Haha, gooi het eruit meid!quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:34 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Nu wachten tot Joeri de grap maakt #lotuitdeloterij. De buurman die dacht dat Joeri de glazenwasser was, iets met hokjes. Ligt het aan mij? Ik heb geen beeld bij een glazenwasser (ja, een busje met zo’n slang eruit). Dom schrijven om het schrijven?
En dat filmpje bij de IKEA, en dit zijn volwassen mensen. En ik kan best begrijpen dat ze blij is met haar buik, maar om nou expres je trui wat naar binnen te stoppen zodat je die buik ziet?
Eens denken, heb ik nog meer te zeuren vandaag? #sanneke
Huh ja hoor hahaquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:47 schreef Die_van_verderop het volgende:
Enige voor wie ik Joeri aanzie is Emile Ratelband. Die heeft een eigen hokje.
Lotte beweert ook dat ze zelesta nog steeds gebruikt maar er wel een dekbedovertrek omheen doet. Tuurlijk.
De wolletjes ook? Dan is haar geloofwaardigheid echt onder het nulpunt gedaald. Vond haar “vroeger” nog wel enigszins de moeite waard om te volgen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Huh ja hoor haha
Ja die Lotte die al die wolletjes en creamys op Vinted pleurt, binnenkort ook de dekbedden zeker.
Oh, dat van medicatie wist ik niet. Het ziet er ook wat ongemakkelijk uit, bedenk ik me nu, ook voor haar. Alsof ze op het punt staat om in slaap te vallen; een beetje slaapdronken. Ik heb dat ook eens gehad met hooikoorts medicatie, zat halverwege de dag te knikkenbollen en ben er daarom mee gestopt. Maar bij haar zal er wellicht iets meer dan alleen hooikoorts zijn. Dat vind ik sneu, oprecht, maar die telkens weer afzakkende blouse kan echt niet.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:28 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Dat woord zocht ik, gênant!! Sta je dan ook zo op het schoolplein? Ze heeft inderdaad een aparte manier van praten, dat slurpen soms ofzo, weet niet hoe ik dat uit moet leggen. Dat high lijken komt door de medicatie zegt ze
Terugnaarliefde 😉.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:48 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Terugbaarliefde. Ze zit in de auto en het gaat over een massage met happy end.
Ja is een tijd geleden hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:55 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
De wolletjes ook? Dan is haar geloofwaardigheid echt onder het nulpunt gedaald. Vond haar “vroeger” nog wel enigszins de moeite waard om te volgen.
Genoeg te zeuren op deze kutdag maar zal jullie er niet mee vermoeien. Ik ga wel tegen m’n telefoon praten en op insta zetten. Wel een hartje geven hè!
Ik heb misschien wel óf niet hier en daar nog wel iets van Snoopy meuk en een teddybear in mijn huis liggen. En ik kan qua leeftijd de moeder zijn van een 32-jarige 🤗.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:56 schreef Weerikier het volgende:
Ik denk dat iedereen als kind een favoriet speel/verzamel ding had maar ik kan me echt voorstellen dat ik destijds op mn 32ste nog helemaal wild zou zijn geworden van bv My Little Ponies oid.
Het is wel duidelijk dat Roy in het ziekenhuis ligt toch? Alleen dat gedoe dat ze niks wil zeggen hoeft niet, en zeg dan ook gewoon niks.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:12 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Annick is weer een bericht aan het plaatsen waar je alles van kan maken
Haha nee dat is echt geen discriminatie 😂. Echt het toppunt van white privilege die twee 😂quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:14 schreef Lostit het volgende:
Mijn god, Joeri gediscrimineerd omdat hij aangezien werd voor glazenwasser. Wellicht omdat hij altijd wijde en verwassen kleding draagt?
Dat is toch geen discriminatie jongens. Dat er onterecht een verkeerd beroep aan jou gelinkt wordt, bij jou als witte man met alle voordelen die daar weer bij horen.
Ik vroeg me al af hoe ze in hemelsnaam bij Debbie zijn gekomen om een pakket naartoe te sturen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:34 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Voor ze offline ging schooide ze al om die Diddle zooi.
In al haar bende had ze toen toch haar map gevonden?
1 schep andijviestamppot voor iedereen. Dat kan toch bijna niet waar zijn? Gisteren ook al zo'n zielig bordje voor Guus. Hier scheppen de kinderen eigenlijk allemaal 2 keer op, maar dat is in huize Geerts geen optie. Wij scheppen ook gewoon zelf op 😄.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:46 schreef Earring het volgende:
Flinke pan vol voor 10 personen bij AM 🫣
Gelukkig hebben ze een toetje met slagroom want want een kleine porties eten ze daar
Ja dat is duidelijk, maar waarom dan dat we willen er niks over zeggen. En ook dat de buitenkant is anders dan de binnenkant, en gaan ze er niet langs op bezoek oid?quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:20 schreef Mirp het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat Roy in het ziekenhuis ligt toch? Alleen dat gedoe dat ze niks wil zeggen hoeft niet, en zeg dan ook gewoon niks.
Ja dat cryptische allemaal vind ik zo stom altijd. Zeg het of zeg het niet, maar zeg niet dit soort dingen om weer berichten en aandacht te krijgen. Sorry, zo zie ik het, want waarom zou je anders zo doen?quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:35 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ja dat is duidelijk, maar waarom dan dat we willen er niks over zeggen. En ook dat de buitenkant is anders dan de binnenkant, en gaan ze er niet langs op bezoek oid?
Deed MW dat vorig jaar ook niet?quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Nieuw dieptepunt hoor Lotte die reclame maakt voor de postcodeloterij 🫣
Oh zou kunnen.. weet ik niet meerquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Deed MW dat vorig jaar ook niet?
Ja echt heftig laten we een kaarsje branden voor zequote:Op woensdag 20 mei 2026 20:44 schreef Tarantelle het volgende:
Naar aanleiding van hier even de post van Lotte Ballijns gelezen en dit is toch wel het prototype van white privilege. Echt, hoe krijg je het geschreven! Schaamteloos ook gewoon. Zo heftig ook dat Bonjoeri door de buurman voor een glazenwasser werd aangezien. Tja, discriminatie zit echt overal, ook bij de rijke, witte vrije school-gemeenschap. Dat we dat maar weten.
Het is dat het reclame is, anders zou ik hem zo doorsturen naar HowcanImakethisaboutme.
En niet eens verwarmd 🥴.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:49 schreef Mirp het volgende:
Ik zie nu dat zwembad bij de Nagelkerkjes pas.Heb je zo'n mooie tuin met zwembad en dan ziet het er zo uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |