Denk het wel, zo ziet het er wel uit.quote:Op woensdag 20 mei 2026 23:09 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Dat kaartje dat Am gekocht heeft, met dat oude stel, dat is toch met AI gemaakt? Zo lijkt het wel althans.
Nou echt hè, zo'n muizensnuitje( of komt dat door Diddl)quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:03 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Misschien kregen we daarom die gare story erna. Jeetje waarom zou je zoiets posten. Dacht dat alleen echte Boomers zoiets posten, vanuit die hoek van het gezicht.
Daarbij heeft Debbie echt het typische ozempic gezicht gekregen zoals ze dat noemen.
Benieuwd wat er gaat gebeuren als ze met de spuitjes stopt.
Zeker wel, ze poste afgelopen week nog de ingang vh ziekenhuisquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:35 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ja dat is duidelijk, maar waarom dan dat we willen er niks over zeggen. En ook dat de buitenkant is anders dan de binnenkant, en gaan ze er niet langs op bezoek oid?
Ik heb er wel bewondering voor dat ze niet alles wil delen op medisch gebied, zou ze dat wel doen dan krijgt ze ook commentaar.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:20 schreef Mirp het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat Roy in het ziekenhuis ligt toch? Alleen dat gedoe dat ze niks wil zeggen hoeft niet, en zeg dan ook gewoon niks.
Ik wil het even opnemen voor alle mensen die zware pijnstillers/opiaten/hooikoortsmedicatie/medicatie tegen zenuwpijn slikken.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:56 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Oh, dat van medicatie wist ik niet. Het ziet er ook wat ongemakkelijk uit, bedenk ik me nu, ook voor haar. Alsof ze op het punt staat om in slaap te vallen; een beetje slaapdronken. Ik heb dat ook eens gehad met hooikoorts medicatie, zat halverwege de dag te knikkenbollen en ben er daarom mee gestopt. Maar bij haar zal er wellicht iets meer dan alleen hooikoorts zijn. Dat vind ik sneu, oprecht, maar die telkens weer afzakkende blouse kan echt niet.
Jaaaa ze is mijn favoriete showquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:19 schreef Missinglink24 het volgende:
Volgt er hier trouwens iemand Lousje Sassen? Een semi bner die ooit bij PowNed werkte en daarna psychotisch raakte en vervolgens zich van het ene in het andere ondoordachte avontuur stortte. Die heeft dmv donaties van haar volgers een hele klap met geld (20.000) opgehaald voor een project in Senegal maar trekt de stekker eruit en doet er super schimmig over. Gaat nog wel een staartje krijgen ook.
Ik brand een nep kaarsje voor haar, een echte wordt te warm denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2026 07:04 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik wandelde net met de hond en het is hier nu al heerlijk weer. Dat belooft wat voor de komende dagen. Laten we met z’n allen in stilte sterktewensen naar Sanneke sturen. Het worden zware dagen voor haar.
Hahahah dit was precies mijn reactie!quote:Op donderdag 21 mei 2026 06:59 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW had de hele avond geen telefoon, behalve in de lift. Vervolgens plaatst ze een recap met daarin foto’s van, jawel, de avond.
En spontaan beslissen om een hotel te pakken komt toch minder spontaan over als je overduidelijk een grote tas en meerdere sets kleding bij je hebt. Er zijn dagen dat ik dat niet standaard bij me heb voor het geval ik spontaan ergens ga overnachten.
🤣quote:Op donderdag 21 mei 2026 07:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik brand een nep kaarsje voor haar, een echte wordt te warm denk ik.
🕯
😂quote:Op donderdag 21 mei 2026 07:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik brand een nep kaarsje voor haar, een echte wordt te warm denk ik.
🕯
En dit waren eindelijk eens de dagen die ze op de boerderij waren zonder kinderenquote:Op donderdag 21 mei 2026 06:59 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW had de hele avond geen telefoon, behalve in de lift. Vervolgens plaatst ze een recap met daarin foto’s van, jawel, de avond.
En spontaan beslissen om een hotel te pakken komt toch minder spontaan over als je overduidelijk een grote tas en meerdere sets kleding bij je hebt. Er zijn dagen dat ik dat niet standaard bij me heb voor het geval ik spontaan ergens ga overnachten.
Never nooit niet geen dag dat Rotterdam het is hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2026 07:52 schreef Loveischocolala het volgende:
En rotterdam opeens lievelingsstad dacht amsterdam dat was haha
Ja, een heel weekendhele dagquote:Op donderdag 21 mei 2026 07:55 schreef LeSage het volgende:
[..]
En dit waren eindelijk eens de dagen die ze op de boerderij waren zonder kinderen
Dit verbaasde mij ook.quote:Op donderdag 21 mei 2026 07:52 schreef Loveischocolala het volgende:
En rotterdam opeens lievelingsstad dacht amsterdam dat was haha
Haha ja!quote:Op donderdag 21 mei 2026 07:55 schreef LeSage het volgende:
[..]
En dit waren eindelijk eens de dagen die ze op de boerderij waren zonder kinderen
Nee maar dan hoef je toch ook geen hints te geven en dingen te zeggen als ´we willen er nu nog niks over delen´. Deel dan ook niks, want dit lokt reacties uit. En hoe erg hun situatie ook is, mensen houden van aandacht en lijken het erom te doen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 23:56 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ik heb er wel bewondering voor dat ze niet alles wil delen op medisch gebied, zou ze dat wel doen dan krijgt ze ook commentaar.
Ze is natuurlijk met Roy bekend geworden door over mijn lijk en is steeds meer gaan influencen.
Zij willen er niet te veel over delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |