Ja dat heb je met zo’n volle drukke dag 🤭quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Kinderen staan al met jas aan in de gang en dan pas vraagt AM of ze ook eten en drinken mee moeten? Lekker op tijd vriendin
Bedankt, had het niet doorquote:Op woensdag 20 mei 2026 10:49 schreef Beertjeteddy het volgende:
@:rebel-angel
Je was de laatste. Ik heb even een nieuwe voor je aangemaakt. 😊
Shoppen kan ook vanaf de bank. Hoef ze geen stap buiten te zetten.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Nu kan Sanneke niet naar buiten, want regen. Van t weekend kan ze niet naar buiten, want te heet.
Wat zou mijn werkgever daar van vinden, als ik zou zeggen ik kan niet komen want het regent.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:36 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Vreselijk incompetent.
En je kunt niet naar buiten omdat het steeds begint te regenen. Dat de meeste mensen gewoon naar buiten gaan/moeten komt niet in haar op. En maar klagen al binnen zittende 😲
Vorig jaar kocht ze tijdens hun vakantie nog een regenjas. Misschien moet ze die even opzoeken. Kind regenpakje aan en gaan!quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:36 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Vreselijk incompetent.
En je kunt niet naar buiten omdat het steeds begint te regenen. Dat de meeste mensen gewoon naar buiten gaan/moeten komt niet in haar op. En maar klagen al binnen zittende 😲
Ik ken haar niet dus ik ging even kijken. Maar dat pak van gister ook, je kon gewoon bijna haar borst zien?!quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:04 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso altijd een beetje een clowntje met haar make up en altijd die gekke kleding aan. Kan er niks aan doen. Sorry als ik er iemand mee beledig.
Geen idee wat ze gaat schrappen. Ik zit dan te denken aan 2 kaasstroopwafels p/p i.p.v. 4. En voor de kinderen 1 snack bij de patat i.p.v. 3.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:22 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ik kan haar stories niet luisteren want op werk. Maar wat gaat ze schrappen? Ik moet wel gniffelen maar haar grootspraak dan, maak maar de hoogst mogelijke offerte.
, zoals was voorspeld hierquote:Op woensdag 20 mei 2026 10:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Nu kan Sanneke niet naar buiten, want regen. Van t weekend kan ze niet naar buiten, want te heet.
DBM: Flip mag weer wat uitzoeken, hoeft hij niet naar school?
Ik weet niet of je mijn insinuatie hiermee bedoelde, dat was niet handig. Maar wat jij zegt in de quote hierboven is niet wat ik zei he. Er is ook nooit iemand veroordeeld, ze weet niet wie het is. Bron: mooiste meisje van de klas.quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:13 schreef Deisyy het volgende:
Een influencer vergelijken met iemand die is veroordeeld voor kindermisbruik kan echt niet hoor, ik heb de posts en de quotes erop verwijderd.
Ging over de vergelijking tussen ruby franke en AM... voor zover ik weet heeft die niet mee gedaan met mooiste meisjequote:Op woensdag 20 mei 2026 12:58 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mijn insinuatie hiermee bedoelde, dat was niet handig. Maar wat jij zegt in de quote hierboven is niet wat ik zei he. Er is ook nooit iemand veroordeeld, ze weet niet wie het is. Bron: mooiste meisje van de klas.
Aahdan ging het niet over mij. Kreeg melding dat ze m'n quotes had verwijderd, dus d8 wat is dit nu. Opgelost!quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ging over de vergelijking tussen ruby franke en AM... voor zover ik weet heeft die niet mee gedaan met mooiste meisje
Ze kregen beide een kadootje dus Flipje en Flapje!quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:59 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Jaaaa hoor!! De knuffels en/of cadeautjes zijn binnen voor Flipje 🥳
Anders is het zielig voor de anderquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:13 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ze kregen beide een kadootje dus Flipje en Flapje!
En beide thuis! Why????
Ik las het meer als wanneer er iets in het ziekenhuis is geweest diegene iets mag uitzoeken en dus nu alleen Flip.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:13 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ze kregen beide een kadootje dus Flipje en Flapje!
En beide thuis! Why????
😂quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
voor zover ik weet heeft die niet mee gedaan met mooiste meisje
Zei ze nu in dat filmpje met die gescheurde pagina in haar handen, dat dit ook één van de redenen waarom M dus niet naar de bieb kan of versta ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:36 schreef JeOmaJa het volgende:
Sanneke wil zelf denk ik wel naar buiten maarja Mijan is nu eenmaal een binnenkind…
Wel fijn dat hij zijn Borre boekje niet stuk scheurt, aan de andere kant heeft ze de halve Borre collectie nog onderweg dus als het wel stukgaat heeft ze alweer nieuwe.
Ja dat hoorde ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:24 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Zei ze nu in dat filmpje met die gescheurde pagina in haar handen, dat dit ook één van de redenen waarom M dus niet naar de bieb kan of versta ik dat verkeerd?
Nee hoor, het ging over de post van Iris over Miesquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ging over de vergelijking tussen ruby franke en AM... voor zover ik weet heeft die niet mee gedaan met mooiste meisje
Ze zoekt gewoon redenen. Te weinig boeken. Geen speelplek. Hij verscheurt boeken. Behalve die van Borre, bijzonder genoeg. Het regent. Waait. Is te warm. Binnenkind (alsof de bieb in de openluchtmuseum is..).quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:24 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Zei ze nu in dat filmpje met die gescheurde pagina in haar handen, dat dit ook één van de redenen waarom M dus niet naar de bieb kan of versta ik dat verkeerd?
Ze heeft eerder ook aangegeven dat ze beide iets krijgen bij ieder ziekenhuis bezoek... ik lees het nu ook als beide eigenlijkquote:Op woensdag 20 mei 2026 13:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik las het meer als wanneer er iets in het ziekenhuis is geweest diegene iets mag uitzoeken en dus nu alleen Flip.
Wanneer is die veroordeeld voor misbruik dan?quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:31 schreef Earring het volgende:
[..]
Nee hoor, het ging over de post van Iris over Mies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |