Ik ook!quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had hem ouder ingeschat eigenlijk. Of in elk geval met terugwerkende kracht gerekend vanaf de jaren ‘90.
Ik dacht dat hij begin 60 wasquote:Op donderdag 15 januari 2026 18:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had hem ouder ingeschat eigenlijk. Of in elk geval met terugwerkende kracht gerekend vanaf de jaren ‘90.
Leukste dag van de werkweek.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:48 schreef NailQueen het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier.
Vrijdag!
Ik sla over.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:58 schreef NailQueen het volgende:
The voice maakt vanavond zijn comeback. Wie van ons gaat er kijken?
(Niet allemaal tegelijk)
Keek het voorheen al zelden dus dat zal nu niet geen veranderenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:58 schreef NailQueen het volgende:
The voice maakt vanavond zijn comeback. Wie van ons gaat er kijken? (Niet allemaal tegelijk)
Ik voel totaal niet de behoefte.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:58 schreef NailQueen het volgende:
The voice maakt vanavond zijn comeback. Wie van ons gaat er kijken? (Niet allemaal tegelijk)
Jeetje zo laat? Je kan het al bijna combineren met een oudejaarsfeestje voor komend jaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Keek het voorheen al zelden dus dat zal nu niet geen veranderen![]()
Nog even los ervan dat vanavond het nieuwjaarsfeest van mijn werk is, dus ben niet thuis
Bied je eventueel ook een alternatief plan aan?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk ook niet hoor maar ik was even benieuwd naar de animo hiervoor
We wachten er nog steeds op Straanquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Bied je eventueel ook een alternatief plan aan?
Nou, dan ga ik maar weer een weekendje feesten in de stad om m'n verdriet te vergetenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
We wachten er nog steeds op Straan
verder is ook er niet veel op tvquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Bied je eventueel ook een alternatief plan aan?
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:58 schreef NailQueen het volgende:
ESF 2021 terugkijken met zijn allen?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
verder is ook er niet veel op tv
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar weer een weekendje feesten in de stad om m'n verdriet te vergeten
Ik mis de gezellige avonden met het retro wel een beetjequote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ESF 2021 terugkijken met zijn allen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |