MOLLIEIEIEIE! Hoe is het leven?quote:Op maandag 19 januari 2026 13:55 schreef molloot200 het volgende:
Kleine ESF- en forumpauze genomen na al het nieuws van begin december, maar ik denk dat ik het wel weer aandurfHeel benieuwd hoe dit jaar zich gaat ontwikkelen. Misschien wel extra fijn om nu een keer als Nederland aan de zijlijn te staan.
Nee eigenlijk meer aan bijvoorbeeld Nederlandersquote:Op maandag 19 januari 2026 17:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan je ook lekker de schuld van alles geven aan (bijvoorbeeld) de Portugezen?
Nee maar is ook echt zo hoor, we klagen hier wat af. Nou is het in mijn deel van Spanje vooral 's binnenshuis ook echt best koud. Dat is het grotere probleem.quote:Op maandag 19 januari 2026 17:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jullie zijn nog grotere klagers over het weer dan Nederlanders!
Op Gran Canaria was het de koudste winter sinds jaren. En de locals klaagden enorm. Koude nachten, heel koude wind. Het was 's nachts 14 graden en die wind was echt niets meer dan een fris zeebriesje op een mooie zomerse junidag aan de Nederlandse kust. Zo van, ok, misschien even een vestje aantrekken als er bewolking is, maar meer ook niet.
Kou in huis is wel heel vervelend ja. Is het niet goed geisoleerd dan? Of hebben jullie geen goede verwarming?quote:Op maandag 19 januari 2026 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar is ook echt zo hoor, we klagen hier wat af. Nou is het in mijn deel van Spanje vooral 's binnenshuis ook echt best koud. Dat is het grotere probleem.
Als ze Momo's social media gaan onderzoeken, krijgt ze wel een inreisverbod voor de VS vrees ikquote:Op maandag 19 januari 2026 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of het bij Trump de doorslag zal geven om van Groenland af te zien.
Zeer jammer dat ik niet naar het WK kan gaan waar een groepsfase ticket 3000 dollar kost.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ze Momo's social media gaan onderzoeken, krijgt ze wel een inreisverbod voor de VS vrees ik
Ja en dat je niet naar het Witte Huis komt om Trump nog een prijs uit te reikenquote:Op maandag 19 januari 2026 18:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeer jammer dat ik niet naar het WK kan gaan waar een groepsfase ticket 3000 dollar kost.
Zeer jammer dat hij en Putin mijn 21e-eeuwse Hitler award niet willen ontvangen.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja en dat je niet naar het Witte Huis komt om Trump nog een prijs uit te reiken
Beiden. Huizen zijn hier zelden echt goed geïsoleerd en CV is zeldzaam dus vaak moet je aan de slag met electrische verwarming, gaskacheltjes en dat soort dingen.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kou in huis is wel heel vervelend ja. Is het niet goed geisoleerd dan? Of hebben jullie geen goede verwarming?
Misschien een idee om het raam te openenquote:Op maandag 19 januari 2026 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar is ook echt zo hoor, we klagen hier wat af. Nou is het in mijn deel van Spanje vooral 's binnenshuis ook echt best koud. Dat is het grotere probleem.
Ik zal het eens in de Whatsapp-groep gooien die we hier met z'n allen gebruiken.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien een idee om het raam te openen
Het Goede Doel zong lang geleden al:quote:Op maandag 19 januari 2026 08:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier thuis wordt altijd Schotland geroepen, ik denk dat ik daar wel achter kan staan behalve het weer
Als ik weg zou moeten uit Nederland zou ik denk ik naar Nieuw Zeeland gaan.quote:Ik wil niet wonen in Schotland
Want Schotland dat is me te nat
Ik herken het trouwens wel uit Shanghai, waar de airco 10 maanden per jaar nodig kan zijn en de verwarming 2 maanden. Als je dan zo’n winterstorm hebt, kan het best guur aanvoelen, ook binnen.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal het eens in de Whatsapp-groep gooien die we hier met z'n allen gebruiken.
De versie van @Luctor.et.Emergo is niet goed genoeg?quote:Op maandag 19 januari 2026 18:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het goede doel zong lang geleden al:
[..]
Als ik weg zou moeten uit Nederland zou ik denk ik naar Nieuw Zeeland gaan.
De vraag was "waar je heen zou gaan als je zou (moeten) emigreren uit Nederland".quote:Op maandag 19 januari 2026 18:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De versie van @:luctor.et.emergo is niet goed genoeg?
quote:Op maandag 19 januari 2026 18:28 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nu net pas de Marokkaanse Panenka gezien
Ik ga nu even een paar minuten heel hard lachen!
![]()
Geef het wat tijd, zou ik zeggenquote:Op maandag 19 januari 2026 18:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De vraag was "waar je heen zou gaan als je zou (moeten) emigreren uit Nederland".
Ik heb even gemist dat België Zeeland in bezit heeft.
Een echte prijzenpakker die Brahim Diazquote:Op maandag 19 januari 2026 18:28 schreef Arizona het volgende:
![]()
Ik weet het. Daarom was het ook zo leuk dat de familieleden die daar wonen of zijn opgegroeid nu allemaal bij elkaar waren daar de afgelopen tijd, vanuit UK, Australië en Nederland.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geef het wat tijd, zou ik zeggen![]()
Overigens is het nadeel van Nieuw-Zeeland dat echt “alles” heel ver weg is. Het is niet even anderhalf uur terugvliegen uit Zuid-Europa voor een familiebezoek ofzo. Vanuit Nieuw-Zeeland is dat meer iets voor een vijfjaarlijks groot verlof als vroeger in Indië.
Ik weet niets van voetbal. Een Panenka is blijkbaar een soort van zachte penalty en hij schopt hem in de armen van de keeperquote:Op maandag 19 januari 2026 18:28 schreef Arizona het volgende:
![]()
Bij een goede uitvoering ligt de bal dan in het net.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet niets van voetbal. Een Panenka is blijkbaar een soort van zachte penalty en hij schopt hem in de armen van de keeper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |