Het was weer Kwak van Maarten dag. Morgen vast ook weer, in een iets andere samenstelling.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:46 schreef Earring het volgende:
Flinke pan vol voor 10 personen bij AM 🫣
Gelukkig hebben ze een toetje met slagroom want want een kleine porties eten ze daar
Sorry maar wat lichtgeraakt is dit zeg. Ik zeg toch niet dat hij een illegale wietkwekerij heeft?quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:18 schreef Deisyy het volgende:
We gaan influencers ook niet beschuldigen van illegale praktijken
Of geef m een stapel folders, kan ie bladeren en is het niet erg als het kapot gaat. Heeft Sanneke zelf ook nog wat aan, aangezien daar de aanbiedingen in staan.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:49 schreef Moondance het volgende:
[..]
En als je weet dat je kind boekjes kapot scheurt dan geef je hem toch alleen van die stevige kartonnen boekjes en bewaar je deze voor het voorlezen? Het maakt een kind van die leeftijd natuurlijk weinig uit wat voor boekje het precies is, hij vindt het gewoon leuk om ergens in te bladeren. Ook zo typisch dat hij een keer enthousiast gereageerd heeft op een Borre boekje en nu meteen de hele collectie aangeschaft moet worden. Volgende week is het weer een ander boekje waar ie enthousiast op reageert.
Past goed bij haar kinderkleertjesquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
EN DEBBIES MEISJESDROOM IS UITGEKOMEN!
Ze heeft een doos Diddl meuk gekregen. En een fluf aan haar tas. Stickers op haar agenda.
#glibberglij
Ik twijfelde al behoorlijk aan haar verstandelijke vermogen maar alle twijfel is weg. Ik heb zelf kinderen die vroeger alles spaarden van Diddl, ik heb collega’s van die leeftijd die het ongetwijfeld ook hebben gespaard. Ik heb niemand van hen hier over gehoord. Ik zal ze eens wakker schudden.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ze heeft een doos Diddl meuk gekregen. En een fluf aan haar tas. Stickers op haar agenda.
#glibberglij
Zag op hun socials meerdere keren dat ze een vacature hadden voor een huishoudelijke hulp voor zo'n 13 uur per week ofzo.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:38 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Zo'n grote tuin vraagt om een hoop uren tuinieren. En dat zie in beide niet doen. Zal wel een tuinman af en toe langskomen. Ze heeft toch ook een huishoudster?
Ik zat er naar te kijken, ik vind haar zó nietszeggend dus mijn gedachten dwaalden af en ik bedacht me toen heel nietszeggend, dat zij en de Marketingvrouw een soortgelijke brilmontuur hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
#glibberglij
Alles wat ze eten komt uit de Allerhande. Dus even googlen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:02 schreef Moppie1982 het volgende:
Wat is dat voor maaltijd bij de Geertsen? Andijvie droog? Met Kimchi ? Weet ze wel dat wat dat is 😂😂
😂😂😂quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:40 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
een insluiting bij Seats and Sofa's
Hahaha nou zo ziet ze er dus bijna altijd uit, heb ook niet het idee dat ze een bh draagt. Prima hoor maar om dat online te zetten, ik zou het naar mijn kinderen op het schoolplein ook niet echt doen maar goed..quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:33 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ik ken haar niet dus ik ging even kijken. Maar dat pak van gister ook, je kon gewoon bijna haar borst zien?!
Wat is droge andijvie? Als je rauwe andijvie bedoelt, dan klopt het. Stamppot andijvie maak je met rauwe andijvie. Geen idee waar ze de kimchi stoptquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:02 schreef Moppie1982 het volgende:
Wat is dat voor maaltijd bij de Geertsen? Andijvie droog? Met Kimchi ? Weet ze wel dat wat dat is 😂😂
Dat woord zocht ik, gênant!! Sta je dan ook zo op het schoolplein? Ze heeft inderdaad een aparte manier van praten, dat slurpen soms ofzo, weet niet hoe ik dat uit moet leggen. Dat high lijken komt door de medicatie zegt zequote:Op woensdag 20 mei 2026 14:20 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Die afzakkende blouse bij de schouder is zo'n genante vertoning en dan heeft ze ook nog eens een manier van praten dat ik me weleens afvraag of ze high is, dat het een toneelstukje is of dat ze gewoon zo is. Hoe dan ook, genant om jezelf zo te willen presenteren over de rug van je jonge kinderen.
En er komt een Specsavers reclame voorbij met een identieke montuur. Meta kan écht gedachten lezen 🥴.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:15 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik zat er naar te kijken, ik vind haar zó nietszeggend dus mijn gedachten dwaalden af en ik bedacht me toen heel nietszeggend, dat zij en de Marketingvrouw een soortgelijke brilmontuur hebben.
Nu wachten tot Joeri de grap maakt #lotuitdeloterij. De buurman die dacht dat Joeri de glazenwasser was, iets met hokjes. Ligt het aan mij? Ik heb geen beeld bij een glazenwasser (ja, een busje met zo’n slang eruit). Dom schrijven om het schrijven?quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Nieuw dieptepunt hoor Lotte die reclame maakt voor de postcodeloterij 🫣
Voor ze offline ging schooide ze al om die Diddle zooi.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
#glibberglij
Waar heb je de interviews gezien? Ik heb trouwens twee docu’s ver de zaak Franke gekeken … geen woorden voor.quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:06 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb het boek van de dochter niet gelezen, maar de (Amerikaanse) titel vond ik opvallend en ik heb een paar interviews met de (nu volwassen) kinderen gezien. Ik heb deze niet af kunnen kijken, want ik wil er verder niet aan denken wat wellicht, eventueel en misschien kan gebeuren bij de meest uiteenlopende fluflu accounts waar ik dagelijks naar zit te kijken; de herkenning is niet te negeren.
Hahahahaha Lotte maakt een post over discriminatie en komt met 'Joeri werd aangezien voor een glazenwasser, niet door wat hij deed, maar om hoe hij eruit ziet'. Want (bon)Joeri ziet eruit als een typische glazenwasser? Hoe ziet een typische glazenwasser eruit? (Ik ken er 2; 1 kaal en kort 1 lang met lang haar).quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:34 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Nu wachten tot Joeri de grap maakt #lotuitdeloterij. De buurman die dacht dat Joeri de glazenwasser was, iets met hokjes. Ligt het aan mij? Ik heb geen beeld bij een glazenwasser (ja, een busje met zo’n slang eruit). Dom schrijven om het schrijven?
En dat filmpje bij de IKEA, en dit zijn volwassen mensen. En ik kan best begrijpen dat ze blij is met haar buik, maar om nou expres je trui wat naar binnen te stoppen zodat je die buik ziet?
Eens denken, heb ik nog meer te zeuren vandaag? #sanneke
Waar heb je de interviews gezien? Ik heb trouwens twee docu’s ver de zaak Franke gekeken … geen woorden voor.quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:06 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb het boek van de dochter niet gelezen, maar de (Amerikaanse) titel vond ik opvallend en ik heb een paar interviews met de (nu volwassen) kinderen gezien. Ik heb deze niet af kunnen kijken, want ik wil er verder niet aan denken wat wellicht, eventueel en misschien kan gebeuren bij de meest uiteenlopende fluflu accounts waar ik dagelijks naar zit te kijken; de herkenning is niet te negeren.
Ellenzonderkoen viral? Waar en waarom? En wat is ook alweer haar insta? Kan haar niet meer vinden. Ze zou wat aan haar zichtbaarheid moeten doen 😂quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:27 schreef Die_van_verderop het volgende:
Nog steeds onvoorstelbaar dat er zulke zeikw#ven als Sanneke bestaan. Mijn hemel. Net een poging gedaan, maar ik vind haar zo dom dat ik het niet trek om haar stories te luisteren.
Zie net dat Ellenzonderkoen blijkbaar viral is gegaan. Onze lieve Heer heeft rare kostgangers 😂.
Op Youtube.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:38 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Waar heb je de interviews gezien? Ik heb trouwens twee docu’s ver de zaak Franke gekeken … geen woorden voor.
Terugbaarliefde. Ze zit in de auto en het gaat over een massage met happy end.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:47 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Waar heb je de interviews gezien? Ik heb trouwens twee docu’s ver de zaak Franke gekeken … geen woorden voor.
[..]
Ellenzonderkoen viral? Waar en waarom? En wat is ook alweer haar insta? Kan haar niet meer vinden. Ze zou wat aan haar zichtbaarheid moeten doen 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |