Ik kijk dit jaar niet naar de nationale finales. Wel naar San Remo maar dat staat ook op zichzelf.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:28 schreef Momo het volgende:
Morgen zijn de nationale finales van Moldavië (18:00-20:30) en Malta (20:45-00:00) , ik weet niet of nog genoeg enthousiasme is om nationale finales te kijken.
Ik heb heel soms ook de neiging om op papier te willen inzoomenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:52 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ja, dit kan ik me wel voorstellen. Grappig hoe snel je dat dan ontwend bent
Ja, samequote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb heel soms ook de neiging om op papier te willen inzoomen
Hoe was je hypotheekgesprek??quote:
Goed! We gaan een bod uitbrengen op het huis wat we bezichtigd hebben. Nu nog even bepalen hoeveelquote:
Spannendquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Goed! We gaan een bod uitbrengen op het huis wat we bezichtigd hebben. Nu nog even bepalen hoeveel
Dinxperlo zal nooit meer hetzelfde zijn!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:49 schreef Meke het volgende:
Nog twee nachtjes slapen en dan ben ik grootgrondbezitter!!
Spannend en suc6quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Goed! We gaan een bod uitbrengen op het huis wat we bezichtigd hebben. Nu nog even bepalen hoeveel
Precies, kabouterland here we comequote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dinxperlo zal nooit meer hetzelfde zijn!
Twee keer de helft natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maak er een mooie dag van!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga zo weg richting Rotterdam om vanavond te gaan genieten van Electric Callboy.
Dat komt zeker goed, maar meer dan 3 uur heen reis. Gelukkig blijven we in het hotel naast ahoy slapen.quote:
Heel veel plezier! Lekker dat je er een nachtje aan vastgeknoopt hebtquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat komt zeker goed, maar meer dan 3 uur heen reis. Gelukkig blijven we in het hotel naast ahoy slapen.
CTRL + F werkt ook al niet op papierquote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb heel soms ook de neiging om op papier te willen inzoomen
Wat stomquote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
CTRL + F werkt ook al niet op papier
Zekerquote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De bezichtiging beviel dus wel. Hopelijk is de woning dan straks van jullie.
Ja preciesquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Spannend![]()
Dat vond ik echt heeel erg lastig om te beslissen, je wilt eigenlijk gewoon precies één euro boven het volgende bod zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |