abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220851362
Dat kaartje dat Am gekocht heeft, met dat oude stel, dat is toch met AI gemaakt? Zo lijkt het wel althans.
pi_220851392
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 23:09 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Dat kaartje dat Am gekocht heeft, met dat oude stel, dat is toch met AI gemaakt? Zo lijkt het wel althans.
Denk het wel, zo ziet het er wel uit.

Het idee is leuk, de uitwerking minder.

En natuurlijk dat huisje nog even aanhalen. Ligt aan jezelf je hoor AM dat je daar niet meer komt.
pi_220851431
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:03 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Misschien kregen we daarom die gare story erna. Jeetje waarom zou je zoiets posten. Dacht dat alleen echte Boomers zoiets posten, vanuit die hoek van het gezicht. :')

Daarbij heeft Debbie echt het typische ozempic gezicht gekregen zoals ze dat noemen.
Benieuwd wat er gaat gebeuren als ze met de spuitjes stopt.
Nou echt hè, zo'n muizensnuitje( of komt dat door Diddl)
Ze moet haar spuit in de lip ook nog ff zetten, die is weer aardig dun
pi_220851445
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:35 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ja dat is duidelijk, maar waarom dan dat we willen er niks over zeggen. En ook dat de buitenkant is anders dan de binnenkant, en gaan ze er niet langs op bezoek oid?
Zeker wel, ze poste afgelopen week nog de ingang vh ziekenhuis
pi_220851481
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:20 schreef Mirp het volgende:

[..]
Het is wel duidelijk dat Roy in het ziekenhuis ligt toch? Alleen dat gedoe dat ze niks wil zeggen hoeft niet, en zeg dan ook gewoon niks.
Ik heb er wel bewondering voor dat ze niet alles wil delen op medisch gebied, zou ze dat wel doen dan krijgt ze ook commentaar.
Ze is natuurlijk met Roy bekend geworden door over mijn lijk en is steeds meer gaan influencen.
Zij willen er niet te veel over delen.
pi_220851499
Terug naar liefde: lullig hoe ze haar ex vriend zo te kakken zet, totaal onnodig
pi_220851526
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:56 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Oh, dat van medicatie wist ik niet. Het ziet er ook wat ongemakkelijk uit, bedenk ik me nu, ook voor haar. Alsof ze op het punt staat om in slaap te vallen; een beetje slaapdronken. Ik heb dat ook eens gehad met hooikoorts medicatie, zat halverwege de dag te knikkenbollen en ben er daarom mee gestopt. Maar bij haar zal er wellicht iets meer dan alleen hooikoorts zijn. Dat vind ik sneu, oprecht, maar die telkens weer afzakkende blouse kan echt niet.
Ik wil het even opnemen voor alle mensen die zware pijnstillers/opiaten/hooikoortsmedicatie/medicatie tegen zenuwpijn slikken.

Ik weet niet, maar als je zo gaat doen van je medicatie heb je echt afkickhulp nodig, niet meer medicatie. Dat is écht niet normaal, kan ik uit mijn eigen ervaring zeggen aangezien ik alles uit het lijstje dagelijks slik.

Ik weet in ieder geval dat ze vanwege pijn veel pijnstillers slikt, maar soms kan het wel echt teveel zijn...

Als dit je zo gaat beïnvloeden, gaat er iets goed mis en begrijp ik niet dat een pijnarts niet ingrijpt of familie. Want deze vrouw gewoon in haar auto, deze vrouw is alleen met haar kinderen ook toen ze heel erg klein waren. Ik denk zelf dat dit gewoon is hoe ze is. Neem een Debbie, die zien we ook wel eens manisch zijn.

Hoe dan ook, ik hoop dat haar man of familie mocht het toch aan de medicatie liggen, ingrijpt.

Maar deze vrouw ziet er echt al jaren uit als Kloontje met haar gekke kledingkeuzes en make-up.
pi_220851611
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:19 schreef Missinglink24 het volgende:
Volgt er hier trouwens iemand Lousje Sassen? Een semi bner die ooit bij PowNed werkte en daarna psychotisch raakte en vervolgens zich van het ene in het andere ondoordachte avontuur stortte. Die heeft dmv donaties van haar volgers een hele klap met geld (20.000) opgehaald voor een project in Senegal maar trekt de stekker eruit en doet er super schimmig over. Gaat nog wel een staartje krijgen ook.
Jaaaa ze is mijn favoriete show
Go hard or go home
pi_220851712
MCW had de hele avond geen telefoon, behalve in de lift. Vervolgens plaatst ze een recap met daarin foto’s van, jawel, de avond.
En spontaan beslissen om een hotel te pakken komt toch minder spontaan over als je overduidelijk een grote tas en meerdere sets kleding bij je hebt. Er zijn dagen dat ik dat niet standaard bij me heb voor het geval ik spontaan ergens ga overnachten.
pi_220851723
Ik wandelde net met de hond en het is hier nu al heerlijk weer. Dat belooft wat voor de komende dagen. Laten we met z’n allen in stilte sterktewensen naar Sanneke sturen. Het worden zware dagen voor haar.
pi_220851753
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:04 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik wandelde net met de hond en het is hier nu al heerlijk weer. Dat belooft wat voor de komende dagen. Laten we met z’n allen in stilte sterktewensen naar Sanneke sturen. Het worden zware dagen voor haar.
Ik brand een nep kaarsje voor haar, een echte wordt te warm denk ik.
🕯
pi_220851758
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 06:59 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW had de hele avond geen telefoon, behalve in de lift. Vervolgens plaatst ze een recap met daarin foto’s van, jawel, de avond.
En spontaan beslissen om een hotel te pakken komt toch minder spontaan over als je overduidelijk een grote tas en meerdere sets kleding bij je hebt. Er zijn dagen dat ik dat niet standaard bij me heb voor het geval ik spontaan ergens ga overnachten.
Hahahah dit was precies mijn reactie!
Dat spontaan overnachten zal niet zo spontaan zijn als je al kleding bij je hebt.
Zeg dan; we namen een tas mee voor t geval dat en toen besloten we om een nacht te blijven.
pi_220851794
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
🕯
🤣
pi_220851837
O ja die Lousje komt bij mij ook regelmatig op mijn tijdlijn voorbij...ik vind het best zorgelijk allemaal. Al voordat zij naar Senegal (of was het Ghana) vertrok, plaatste zij echt bizarre stories, met steeds hele rare,bizarre verhalen. Ik ben er van overtuigd dat zij een goed en eerlijk hartje heeft, maar ze is vreselijk naïef en met haar psychotische verleden denk ik dat zij mentaal nog steeds niet helemaal in orde is. En dan zo'n project in Afrika, kans is groot dat zij daar opgelicht wordt...heb zelf ook eens zoiets meegemaakt in dat soort landen...
pi_220851844
En rotterdam opeens lievelingsstad dacht amsterdam dat was haha
pi_220851850
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
🕯
😂
pi_220851853
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 06:59 schreef JaNeeDan het volgende:
En dit waren eindelijk eens de dagen die ze op de boerderij waren zonder kinderen _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220851856
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:52 schreef Loveischocolala het volgende:
Never nooit niet geen dag dat Rotterdam het is hoor.
Of in ieder geval voor deze recap dan toch.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220851866
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:55 schreef LeSage het volgende:

[..]
En dit waren eindelijk eens de dagen die ze op de boerderij waren zonder kinderen _O-
Ja, een heel weekendhele dag
pi_220851886
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:52 schreef Loveischocolala het volgende:
Dit verbaasde mij ook.
pi_220851939
Mw, het bedrijf van haar vader zit in Rotterdam en dacht dat ze daar ook gewerkt heeft.
Dus ja dan moet Rotterdam natuurlijk wel je lievelings zijn, want anders er stelt ze papa teleur.
pi_220851943
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:55 schreef LeSage het volgende:

[..]
Haha ja!
Een weekend op de farm zonder kinderen, "dagen waarop we [ze] normaal gesproken weg zijn. Nu niet".
Niet MCW die op vrijdagavond tot laat in Roosendaal is, de volgende middag van Uden weer naar Rotterdam kart, daar maximaal gaat stappen, 'spontaan' blijft slapen, en waarschijnlijk ook uitslaapt na wederom een nachtje quasi doorhalen (incl ochtendseks om het gemiddelde niet teveel naar beneden te halen :9) . Het waren 2 heerlijke dagen 4 heerlijke uren op de farm!

On the bright side; ze maakt content zonder de klaver *O*
pi_220851944
Zweef-Ellen: ik geef straks mijn eerste masterclass en dat vind ik héél spannend. Maar maandag een voorproefje gedaan om op het podium te staan en daardoor voel ik nu eigenlijk helemaal geen spanning.

Wat is het nou!?!
pi_220851956
‘Hoe weet je dat sommige gebieden uit balans zijn?’

‘Je kan het voelen als jouw not self optreedt. Je een gevoel van weerstand ervaart en als je bepaalde delen van je Design niet herkent’

Wat een gewauwel zeg..
pi_220851996
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 23:56 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ik heb er wel bewondering voor dat ze niet alles wil delen op medisch gebied, zou ze dat wel doen dan krijgt ze ook commentaar.
Ze is natuurlijk met Roy bekend geworden door over mijn lijk en is steeds meer gaan influencen.
Zij willen er niet te veel over delen.
Nee maar dan hoef je toch ook geen hints te geven en dingen te zeggen als ´we willen er nu nog niks over delen´. Deel dan ook niks, want dit lokt reacties uit. En hoe erg hun situatie ook is, mensen houden van aandacht en lijken het erom te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')