We hadden het er hier vanmiddag over waar je heen zou gaan als je zou (moeten) emigreren uit Nederland.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hoor het al, ik moet echt in Spanje gaan wonen!
Ik vind ze ook zo leukquote:Op zondag 18 januari 2026 21:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben fan van hun dus deze neem ik voor lief
Voor mij zou Duitsland de simpelste optie zijnquote:Op zondag 18 januari 2026 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We hadden het er hier vanmiddag over waar je heen zou gaan als je zou (moeten) emigreren uit Nederland.
Ik wil eigenlijk geen nieuwe taal hoeven leren en ik voel op een of andere manier een sterke band met de UK. Maar dat is geen EU meer, dus doe dan maar Ierland.
De Babbelbox vraagt, waar zou u heen emigreren?
Oh joh.. lekker corrupt dusquote:Op zondag 18 januari 2026 22:10 schreef Strani het volgende:
Overigens was kort ervoor al een doelpunt van Senegal behoorlijk makkelijk afgekeurd wegens een duw. Dus het stond al op scherp allemaal
De vorige keer dat zoiets gebeurde was voor de WK-finale in 1978quote:Op zondag 18 januari 2026 22:05 schreef Strani het volgende:
Drama van ongekend niveau in de finale van de Afrika CupGastland Marokko krijgt een penalty diep in de blessuretijd (na VAR, best makkelijk gegeven imo) en het lijkt erop dat Senegal gewoon van het veld af wil stappen uit protest. Hoop getwijfel bij de zijlijn.
Nicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |