abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220850522
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:51 schreef Cattolica het volgende:
Het is toch wel het hoogtepunt van AM's wekelijkse paardrijles; "welk paard ze heeft". Er werd zelfs, met een lichte trilling van spanning in haar stem, naar "Guus z'n paard" gevraagd.

Wat heeft het sowieso voor nut om elke week naar paardrijles te gaan, deze zelfs in te halen als je niet kan, wanneer je voor de rest nooit recreatief gaat paardrijden. Of tig motoren standaard op je oprit te hebben staan, als je nooit recreatief en zonder sponsoring gaat motorrijden.
Hee hoo vergeet de ijsland trip en de strandrit niet he
I can't help it, if I'm lucky
pi_220850525
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vroeg me al af hoe ze in hemelsnaam bij Debbie zijn gekomen om een pakket naartoe te sturen.
Ze heeft waarschijnlijk zelf geschooid
pi_220850526
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:52 schreef Cattolica het volgende:

[..]
En niet eens verwarmd 🥴.
Nee inderdaad. Die hebben luxe echt alleen maar voor de show volgens mij, zo van 'kijk ons eens rijk zijn'.
pi_220850531
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:44 schreef Tarantelle het volgende:
Naar aanleiding van hier even de post van Lotte Ballijns gelezen en dit is toch wel het prototype van white privilege. Echt, hoe krijg je het geschreven! Schaamteloos ook gewoon. Zo heftig ook dat Bonjoeri door de buurman voor een glazenwasser werd aangezien. Tja, discriminatie zit echt overal, ook bij de rijke, witte vrije school-gemeenschap. Dat we dat maar weten.

Het is dat het reclame is, anders zou ik hem zo doorsturen naar HowcanImakethisaboutme.
En dan reageert iemand met hoe pijnlijk het is dat kleine opmerkingen zo makkelijk worden weggewuifd terwijl ze zoveel zeggen over hoe we mensen in hokjes stoppen.

Ik hoop dat Joeri en Lotte dit trauma te boven komen. Het is echt verschrikkelijk wanneer je onterecht wordt aangezien voor een glazenwasser.
Die vastzittende huil is inmiddels vast een niet te stoppen tsunami geworden.
pi_220850542
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En dan reageert iemand met hoe pijnlijk het is dat kleine opmerkingen zo makkelijk worden weggewuifd terwijl ze zoveel zeggen over hoe we mensen in hokjes stoppen.

Ik hoop dat Joeri en Lotte dit trauma te boven komen. Het is echt verschrikkelijk wanneer je onterecht wordt aangezien voor een glazenwasser.
😂😂😂😂
pi_220850544
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:53 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Hee hoo vergeet de ijsland trip en de strandrit niet he
Oepsiedesie. Herstel, ik bedoel recreatief en zonder sponsoring.
pi_220850560
Judith glibbert zowat haar zadel af van blijdschap!
pi_220850578
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:30 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
1 schep andijviestamppot voor iedereen. Dat kan toch bijna niet waar zijn? Gisteren ook al zo'n zielig bordje voor Guus. Hier scheppen de kinderen eigenlijk allemaal 2 keer op, maar dat is in huize Geerts geen optie. Wij scheppen ook gewoon zelf op 😄.
Ja wij ook
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220850582
quote:

[..]

😂
pi_220850598
quote:
Het is toch wel het hoogtepunt van AM's wekelijkse paardrijles; "welk paard ze heeft". Er werd zelfs, met een lichte trilling van spanning in haar stem, naar "Guus z'n paard" gevraagd.

Wat heeft het sowieso voor nut om elke week naar paardrijles te gaan, deze zelfs in te halen als je niet kan, wanneer je voor de rest nooit recreatief gaat paardrijden. Of tig motoren standaard op je oprit te hebben staan, als je nooit recreatief en zonder sponsoring gaat motorrijden.
Ze wilden graag samen wat doen 😳
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220850602
quote:

[..]

Binnenkort trauma therapie voor al deze vastzittende huilen die hieruit voortgekomen zijn.
pi_220850609
quote:

Wat bedoel je verder niet recreatief gaat paardrijden?
pi_220850615
Lotte mag blij zijn dat iemand überhaupt nog denkt dat Joeri er uitziet alsof ie een baan heeft, want volgens mij is ie nog steeds "in between jobs" (geen probleem natuurlijk, maar dan moet ze van "die glazenwasser look" ook geen probleem maken).
pi_220850639
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:02 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Wat bedoel je verder niet recreatief gaat paardrijden?
Gewoon voor de leuk in het weekend of op vakanties, ponykamp voor de meisjes, ergens een paard verzorgen. Buitenom die ene les per week ziet niemand een paard.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:10:30 #215
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220850673
quote:

[..]

Echt, tranen met tuiten hier (van het lachen)
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220850689
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Binnenkort trauma therapie voor al deze vastzittende huilen die hieruit voortgekomen zijn.
Nou ze is ook met mensen van het ‘ja’ instituut aan het praten. Net als Sarah Rebecca. Volgens mij is dat met familieopstellingen enzo, misschien is dat wat voor Joer?
pi_220850729
Volgt er hier trouwens iemand Lousje Sassen? Een semi bner die ooit bij PowNed werkte en daarna psychotisch raakte en vervolgens zich van het ene in het andere ondoordachte avontuur stortte. Die heeft dmv donaties van haar volgers een hele klap met geld (20.000) opgehaald voor een project in Senegal maar trekt de stekker eruit en doet er super schimmig over. Gaat nog wel een staartje krijgen ook.
pi_220850742
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:48 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Terugbaarliefde. Ze zit in de auto en het gaat over een massage met happy end.
8)7
pi_220850745
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:19 schreef Missinglink24 het volgende:
Volgt er hier trouwens iemand Lousje Sassen? Een semi bner die ooit bij PowNed werkte en daarna psychotisch raakte en vervolgens zich van het ene in het andere ondoordachte avontuur stortte. Die heeft dmv donaties van haar volgers een hele klap met geld (20.000) opgehaald voor een project in Senegal maar trekt de stekker eruit en doet er super schimmig over. Gaat nog wel een staartje krijgen ook.
nee, ze heeft de stekker er nog niet uitgetrokken, het staat op pauze
pi_220850746
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:13 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Nou ze is ook met mensen van het ‘ja’ instituut aan het praten. Net als Sarah Rebecca. Volgens mij is dat met familieopstellingen enzo, misschien is dat wat voor Joer?
Laatst ook al toch.
Van familieopstellingen naar ademwerk, via het kanteltraject en buikwandcorrectie door naar een super betrokken reclame van de postcodeloterij, die meid is een work in progress hoor!
pi_220850747
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:21 schreef miep123456 het volgende:

[..]
nee, ze heeft de stekker er nog niet uitgetrokken, het staat op pauze
Dat gaat echt niet meer door hoor
pi_220850759
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:13 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Hebben ze laatst niet al zoiets gedaan? Ik vond het nogal wat om daar met je pasverworven liefde naartoe te gaan.
pi_220850772
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:22 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Dat gaat echt niet meer door hoor
we gaan het zien , ik vond de prijs voor het opknappen wel echt heel hoog
pi_220850788
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:23 schreef Shuri het volgende:

[..]
Wat is droge andijvie? Als je rauwe andijvie bedoelt, dan klopt het. Stamppot andijvie maak je met rauwe andijvie. Geen idee waar ze de kimchi stopt :Y)
Ik weet hoe je andijvie maakt, maar bij mij zit er lekker jus overheen en spekjes doorheen
En geen Kimchi die eet ik met me noodles ofzo
pi_220850792
Sanneke maakt zich op voor een hittegolf denk ik. Al die reclame voor dunne slaapzakken en water speelgoed. En nu al moeilijk doen over wat je met warm weer moet eten. Pfff
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')