abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220852001
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:04 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik wandelde net met de hond en het is hier nu al heerlijk weer. Dat belooft wat voor de komende dagen. Laten we met z’n allen in stilte sterktewensen naar Sanneke sturen. Het worden zware dagen voor haar.
Zou ze de watertafel al in elkaar hebben gezet?
pi_220852013
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 08:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Hoe weet je dat sommige gebieden uit balans zijn?’

‘Je kan het voelen als jouw not self optreedt. Je een gevoel van weerstand ervaart en als je bepaalde delen van je Design niet herkent’

Wat een gewauwel zeg..
Dit klinkt eerder alsof ze een tia krijgt.
pi_220852038
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 08:42 schreef Mirp het volgende:

[..]
Zou ze de watertafel al in elkaar hebben gezet?
Ze?
Hij!
pi_220852042
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 08:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze?
Hij!
Wilde ik net zeggen, dat zal Peppie wel weer mogen doen
pi_220852046
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 08:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze?
Hij!
Oh excuses, Dion inderdaad. Laat het ons weten Sanneke, want hij móet natuurlijk met dit mooie weer met zijn watertafel spelen!
pi_220852070
Ok iemand die dit uit kan leggen?
Dbm begint haar ingeplande schoonmaak ochtend bij de lidl... ze gaat niet sporten (enter surprised face emoji) 😯 omdat ze enorme behoefte heeft aan een opgeruimd huis.. 🤔 woont ze sinds kort bij de lidl?
pi_220852082
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 08:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Hoe weet je dat sommige gebieden uit balans zijn?’

‘Je kan het voelen als jouw not self optreedt. Je een gevoel van weerstand ervaart en als je bepaalde delen van je Design niet herkent’

Wat een gewauwel zeg..
Wel een goede bandnaam, ´Your Not Self´
pi_220852085
Misschien moet iemand die niet geblokt is, Sanneke even vertellen dat ze airco nodig heeft.
pi_220852087
DBM is net als Sanneke (en Debbie enz), een dag niks gekocht is een dag niet geleefd. Dus vandaar eerst naar Lidl denk ik. Beste start van de dag voor die dames.
pi_220852276
Is niet meer nodig. Kind heeft boeken en is niet meer geïnteresseerd in speelgoed.
pi_220852395
AM vraagt zich af waar de tijden zijn gebleven dat het hoogtepunt de verjaardagsmuts van de juf was....bij L heeeeel lang geleden. Dat kind is zo ver gewend geraakt aan tassen vol nieuwe sponprullaria.

AM doet zo roomser dan de paus.
pi_220852416
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:22 schreef AnnArt het volgende:
AM vraagt zich af waar de tijden zijn gebleven dat het hoogtepunt de verjaardagsmuts van de juf was....bij L heeeeel lang geleden. Dat kind is zo ver gewend geraakt aan tassen vol nieuwe sponprullaria.

Vanaf groep 3/4 vinden kinderen het zelf toch al verschrikkelijk? Of was dat vooral bij mijn kinderen?
pi_220852548
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Is niet meer nodig. Kind heeft nu nog meer boeken en is niet meer geïnteresseerd in speelgoed.
Kan hij lekker binnen blijven. En moeder ook, want moet op hem letten. Dat kan vader niet goed.
pi_220852571
Is de glazenwasser-post bij Lotje weg of zie ik ‘m over het hoofd?
pi_220852575
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Is niet meer nodig. Kind heeft boeken en is niet meer geïnteresseerd in speelgoed.
Ik verwacht over een poosje minstens een stickertje met HB!😎
pi_220852590
Hier op school doen ze het helemaal niet een verjaardagsmuts. Vind ik wel een beetje jammer vooral voor kleuters. Maar goed kind wordt hier binnenkort 4 en krijgt nog een muts van de opvang haha.

Trakteren mag hier overigens wel gewoon op school en is bijna nooit erg overdreven ofzo. Eerste jaar trakteerde dochter op uitdeelzakje pepernoten.
pi_220852605
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:35 schreef Johanna38 het volgende:
Is de glazenwasser-post bij Lotje weg of zie ik ‘m over het hoofd?
Oja ik zie t ook niet meer.
Stond gisteravond laat veel negatiefs onder dus misschien daarom verwijderd door haar?
pi_220852612
Omkopen bij Debbie is schijnbaar gelukt, lachende kinderen op de schoolfoto 🤣 Die hadden bij mij pech gehad haha
pi_220852616
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:36 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Ik verwacht over een poosje minstens een stickertje met HB!😎
Kind loopt nu al knetterhard voor! Hoop dat ze rekening ermee houden dat hij met 10 naar de universiteit gaat! Kost toch best een bom duiten
pi_220852740
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:42 schreef Earring het volgende:

[..]
Oja ik zie t ook niet meer.
Stond gisteravond laat veel negatiefs onder dus misschien daarom verwijderd door haar?
Ik denk het, kritiek is lastig voor Lotje!
pi_220852750
quote:

Wanneer de verjaardagsmuts van de juf het hoogtepunt van de verjaardag was? Bij haar eigen kinderen waarschijnlijk nooit, maar ze heeft geleerd dat dit werkende content is, dus doet ze alsof.
pi_220852872
quote:

Dit. Haar kinderen krijgen zoveel meuk! En ook de traktaties zijn altijd van/met promotiemateriaal.

Wat een wansmaak heeft AM trouwens. Jet ziet er altijd leuk uit (waarschijnlijk omdat ze nu zelf mag kiezen) maar de maillots onder de zomerjurkjes van Lot, de peuterschoenen en de enorm hoog opgetrokken tuinbroek van gisteren? Zonde. Er is zoveel leuks voor die leeftijd te krijgen.
pi_220852906
Zozo, Sanneke voor 5 volwassen en 2 kinderen gekookt. Of was het Dion en heeft ze het recept gekozen en alles klaargezet a la haar voorbeeld AM.
pi_220852945
Begin me echt te ergeren (trapje verder dan gewoon irritainment) aan dat Sanneke al het normale gedrag van mijan erg vind en alle fomme en gevaarlijke dingen "zijn schuld" vind.. kop hete thee bijna over hem heen want hij.... nee vrouw! Jij en je omgeving zorgen ervoor dat de optie er is dat hij het van de tafel kan trekken! Niet hij! Hij doet gewoon wat kinderen van zijn leeftijd doen!
pi_220852951
Sanneke gaat naar een kermis en speciaal voor de poffertjeskraam want die is al open. Echt, wat een obsessie dat eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')