Welkom terug in de beschavingquote:Op zondag 18 januari 2026 16:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zeker! *gaat onder kraan hangen*
[ afbeelding ]
Wat fijnquote:
Je beledigt ze pas echt als er ananas op de pizza zit.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit hier de Italianen te beledigen door een Big American cheeseburger pizza te eten
Gisteren nog gehadquote:Op zondag 18 januari 2026 19:38 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je beledigt ze pas echt als er ananas op de pizza zit.
quote:Op zondag 18 januari 2026 19:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit hier de Italianen te beledigen door een Big American cheeseburger pizza te eten
Ik haal morgen 2 Big Americans Hawaiiquote:Op zondag 18 januari 2026 19:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gisteren nog gehad![]()
Ik neem bijna altijd hawaii, sorry not sorry.
Van mij mogen zequote:Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef Strani het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat een Italiaan uit pure wraak boerenkoolpoffertjes gaat eten?
Patatje bolognese?quote:
Nou, ik vind het nog steeds vreemd dat ik in Spanje altijd patat erbij krijg als ik toast hawaii bestel.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Patatje bolognese?
Hutspot met guacemole?
Stroopwafel met teriyakisaus?
Waar eindigt het dan, Zorro!?
In Spanje krijg je overal patat bij. Eén van de vele redenen waarom het hier zo gezellig isquote:Op zondag 18 januari 2026 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, ik vind het nog steeds vreemd dat ik in Spanje altijd patat erbij krijg als ik toast hawaii bestel.
Dat lijkt mij niet eens zo slecht eigenlijkquote:Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef Strani het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat een Italiaan uit pure wraak boerenkoolpoffertjes gaat eten?
Mij ook niet. Gefrituurde groente is ook lekker. En opgebakken boerenkool ookquote:Op zondag 18 januari 2026 20:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet eens zo slecht eigenlijk
Spoel je het weg met zo'n heerlijke cappuccino uit een zakje?quote:Op zondag 18 januari 2026 19:31 schreef NailQueen het volgende:
Nou ja, liever hij dan ikquote:Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef Strani het volgende:
Stamppot piequote:Op zondag 18 januari 2026 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Patatje bolognese?
Hutspot met guacemole?
Stroopwafel met teriyakisaus?
Waar eindigt het dan, Zorro!?
quote:Op zondag 18 januari 2026 19:31 schreef NailQueen het volgende:
Owja, dat wilde ik een paar jaar geleden nog maken, maar niet aan toe gekomen en daarna nooit meer aan gedacht. Top idee!quote:
We hadden het er hier vanmiddag over waar je heen zou gaan als je zou (moeten) emigreren uit Nederland.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hoor het al, ik moet echt in Spanje gaan wonen!
Ik vind ze ook zo leukquote:Op zondag 18 januari 2026 21:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben fan van hun dus deze neem ik voor lief
Voor mij zou Duitsland de simpelste optie zijnquote:Op zondag 18 januari 2026 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We hadden het er hier vanmiddag over waar je heen zou gaan als je zou (moeten) emigreren uit Nederland.
Ik wil eigenlijk geen nieuwe taal hoeven leren en ik voel op een of andere manier een sterke band met de UK. Maar dat is geen EU meer, dus doe dan maar Ierland.
De Babbelbox vraagt, waar zou u heen emigreren?
Oh joh.. lekker corrupt dusquote:Op zondag 18 januari 2026 22:10 schreef Strani het volgende:
Overigens was kort ervoor al een doelpunt van Senegal behoorlijk makkelijk afgekeurd wegens een duw. Dus het stond al op scherp allemaal
De vorige keer dat zoiets gebeurde was voor de WK-finale in 1978quote:Op zondag 18 januari 2026 22:05 schreef Strani het volgende:
Drama van ongekend niveau in de finale van de Afrika CupGastland Marokko krijgt een penalty diep in de blessuretijd (na VAR, best makkelijk gegeven imo) en het lijkt erop dat Senegal gewoon van het veld af wil stappen uit protest. Hoop getwijfel bij de zijlijn.
Nicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |