SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Wat voor woning is het? Is het in dezelfde plaats als waar je nu woont?quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:47 schreef AgnesGru het volgende:
Wij gaan deze week bezichtigen. In mijn hoofd is het al ingericht
Hoekhuis. Ja, in dezelfde plaats.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat voor woning is het? Is het in dezelfde plaats als waar je nu woont?
Ja tochquote:
Juist nietquote:
Ow interessant!quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:23 schreef AgnesGru het volgende:
Wij kijken nu die documentaire over wappies wakkere mensen die naar Paraguay gaan emigreren.
Sommige dingen zijn zo lachwekkend.
Absoluut. Ook wel tenenkrommend.quote:
Ik ben ook begonnen. Ik vind deze mensen echt fascinerend.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Absoluut. Ook wel tenenkrommend.
Oh ja, daar heb ik wel wat over gehoord bij Tijd voor Max.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:23 schreef AgnesGru het volgende:
Wij kijken nu die documentaire over wappies wakkere mensen die naar Paraguay gaan emigreren.
Je moeder lijkt me een slim mens.quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb niet gekeken. Mijn moeder had 'm na de 4-0 afgezet.
Sorry dat ik net zo teleurstellend ben als Ajax.quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Het begon goed maar daarna viel de rest toch tegen
Nee dat moet je echt niet zeggen. Jij bent hooguit een 5-0 nederlaagquote:Op woensdag 14 januari 2026 23:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sorry dat ik net zo teleurstellend ben als Ajax.
Je gaat beter naar bed?quote:
Ik heb daar bijna niks van gezien.quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:22 schreef Strani het volgende:
Als men nog meer zin heeft in voetbal, bij Nigeria tegen thuisland Marokko in de halve finale voor de Africa Cup zijn we een minuut of tien verwijderd van strafschoppen.
Het is op Ziggo.
Ik een beetje.quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar bijna niks van gezien.
Thanks!quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat moet je echt niet zeggen. Jij bent hooguit een 5-0 nederlaag
Mogen we gaan tütoren?quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:48 schreef Strani het volgende:
Nou, dat wordt feest in de Nederlandse steden.
Al die Senegalezen die weer massaal de straat op gaan gaan ja.quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:48 schreef Strani het volgende:
Nou, dat wordt feest in de Nederlandse steden.
Turkije doet niet mee aan de Afrika cupquote:
Zo onthutsend zwak zul jij nooit zijn Billie.quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sorry dat ik net zo teleurstellend ben als Ajax.
Niet gezien. Wel her en der wat over gelezen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:23 schreef AgnesGru het volgende:
Een zesde ook nog wel.quote:
Oh, Doen Marokkanen dat niet?quote:Op donderdag 15 januari 2026 06:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Turkije doet niet mee aan de Afrika cup
Heb nu twee afleveringen gezien, best interessant. En wat egeltje ook zei, het is best fascinerend. Ook om te zien hoe die mensen in een bepaald web verstrikt raken.quote:Op donderdag 15 januari 2026 06:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet gezien. Wel her en der wat over gelezen.
quote:
Niet zozeer. Die slopen de boel vooral onder het mom van feestquote:Op donderdag 15 januari 2026 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, Doen Marokkanen dat niet?
Oh ja, dat is natuurlijk ook veel leuker.quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet zozeer. Die slopen de boel vooral onder het mom van feest
quote:
Hijzelf waarschijnlijk ook nietquote:
Hoorde het op de radio ja. Ook niet heel oud.quote:
Ik had hem ouder ingeschat eigenlijk. Of in elk geval met terugwerkende kracht gerekend vanaf de jaren ‘90.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoorde het op de radio ja. Ook niet heel oud.
Ik ook!quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had hem ouder ingeschat eigenlijk. Of in elk geval met terugwerkende kracht gerekend vanaf de jaren ‘90.
Ik dacht dat hij begin 60 wasquote:Op donderdag 15 januari 2026 18:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had hem ouder ingeschat eigenlijk. Of in elk geval met terugwerkende kracht gerekend vanaf de jaren ‘90.
Leukste dag van de werkweek.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:48 schreef NailQueen het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier.
Vrijdag!
Ik sla over.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:58 schreef NailQueen het volgende:
The voice maakt vanavond zijn comeback. Wie van ons gaat er kijken?
(Niet allemaal tegelijk)
Keek het voorheen al zelden dus dat zal nu niet geen veranderenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:58 schreef NailQueen het volgende:
The voice maakt vanavond zijn comeback. Wie van ons gaat er kijken? (Niet allemaal tegelijk)
Ik voel totaal niet de behoefte.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:58 schreef NailQueen het volgende:
The voice maakt vanavond zijn comeback. Wie van ons gaat er kijken? (Niet allemaal tegelijk)
Jeetje zo laat? Je kan het al bijna combineren met een oudejaarsfeestje voor komend jaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Keek het voorheen al zelden dus dat zal nu niet geen veranderen![]()
Nog even los ervan dat vanavond het nieuwjaarsfeest van mijn werk is, dus ben niet thuis
Bied je eventueel ook een alternatief plan aan?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk ook niet hoor maar ik was even benieuwd naar de animo hiervoor
We wachten er nog steeds op Straanquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Bied je eventueel ook een alternatief plan aan?
Nou, dan ga ik maar weer een weekendje feesten in de stad om m'n verdriet te vergetenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
We wachten er nog steeds op Straan
verder is ook er niet veel op tvquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Bied je eventueel ook een alternatief plan aan?
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:58 schreef NailQueen het volgende:
ESF 2021 terugkijken met zijn allen?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
verder is ook er niet veel op tv
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar weer een weekendje feesten in de stad om m'n verdriet te vergeten
Ik mis de gezellige avonden met het retro wel een beetjequote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ESF 2021 terugkijken met zijn allen?
Dat liep vorige keer toen jij dat deed anders niet zo goed afquote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:54 schreef Arizona het volgende:
We kunnen natuurlijk weer eens gewoon een avond flink aan de snuif gaan
Ik heb een boek gekocht. The Let Them Theory. Omdat ik me altijd overal zo druk om maak, was dit boek een tip van dochterlief. Ik lees er op zich positieve recensies over, wel dat er veel herhaling in zit, maar ik geloof wel in de kracht van herhaling
Laat ik nou net een afspraak met een hypotheekadviseur hebben, wat jammer nou!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:58 schreef NailQueen het volgende:
Ja, dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Laat ik nou net een afspraak met een hypotheekadviseur hebben, wat jammer nou!
De bezichtiging beviel dus wel. Hopelijk is de woning dan straks van jullie.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Spannendquote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die kun je prima verplaatsen voor The Voicequote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ahh goede stappenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we morgen wel iets samen gaan kijken. Ondanks ons cynisme erover.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mis de gezellige avonden met het retro wel een beetje
We gaan nu weer de nationale finales inquote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mis de gezellige avonden met het retro wel een beetje
Ik neem het wel op. Dan kan ik al die reclameblokken en het geklets doorspoelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik was al niet zo van alle voorrondes etc, maar mijn motivatie is ook echt tot het nulpunt gezaktquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:28 schreef Momo het volgende:
Morgen zijn de nationale finales van Moldavië (18:00-20:30) en Malta (20:45-00:00) , ik weet niet of nog genoeg enthousiasme is om nationale finales te kijken.
Ik zie dat er toch wat animo is voor Moldavie dus ik denk dat wel aanschuif.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:28 schreef Momo het volgende:
Morgen zijn de nationale finales van Moldavië (18:00-20:30) en Malta (20:45-00:00) , ik weet niet of nog genoeg enthousiasme is om nationale finales te kijken.
Moldavië ga ik kijken maar waarschijnlijk niet veel over meeposten. Malta daarna zie ik wel. Da's onder andere afhankelijk van hoeveel zin ik heb in nog meer liedjes en hoeveel zin ik heb in wijnquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie dat er toch wat animo is voor Moldavie dus ik denk dat wel aanschuif.
Ik vond sommige voorrondes nog wel leuk, maar na vorig jaar al geen zin te hebben in de echte show zit ik nu ook niet meer zo te springen om de boel eromheen dan wel te gaan kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was al niet zo van alle voorrondes etc, maar mijn motivatie is ook echt tot het nulpunt gezakt
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:30 schreef Yesse het volgende:
Wij zijn een midweekend (vanaf woensdag) weg en moeten weer lineair tv-kijken. Dat is echt zo enorm wennen. Ik moet wennen aan dat ik niet even kan terugspoelen als m’n man door het programma praat of vooruitspoelen als er reclame is (dan kijk ik altijd wat later pas).
Ik pauzeer nog steeds nauwelijks films of programma's als ik even wat te drinken pak of naar de wc ga. Meestal mis ik niet zoveel in die tijd en ik ga daarna meteen verder. Als ie toch al op pauze staat pak ik vaak eerst weer tien minuten de telefoon erbijquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:52 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ja, dit kan ik me wel voorstellen. Grappig hoe snel je dat dan ontwend bent
Geniet lekker van jullie minivakantie!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:30 schreef Yesse het volgende:
Wij zijn een midweekend (vanaf woensdag) weg en moeten weer lineair tv-kijken. Dat is echt zo enorm wennen. Ik moet wennen aan dat ik niet even kan terugspoelen als m’n man door het programma praat of vooruitspoelen als er reclame is (dan kijk ik altijd wat later pas).
Ik heb besloten om nog wel de voorrondes te kijken omdat het daar nog steeds om de muziek en de artiesten gaat. En nog voordat alles in brand vloog vond ik al dat de meeste nationale finales een hogere niveau hadden dan wat er later op het ESF zelf stond. Niet alle voorrondes zijn altijd even goed maar wel vermakelijk om naar de kijken. Moldavie en San Marino bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vond sommige voorrondes nog wel leuk, maar na vorig jaar al geen zin te hebben in de echte show zit ik nu ook niet meer zo te springen om de boel eromheen dan wel te gaan kijken.
Ja, ergens zie ik je punt wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb besloten om nog wel de voorrondes te kijken omdat het daar nog steeds om de muziek en de artiesten gaat. En nog voordat alles in brand vloog vond ik al dat de meeste nationale finales een hogere niveau hadden dan wat er later op het ESF zelf stond. Niet alle voorrondes zijn altijd even goed maar wel vermakelijk om naar de kijken. Moldavie en San Marino bijvoorbeeld.
Kort geblancheerd, dan opgebakken in boter met wat nootjes.quote:
Ik kijk dit jaar niet naar de nationale finales. Wel naar San Remo maar dat staat ook op zichzelf.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:28 schreef Momo het volgende:
Ik heb heel soms ook de neiging om op papier te willen inzoomenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:52 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ja, dit kan ik me wel voorstellen. Grappig hoe snel je dat dan ontwend bent
Ja, samequote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb heel soms ook de neiging om op papier te willen inzoomen
Hoe was je hypotheekgesprek??quote:
Goed! We gaan een bod uitbrengen op het huis wat we bezichtigd hebben. Nu nog even bepalen hoeveelquote:
Spannendquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Goed! We gaan een bod uitbrengen op het huis wat we bezichtigd hebben. Nu nog even bepalen hoeveel
Dinxperlo zal nooit meer hetzelfde zijn!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:49 schreef Meke het volgende:
Nog twee nachtjes slapen en dan ben ik grootgrondbezitter!!
Spannend en suc6quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Goed! We gaan een bod uitbrengen op het huis wat we bezichtigd hebben. Nu nog even bepalen hoeveel
Precies, kabouterland here we comequote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dinxperlo zal nooit meer hetzelfde zijn!
Twee keer de helft natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maak er een mooie dag van!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga zo weg richting Rotterdam om vanavond te gaan genieten van Electric Callboy.
Dat komt zeker goed, maar meer dan 3 uur heen reis. Gelukkig blijven we in het hotel naast ahoy slapen.quote:
Heel veel plezier! Lekker dat je er een nachtje aan vastgeknoopt hebtquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat komt zeker goed, maar meer dan 3 uur heen reis. Gelukkig blijven we in het hotel naast ahoy slapen.
CTRL + F werkt ook al niet op papierquote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb heel soms ook de neiging om op papier te willen inzoomen
Wat stomquote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
CTRL + F werkt ook al niet op papier
Zekerquote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De bezichtiging beviel dus wel. Hopelijk is de woning dan straks van jullie.
Ja preciesquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Spannend![]()
Dat vond ik echt heeel erg lastig om te beslissen, je wilt eigenlijk gewoon precies één euro boven het volgende bod zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:06 schreef NailQueen het volgende:
Het weekend begint goed want er lag een lullige boete in de brievenbus
Ja, altijd zonde van het geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:06 schreef NailQueen het volgende:
Het weekend begint goed want er lag een lullige boete in de brievenbus
Ja, je kan beter op de A12 gaan zitten als je geen boete wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Een pijnlijke waarheidquote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je kan beter op de A12 gaan zitten als je geen boete wil.
Eerlijk is eerlijk, dan ga je niet te snelquote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je kan beter op de A12 gaan zitten als je geen boete wil.
Ja wij hebben wel 500 boven ons eigenlijke bod geboden geloof ik, maar dat was meer omdat je denkt dat je gewoon de hoogste wilt zijn als er meer mensen in diezelfde regio zittenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
ZekerDank je
[..]
Ja precies
En ga je dan voor een afgerond bedrag of juist niet.. lastig lastig.
Sommige sites zeggen dan weer dat het bod opvalt als je geen rond bedrag beidt of als tip het huisnummer in het bod te verwerken .
Maar goed, die info kan iedereen natuurlijk opzoeken. Dus in hoeverre zou je dan weer onderscheidend zijn.
Veel plezier. Verschil moet er zijn: ik heb vandaag mijn outfit samengesteld en besteld voor de K3 Reüniequote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga zo weg richting Rotterdam om vanavond te gaan genieten van Electric Callboy.
Ohh ook leukquote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Veel plezier. Verschil moet er zijn: ik heb vandaag mijn outfit samengesteld en besteld voor de K3 Reünie
Ga je als stewardess van K3 Airlines?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Veel plezier. Verschil moet er zijn: ik heb vandaag mijn outfit samengesteld en besteld voor de K3 Reünie
Ik zag bij de shows in Belgie dat veel fans verkleed waren in bekende outfits. Dat vond ik een leuk idee. Ik wil proberen de outfit na te maken van Frans liedje. Die is hier en daar makkelijk samen te stellen en ook een van mijn favoriete liedjesquote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ook leuk![]()
Ik zit helemaal in de verbouwing van Klaasje de afgelopen dagen op InstaHanne en Lauren al gespot als helpers, leuk dat die dus nog goed contact hebben
Dat is met Josje dus die telt nietquote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ga je als stewardess van K3 Airlines?
Ik vond het flauw om te vragen of je als biggetje ging en daarna kon ik niet snel een andere geschikte titel bedenkenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is met Josje dus die telt niet
De 3 biggetjes jurkje is anders wel te koop bij bol.com maar helaas niet in mijn maatquote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vond het flauw om te vragen of je als biggetje ging en daarna kon ik niet snel een andere geschikte titel bedenken
Ohh leukquote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zag bij de shows in Belgie dat veel fans verkleed waren in bekende outfits. Dat vond ik een leuk idee. Ik wil proberen de outfit na te maken van Frans liedje. Die is hier en daar makkelijk samen te stellen en ook een van mijn favoriete liedjesMet een paar kleine aanpassing zoals een normaal t-shirt vorm en een kort broekje. Crop tops staan mij niet en ik hou niet van rokjes en jurkjes
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Leuk idee.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zag bij de shows in Belgie dat veel fans verkleed waren in bekende outfits. Dat vond ik een leuk idee. Ik wil proberen de outfit na te maken van Frans liedje. Die is hier en daar makkelijk samen te stellen en ook een van mijn favoriete liedjesMet een paar kleine aanpassing zoals een normaal t-shirt vorm en een kort broekje. Crop tops staan mij niet en ik hou niet van rokjes en jurkjes
![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
En zo zat ik bij een jazz concert.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heeft Ken eindelijk de eer gekregen die hij verdient?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:19 schreef sportfreak het volgende:
Ik denk dat heel ESF nu aan juichen is voor de kersverse winnaars van de Popprijs?
Misschien die kaarten volgende keer meenemen naar je badmintonwedstrijd.quote:Op zondag 18 januari 2026 01:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Magic potje is klaar. Gewonnen. Nu snel naar bed.
Oeh.quote:Op zondag 18 januari 2026 09:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien die kaarten volgende keer meenemen naar je badmintonwedstrijd.
Tegenstander ziet het nooit aankomen als ze ineens een Fireball in hun bakkes krijgenquote:
Welkom terug in de beschavingquote:Op zondag 18 januari 2026 16:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zeker! *gaat onder kraan hangen*
[ afbeelding ]
Wat fijnquote:
Je beledigt ze pas echt als er ananas op de pizza zit.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit hier de Italianen te beledigen door een Big American cheeseburger pizza te eten
Gisteren nog gehadquote:Op zondag 18 januari 2026 19:38 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je beledigt ze pas echt als er ananas op de pizza zit.
quote:Op zondag 18 januari 2026 19:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit hier de Italianen te beledigen door een Big American cheeseburger pizza te eten
Ik haal morgen 2 Big Americans Hawaiiquote:Op zondag 18 januari 2026 19:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gisteren nog gehad![]()
Ik neem bijna altijd hawaii, sorry not sorry.
Van mij mogen zequote:Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef Strani het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat een Italiaan uit pure wraak boerenkoolpoffertjes gaat eten?
Patatje bolognese?quote:
Nou, ik vind het nog steeds vreemd dat ik in Spanje altijd patat erbij krijg als ik toast hawaii bestel.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Patatje bolognese?
Hutspot met guacemole?
Stroopwafel met teriyakisaus?
Waar eindigt het dan, Zorro!?
In Spanje krijg je overal patat bij. Eén van de vele redenen waarom het hier zo gezellig isquote:Op zondag 18 januari 2026 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, ik vind het nog steeds vreemd dat ik in Spanje altijd patat erbij krijg als ik toast hawaii bestel.
Dat lijkt mij niet eens zo slecht eigenlijkquote:Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef Strani het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat een Italiaan uit pure wraak boerenkoolpoffertjes gaat eten?
Mij ook niet. Gefrituurde groente is ook lekker. En opgebakken boerenkool ookquote:Op zondag 18 januari 2026 20:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet eens zo slecht eigenlijk
Spoel je het weg met zo'n heerlijke cappuccino uit een zakje?quote:Op zondag 18 januari 2026 19:31 schreef NailQueen het volgende:
Nou ja, liever hij dan ikquote:Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef Strani het volgende:
Stamppot piequote:Op zondag 18 januari 2026 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Patatje bolognese?
Hutspot met guacemole?
Stroopwafel met teriyakisaus?
Waar eindigt het dan, Zorro!?
quote:Op zondag 18 januari 2026 19:31 schreef NailQueen het volgende:
Owja, dat wilde ik een paar jaar geleden nog maken, maar niet aan toe gekomen en daarna nooit meer aan gedacht. Top idee!quote:
We hadden het er hier vanmiddag over waar je heen zou gaan als je zou (moeten) emigreren uit Nederland.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hoor het al, ik moet echt in Spanje gaan wonen!
Ik vind ze ook zo leukquote:Op zondag 18 januari 2026 21:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben fan van hun dus deze neem ik voor lief
Voor mij zou Duitsland de simpelste optie zijnquote:Op zondag 18 januari 2026 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We hadden het er hier vanmiddag over waar je heen zou gaan als je zou (moeten) emigreren uit Nederland.
Ik wil eigenlijk geen nieuwe taal hoeven leren en ik voel op een of andere manier een sterke band met de UK. Maar dat is geen EU meer, dus doe dan maar Ierland.
De Babbelbox vraagt, waar zou u heen emigreren?
Oh joh.. lekker corrupt dusquote:Op zondag 18 januari 2026 22:10 schreef Strani het volgende:
Overigens was kort ervoor al een doelpunt van Senegal behoorlijk makkelijk afgekeurd wegens een duw. Dus het stond al op scherp allemaal
De vorige keer dat zoiets gebeurde was voor de WK-finale in 1978quote:Op zondag 18 januari 2026 22:05 schreef Strani het volgende:
Drama van ongekend niveau in de finale van de Afrika CupGastland Marokko krijgt een penalty diep in de blessuretijd (na VAR, best makkelijk gegeven imo) en het lijkt erop dat Senegal gewoon van het veld af wil stappen uit protest. Hoop getwijfel bij de zijlijn.
Nicequote:
Wij zagen het ook. Via een mention vh AD. Die waren wel echt supersnelquote:
Portugal. Of Zuid-Frankrijk (maar dat is nogal prijzigquote:Op zondag 18 januari 2026 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We hadden het er hier vanmiddag over waar je heen zou gaan als je zou (moeten) emigreren uit Nederland.
Ik wil eigenlijk geen nieuwe taal hoeven leren en ik voel op een of andere manier een sterke band met de UK. Maar dat is geen EU meer, dus doe dan maar Ierland.
quote:
En wij maar denken dat jij in Spanje woonde. Blijkt het al die tijd Senegal te zijnquote:
Hier thuis wordt altijd Schotland geroepen, ik denk dat ik daar wel achter kan staan behalve het weerquote:Op zondag 18 januari 2026 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben gefascineerd door Italië. Maar om te wonen heb ik twijfels omdat de leefomstandigheden daar niet altijd even goed zijn dan het doet lijken.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Australië. Alleen zijn de zomers daar te warm, dus dat houd mij überhaupt tegen om te gaan.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als je een georganiseerd land als Nederland gewend bent, lijkt Italië me helemaal niets. Ik zou dan eerder richting Spanje of Portugal gaan.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben gefascineerd door Italië. Maar om te wonen heb ik twijfels omdat de leefomstandigheden daar niet altijd even goed zijn dan het doet lijken.
In Melbourne is het wel te doen. 10-15 graden in de winter, een paar weken dat het tegen de 40 wordt in de zomer, maar meestal ergens in het midden daarvan.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Australië. Alleen zijn de zomers daar te warm, dus dat houd mij überhaupt tegen om te gaan.
Italie zou mij ook wel iets te katholiek zijn.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben gefascineerd door Italië. Maar om te wonen heb ik twijfels omdat de leefomstandigheden daar niet altijd even goed zijn dan het doet lijken.
quote:Op maandag 19 januari 2026 10:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je een georganiseerd land als Nederland gewend bent, lijkt Italië me helemaal niets. Ik zou dan eerder richting Spanje of Portugal gaan.
Dat ook ja. Maar je krijgt ook minder loon voor hetzelfde werk en de banen liggen er niet voor het oprapen. Er zijn veel jongeren die naar een ander land verhuizen omdat ze daar meer kansen krijgen. En natuurlijk politiek gezien is het ook niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Italie zou mij ook wel iets te katholiek zijn.
Voor iedere stap die ze zetten, krijg je 5 mails.quote:Op maandag 19 januari 2026 12:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb deels mijn k3 outfit besteld bij Bol.com. Ik was even vergeten hoe goed zij zijn in mails versturen![]()
Welkom terug! We kunnen ook weer op zoek naar mollen, dus dat is sowieso leuk.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:55 schreef molloot200 het volgende:
Kleine ESF- en forumpauze genomen na al het nieuws van begin december, maar ik denk dat ik het wel weer aandurfHeel benieuwd hoe dit jaar zich gaat ontwikkelen. Misschien wel extra fijn om nu een keer als Nederland aan de zijlijn te staan.
Jaaa, iemand van Streetlab, Bram, Geraldine én Nasrdin stonden allemaal op mijn wensenlijstje om een keer in WIDM te hebben dus dat hebben ze goed gedaanquote:Op maandag 19 januari 2026 14:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Welkom terug! We kunnen ook weer op zoek naar mollen, dus dat is sowieso leuk.
Welkom terugquote:Op maandag 19 januari 2026 13:55 schreef molloot200 het volgende:
Kleine ESF- en forumpauze genomen na al het nieuws van begin december, maar ik denk dat ik het wel weer aandurfHeel benieuwd hoe dit jaar zich gaat ontwikkelen. Misschien wel extra fijn om nu een keer als Nederland aan de zijlijn te staan.
Zaterdag waren er twee nationale finales en het was weer ouderwets gezellig. Dus schuif gerust een keer aanquote:Op maandag 19 januari 2026 13:55 schreef molloot200 het volgende:
Het is voor ons ook te warm hoor. Spanjaarden klagen in de zomer ook steen en been. Dus je kunt gewoon luid klagend integrerenquote:Op zondag 18 januari 2026 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Spanje kan misschien wel een kandidaat zijn, qua taal heb ik er wel iets mee, maar het is alsnog te warm voor me ook al ben ik een zomerpersoon geworden.
Kan je ook lekker de schuld van alles geven aan (bijvoorbeeld) de Portugezen?quote:Op maandag 19 januari 2026 14:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is voor ons ook te warm hoor. Spanjaarden klagen in de zomer ook steen en been. Dus je kunt gewoon luid klagend integreren
Hij zal vooral de Russen en de Britten de schuld gevenquote:Op maandag 19 januari 2026 17:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan je ook lekker de schuld van alles geven aan (bijvoorbeeld) de Portugezen?
Jullie zijn nog grotere klagers over het weer dan Nederlanders!quote:Op maandag 19 januari 2026 14:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is voor ons ook te warm hoor. Spanjaarden klagen in de zomer ook steen en been. Dus je kunt gewoon luid klagend integreren
MOLLIEIEIEIE! Hoe is het leven?quote:Op maandag 19 januari 2026 13:55 schreef molloot200 het volgende:
Nee eigenlijk meer aan bijvoorbeeld Nederlandersquote:Op maandag 19 januari 2026 17:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan je ook lekker de schuld van alles geven aan (bijvoorbeeld) de Portugezen?
Nee maar is ook echt zo hoor, we klagen hier wat af. Nou is het in mijn deel van Spanje vooral 's binnenshuis ook echt best koud. Dat is het grotere probleem.quote:Op maandag 19 januari 2026 17:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jullie zijn nog grotere klagers over het weer dan Nederlanders!
Op Gran Canaria was het de koudste winter sinds jaren. En de locals klaagden enorm. Koude nachten, heel koude wind. Het was 's nachts 14 graden en die wind was echt niets meer dan een fris zeebriesje op een mooie zomerse junidag aan de Nederlandse kust. Zo van, ok, misschien even een vestje aantrekken als er bewolking is, maar meer ook niet.
Kou in huis is wel heel vervelend ja. Is het niet goed geisoleerd dan? Of hebben jullie geen goede verwarming?quote:Op maandag 19 januari 2026 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar is ook echt zo hoor, we klagen hier wat af. Nou is het in mijn deel van Spanje vooral 's binnenshuis ook echt best koud. Dat is het grotere probleem.
Als ze Momo's social media gaan onderzoeken, krijgt ze wel een inreisverbod voor de VS vrees ikquote:Op maandag 19 januari 2026 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of het bij Trump de doorslag zal geven om van Groenland af te zien.
Zeer jammer dat ik niet naar het WK kan gaan waar een groepsfase ticket 3000 dollar kost.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ze Momo's social media gaan onderzoeken, krijgt ze wel een inreisverbod voor de VS vrees ik
Ja en dat je niet naar het Witte Huis komt om Trump nog een prijs uit te reikenquote:Op maandag 19 januari 2026 18:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeer jammer dat ik niet naar het WK kan gaan waar een groepsfase ticket 3000 dollar kost.
Zeer jammer dat hij en Putin mijn 21e-eeuwse Hitler award niet willen ontvangen.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja en dat je niet naar het Witte Huis komt om Trump nog een prijs uit te reiken
Beiden. Huizen zijn hier zelden echt goed geïsoleerd en CV is zeldzaam dus vaak moet je aan de slag met electrische verwarming, gaskacheltjes en dat soort dingen.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kou in huis is wel heel vervelend ja. Is het niet goed geisoleerd dan? Of hebben jullie geen goede verwarming?
Misschien een idee om het raam te openenquote:Op maandag 19 januari 2026 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar is ook echt zo hoor, we klagen hier wat af. Nou is het in mijn deel van Spanje vooral 's binnenshuis ook echt best koud. Dat is het grotere probleem.
Ik zal het eens in de Whatsapp-groep gooien die we hier met z'n allen gebruiken.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien een idee om het raam te openen
Het Goede Doel zong lang geleden al:quote:Op maandag 19 januari 2026 08:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier thuis wordt altijd Schotland geroepen, ik denk dat ik daar wel achter kan staan behalve het weer
Als ik weg zou moeten uit Nederland zou ik denk ik naar Nieuw Zeeland gaan.quote:Ik wil niet wonen in Schotland
Want Schotland dat is me te nat
Ik herken het trouwens wel uit Shanghai, waar de airco 10 maanden per jaar nodig kan zijn en de verwarming 2 maanden. Als je dan zo’n winterstorm hebt, kan het best guur aanvoelen, ook binnen.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal het eens in de Whatsapp-groep gooien die we hier met z'n allen gebruiken.
De versie van @Luctor.et.Emergo is niet goed genoeg?quote:Op maandag 19 januari 2026 18:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het goede doel zong lang geleden al:
[..]
Als ik weg zou moeten uit Nederland zou ik denk ik naar Nieuw Zeeland gaan.
De vraag was "waar je heen zou gaan als je zou (moeten) emigreren uit Nederland".quote:Op maandag 19 januari 2026 18:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De versie van @:luctor.et.emergo is niet goed genoeg?
quote:Op maandag 19 januari 2026 18:28 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nu net pas de Marokkaanse Panenka gezien
Ik ga nu even een paar minuten heel hard lachen!
![]()
Geef het wat tijd, zou ik zeggenquote:Op maandag 19 januari 2026 18:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De vraag was "waar je heen zou gaan als je zou (moeten) emigreren uit Nederland".
Ik heb even gemist dat België Zeeland in bezit heeft.
Een echte prijzenpakker die Brahim Diazquote:Op maandag 19 januari 2026 18:28 schreef Arizona het volgende:
![]()
Ik weet het. Daarom was het ook zo leuk dat de familieleden die daar wonen of zijn opgegroeid nu allemaal bij elkaar waren daar de afgelopen tijd, vanuit UK, Australië en Nederland.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geef het wat tijd, zou ik zeggen![]()
Overigens is het nadeel van Nieuw-Zeeland dat echt “alles” heel ver weg is. Het is niet even anderhalf uur terugvliegen uit Zuid-Europa voor een familiebezoek ofzo. Vanuit Nieuw-Zeeland is dat meer iets voor een vijfjaarlijks groot verlof als vroeger in Indië.
Ik weet niets van voetbal. Een Panenka is blijkbaar een soort van zachte penalty en hij schopt hem in de armen van de keeperquote:Op maandag 19 januari 2026 18:28 schreef Arizona het volgende:
![]()
Bij een goede uitvoering ligt de bal dan in het net.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet niets van voetbal. Een Panenka is blijkbaar een soort van zachte penalty en hij schopt hem in de armen van de keeper
Dit kan nietquote:Op maandag 19 januari 2026 18:30 schreef Strani het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/x-dYsVYdNDA
Dit dus.
Genaamd naar de man die als eerste een penalty zo nam en daarmee ook nog een EK-finale besliste:quote:Op maandag 19 januari 2026 18:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet niets van voetbal. Een Panenka is blijkbaar een soort van zachte penalty en hij schopt hem in de armen van de keeper
En dan krijg je (verdiend) dit soort memes:quote:Op maandag 19 januari 2026 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit kan niet
De moeder van Jan Smit zou hier wel raad mee weten!
Zijn je voeten weer bijgekomen ?quote:
Leven is rustig. Update tijd!quote:
Op zich een beetje.quote:
Waarbij opgemerkt dient te worden dat Nederland natuurlijk Europees Kampioen had moeten worden. Maar wij werden genaaid door de arbitrage in de halve finalequote:Op maandag 19 januari 2026 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Genaamd naar de man die als eerste een penalty zo nam en daarmee ook nog een EK-finale besliste:
Nog steeds met de wandelsport en de Vierdaagse bezig?quote:Op maandag 19 januari 2026 19:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leven is rustig. Update tijd!
Was even bang dat ik naar een nieuwe baan moest gaan zoeken, maar na dit aan te kaarten ga zodanig een sprong maken in salaris dat ik nu wel wil blijvenOndertussen op huizenjacht want ik wil graag het ouderlijk huis uit maar het houdt niet over helaas
Huizenmarkt hier in de buurt is echt vreselijk.
Verder ga ik echt goed qua sporten laatste tijd dus daar ben ik ook heel blij mee en krijg ik ook energie van
Qua vakantie heb ik in ieder geval een reisje naar Slovenië geboekt met wat vrienden voor april. En waarschijnlijk ga ik binnenkort nog iets boeken met een collega die inmiddels meer maatje dan collega is geworden
Verder laatste tijd gewoon wat minder zin gehad in alles rondom het ESF door het welbekende probleemOok bij WIDM vond ik de laatste mol niet echt goed
Dus voor m’n televisiehobby’s niet écht een goede tijd
Zo, zijn jullie weer op de hoogte
Wat een debiliteit.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:30 schreef Strani het volgende:
Dit dus.
Wij zijn nog nooit uitgeschakeld zonder genaaid te worden, dat weet natuurlijk iedereen.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarbij opgemerkt dient te worden dat Nederland natuurlijk Europees Kampioen had moeten worden. Maar wij werden genaaid door de arbitrage in de halve finale
In guldens, want toen was het veel goedkoper?quote:Op maandag 19 januari 2026 20:01 schreef AgnesGru het volgende:
Wij moeten ondertussen hard lachen om de adviezen die de boomers ons geven mbt het bod wat we willen doen.
Ik had het al ergens voorbij zien komen, maar nu pas de hele video gezien. Wat intens triest gedrag is dat zeg. Waarbij je bij die ballenjongens nog kan zeggen dat het jongens zijn maar dat spelers als Hakimi en Saibadi daar gewoon aan mee doen...quote:Op maandag 19 januari 2026 18:30 schreef Strani het volgende:
Dit dus.
En elke maand is er wel weer een omhoog gevallen voetbaldiva die zichzelf belangrijker vindt en Panenka probeert na te doen. Helaas nog te vaak met succes. Waarbij dat egoïstische gedoe nog in de hand geholpen wordt door commentatoren, analisten en fans omdat die op de banken gaan staan als iemand een Panenka 'durft' te doen. Ik zou als ik coach was die speler gelijk eruit halen en naar huis sturen...quote:Op maandag 19 januari 2026 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Genaamd naar de man die als eerste een penalty zo nam en daarmee ook nog een EK-finale besliste:
quote:Op maandag 19 januari 2026 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had het al ergens voorbij zien komen, maar nu pas de hele video gezien. Wat intens triest gedrag is dat zeg. Waarbij je bij die ballenjongens nog kan zeggen dat het jongens zijn maar dat spelers als Hakimi en Saibadi daar gewoon aan mee doen...
Al zal het vermoedelijk wel komen doordat ze ze Nobelprijs voor de vrede niet hebben gewonnen, dan ga je als reactie daarop gewoon doen waar je zin in hebt.
En toch was het ook geen penalty voor West-Duitsland in de halve finale van het EK 1988quote:Op maandag 19 januari 2026 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij zijn nog nooit uitgeschakeld zonder genaaid te worden, dat weet natuurlijk iedereen.
Absoluut. Het is arrogant, zelfzuchtig en respectloos om het nog zo te doen.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
En elke maand is er wel weer een omhoog gevallen voetbaldiva die zichzelf belangrijker vindt en Panenka probeert na te doen. Helaas nog te vaak met succes. Waarbij dat egoïstische gedoe nog in de hand geholpen wordt door commentatoren, analisten en fans omdat die op de banken gaan staan als iemand een Panenka 'durft' te doen. Ik zou als ik coach was die speler gelijk eruit halen en naar huis sturen...
Sowieso niet natuurlijk! Voor de Russen ook niet, in de finalequote:Op maandag 19 januari 2026 20:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En toch was het ook geen penalty voor West-Duitsland in de halve finale van het EK 1988
En het was ook kinderachtig van die scheidsrechter om het stil te leggen voor één vuurwerkbommetje uit Oss in de kwalificatiewedstrijd tegen Cyprusquote:Op maandag 19 januari 2026 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso niet natuurlijk! Voor de Russen ook niet, in de finale
Ze wonnen wel de fair play award.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had het al ergens voorbij zien komen, maar nu pas de hele video gezien. Wat intens triest gedrag is dat zeg. Waarbij je bij die ballenjongens nog kan zeggen dat het jongens zijn maar dat spelers als Hakimi en Saibadi daar gewoon aan mee doen...
Al zal het vermoedelijk wel komen doordat ze ze Nobelprijs voor de vrede niet hebben gewonnen, dan ga je als reactie daarop gewoon doen waar je zin in hebt.
Eens hoor. Ik vind sowieso dat ballenjongens met veel te veel wegkomen. Van die gasten die bewust een bal tegen het hoofd van een tegenstander gooien of juist net weggooien als de speler m wil pakken. Die bovenop de bal gaan liggen (bijvoorbeeld die keer dat Hazard de bal onder eentje wilde wegtikken en rood kreeg), spelers die moeten worstelen om een bal met zo'n ballenjongen of achter de boarding gaan staan. Die gasten gewoon voor altijd schorsen als ballenjongen en de club een flinke boete geven.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]inderdaad.
Maar voor die ballenjongens ook geen pardon hoor. Op die leeftijd zou ik er echt niet aan gedacht hebben zoiets te doen. Dan is er gewoon iets niet goed gegaan ergens.
Dat klinkt goed allemaalquote:Op maandag 19 januari 2026 19:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leven is rustig. Update tijd!
Was even bang dat ik naar een nieuwe baan moest gaan zoeken, maar na dit aan te kaarten ga zodanig een sprong maken in salaris dat ik nu wel wil blijvenOndertussen op huizenjacht want ik wil graag het ouderlijk huis uit maar het houdt niet over helaas
Huizenmarkt hier in de buurt is echt vreselijk.
Verder ga ik echt goed qua sporten laatste tijd dus daar ben ik ook heel blij mee en krijg ik ook energie van
Qua vakantie heb ik in ieder geval een reisje naar Slovenië geboekt met wat vrienden voor april. En waarschijnlijk ga ik binnenkort nog iets boeken met een collega die inmiddels meer maatje dan collega is geworden
Verder laatste tijd gewoon wat minder zin gehad in alles rondom het ESF door het welbekende probleemOok bij WIDM vond ik de laatste mol niet echt goed
Dus voor m’n televisiehobby’s niet écht een goede tijd
Zo, zijn jullie weer op de hoogte
Wij hadden vanavond gekookte aardappels met spinazie en een tartaartje. En morgen moet ik langer werken en moet ik van een andere locatie komen en eet ik dus mijn Big American Hawaiiquote:
Helemaal mee eens, dat gedrag slaat echt nergens op.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens hoor. Ik vind sowieso dat ballenjongens met veel te veel wegkomen. Van die gasten die bewust een bal tegen het hoofd van een tegenstander gooien of juist net weggooien als de speler m wil pakken. Die bovenop de bal gaan liggen (bijvoorbeeld die keer dat Hazard de bal onder eentje wilde wegtikken en rood kreeg), spelers die moeten worstelen om een bal met zo'n ballenjongen of achter de boarding gaan staan. Die gasten gewoon voor altijd schorsen als ballenjongen en de club een flinke boete geven.
Klopt. Ze hebben de minste gele kaarten gekregen.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze wonnen wel de fair play award.
Zoiets jaquote:Op maandag 19 januari 2026 20:27 schreef H_T het volgende:
[..]
In guldens, want toen was het veel goedkoper?
Ach ja, bij de FIFA zijn ze heel goed in betekenisloze prijzen uitreikenquote:Op maandag 19 januari 2026 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Ze hebben de minste gele kaarten gekregen.
Is dat het enige criterium?quote:Op maandag 19 januari 2026 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Ze hebben de minste gele kaarten gekregen.
Ja zo werkt het inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2026 21:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat het enige criterium?
Dus als drie van mijn spelers direct geschorst worden en de tegenstander krijgt 1 gele kaart dan ben ik meer fair?
Daarom dus altijd elk duel vol erin gaan.quote:
Fair pay award.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze wonnen wel de fair play award.
Zal vast niet te zien zijn hier vanuit het raam. Ik blijf onder de wol.quote:
Ah ja, waarom niet. Ik ga een kort rondje lopen. Wie weet zie ik hier wat en zo niet, dan ben ik even buiten geweest.quote:
Hou je ons op de hoogte?quote:Op maandag 19 januari 2026 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah ja, waarom niet. Ik ga een kort rondje lopen. Wie weet zie ik hier wat en zo niet, dan ben ik even buiten geweest.
Top idee Momo!
Waarschijnlijk moet je dan sowieso de polder in.quote:Op maandag 19 januari 2026 23:20 schreef H_T het volgende:
Vanuit het raam zie ik niets bijzonders. Heeft het dan (mogelijk/waarschijnlijk) zin om buiten te gaan kijken?
Ja. Ik ben weer thuis en zag niet veel. Misschien komt dat omdat ik mijn lenzen niet in had, maar het kon ook komen omdat het donker was.quote:
Voor een groene vlek in de verte maakt het niet zoveel uit toch of je wel of geen lenzen in hebt?quote:Op maandag 19 januari 2026 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Ik ben weer thuis en zag niet veel. Misschien komt dat omdat ik mijn lenzen niet in had, maar het kon ook komen omdat het donker was.
Op het moment wat minder actief maar nog steeds wel een beetje ja. Volgende week begint de inschriifperiode. Ik twijfel nog wel een beetje.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog steeds met de wandelsport en de Vierdaagse bezig?
Het zag er hier niet groen uitquote:Op maandag 19 januari 2026 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor een groene vlek in de verte maakt het niet zoveel uit toch of je wel of geen lenzen in hebt?
Dan zal het met de schimmel wel meevallenquote:Op maandag 19 januari 2026 23:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het zag er hier niet groen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |