Welkom terug in de beschavingquote:Op zondag 18 januari 2026 16:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zeker! *gaat onder kraan hangen*
[ afbeelding ]
Wat fijnquote:
Je beledigt ze pas echt als er ananas op de pizza zit.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit hier de Italianen te beledigen door een Big American cheeseburger pizza te eten
Gisteren nog gehadquote:Op zondag 18 januari 2026 19:38 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je beledigt ze pas echt als er ananas op de pizza zit.
quote:Op zondag 18 januari 2026 19:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit hier de Italianen te beledigen door een Big American cheeseburger pizza te eten
Ik haal morgen 2 Big Americans Hawaiiquote:Op zondag 18 januari 2026 19:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gisteren nog gehad![]()
Ik neem bijna altijd hawaii, sorry not sorry.
Van mij mogen zequote:Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef Strani het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat een Italiaan uit pure wraak boerenkoolpoffertjes gaat eten?
Patatje bolognese?quote:
Nou, ik vind het nog steeds vreemd dat ik in Spanje altijd patat erbij krijg als ik toast hawaii bestel.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Patatje bolognese?
Hutspot met guacemole?
Stroopwafel met teriyakisaus?
Waar eindigt het dan, Zorro!?
In Spanje krijg je overal patat bij. Eén van de vele redenen waarom het hier zo gezellig isquote:Op zondag 18 januari 2026 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, ik vind het nog steeds vreemd dat ik in Spanje altijd patat erbij krijg als ik toast hawaii bestel.
Dat lijkt mij niet eens zo slecht eigenlijkquote:Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef Strani het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat een Italiaan uit pure wraak boerenkoolpoffertjes gaat eten?
Mij ook niet. Gefrituurde groente is ook lekker. En opgebakken boerenkool ookquote:Op zondag 18 januari 2026 20:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet eens zo slecht eigenlijk
Spoel je het weg met zo'n heerlijke cappuccino uit een zakje?quote:Op zondag 18 januari 2026 19:31 schreef NailQueen het volgende:
Nou ja, liever hij dan ikquote:Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef Strani het volgende:
Stamppot piequote:Op zondag 18 januari 2026 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Patatje bolognese?
Hutspot met guacemole?
Stroopwafel met teriyakisaus?
Waar eindigt het dan, Zorro!?
quote:Op zondag 18 januari 2026 19:31 schreef NailQueen het volgende:
Owja, dat wilde ik een paar jaar geleden nog maken, maar niet aan toe gekomen en daarna nooit meer aan gedacht. Top idee!quote:
We hadden het er hier vanmiddag over waar je heen zou gaan als je zou (moeten) emigreren uit Nederland.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hoor het al, ik moet echt in Spanje gaan wonen!
Ik vind ze ook zo leukquote:Op zondag 18 januari 2026 21:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben fan van hun dus deze neem ik voor lief
Voor mij zou Duitsland de simpelste optie zijnquote:Op zondag 18 januari 2026 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We hadden het er hier vanmiddag over waar je heen zou gaan als je zou (moeten) emigreren uit Nederland.
Ik wil eigenlijk geen nieuwe taal hoeven leren en ik voel op een of andere manier een sterke band met de UK. Maar dat is geen EU meer, dus doe dan maar Ierland.
De Babbelbox vraagt, waar zou u heen emigreren?
Oh joh.. lekker corrupt dusquote:Op zondag 18 januari 2026 22:10 schreef Strani het volgende:
Overigens was kort ervoor al een doelpunt van Senegal behoorlijk makkelijk afgekeurd wegens een duw. Dus het stond al op scherp allemaal
De vorige keer dat zoiets gebeurde was voor de WK-finale in 1978quote:Op zondag 18 januari 2026 22:05 schreef Strani het volgende:
Drama van ongekend niveau in de finale van de Afrika CupGastland Marokko krijgt een penalty diep in de blessuretijd (na VAR, best makkelijk gegeven imo) en het lijkt erop dat Senegal gewoon van het veld af wil stappen uit protest. Hoop getwijfel bij de zijlijn.
Nicequote:
Wij zagen het ook. Via een mention vh AD. Die waren wel echt supersnelquote:
Portugal. Of Zuid-Frankrijk (maar dat is nogal prijzigquote:Op zondag 18 januari 2026 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We hadden het er hier vanmiddag over waar je heen zou gaan als je zou (moeten) emigreren uit Nederland.
Ik wil eigenlijk geen nieuwe taal hoeven leren en ik voel op een of andere manier een sterke band met de UK. Maar dat is geen EU meer, dus doe dan maar Ierland.
quote:
En wij maar denken dat jij in Spanje woonde. Blijkt het al die tijd Senegal te zijnquote:
Hier thuis wordt altijd Schotland geroepen, ik denk dat ik daar wel achter kan staan behalve het weerquote:Op zondag 18 januari 2026 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben gefascineerd door Italië. Maar om te wonen heb ik twijfels omdat de leefomstandigheden daar niet altijd even goed zijn dan het doet lijken.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Australië. Alleen zijn de zomers daar te warm, dus dat houd mij überhaupt tegen om te gaan.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als je een georganiseerd land als Nederland gewend bent, lijkt Italië me helemaal niets. Ik zou dan eerder richting Spanje of Portugal gaan.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben gefascineerd door Italië. Maar om te wonen heb ik twijfels omdat de leefomstandigheden daar niet altijd even goed zijn dan het doet lijken.
In Melbourne is het wel te doen. 10-15 graden in de winter, een paar weken dat het tegen de 40 wordt in de zomer, maar meestal ergens in het midden daarvan.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Australië. Alleen zijn de zomers daar te warm, dus dat houd mij überhaupt tegen om te gaan.
Italie zou mij ook wel iets te katholiek zijn.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben gefascineerd door Italië. Maar om te wonen heb ik twijfels omdat de leefomstandigheden daar niet altijd even goed zijn dan het doet lijken.
quote:Op maandag 19 januari 2026 10:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je een georganiseerd land als Nederland gewend bent, lijkt Italië me helemaal niets. Ik zou dan eerder richting Spanje of Portugal gaan.
Dat ook ja. Maar je krijgt ook minder loon voor hetzelfde werk en de banen liggen er niet voor het oprapen. Er zijn veel jongeren die naar een ander land verhuizen omdat ze daar meer kansen krijgen. En natuurlijk politiek gezien is het ook niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Italie zou mij ook wel iets te katholiek zijn.
Voor iedere stap die ze zetten, krijg je 5 mails.quote:Op maandag 19 januari 2026 12:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb deels mijn k3 outfit besteld bij Bol.com. Ik was even vergeten hoe goed zij zijn in mails versturen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Welkom terug! We kunnen ook weer op zoek naar mollen, dus dat is sowieso leuk.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:55 schreef molloot200 het volgende:
Kleine ESF- en forumpauze genomen na al het nieuws van begin december, maar ik denk dat ik het wel weer aandurfHeel benieuwd hoe dit jaar zich gaat ontwikkelen. Misschien wel extra fijn om nu een keer als Nederland aan de zijlijn te staan.
Jaaa, iemand van Streetlab, Bram, Geraldine én Nasrdin stonden allemaal op mijn wensenlijstje om een keer in WIDM te hebben dus dat hebben ze goed gedaanquote:Op maandag 19 januari 2026 14:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Welkom terug! We kunnen ook weer op zoek naar mollen, dus dat is sowieso leuk.
Welkom terugquote:Op maandag 19 januari 2026 13:55 schreef molloot200 het volgende:
Kleine ESF- en forumpauze genomen na al het nieuws van begin december, maar ik denk dat ik het wel weer aandurfHeel benieuwd hoe dit jaar zich gaat ontwikkelen. Misschien wel extra fijn om nu een keer als Nederland aan de zijlijn te staan.
Zaterdag waren er twee nationale finales en het was weer ouderwets gezellig. Dus schuif gerust een keer aanquote:Op maandag 19 januari 2026 13:55 schreef molloot200 het volgende:
Het is voor ons ook te warm hoor. Spanjaarden klagen in de zomer ook steen en been. Dus je kunt gewoon luid klagend integrerenquote:Op zondag 18 januari 2026 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Spanje kan misschien wel een kandidaat zijn, qua taal heb ik er wel iets mee, maar het is alsnog te warm voor me ook al ben ik een zomerpersoon geworden.
Kan je ook lekker de schuld van alles geven aan (bijvoorbeeld) de Portugezen?quote:Op maandag 19 januari 2026 14:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is voor ons ook te warm hoor. Spanjaarden klagen in de zomer ook steen en been. Dus je kunt gewoon luid klagend integreren
Hij zal vooral de Russen en de Britten de schuld gevenquote:Op maandag 19 januari 2026 17:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan je ook lekker de schuld van alles geven aan (bijvoorbeeld) de Portugezen?
Jullie zijn nog grotere klagers over het weer dan Nederlanders!quote:Op maandag 19 januari 2026 14:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is voor ons ook te warm hoor. Spanjaarden klagen in de zomer ook steen en been. Dus je kunt gewoon luid klagend integreren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |