Ik heb daar bijna niks van gezien.quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:22 schreef Strani het volgende:
Als men nog meer zin heeft in voetbal, bij Nigeria tegen thuisland Marokko in de halve finale voor de Africa Cup zijn we een minuut of tien verwijderd van strafschoppen.
Het is op Ziggo.
Ik een beetje.quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar bijna niks van gezien.
Thanks!quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat moet je echt niet zeggen. Jij bent hooguit een 5-0 nederlaag
Mogen we gaan tütoren?quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:48 schreef Strani het volgende:
Nou, dat wordt feest in de Nederlandse steden.
Al die Senegalezen die weer massaal de straat op gaan gaan ja.quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:48 schreef Strani het volgende:
Nou, dat wordt feest in de Nederlandse steden.
Turkije doet niet mee aan de Afrika cupquote:
Zo onthutsend zwak zul jij nooit zijn Billie.quote:Op woensdag 14 januari 2026 23:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sorry dat ik net zo teleurstellend ben als Ajax.
Niet gezien. Wel her en der wat over gelezen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 22:23 schreef AgnesGru het volgende:
Wij kijken nu die documentaire over wappies wakkere mensen die naar Paraguay gaan emigreren.
Sommige dingen zijn zo lachwekkend.
Een zesde ook nog wel.quote:
Oh, Doen Marokkanen dat niet?quote:Op donderdag 15 januari 2026 06:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Turkije doet niet mee aan de Afrika cup
Heb nu twee afleveringen gezien, best interessant. En wat egeltje ook zei, het is best fascinerend. Ook om te zien hoe die mensen in een bepaald web verstrikt raken.quote:Op donderdag 15 januari 2026 06:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet gezien. Wel her en der wat over gelezen.
quote:
Niet zozeer. Die slopen de boel vooral onder het mom van feestquote:Op donderdag 15 januari 2026 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, Doen Marokkanen dat niet?
Oh ja, dat is natuurlijk ook veel leuker.quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet zozeer. Die slopen de boel vooral onder het mom van feest
quote:
Hijzelf waarschijnlijk ook nietquote:
Hoorde het op de radio ja. Ook niet heel oud.quote:
Ik had hem ouder ingeschat eigenlijk. Of in elk geval met terugwerkende kracht gerekend vanaf de jaren ‘90.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoorde het op de radio ja. Ook niet heel oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |