Zou ze de watertafel al in elkaar hebben gezet?quote:Op donderdag 21 mei 2026 07:04 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik wandelde net met de hond en het is hier nu al heerlijk weer. Dat belooft wat voor de komende dagen. Laten we met z’n allen in stilte sterktewensen naar Sanneke sturen. Het worden zware dagen voor haar.
Dit klinkt eerder alsof ze een tia krijgt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Hoe weet je dat sommige gebieden uit balans zijn?’
‘Je kan het voelen als jouw not self optreedt. Je een gevoel van weerstand ervaart en als je bepaalde delen van je Design niet herkent’
Wat een gewauwel zeg..
Ze?quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:42 schreef Mirp het volgende:
[..]
Zou ze de watertafel al in elkaar hebben gezet?
Oh excuses, Dion inderdaad. Laat het ons weten Sanneke, want hij móet natuurlijk met dit mooie weer met zijn watertafel spelen!quote:
Wel een goede bandnaam, ´Your Not Self´quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Hoe weet je dat sommige gebieden uit balans zijn?’
‘Je kan het voelen als jouw not self optreedt. Je een gevoel van weerstand ervaart en als je bepaalde delen van je Design niet herkent’
Wat een gewauwel zeg..
Vanaf groep 3/4 vinden kinderen het zelf toch al verschrikkelijk? Of was dat vooral bij mijn kinderen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:22 schreef AnnArt het volgende:
AM vraagt zich af waar de tijden zijn gebleven dat het hoogtepunt de verjaardagsmuts van de juf was....bij L heeeeel lang geleden. Dat kind is zo ver gewend geraakt aan tassen vol nieuwe sponprullaria.
AM doet zo roomser dan de paus.
Kan hij lekker binnen blijven. En moeder ook, want moet op hem letten. Dat kan vader niet goed.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Is niet meer nodig. Kind heeft nu nog meer boeken en is niet meer geïnteresseerd in speelgoed.
Ik verwacht over een poosje minstens een stickertje met HB!😎quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Is niet meer nodig. Kind heeft boeken en is niet meer geïnteresseerd in speelgoed.
Oja ik zie t ook niet meer.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:35 schreef Johanna38 het volgende:
Is de glazenwasser-post bij Lotje weg of zie ik ‘m over het hoofd?
Kind loopt nu al knetterhard voor! Hoop dat ze rekening ermee houden dat hij met 10 naar de universiteit gaat! Kost toch best een bom duitenquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:36 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Ik verwacht over een poosje minstens een stickertje met HB!😎
Ik denk het, kritiek is lastig voor Lotje!quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:42 schreef Earring het volgende:
[..]
Oja ik zie t ook niet meer.
Stond gisteravond laat veel negatiefs onder dus misschien daarom verwijderd door haar?
Wanneer de verjaardagsmuts van de juf het hoogtepunt van de verjaardag was? Bij haar eigen kinderen waarschijnlijk nooit, maar ze heeft geleerd dat dit werkende content is, dus doet ze alsof.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:22 schreef AnnArt het volgende:
AM vraagt zich af waar de tijden zijn gebleven dat het hoogtepunt de verjaardagsmuts van de juf was....bij L heeeeel lang geleden. Dat kind is zo ver gewend geraakt aan tassen vol nieuwe sponprullaria.
Dit. Haar kinderen krijgen zoveel meuk! En ook de traktaties zijn altijd van/met promotiemateriaal.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:22 schreef AnnArt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |