abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220845792
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220845793
@rebel-angel
Je was de laatste. Ik heb even een nieuwe voor je aangemaakt. 😊
pi_220845819
Nu kan Sanneke niet naar buiten, want regen. Van t weekend kan ze niet naar buiten, want te heet.

DBM: Flip mag weer wat uitzoeken, hoeft hij niet naar school?
pi_220845831
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:30 schreef Harper het volgende:
Hoera! Bzzonder Jeanine heeft daar doel bereikt. Ze is eindelijk getagd door demammmavan! w/
Ja, en ze hadden voor de uitzending al goed contact, en dat is nogsteeds het geval.

Je hoort haar er alleen nooit over, contactmomenten staan niet in de planner.

En bij de uitzending zit ze naast MG, handen op elkaars been, arm om hem heen. Zal wel geregisseerd zijn.
pi_220845868
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:47 schreef opwegnaar het volgende:
Het wachten is nog op een post van DBM, wat vast weer een dramatisch verhaal is, dat flip en flap weer knuffels hebben uitgezocht en dat ze lekker bij de maccie hebben gegeten...
Jaaaa hoor!! De knuffels en/of cadeautjes zijn binnen voor Flipje 🥳
pi_220845872
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, en ze hadden voor de uitzending al goed contact, en dat is nogsteeds het geval.

En bij de uitzending zit ze naast MG, handen op elkaars been, arm om hem heen. Zal wel geregisseerd zijn.
Volgend jaar samen, met een fles wijn en klompen, naar het boekenbal als bestsellers-auteurs.
pi_220845894
En famkoning gaat bloedprikken met een blouse waarvan de de mouwen niet eens dicht/open krijgt. Handig wel 🙃 Haar verwijderde bericht ging over iemand die zij kende die met iemand anders over haar sprak en zij kreeg die berichten gestuurd (ofzo)
pi_220845905
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:02 schreef Mallorcameisje het volgende:
En famkoning gaat bloedprikken met een blouse waarvan de de mouwen niet eens dicht/open krijgt. Handig wel 🙃 Haar verwijderde bericht ging over iemand die zij kende die met iemand anders over haar sprak en zij kreeg die berichten gestuurd (ofzo)
Ik vind haar sowieso altijd een beetje een clowntje met haar make up en altijd die gekke kleding aan. Kan er niks aan doen. Sorry als ik er iemand mee beledig. :@
  woensdag 20 mei 2026 @ 11:05:25 #9
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220845912
Sanneke heeft net haar ogen open en de eerst klaagzang staat alweer online. Nu regent het, dus ze kan niet naar buiten. Volgende week is het te warm, daar kan ze ook niet tegen. Ze zit 9 van de 10 keer binnen, dus hoeveel last heeft zij precies van het weer? Ze kan beter medelijden hebben met Dion, die elke dag in weer en wind staat de schoffelen om mevrouw haar koopdrang te bekostigen.

Typisch ook dat ze twijfelt tussen veel geld uitgeven voor een bruiloft of aan een mooie reis. Waar ze ook is, ze is voornamelijk te vinden op de bank of in bed. Makkelijke keuze toch dan?
pi_220845940
Dion is de verstandigste: dan trouwen we toch op maandagochtend?

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 20-05-2026 11:34:27 ]
pi_220845946
Waarom zou Sanneke niet naar buiten kunnen als het warm is? Het is toch niet gelijk om 9 uur al 30 graden? En ze had toch een watertafel gekocht, omdat het warm word?
pi_220845964
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Dat zegt AM nu. Terwijl Jeanine verschillende pogingen deed tot contact en een live met de beroemdemammavan, maar AM nooit interesse had.
pi_220845970
Sanneke "je weet dat dat niet mag" nee Sanneke... dat weet hij niet.. hij krijgt ongeschild speelgoed waar hij nog niet mee om kan gaan en een moeder die komisch "jij bent een boef!" Naar hem schreeuwt!
Krijg altijd zo de kriebels van ouders die dreumesen en peuters verantwoordelijk houden voor hun eigen onkunde.... "toen trok hij ineens die dure vaas van het kastje" ja en hoe lukt dat?
Omdat je zelf zorgt dat ze erbij kunnen!
Nu ook dit boekje... het is een boekje om samen te lezen dus onder toezicht... niet om mee te spelen! Kan wel ... maar als het stuk gaat heb je pech
pi_220845982
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:15 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat zegt AM nu. Terwijl Jeanine verschillende pogingen deed tot contact en een live met de beroemdemammavan, maar AM nooit interesse had.
AM gaat proeflezen, zou dat dan het boek van Jeanine zijn? Dan hoop ik maar dat ze gaat 'verhaal-proeflezen' en niet 'woord-proeflezen', want foutloos schrijven is niet haar ding.
pi_220845992
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:04 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vind haar sowieso altijd een beetje een clowntje met haar make up en altijd die gekke kleding aan. Kan er niks aan doen. Sorry als ik er iemand mee beledig. :@
Ff gekeken kende hun nog niet maar inderdaad 😂
I can't help it, if I'm lucky
pi_220846044
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:17 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
AM gaat proeflezen, zou dat dan het boek van Jeanine zijn? Dan hoop ik maar dat ze gaat 'verhaal-proeflezen' en niet 'woord-proeflezen', want foutloos schrijven is niet haar ding.
Volgens mij is Jeanine nog niet echt begonnen met schrijven (daar zoekt ze nog "schrijf-huisjes" voor!) dus ik denk het niet.
pi_220846079
Nee joh... tatiana van de drieling die dansje doet met naakte dochter en doorzichtig douche gordijn ... hoe bedenk je dat dit ok is voor insta???
pi_220846086
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke "je weet dat dat niet mag" nee Sanneke... dat weet hij niet.. hij krijgt ongeschild speelgoed waar hij nog niet mee om kan gaan en een moeder die komisch "jij bent een boef!" Naar hem schreeuwt!
Krijg altijd zo de kriebels van ouders die dreumesen en peuters verantwoordelijk houden voor hun eigen onkunde.... "toen trok hij ineens die dure vaas van het kastje" ja en hoe lukt dat?
Omdat je zelf zorgt dat ze erbij kunnen!
Nu ook dit boekje... het is een boekje om samen te lezen dus onder toezicht... niet om mee te spelen! Kan wel ... maar als het stuk gaat heb je pech
Vreselijk incompetent.

En je kunt niet naar buiten omdat het steeds begint te regenen. Dat de meeste mensen gewoon naar buiten gaan/moeten komt niet in haar op. En maar klagen al binnen zittende 😲
pi_220846134
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nee joh... tatiana van de drieling die dansje doet met naakte dochter en doorzichtig douche gordijn ... hoe bedenk je dat dit ok is voor insta???
Kan echt niet idd
I can't help it, if I'm lucky
pi_220846143
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:36 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Vreselijk incompetent.

En je kunt niet naar buiten omdat het steeds begint te regenen. Dat de meeste mensen gewoon naar buiten gaan/moeten komt niet in haar op. En maar klagen al binnen zittende 😲
Ik woon in zelfde regio... van die 3 spetters die soms uit een verdwaalde wolk vallen word je niet nat hoor...
Kreeg net melding dat het ging regenen.. 😂 echt nog geen 5 druppels en nu weer zon 🤷 het waait wel een beetje.. toch moet ik zo fietsen
pi_220846168
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dat denk ik vaak als ik haar stories zie, het lijkt of ze graag de bff wil zijn van haar meisjes. Niet dat je die naakt filmt maar je snapt vast wat ik bedoel.
En dat WAUW steeds 🤐

[ Bericht 2% gewijzigd door Sstt1993 op 20-05-2026 11:52:30 (Aangevuld) ]
pi_220846204
Dat WAUW doet AM ook steeds. Op zo'n slecht gemaakt toontje, want de desinteresse druipt ervan af.
pi_220846232
Komt Jim weer thuis wonen bij AM?
pi_220846257
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:00 schreef proud_mami het volgende:
Komt Jim weer thuis wonen bij AM?
denk het niet ze doen vaker gewoon iets laten lijken, waar laat die dan al die beesten?
pi_220846292
Kinderen staan al met jas aan in de gang en dan pas vraagt AM of ze ook eten en drinken mee moeten? Lekker op tijd vriendin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')