Helemaal mee eens, dat gedrag slaat echt nergens op.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens hoor. Ik vind sowieso dat ballenjongens met veel te veel wegkomen. Van die gasten die bewust een bal tegen het hoofd van een tegenstander gooien of juist net weggooien als de speler m wil pakken. Die bovenop de bal gaan liggen (bijvoorbeeld die keer dat Hazard de bal onder eentje wilde wegtikken en rood kreeg), spelers die moeten worstelen om een bal met zo'n ballenjongen of achter de boarding gaan staan. Die gasten gewoon voor altijd schorsen als ballenjongen en de club een flinke boete geven.
Klopt. Ze hebben de minste gele kaarten gekregen.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze wonnen wel de fair play award.
Zoiets jaquote:Op maandag 19 januari 2026 20:27 schreef H_T het volgende:
[..]
In guldens, want toen was het veel goedkoper?
Ach ja, bij de FIFA zijn ze heel goed in betekenisloze prijzen uitreikenquote:Op maandag 19 januari 2026 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Ze hebben de minste gele kaarten gekregen.
Is dat het enige criterium?quote:Op maandag 19 januari 2026 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Ze hebben de minste gele kaarten gekregen.
Ja zo werkt het inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2026 21:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat het enige criterium?
Dus als drie van mijn spelers direct geschorst worden en de tegenstander krijgt 1 gele kaart dan ben ik meer fair?
Daarom dus altijd elk duel vol erin gaan.quote:
Fair pay award.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze wonnen wel de fair play award.
Zal vast niet te zien zijn hier vanuit het raam. Ik blijf onder de wol.quote:
Ah ja, waarom niet. Ik ga een kort rondje lopen. Wie weet zie ik hier wat en zo niet, dan ben ik even buiten geweest.quote:
Hou je ons op de hoogte?quote:Op maandag 19 januari 2026 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah ja, waarom niet. Ik ga een kort rondje lopen. Wie weet zie ik hier wat en zo niet, dan ben ik even buiten geweest.
Top idee Momo!
Waarschijnlijk moet je dan sowieso de polder in.quote:Op maandag 19 januari 2026 23:20 schreef H_T het volgende:
Vanuit het raam zie ik niets bijzonders. Heeft het dan (mogelijk/waarschijnlijk) zin om buiten te gaan kijken?
Ja. Ik ben weer thuis en zag niet veel. Misschien komt dat omdat ik mijn lenzen niet in had, maar het kon ook komen omdat het donker was.quote:
Voor een groene vlek in de verte maakt het niet zoveel uit toch of je wel of geen lenzen in hebt?quote:Op maandag 19 januari 2026 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Ik ben weer thuis en zag niet veel. Misschien komt dat omdat ik mijn lenzen niet in had, maar het kon ook komen omdat het donker was.
Op het moment wat minder actief maar nog steeds wel een beetje ja. Volgende week begint de inschriifperiode. Ik twijfel nog wel een beetje.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog steeds met de wandelsport en de Vierdaagse bezig?
Het zag er hier niet groen uitquote:Op maandag 19 januari 2026 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor een groene vlek in de verte maakt het niet zoveel uit toch of je wel of geen lenzen in hebt?
Dan zal het met de schimmel wel meevallenquote:Op maandag 19 januari 2026 23:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het zag er hier niet groen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |