abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220848890
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:51 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dat vraag ik me daar altijd af. Pak het in folie in, of in een hooimadam, of zoek iets uit bij die kookwinkel in Rotterdam waar ze altijd reclame voor maakt. Die hebben vast ook wel iets als warmhouders. Maar zo'n koude prak die zo op tafel staat, mijn honger zou echt over zijn. Zelfs na het sporten of paardrijden.
Ja bah koud eten is niet lekker
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220848896
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:10 schreef Earring het volgende:

[..]
Veel meer! Mijn dochter is pas getrouwd met alles er op en er aan en die was echt veel meer kwijt dan 10.000 euro hoor
Alleen waren daar geen kinderen bij en zij hadden het geld er voor over. Was ook echt een prachtige dag en geen gezeik achteraf wat ik bij Sanneke wel zie gebeuren. Want die zeurt al over de offerte
Ik ben nog steeds uitgegaan van heel minimaal.
pi_220848909
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:39 schreef Cattolica het volgende:
Het zou mij ook niet verbazen dat Sanneke en Dion financieel een heel stuk ruimer zitten, dan iemand kan bedenken (denkend aan Dion's alleenverdiener salaris en Sanneke's klik-op-de-link inkomen). Maar ik denk ook dat ze niet zomaar vrijuit toegang hebben tot dit geld. Ze krijgen het wellicht bijvoorbeeld in de vorm van een toelage of dat ze een grote(re) uitgave moeten verantwoorden. En ik denk niet dat zijn ouders en/of haar moeder de vrijgevige donoren zijn. Ik denk wel dat het uit een erfenis komt, van Sanneke's kant, en daar kan ik wel een paar combinatie's op bedenken. Ik denk dat haar uitspraak "dat de erfenis door haar neus is geboord" niet per se betekent dat ze niets heeft gekregen. Ik denk dat ze het niet op de haar gewenste manier heeft gekregen (voorwaardelijk in plaats van in één keer). Complete aanname maar het is de enige waarin ik geloof.
Ze heeft letterlijk gezegd dat iemand haar erfenis heeft gestolen.
pi_220848938
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft wel meer gezegd/overdreven.
pi_220848954
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:19 schreef AnnArt het volgende:
Zouden Wil en Tien nu nog zo'n riant fluflu-inkomen hebben? Waar houden zij zich feitelijk mee bezig, behalve besties zijn en iedere dag sporten?
Tien vraag ik me af want ik zou niet weten waarom ze anders in de afgelopen twee jaar geen huis heeft gehuurd.
Wil denk ik wel, zij heeft een keer gedeeld dat haar inkomen een stuk hoger is dan dat van haar man. Ze deelde toen iets over de hypotheekadviseur, dat die daar iets vrouwonvriendelijks over had gezegd.
pi_220848972
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En om er dan zelf voor te sparen komt natuurlijk niet in haar op. Hoe had ik dat ook kunnen denken?
Nee, sparen doen ze alleen voor de leuke dingen en dan vinden ze het nog lastig. Sanneke heeft een enorm gat in haar handen, als het überhaupt nog handen zijn te noemen. Die moet dagelijks kopen om een leegte in haar leven te vullen.
Ik vind het bizar hoeveel ze blijven kopen, open tikkies er zijn geweest en nu zeggen dat ze het allemaal wel kunnen betalen. Het zou mij niks verbazen als er een kern van waarheid zit in wat @Cattolica zegt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Deisyy op 20-05-2026 18:17:22 (beschuldiging verwijderd) ]
pi_220848973
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik slik weinig wat ze zegt voor zoete koek. Er gaat geen dag voorbij, dat ze dit zegt en dat bedoelt. Sanneke weet heel goed waar ze mee bezig is en ze zal vaak krijgen wat ze hebben wil én er vervolgens over klagen.
pi_220848977
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zeker is ergens een heel blog van inclusief foto's zonder hartjes 😳 leuk als ze hem straks in de brugklas gaan googlen 👍
Hij heeft iets met zijn darmen waardoor hij verstopt en door de botox relaxt zijn kringspier waardoor hij makkelijker kan poepen.. minder maccie of meer vezels zou ook kunnen helpen.. maar goed wit brood zonder korstjes is lekkerder
DBM beweerde zelfs dat de kinderen fastfood kregen in overleg net de kinderarts, want vet zou goed zijn bij deze ziekte
pi_220849016
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:41 schreef Lynnyl het volgende:
Het zwembad van de Nagelkerkjes ziet er nog altijd groezelig uit. Dan kan je met je schepnetje kikkers en kikkervisjes gaan staan scheppen, maar zo'n bad zou eigenlijk kraakhelder moeten zijn. Maar Jan boeit het niet, en Sofie nog minder want die gaat alleen in de jacuzzi.
Het ziet er smerig uit. De hele tuin ligt er niet mooi bij.
In Spanje hebben ze zelfs een tuinman en een hulp in de huishouding. Zouden ze dan ook in België hebben neem ik aan. Maar de tuin ( en zwembad) ziet er niet uit alsof het goed wordt onderhouden.
pi_220849023
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:09 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Nee, sparen doen ze alleen voor de leuke dingen en dan vinden ze het nog lastig. Sanneke heeft een enorm gat in haar handen, als het überhaupt nog handen zijn te noemen. Die moet dagelijks kopen om een leegte in haar leven te vullen.
Ik vind het bizar hoeveel ze blijven kopen, open tikkies er zijn geweest en nu zeggen dat ze het allemaal wel kunnen betalen. Het zou mij niks verbazen als er een kern van waarheid zit in wat @:Cattolica zegt.

- beschuldig verwijderd -
Dat gaat wel ver toch die laatste opmerking? Er zal wel geld vanuit familie komen, maar om nou te suggereren dat Dion iets illegaals doet en ze daarom extra geld hebben...

[ Bericht 7% gewijzigd door Deisyy op 20-05-2026 18:17:45 ]
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 18:18:34 #136
184769 crew  Deisyy
pi_220849041
We gaan influencers ook niet beschuldigen van illegale praktijken
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220849049
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:15 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Het ziet er smerig uit. De hele tuin ligt er niet mooi bij.
In Spanje hebben ze zelfs een tuinman en een hulp in de huishouding. Zouden ze dan ook in België hebben neem ik aan. Maar de tuin ( en zwembad) ziet er niet uit alsof het goed wordt onderhouden.
De tuin was al niet in beste staat toen ze er kwamen wonen, maar het knapt ook niet echt op. Heb ook niet het idee dat ze er zelf veel aan doen. Net als aan het zwembad, brr...
pi_220849052
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:09 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik slik weinig wat ze zegt voor zoete koek. Er gaat geen dag voorbij, dat ze dit zegt en dat bedoelt. Sanneke weet heel goed waar ze mee bezig is en ze zal vaak krijgen wat ze hebben wil én er vervolgens over klagen.
Ik geloof dat ook niet hoor. Ik heb hier destijds ook al geschreven dat het voor haar misschien zo voelt omdat zij op geld had gerekend maar dat ik het idee heb dat de erflater anders heeft beslist.
pi_220849069
Waarom moet Lotje van AM wachten met eten als het eten al is opgeschept en de halve familie nog bij het aanrecht staan. Of laatst dat Guus van AM aan de eettafel plaats moest maken voor Julia omdat hij op haar plek zat. Zomaar even een paar van AM's regels die mij tegen de haren in strijken. De baas spelen om de baas te spelen.
pi_220849089
Vergeet Julia niet, ook een flinke baas.
pi_220849169
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:26 schreef Snaky het volgende:
Vergeet Julia niet, ook een flinke baas.
Oh ja, helemaal mee eens. Ik heb een dergelijke houding ook weleens bij Sam gezien, richting één van de tweeling. Ik denk ook dat AM dit aanmoedigt, want die laat ook graag Maarten klusjes voor haar opknappen. Bij Jim zie ik het niet, maar hij staat dan ook met stip op nummer één en wordt ontzien.
pi_220849178
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:05 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ze hebben een stoomoven (al zie ik die nooit meer in beeld), waar je heel makkelijk eten in kunt opwarmen. We laten de pannen altijd staan en degenen die laat zijn regelen het zelf allemaal verder.
Gisteren nog!
pi_220849202
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:23 schreef Cattolica het volgende:
Waarom moet Lotje van AM wachten met eten als het eten al is opgeschept en de halve familie nog bij het aanrecht staan. Of laatst dat Guus van AM aan de eettafel plaats moest maken voor Julia omdat hij op haar plek zat. Zomaar even een paar van AM's regels die mij tegen de haren in strijken. De baas spelen om de baas te spelen.
Omdat De Influencer eerst nog moet filmen?
pi_220849206
Ik krijg nu opeens die Japanse tuin van Dion niet meer uit mijn hoofd 🥴🤣.
pi_220849211
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:19 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
De tuin was al niet in beste staat toen ze er kwamen wonen, maar het knapt ook niet echt op. Heb ook niet het idee dat ze er zelf veel aan doen. Net als aan het zwembad, brr...
Zo'n grote tuin vraagt om een hoop uren tuinieren. En dat zie in beide niet doen. Zal wel een tuinman af en toe langskomen. Ze heeft toch ook een huishoudster?
pi_220849240
Nieuw dieptepunt hoor Lotte die reclame maakt voor de postcodeloterij 🫣
I can't help it, if I'm lucky
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:40:30 #147
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_220849245
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd wat zij een mooie reis vindt. Naar een vakantiepark met binnenspeeltuin in Frankrijk?
een insluiting bij Seats and Sofa's :)
W
Z
E
pi_220849249
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Het mag toch nog wel warmgemaakt worden ?
Nou, ik hoop het maar weet het echt niet. Er gaat ook geen folie overheen of zoiets, niets van dat al. Ik hoop serieus dat het in de (stoom)oven mag maar heb het nog nooit gezien.
pi_220849356
Flinke pan vol voor 10 personen bij AM 🫣
Gelukkig hebben ze een toetje met slagroom want want een kleine porties eten ze daar
pi_220849419
In dat bekertje vanmiddag zat een grotere hoeveelheid ijs dan wat ze nu als andijvie op haar bord krijgt 🥹
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')