Dit kan nietquote:Op maandag 19 januari 2026 18:30 schreef Strani het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/x-dYsVYdNDA
Dit dus.
Genaamd naar de man die als eerste een penalty zo nam en daarmee ook nog een EK-finale besliste:quote:Op maandag 19 januari 2026 18:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet niets van voetbal. Een Panenka is blijkbaar een soort van zachte penalty en hij schopt hem in de armen van de keeper
En dan krijg je (verdiend) dit soort memes:quote:Op maandag 19 januari 2026 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit kan niet
De moeder van Jan Smit zou hier wel raad mee weten!
Zijn je voeten weer bijgekomen ?quote:
Leven is rustig. Update tijd!quote:
Op zich een beetje.quote:
Waarbij opgemerkt dient te worden dat Nederland natuurlijk Europees Kampioen had moeten worden. Maar wij werden genaaid door de arbitrage in de halve finalequote:Op maandag 19 januari 2026 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Genaamd naar de man die als eerste een penalty zo nam en daarmee ook nog een EK-finale besliste:
Bekijk deze YouTube-video
Nog steeds met de wandelsport en de Vierdaagse bezig?quote:Op maandag 19 januari 2026 19:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leven is rustig. Update tijd!
Was even bang dat ik naar een nieuwe baan moest gaan zoeken, maar na dit aan te kaarten ga zodanig een sprong maken in salaris dat ik nu wel wil blijvenOndertussen op huizenjacht want ik wil graag het ouderlijk huis uit maar het houdt niet over helaas
Huizenmarkt hier in de buurt is echt vreselijk.
Verder ga ik echt goed qua sporten laatste tijd dus daar ben ik ook heel blij mee en krijg ik ook energie van
Qua vakantie heb ik in ieder geval een reisje naar Slovenië geboekt met wat vrienden voor april. En waarschijnlijk ga ik binnenkort nog iets boeken met een collega die inmiddels meer maatje dan collega is geworden
Verder laatste tijd gewoon wat minder zin gehad in alles rondom het ESF door het welbekende probleemOok bij WIDM vond ik de laatste mol niet echt goed
Dus voor m’n televisiehobby’s niet écht een goede tijd
Zo, zijn jullie weer op de hoogte
Wat een debiliteit.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:30 schreef Strani het volgende:
Dit dus.
Wij zijn nog nooit uitgeschakeld zonder genaaid te worden, dat weet natuurlijk iedereen.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarbij opgemerkt dient te worden dat Nederland natuurlijk Europees Kampioen had moeten worden. Maar wij werden genaaid door de arbitrage in de halve finale
In guldens, want toen was het veel goedkoper?quote:Op maandag 19 januari 2026 20:01 schreef AgnesGru het volgende:
Wij moeten ondertussen hard lachen om de adviezen die de boomers ons geven mbt het bod wat we willen doen.
Ik had het al ergens voorbij zien komen, maar nu pas de hele video gezien. Wat intens triest gedrag is dat zeg. Waarbij je bij die ballenjongens nog kan zeggen dat het jongens zijn maar dat spelers als Hakimi en Saibadi daar gewoon aan mee doen...quote:Op maandag 19 januari 2026 18:30 schreef Strani het volgende:
Dit dus.
En elke maand is er wel weer een omhoog gevallen voetbaldiva die zichzelf belangrijker vindt en Panenka probeert na te doen. Helaas nog te vaak met succes. Waarbij dat egoïstische gedoe nog in de hand geholpen wordt door commentatoren, analisten en fans omdat die op de banken gaan staan als iemand een Panenka 'durft' te doen. Ik zou als ik coach was die speler gelijk eruit halen en naar huis sturen...quote:Op maandag 19 januari 2026 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Genaamd naar de man die als eerste een penalty zo nam en daarmee ook nog een EK-finale besliste:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 19 januari 2026 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had het al ergens voorbij zien komen, maar nu pas de hele video gezien. Wat intens triest gedrag is dat zeg. Waarbij je bij die ballenjongens nog kan zeggen dat het jongens zijn maar dat spelers als Hakimi en Saibadi daar gewoon aan mee doen...
Al zal het vermoedelijk wel komen doordat ze ze Nobelprijs voor de vrede niet hebben gewonnen, dan ga je als reactie daarop gewoon doen waar je zin in hebt.
En toch was het ook geen penalty voor West-Duitsland in de halve finale van het EK 1988quote:Op maandag 19 januari 2026 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij zijn nog nooit uitgeschakeld zonder genaaid te worden, dat weet natuurlijk iedereen.
Absoluut. Het is arrogant, zelfzuchtig en respectloos om het nog zo te doen.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
En elke maand is er wel weer een omhoog gevallen voetbaldiva die zichzelf belangrijker vindt en Panenka probeert na te doen. Helaas nog te vaak met succes. Waarbij dat egoïstische gedoe nog in de hand geholpen wordt door commentatoren, analisten en fans omdat die op de banken gaan staan als iemand een Panenka 'durft' te doen. Ik zou als ik coach was die speler gelijk eruit halen en naar huis sturen...
Sowieso niet natuurlijk! Voor de Russen ook niet, in de finalequote:Op maandag 19 januari 2026 20:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En toch was het ook geen penalty voor West-Duitsland in de halve finale van het EK 1988
En het was ook kinderachtig van die scheidsrechter om het stil te leggen voor één vuurwerkbommetje uit Oss in de kwalificatiewedstrijd tegen Cyprusquote:Op maandag 19 januari 2026 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso niet natuurlijk! Voor de Russen ook niet, in de finale
Ze wonnen wel de fair play award.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had het al ergens voorbij zien komen, maar nu pas de hele video gezien. Wat intens triest gedrag is dat zeg. Waarbij je bij die ballenjongens nog kan zeggen dat het jongens zijn maar dat spelers als Hakimi en Saibadi daar gewoon aan mee doen...
Al zal het vermoedelijk wel komen doordat ze ze Nobelprijs voor de vrede niet hebben gewonnen, dan ga je als reactie daarop gewoon doen waar je zin in hebt.
Eens hoor. Ik vind sowieso dat ballenjongens met veel te veel wegkomen. Van die gasten die bewust een bal tegen het hoofd van een tegenstander gooien of juist net weggooien als de speler m wil pakken. Die bovenop de bal gaan liggen (bijvoorbeeld die keer dat Hazard de bal onder eentje wilde wegtikken en rood kreeg), spelers die moeten worstelen om een bal met zo'n ballenjongen of achter de boarding gaan staan. Die gasten gewoon voor altijd schorsen als ballenjongen en de club een flinke boete geven.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]inderdaad.
Maar voor die ballenjongens ook geen pardon hoor. Op die leeftijd zou ik er echt niet aan gedacht hebben zoiets te doen. Dan is er gewoon iets niet goed gegaan ergens.
Dat klinkt goed allemaalquote:Op maandag 19 januari 2026 19:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leven is rustig. Update tijd!
Was even bang dat ik naar een nieuwe baan moest gaan zoeken, maar na dit aan te kaarten ga zodanig een sprong maken in salaris dat ik nu wel wil blijvenOndertussen op huizenjacht want ik wil graag het ouderlijk huis uit maar het houdt niet over helaas
Huizenmarkt hier in de buurt is echt vreselijk.
Verder ga ik echt goed qua sporten laatste tijd dus daar ben ik ook heel blij mee en krijg ik ook energie van
Qua vakantie heb ik in ieder geval een reisje naar Slovenië geboekt met wat vrienden voor april. En waarschijnlijk ga ik binnenkort nog iets boeken met een collega die inmiddels meer maatje dan collega is geworden
Verder laatste tijd gewoon wat minder zin gehad in alles rondom het ESF door het welbekende probleemOok bij WIDM vond ik de laatste mol niet echt goed
Dus voor m’n televisiehobby’s niet écht een goede tijd
Zo, zijn jullie weer op de hoogte
Wij hadden vanavond gekookte aardappels met spinazie en een tartaartje. En morgen moet ik langer werken en moet ik van een andere locatie komen en eet ik dus mijn Big American Hawaiiquote:
Helemaal mee eens, dat gedrag slaat echt nergens op.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens hoor. Ik vind sowieso dat ballenjongens met veel te veel wegkomen. Van die gasten die bewust een bal tegen het hoofd van een tegenstander gooien of juist net weggooien als de speler m wil pakken. Die bovenop de bal gaan liggen (bijvoorbeeld die keer dat Hazard de bal onder eentje wilde wegtikken en rood kreeg), spelers die moeten worstelen om een bal met zo'n ballenjongen of achter de boarding gaan staan. Die gasten gewoon voor altijd schorsen als ballenjongen en de club een flinke boete geven.
Klopt. Ze hebben de minste gele kaarten gekregen.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze wonnen wel de fair play award.
Zoiets jaquote:Op maandag 19 januari 2026 20:27 schreef H_T het volgende:
[..]
In guldens, want toen was het veel goedkoper?
Ach ja, bij de FIFA zijn ze heel goed in betekenisloze prijzen uitreikenquote:Op maandag 19 januari 2026 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Ze hebben de minste gele kaarten gekregen.
Is dat het enige criterium?quote:Op maandag 19 januari 2026 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Ze hebben de minste gele kaarten gekregen.
Ja zo werkt het inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2026 21:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat het enige criterium?
Dus als drie van mijn spelers direct geschorst worden en de tegenstander krijgt 1 gele kaart dan ben ik meer fair?
Daarom dus altijd elk duel vol erin gaan.quote:
Fair pay award.quote:Op maandag 19 januari 2026 20:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze wonnen wel de fair play award.
Zal vast niet te zien zijn hier vanuit het raam. Ik blijf onder de wol.quote:
Ah ja, waarom niet. Ik ga een kort rondje lopen. Wie weet zie ik hier wat en zo niet, dan ben ik even buiten geweest.quote:
Hou je ons op de hoogte?quote:Op maandag 19 januari 2026 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah ja, waarom niet. Ik ga een kort rondje lopen. Wie weet zie ik hier wat en zo niet, dan ben ik even buiten geweest.
Top idee Momo!
Waarschijnlijk moet je dan sowieso de polder in.quote:Op maandag 19 januari 2026 23:20 schreef H_T het volgende:
Vanuit het raam zie ik niets bijzonders. Heeft het dan (mogelijk/waarschijnlijk) zin om buiten te gaan kijken?
Ja. Ik ben weer thuis en zag niet veel. Misschien komt dat omdat ik mijn lenzen niet in had, maar het kon ook komen omdat het donker was.quote:
Voor een groene vlek in de verte maakt het niet zoveel uit toch of je wel of geen lenzen in hebt?quote:Op maandag 19 januari 2026 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Ik ben weer thuis en zag niet veel. Misschien komt dat omdat ik mijn lenzen niet in had, maar het kon ook komen omdat het donker was.
Op het moment wat minder actief maar nog steeds wel een beetje ja. Volgende week begint de inschriifperiode. Ik twijfel nog wel een beetje.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog steeds met de wandelsport en de Vierdaagse bezig?
Het zag er hier niet groen uitquote:Op maandag 19 januari 2026 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor een groene vlek in de verte maakt het niet zoveel uit toch of je wel of geen lenzen in hebt?
Dan zal het met de schimmel wel meevallenquote:Op maandag 19 januari 2026 23:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het zag er hier niet groen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |