Ja, en ze hadden voor de uitzending al goed contact, en dat is nogsteeds het geval.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:30 schreef Harper het volgende:
Hoera! Bzzonder Jeanine heeft daar doel bereikt. Ze is eindelijk getagd door demammmavan!
Jaaaa hoor!! De knuffels en/of cadeautjes zijn binnen voor Flipje 🥳quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:47 schreef opwegnaar het volgende:
Het wachten is nog op een post van DBM, wat vast weer een dramatisch verhaal is, dat flip en flap weer knuffels hebben uitgezocht en dat ze lekker bij de maccie hebben gegeten...
Volgend jaar samen, met een fles wijn en klompen, naar het boekenbal als bestsellers-auteurs.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, en ze hadden voor de uitzending al goed contact, en dat is nogsteeds het geval.
Je hoort haar er alleen nooit over, contactmomenten staan niet in de planner.
En bij de uitzending zit ze naast MG, handen op elkaars been, arm om hem heen. Zal wel geregisseerd zijn.
Ik vind haar sowieso altijd een beetje een clowntje met haar make up en altijd die gekke kleding aan. Kan er niks aan doen. Sorry als ik er iemand mee beledig.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:02 schreef Mallorcameisje het volgende:
En famkoning gaat bloedprikken met een blouse waarvan de de mouwen niet eens dicht/open krijgt. Handig wel 🙃 Haar verwijderde bericht ging over iemand die zij kende die met iemand anders over haar sprak en zij kreeg die berichten gestuurd (ofzo)
Dat zegt AM nu. Terwijl Jeanine verschillende pogingen deed tot contact en een live met de beroemdemammavan, maar AM nooit interesse had.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, en ze hadden voor de uitzending al goed contact, en dat is nogsteeds het geval.
Je hoort haar er alleen nooit over, contactmomenten staan niet in de planner.
En bij de uitzending zit ze naast MG, handen op elkaars been, arm om hem heen. Zal wel geregisseerd zijn.
AM gaat proeflezen, zou dat dan het boek van Jeanine zijn? Dan hoop ik maar dat ze gaat 'verhaal-proeflezen' en niet 'woord-proeflezen', want foutloos schrijven is niet haar ding.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:15 schreef Harper het volgende:
[..]
Dat zegt AM nu. Terwijl Jeanine verschillende pogingen deed tot contact en een live met de beroemdemammavan, maar AM nooit interesse had.
Ff gekeken kende hun nog niet maar inderdaad 😂quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:04 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso altijd een beetje een clowntje met haar make up en altijd die gekke kleding aan. Kan er niks aan doen. Sorry als ik er iemand mee beledig.
Volgens mij is Jeanine nog niet echt begonnen met schrijven (daar zoekt ze nog "schrijf-huisjes" voor!) dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:17 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
AM gaat proeflezen, zou dat dan het boek van Jeanine zijn? Dan hoop ik maar dat ze gaat 'verhaal-proeflezen' en niet 'woord-proeflezen', want foutloos schrijven is niet haar ding.
Vreselijk incompetent.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke "je weet dat dat niet mag" nee Sanneke... dat weet hij niet.. hij krijgt ongeschild speelgoed waar hij nog niet mee om kan gaan en een moeder die komisch "jij bent een boef!" Naar hem schreeuwt!
Krijg altijd zo de kriebels van ouders die dreumesen en peuters verantwoordelijk houden voor hun eigen onkunde.... "toen trok hij ineens die dure vaas van het kastje" ja en hoe lukt dat?
Omdat je zelf zorgt dat ze erbij kunnen!
Nu ook dit boekje... het is een boekje om samen te lezen dus onder toezicht... niet om mee te spelen! Kan wel ... maar als het stuk gaat heb je pech
Kan echt niet iddquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nee joh... tatiana van de drieling die dansje doet met naakte dochter en doorzichtig douche gordijn ... hoe bedenk je dat dit ok is voor insta???
Ik woon in zelfde regio... van die 3 spetters die soms uit een verdwaalde wolk vallen word je niet nat hoor...quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:36 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Vreselijk incompetent.
En je kunt niet naar buiten omdat het steeds begint te regenen. Dat de meeste mensen gewoon naar buiten gaan/moeten komt niet in haar op. En maar klagen al binnen zittende 😲
Dat denk ik vaak als ik haar stories zie, het lijkt of ze graag de bff wil zijn van haar meisjes. Niet dat je die naakt filmt maar je snapt vast wat ik bedoel.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nee joh... tatiana van de drieling die dansje doet met naakte dochter en doorzichtig douche gordijn ... hoe bedenk je dat dit ok is voor insta???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |