Ik ook!quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had hem ouder ingeschat eigenlijk. Of in elk geval met terugwerkende kracht gerekend vanaf de jaren ‘90.
Ik dacht dat hij begin 60 wasquote:Op donderdag 15 januari 2026 18:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had hem ouder ingeschat eigenlijk. Of in elk geval met terugwerkende kracht gerekend vanaf de jaren ‘90.
Leukste dag van de werkweek.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:48 schreef NailQueen het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier.
Vrijdag!
Ik sla over.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:58 schreef NailQueen het volgende:
The voice maakt vanavond zijn comeback. Wie van ons gaat er kijken?
(Niet allemaal tegelijk)
Keek het voorheen al zelden dus dat zal nu niet geen veranderenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:58 schreef NailQueen het volgende:
The voice maakt vanavond zijn comeback. Wie van ons gaat er kijken? (Niet allemaal tegelijk)
Ik voel totaal niet de behoefte.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:58 schreef NailQueen het volgende:
The voice maakt vanavond zijn comeback. Wie van ons gaat er kijken? (Niet allemaal tegelijk)
Jeetje zo laat? Je kan het al bijna combineren met een oudejaarsfeestje voor komend jaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Keek het voorheen al zelden dus dat zal nu niet geen veranderen![]()
Nog even los ervan dat vanavond het nieuwjaarsfeest van mijn werk is, dus ben niet thuis
Bied je eventueel ook een alternatief plan aan?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk ook niet hoor maar ik was even benieuwd naar de animo hiervoor
We wachten er nog steeds op Straanquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Bied je eventueel ook een alternatief plan aan?
Nou, dan ga ik maar weer een weekendje feesten in de stad om m'n verdriet te vergetenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
We wachten er nog steeds op Straan
verder is ook er niet veel op tvquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Bied je eventueel ook een alternatief plan aan?
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:58 schreef NailQueen het volgende:
ESF 2021 terugkijken met zijn allen?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
verder is ook er niet veel op tv
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar weer een weekendje feesten in de stad om m'n verdriet te vergeten
Ik mis de gezellige avonden met het retro wel een beetjequote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ESF 2021 terugkijken met zijn allen?
Dat liep vorige keer toen jij dat deed anders niet zo goed afquote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:54 schreef Arizona het volgende:
We kunnen natuurlijk weer eens gewoon een avond flink aan de snuif gaan
Ik heb een boek gekocht. The Let Them Theory. Omdat ik me altijd overal zo druk om maak, was dit boek een tip van dochterlief. Ik lees er op zich positieve recensies over, wel dat er veel herhaling in zit, maar ik geloof wel in de kracht van herhaling
Laat ik nou net een afspraak met een hypotheekadviseur hebben, wat jammer nou!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:58 schreef NailQueen het volgende:
Ja, dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Laat ik nou net een afspraak met een hypotheekadviseur hebben, wat jammer nou!
De bezichtiging beviel dus wel. Hopelijk is de woning dan straks van jullie.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Spannendquote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die kun je prima verplaatsen voor The Voicequote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ahh goede stappenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we morgen wel iets samen gaan kijken. Ondanks ons cynisme erover.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mis de gezellige avonden met het retro wel een beetje
We gaan nu weer de nationale finales inquote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mis de gezellige avonden met het retro wel een beetje
Ik neem het wel op. Dan kan ik al die reclameblokken en het geklets doorspoelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik was al niet zo van alle voorrondes etc, maar mijn motivatie is ook echt tot het nulpunt gezaktquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:28 schreef Momo het volgende:
Morgen zijn de nationale finales van Moldavië (18:00-20:30) en Malta (20:45-00:00) , ik weet niet of nog genoeg enthousiasme is om nationale finales te kijken.
Ik zie dat er toch wat animo is voor Moldavie dus ik denk dat wel aanschuif.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:28 schreef Momo het volgende:
Morgen zijn de nationale finales van Moldavië (18:00-20:30) en Malta (20:45-00:00) , ik weet niet of nog genoeg enthousiasme is om nationale finales te kijken.
Moldavië ga ik kijken maar waarschijnlijk niet veel over meeposten. Malta daarna zie ik wel. Da's onder andere afhankelijk van hoeveel zin ik heb in nog meer liedjes en hoeveel zin ik heb in wijnquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie dat er toch wat animo is voor Moldavie dus ik denk dat wel aanschuif.
Ik vond sommige voorrondes nog wel leuk, maar na vorig jaar al geen zin te hebben in de echte show zit ik nu ook niet meer zo te springen om de boel eromheen dan wel te gaan kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was al niet zo van alle voorrondes etc, maar mijn motivatie is ook echt tot het nulpunt gezakt
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:30 schreef Yesse het volgende:
Wij zijn een midweekend (vanaf woensdag) weg en moeten weer lineair tv-kijken. Dat is echt zo enorm wennen. Ik moet wennen aan dat ik niet even kan terugspoelen als m’n man door het programma praat of vooruitspoelen als er reclame is (dan kijk ik altijd wat later pas).
Ik pauzeer nog steeds nauwelijks films of programma's als ik even wat te drinken pak of naar de wc ga. Meestal mis ik niet zoveel in die tijd en ik ga daarna meteen verder. Als ie toch al op pauze staat pak ik vaak eerst weer tien minuten de telefoon erbijquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:52 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ja, dit kan ik me wel voorstellen. Grappig hoe snel je dat dan ontwend bent
Geniet lekker van jullie minivakantie!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:30 schreef Yesse het volgende:
Wij zijn een midweekend (vanaf woensdag) weg en moeten weer lineair tv-kijken. Dat is echt zo enorm wennen. Ik moet wennen aan dat ik niet even kan terugspoelen als m’n man door het programma praat of vooruitspoelen als er reclame is (dan kijk ik altijd wat later pas).
Ik heb besloten om nog wel de voorrondes te kijken omdat het daar nog steeds om de muziek en de artiesten gaat. En nog voordat alles in brand vloog vond ik al dat de meeste nationale finales een hogere niveau hadden dan wat er later op het ESF zelf stond. Niet alle voorrondes zijn altijd even goed maar wel vermakelijk om naar de kijken. Moldavie en San Marino bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vond sommige voorrondes nog wel leuk, maar na vorig jaar al geen zin te hebben in de echte show zit ik nu ook niet meer zo te springen om de boel eromheen dan wel te gaan kijken.
Ja, ergens zie ik je punt wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb besloten om nog wel de voorrondes te kijken omdat het daar nog steeds om de muziek en de artiesten gaat. En nog voordat alles in brand vloog vond ik al dat de meeste nationale finales een hogere niveau hadden dan wat er later op het ESF zelf stond. Niet alle voorrondes zijn altijd even goed maar wel vermakelijk om naar de kijken. Moldavie en San Marino bijvoorbeeld.
Kort geblancheerd, dan opgebakken in boter met wat nootjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |