Oh grappig, ik wist dat hele Powned/psychose gedeelte helemaal niet. Ze komt inderdaad de laatste tijd af en toe langs op mijn tijdlijn en ik weet nooit of ik haar gewoon heel leuk/enthousiast vind, of dat we ons inderdaad een beetje zorgen om haar moeten makenquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:19 schreef Missinglink24 het volgende:
Volgt er hier trouwens iemand Lousje Sassen? Een semi bner die ooit bij PowNed werkte en daarna psychotisch raakte en vervolgens zich van het ene in het andere ondoordachte avontuur stortte. Die heeft dmv donaties van haar volgers een hele klap met geld (20.000) opgehaald voor een project in Senegal maar trekt de stekker eruit en doet er super schimmig over. Gaat nog wel een staartje krijgen ook.
Ze was ook gevallen voor zo'n cursus scam van 1800 euro. Vind haar echt heel naïef overkomen, maar misschien is ze ook wel heel gehaaid weet het niet.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh grappig, ik wist dat hele Powned/psychose gedeelte helemaal niet. Ze komt inderdaad de laatste tijd af en toe langs op mijn tijdlijn en ik weet nooit of ik haar gewoon heel leuk/enthousiast vind, of dat we ons inderdaad een beetje zorgen om haar moeten maken
En vergeet de oude kaas niet. AM gebruikt een jonge kaas want oude kaas is duurder 🤡.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:27 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik weet hoe je andijvie maakt, maar bij mij zit er lekker jus overheen en spekjes doorheen
En geen Kimchi die eet ik met me noodles ofzo
Ja, dat is inderdaad het moment dat ik ongeveer 'ingestapt' ben geloof ikquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:32 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ze was ook gevallen voor zo'n cursus scam van 1800 euro. Vind haar echt heel naïef overkomen, maar misschien is ze ook wel heel gehaaid weet het niet.
Oh zo, op die manier droog! Ja, ik eet het ook zoals jij. Ik zag dat er bij het recept van Annemarie (van Appie) naast de kimchi ook nog (oude) kaas zit 😜quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:27 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik weet hoe je andijvie maakt, maar bij mij zit er lekker jus overheen en spekjes doorheen
En geen Kimchi die eet ik met me noodles ofzo
Maar dat is een groot smaakverschil. Verkeerde zuinigheid 🤔quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:34 schreef Cattolica het volgende:
[..]
En vergeet de oude kaas niet. AM gebruikt een jonge kaas want oude kaas is duurder 🤡.
OmDaT Ie BrUiN iS 🙃quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:39 schreef Johanna38 het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom het discriminerend is dat de buurman dacht dat Bonjoeri de glazenwasser was? Wat vindt Lotte zo erg aan een glazenwasser?
Wat een ontzettend infantiele, slechte reclame. Ik ben even weg mensen, even lid worden van de loterij…🤓
Pfoe, word al moe als ik er naar kijk 🥵quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:50 schreef Miepje77 het volgende:
Drukke dag voor Milou: haar taakjes action, kringloop en boodschappen. Nou nih, phoe phoe.
Joeri is niet whitequote:Op woensdag 20 mei 2026 20:28 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Haha nee dat is echt geen discriminatie 😂. Echt het toppunt van white privilege die twee 😂
Shit, my bad. Ik vind het heel erg voor hem dat hij zich gediscrimineerd voelt. Ik maak discriminatie best vaak van heel dichtbij mee en dat is toch wel anders, maar ieder z’n gevoel natuurlijkquote:
Hier net zo. Maar ze hebben nooit gedacht dat hij glazenwasser was 😂. Zelf ook regelmatig de vraag gekregen waar ik vandaan kwam, en dat ik zo goed Nederlands sprak 😅. Gewoon uit de Hollandse klei getrokken.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:58 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
OmDaT Ie BrUiN iS 🙃
Mijn man is ongeveer dezelfde kleur als Joeri (wel andere roots) en wordt ook voor vanalles aangezien, Turken praten Turks tegen hem, straatverkopers spreken hem niet aan, tsja thats life maar Lotte had weer wat te posten iig
Er is straks niks meer te verbeteren over, dan moet ze een nieuw businessmodel.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:21 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Laatst ook al toch.
Van familieopstellingen naar ademwerk, via het kanteltraject en buikwandcorrectie door naar een super betrokken reclame van de postcodeloterij, die meid is een work in progress hoor!
Haha ik ook maar niet dus?quote:Op woensdag 20 mei 2026 22:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat hij wit was, maar naar de zonnebank ging🙈
Triest dat ze dit maar blijft uitmelkenquote:Op woensdag 20 mei 2026 23:01 schreef Snaky het volgende:
Annemarie gooit het huisje in Frankrijk er maar eens een keer in, opdat niemand het vergeet.
Flip was vaNNochtend lekker thuis en hoeft morgen ook lekker niet te gymmen. Net als moeder vindt hij het niet erg om een keertje over te slaan.
De mijne is qua genen super hollands maar qua uiterlijk minder, en die heeft echt van alles al gehad: Ben je Joods? Is je vader/moeder Spaans? Kom je uit Marokko?quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:58 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
OmDaT Ie BrUiN iS 🙃
Mijn man is ongeveer dezelfde kleur als Joeri (wel andere roots) en wordt ook voor vanalles aangezien, Turken praten Turks tegen hem, straatverkopers spreken hem niet aan, tsja thats life maar Lotte had weer wat te posten iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |