, dat het een toneelstukje is of dat ze gewoon zo is. Hoe dan ook, genant om jezelf zo te willen presenteren over de rug van je jonge kinderen.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 14:26:57 #58
184769 crew  Deisyy
pi_220847373
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:05 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Aahdan ging het niet over mij. Kreeg melding dat ze m'n quotes had verwijderd, dus d8 wat is dit nu. Opgelost!
Nee het ging niet over jouw post, maar bij dit soort vragen kan je me altijd een dm sturen of het even in Feedback vragen hoor SHO / [SHO FB] The SHO goes on Want nu ontstaat er in het topic weer een discussie over.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220847445
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:24 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Zei ze nu in dat filmpje met die gescheurde pagina in haar handen, dat dit ook één van de redenen waarom M dus niet naar de bieb kan of versta ik dat verkeerd?
Ik moest ook een paar keer luisteren maar dat is inderdaad wat ze zegt😆
Eerlijk, mijn jongste was altijd heel enthousiast met boekjes maar op deze leeftijd had hij gewoon boekjes die bij zijn leeftijd pasten… die kartonnen boekjes dus🤣
pi_220847470
Sanneke vindt het moeilijk zoveel geld uit te geven aan de bruiloft.
Ondanks dat het wel kan hoor.
Dan misschien toch liever aan een mooie reis.
Of dat ze het nog een jaartje uitstellen zodat ze nog wat kunnen sparen.

Ze heeft nog geen sponsordeals, dat is wel duidelijk.

Dat stomme make-up op doen ook terwijl je in de camera gewoon zit te zwetsen over onzin.

Aááál die boekjes op de grond. Kind weet niet eens wat hij ermee moet.
Trek je jas aan en ga fietsen met dat kind.
pi_220847498
Aangepast, niet nodig om de discussie weer op gang te brengen

[ Bericht 89% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 20-05-2026 14:55:02 ]
pi_220847500
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:40 schreef Kaatje35 het volgende:

Dat stomme make-up op doen ook terwijl je in de camera gewoon zit te zwetsen over onzin.

Het is gewoon wederom een aanloop naar tikkies. Zo doet ze het elke keer. Miepen dat het toch wel te duur is, dus dan doe je straks een tikkie open, want er zijn volgers zat die haar haar droomdag gunnen en dus geld gaan storten. Zo ging het met de fiets en de verhuizing ook, om dan daarna te zeggen 'we hebben het niet slecht, we hebben genoeg blabla'. Het is gewoon uitgekookt en de gevers die erin trappen zijn gewoon dom.
pi_220847512
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:36 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Ik moest ook een paar keer luisteren maar dat is inderdaad wat ze zegt😆
Eerlijk, mijn jongste was altijd heel enthousiast met boekjes maar op deze leeftijd had hij gewoon boekjes die bij zijn leeftijd pasten… die kartonnen boekjes dus🤣
Ja maar hij loopt voor he, voor zijn leeftijd, dus hij leest al echte boeken. Ze kan hem ook gewoon die boekjes niet in zijn handen geven en het voorlezen. Dat heeft niemand verteld denk ik.
pi_220847516
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:06 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik heb het boek van de dochter niet gelezen, maar de (Amerikaanse) titel vond ik opvallend en ik heb een paar interviews met de (nu volwassen) kinderen gezien. Ik heb deze niet af kunnen kijken, want ik wil er verder niet aan denken wat wellicht, eventueel en misschien kan gebeuren bij de meest uiteenlopende fluflu accounts waar ik dagelijks naar zit te kijken; de herkenning is niet te negeren.
Het boek is een aanrader. Ik stuur je wel even een privébericht.
pi_220847520
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:42 schreef AnnArt het volgende:
Drielingmoeder Sien claimt dat ze drie uur per dag bezig is met insta.... tuuurlijk meid. Sponkeukens, banken, vloerkleden en behang uitzoeken zeker.

(Zeurt ook dat ze te weinig zichtbaar is.)
Ik ben er pas mee gestopt om haar te volgen nu ze elke keer haar make-up en zalfjes promoot en die stomme a head repen , en ind haar huis wat bijna allemaal gesponsord is
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220847530
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:56 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Het komt op mij absoluut niet zorgzaam over, mocht dat haar bedoeling ermee zijn, maar dwingend en geforceerd.

Zou hij nooit eens hebben gezegd dat hij zelf z'n eten opwarmt als hij thuis komt omdat hij niet precies weet hoe laat hij thuis is of misschien eerst wil douchen en pas later eten? Of kan dat niet omdat Am dan niet weet hoelaat ze klaar moet staan met de camera.
pi_220847534
Judith is weer terug
pi_220847541
- deze discussie gaan we niet opnieuw opstarten -

[ Bericht 92% gewijzigd door Deisyy op 20-05-2026 14:58:14 ]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220847563
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:53 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Het komt op mij absoluut niet zorgzaam over, mocht dat haar bedoeling ermee zijn, maar dwingend en geforceerd.

Zou hij nooit eens hebben gezegd dat hij zelf z'n eten opwarmt als hij thuis komt omdat hij niet precies weet hoe laat hij thuis is of misschien eerst wil douchen en pas later eten? Of kan dat niet omdat Am dan niet weet hoelaat ze klaar moet staan met de camera.
Ik blijf het raar vinden dat dat bord op tafel staat koud te zijn , terwijl iedereen er langsloopt.
Je kunt als je zelf klaar bent met eten het bord toch ook al vast in de magnetron zetten Dan hoest of spuugt er in ieder geval niemand in
pi_220847597
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:51 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja maar hij loopt voor he, voor zijn leeftijd, dus hij leest al echte boeken. Ze kan hem ook gewoon die boekjes niet in zijn handen geven en het voorlezen. Dat heeft niemand verteld denk ik.
Ja maar dan moet ze voorlezen he.. het is makkelijker om hem zelf die boekjes te geven dan hoeft zij niets te doen.

En dan heeft ze weer iets om te klagen/huilen dat ze het zo zonde vindt als een boekje stuk gaat.

Gelukkig heeft ze zo te zien van een volger allemaal boekjes gekregen, kan ze die straks ook weer op Vinted zetten.
pi_220847601
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:53 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]

Precies zoals je zegt. Het staat er ook altijd als een plaatje bij; mooi opgemaakt bord, toetje, bijgerecht. Gewoon mooi op de foto maar jammer dat ie het afgekoeld en half opgedroogd moet opeten. En douchen kan alleen als het zijn geplande dag is; net als bij L en J 🥴.
pi_220847605
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:40 schreef Kaatje35 het volgende:

Ik ben wel benieuwd wat zij een mooie reis vindt. Naar een vakantiepark met binnenspeeltuin in Frankrijk?
pi_220847625
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith is weer terug
😳 zie niets... zelfs helemaal niet meer
pi_220847648
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:51 schreef papierentas het volgende:

[..]
Net als B van Judith die al B boeken leest terwijl hij nog in groep 3 zit. Speaking off is Judith alweer terug?
pi_220847654
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik ook niet
pi_220847698
Nog steeds onvoorstelbaar dat er zulke zeikw#ven als Sanneke bestaan. Mijn hemel. Net een poging gedaan, maar ik vind haar zo dom dat ik het niet trek om haar stories te luisteren.
Zie net dat Ellenzonderkoen blijkbaar viral is gegaan. Onze lieve Heer heeft rare kostgangers 😂.
pi_220847699
Insta openen en Debbies voorhoofd vol in beeld. Why??
pi_220847734
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:27 schreef Applepony het volgende:
Tja... eigenlijk heb ik dat al een tijdje met alles wat Debbie doet 🤷 alles net niet dus why?!
pi_220847742
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:18 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Net als B van Judith die al B boeken leest terwijl hij nog in groep 3 zit. Speaking off is Judith alweer terug?
Ik zie haar wel nu.
pi_220847765
quote:
Ja ik zat er ook naar te kijken. Deze vrouw is echt niet goed hoor.
Zoals ze in Brabant zeggen: wat een koekwaus.
pi_220847806
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:01 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik blijf het raar vinden dat dat bord op tafel staat koud te zijn , terwijl iedereen er langsloopt.
Je kunt als je zelf klaar bent met eten het bord toch ook al vast in de magnetron zetten Dan hoest of spuugt er in ieder geval niemand in
Ze heeft geen magnetron. Maar de oven is daar zowat altijd aan en dus nog warm. Daar zet ze het ook niet in.
pi_220847847
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:50 schreef AnnArt het volgende:
Ohjee, stoppen nu. Voor het weer van misverstanden aan elkaar hangt en het uit de hand loopt #misbruik

Iets anders: let u allen op? Sanneke staat. Ze is herrezen van haar fluit op de bank. 🥳🥳🥳
De zuignap is versleten, even naar de praxis om een nieuwe te kopen
pi_220847856
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:07 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Ja maar dan moet ze voorlezen he.. het is makkelijker om hem zelf die boekjes te geven dan hoeft zij niets te doen.

En dan heeft ze weer iets om te klagen/huilen dat ze het zo zonde vindt als een boekje stuk gaat.

Gelukkig heeft ze zo te zien van een volger allemaal boekjes gekregen, kan ze die straks ook weer op Vinted zetten.
En als je weet dat je kind boekjes kapot scheurt dan geef je hem toch alleen van die stevige kartonnen boekjes en bewaar je deze voor het voorlezen? Het maakt een kind van die leeftijd natuurlijk weinig uit wat voor boekje het precies is, hij vindt het gewoon leuk om ergens in te bladeren. Ook zo typisch dat hij een keer enthousiast gereageerd heeft op een Borre boekje en nu meteen de hele collectie aangeschaft moet worden. Volgende week is het weer een ander boekje waar ie enthousiast op reageert.
pi_220847861
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft eerder ook aangegeven dat ze beide iets krijgen bij ieder ziekenhuis bezoek... ik lees het nu ook als beide eigenlijk
Dat heb ik dan gemist. Laat geen kans onbenut om geld uit te geven
pi_220847888
Weer een reden om niet naar de bieb te gaan? Hoeveel excuses wil je hebben voor lui en gemak.

Oke, een positief punt. Vind het wel duidelijk dat ze tegenwoordig een make uppie op doet en iets met haar haar. Wat verzorgder. Het is wel duidelijk dat afvallen haar goed doet.
pi_220847912
quote:
Omdat dr haar uitvalt door de afval spuitjes 😉
pi_220847951
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:34 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Ik zie haar wel nu.
Ik moest haar echt opzoeken maar zie het ook weer... ben benieuwd
pi_220847957
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Oh echt? Ik zie alles gewoon weer
pi_220847964
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Oh echt? Ik zie alles gewoon weer
Ik ook, ben benieuwd of er nog een uitleg komt👀
pi_220847983
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:43 schreef Shuri het volgende:

[..]
Ze heeft geen magnetron. Maar de oven is daar zowat altijd aan en dus nog warm. Daar zet ze het ook niet in.
Geen magnetron? Dat is toch juist handig met een gezin en zeker met oudere kinderen.
pi_220848042
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:59 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Geen magnetron? Dat is toch juist handig met een gezin en zeker met oudere kinderen.
Ze hebben een stoomoven (al zie ik die nooit meer in beeld), waar je heel makkelijk eten in kunt opwarmen. We laten de pannen altijd staan en degenen die laat zijn regelen het zelf allemaal verder.
pi_220848133
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:49 schreef Moondance het volgende:

[..]
En als je weet dat je kind boekjes kapot scheurt dan geef je hem toch alleen van die stevige kartonnen boekjes en bewaar je deze voor het voorlezen? Het maakt een kind van die leeftijd natuurlijk weinig uit wat voor boekje het precies is, hij vindt het gewoon leuk om ergens in te bladeren. Ook zo typisch dat hij een keer enthousiast gereageerd heeft op een Borre boekje en nu meteen de hele collectie aangeschaft moet worden. Volgende week is het weer een ander boekje waar ie enthousiast op reageert.
Ja terwijl er in de verhaaltjes van Borre veel subtiele humor zit die totaal langs een dreumes (en z'n moeder misschien ook😅) heen gaan.
Er zijn zoveel leukere boekjes voor hem.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220848202
goh nog even en op insta zie je kinderen van 2 en 3 jaar De ontdekking van de Hemel van Mulisch al lezen.

AM is weer kadootjes kopen voor kinderfeestjes, met een zeurende L erbij want dat kind weet niet beter. Gaat ze nu ook weer mee naar die feestjes?
pi_220848226
Nou Judith is dus ook zwaar verslaafd aan insta. Account terug en gelijk een story, terwijl ze aan t fietsen is. What the ….
pi_220848268
Ik heb de stories van Sanneke nog eens geluisterd en ik ben echt verbaasd dat zij overweegt zoveel geld uit te geven aan een trouwerij terwijl ze al tijden een grotere auto wil. Ik zou het echt wel weten.
pi_220848343
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:29 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik heb de stories van Sanneke nog eens geluisterd en ik ben echt verbaasd dat zij overweegt zoveel geld uit te geven aan een trouwerij terwijl ze al tijden een grotere auto wil. Ik zou het echt wel weten.
We weten niet hoeveel ze wil uitgeven hè? Ze zei dat de offerte zowat het dubbele was van wat ze in hun hoofd hadden, dat ze gaan schrappen in de offerte, maar tegelijk doet ze uitschijnen dat ze wel meer kan betalen dan wat ze wil uitgeven. Dus er is reserve? Ik vraag me dan af waar die vandaan komt, als je moet schooien voor de verhuizing. Dan had je daar toch ook wel geld voor? Of is er op zo'n korte tijd een paar duizend euro gespaard?
pi_220848346
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:35 schreef MonaB het volgende:

[..]
We weten niet hoeveel ze wil uitgeven hè? Ze zei dat de offerte zowat het dubbele was van wat ze in hun hoofd hadden, dat ze gaan schrappen in de offerte, maar tegelijk doet ze uitschijnen dat ze wel meer kan betalen dan wat ze wil uitgeven. Dus er is reserve? Ik vraag me dan af waar die vandaan komt, als je moet schooien voor de verhuizing. Dan had je daar toch ook wel geld voor? Of is er op zo'n korte tijd een paar duizend euro gespaard?
Geld gekregen voor de bruiloft
I can't help it, if I'm lucky
pi_220848386
Moest wel even lachen om Debbie...
Liam heeft een stempel gekregen🤣
Leuk voor het kereltje natuurlijk maar zou Debbie daar ook haar stempels halen?
pi_220848431
Dbm : kids mogen een cadeau(tje)
Lego boomhut, ruim ¤50
pi_220848438
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:35 schreef MonaB het volgende:

[..]
Klopt, maar ze heeft het gehad over 11 kinderen, ouders van de kinderen, mensen zonder kinderen, wederzijdse ouder(s). Dan gok ik toch gauw op minimaal 35/40 personen. Ga ik uit van een bedrag p/p van 75 euro en dan gok ik dat ik aan de lage kant zit. Dan de kleding, videograaf, stylist, kapper, bloemen. Al met al denk ik minimaal 10.000 euro. Daar zou ik liever een goede en grotere auto voor kopen. Maar wie weet hoeven ze niet te kiezen en doen ze beide. Zou mij niet verbazen.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 20-05-2026 17:56:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')