abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 21:31:00 #226
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220850813
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:19 schreef Missinglink24 het volgende:
Volgt er hier trouwens iemand Lousje Sassen? Een semi bner die ooit bij PowNed werkte en daarna psychotisch raakte en vervolgens zich van het ene in het andere ondoordachte avontuur stortte. Die heeft dmv donaties van haar volgers een hele klap met geld (20.000) opgehaald voor een project in Senegal maar trekt de stekker eruit en doet er super schimmig over. Gaat nog wel een staartje krijgen ook.
Oh grappig, ik wist dat hele Powned/psychose gedeelte helemaal niet. Ze komt inderdaad de laatste tijd af en toe langs op mijn tijdlijn en ik weet nooit of ik haar gewoon heel leuk/enthousiast vind, of dat we ons inderdaad een beetje zorgen om haar moeten maken
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220850826
Jullie snappen Debbie niet met Diddl?
Ze draagt ook kinder maatjes toch? Dus ik denk dat ze zich daar gewoon aan aanpast. Logisch toch..😝
pi_220850827
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:31 schreef Meke het volgende:

[..]
Oh grappig, ik wist dat hele Powned/psychose gedeelte helemaal niet. Ze komt inderdaad de laatste tijd af en toe langs op mijn tijdlijn en ik weet nooit of ik haar gewoon heel leuk/enthousiast vind, of dat we ons inderdaad een beetje zorgen om haar moeten maken
Ze was ook gevallen voor zo'n cursus scam van 1800 euro. Vind haar echt heel naïef overkomen, maar misschien is ze ook wel heel gehaaid weet het niet.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220850836
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik weet hoe je andijvie maakt, maar bij mij zit er lekker jus overheen en spekjes doorheen
En geen Kimchi die eet ik met me noodles ofzo
En vergeet de oude kaas niet. AM gebruikt een jonge kaas want oude kaas is duurder 🤡.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 21:35:23 #230
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220850842
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:32 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ze was ook gevallen voor zo'n cursus scam van 1800 euro. Vind haar echt heel naïef overkomen, maar misschien is ze ook wel heel gehaaid weet het niet.
Ja, dat is inderdaad het moment dat ik ongeveer 'ingestapt' ben geloof ik :Y Dat was ook wel een bijzonder verhaal, maar ik vrees ook dat ze inderdaad makkelijk beïnvloedbaar is
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220850872
Ik begrijp niet helemaal waarom het discriminerend is dat de buurman dacht dat Bonjoeri de glazenwasser was? Wat vindt Lotte zo erg aan een glazenwasser?
Wat een ontzettend infantiele, slechte reclame. Ik ben even weg mensen, even lid worden van de loterij…🤓
pi_220850894
https://www.geenstijl.nl/5189967/white-saviour-lousje-sassen

Hierboven meer over Lousje. Kende haar niet en weet ook niet zo goed wat ik van haar moet vinden. Psychotisch zijn (geweest) is wel enorm heftig, heb het van dichtbij meegemaakt en dat gun je niemand. Ze legt het wel goed uit op haar Instagram post wat een psychose is en hoe dat voelt (daar kom je als je op het woord psychose klikt in de link van Geen Stijl).
pi_220850912
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik weet hoe je andijvie maakt, maar bij mij zit er lekker jus overheen en spekjes doorheen
En geen Kimchi die eet ik met me noodles ofzo
Oh zo, op die manier droog! Ja, ik eet het ook zoals jij. Ik zag dat er bij het recept van Annemarie (van Appie) naast de kimchi ook nog (oude) kaas zit 😜

Edit: iemand zei het al, sorry!
pi_220850929
Mein gutte die Debbie toch met d’r Diddle manie |:(

En het is inmiddels meer bril dan Debbie sinds ze zo is afgevallen :|W
pi_220850940
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:34 schreef Cattolica het volgende:

[..]
En vergeet de oude kaas niet. AM gebruikt een jonge kaas want oude kaas is duurder 🤡.
Maar dat is een groot smaakverschil. Verkeerde zuinigheid 🤔
pi_220850946
Drukke dag voor Milou: haar taakjes action, kringloop en boodschappen. Nou nih, phoe phoe.
pi_220850992
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:39 schreef Johanna38 het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom het discriminerend is dat de buurman dacht dat Bonjoeri de glazenwasser was? Wat vindt Lotte zo erg aan een glazenwasser?
Wat een ontzettend infantiele, slechte reclame. Ik ben even weg mensen, even lid worden van de loterij…🤓
OmDaT Ie BrUiN iS 🙃

Mijn man is ongeveer dezelfde kleur als Joeri (wel andere roots) en wordt ook voor vanalles aangezien, Turken praten Turks tegen hem, straatverkopers spreken hem niet aan, tsja thats life maar Lotte had weer wat te posten iig
I can't help it, if I'm lucky
pi_220851065
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:50 schreef Miepje77 het volgende:
Drukke dag voor Milou: haar taakjes action, kringloop en boodschappen. Nou nih, phoe phoe.
Pfoe, word al moe als ik er naar kijk 🥵
pi_220851071
Debbie deelde eerder iets over een Diddle dag ofzo? Maar dat ze er niet heen kan, omdat het te ver weg is.

Ik zie echt wel gebeuren dat ze daar alsnog heen gaat. Vast 3 dagen voorslapen en mevrouw kan er heen hoor.
pi_220851141
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:28 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Haha nee dat is echt geen discriminatie 😂. Echt het toppunt van white privilege die twee 😂
Joeri is niet white ;)
pi_220851194
Staan bij Lotte nu ook een paar kritische reacties. Ben benieuwd of ze blijven staan.
pi_220851218
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:24 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Joeri is niet white ;)
Ik heb altijd gedacht dat hij wit was, maar naar de zonnebank ging🙈
pi_220851222
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:24 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Joeri is niet white ;)
Shit, my bad. Ik vind het heel erg voor hem dat hij zich gediscrimineerd voelt. Ik maak discriminatie best vaak van heel dichtbij mee en dat is toch wel anders, maar ieder z’n gevoel natuurlijk
pi_220851274
Maar.. wat is hij dan? Ik heb nog even foto’s zitten kijken, maar hij toch gewoon blank met een wat donkere opslag? Ik krijg nu zelf een identiteitscrisis 🙈.
pi_220851290
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:58 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
OmDaT Ie BrUiN iS 🙃

Mijn man is ongeveer dezelfde kleur als Joeri (wel andere roots) en wordt ook voor vanalles aangezien, Turken praten Turks tegen hem, straatverkopers spreken hem niet aan, tsja thats life maar Lotte had weer wat te posten iig
Hier net zo. Maar ze hebben nooit gedacht dat hij glazenwasser was 😂. Zelf ook regelmatig de vraag gekregen waar ik vandaan kwam, en dat ik zo goed Nederlands sprak 😅. Gewoon uit de Hollandse klei getrokken.
pi_220851316
Annemarie gooit het huisje in Frankrijk er maar eens een keer in, opdat niemand het vergeet.

Flip was vaNNochtend lekker thuis en hoeft morgen ook lekker niet te gymmen. Net als moeder vindt hij het niet erg om een keertje over te slaan.
pi_220851340
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:21 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Laatst ook al toch.
Van familieopstellingen naar ademwerk, via het kanteltraject en buikwandcorrectie door naar een super betrokken reclame van de postcodeloterij, die meid is een work in progress hoor!
Er is straks niks meer te verbeteren over, dan moet ze een nieuw businessmodel.
pi_220851342
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb altijd gedacht dat hij wit was, maar naar de zonnebank ging🙈
Haha ik ook maar niet dus?
pi_220851350
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 23:01 schreef Snaky het volgende:
Annemarie gooit het huisje in Frankrijk er maar eens een keer in, opdat niemand het vergeet.

Flip was vaNNochtend lekker thuis en hoeft morgen ook lekker niet te gymmen. Net als moeder vindt hij het niet erg om een keertje over te slaan.
Triest dat ze dit maar blijft uitmelken
pi_220851353
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:58 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
OmDaT Ie BrUiN iS 🙃

De mijne is qua genen super hollands maar qua uiterlijk minder, en die heeft echt van alles al gehad: Ben je Joods? Is je vader/moeder Spaans? Kom je uit Marokko?

Ik zal er een insta-post aan wijden!

Overigens lijkt mijn glazenwasser wel op Joeri maar dan iets minder eng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')