Ik kijk dit jaar niet naar de nationale finales. Wel naar San Remo maar dat staat ook op zichzelf.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:28 schreef Momo het volgende:
Morgen zijn de nationale finales van Moldaviė (18:00-20:30) en Malta (20:45-00:00) , ik weet niet of nog genoeg enthousiasme is om nationale finales te kijken.
Ik heb heel soms ook de neiging om op papier te willen inzoomenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:52 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ja, dit kan ik me wel voorstellen. Grappig hoe snel je dat dan ontwend bent
Ja, samequote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb heel soms ook de neiging om op papier te willen inzoomen
Hoe was je hypotheekgesprek??quote:
Goed! We gaan een bod uitbrengen op het huis wat we bezichtigd hebben. Nu nog even bepalen hoeveelquote:
Spannendquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Goed! We gaan een bod uitbrengen op het huis wat we bezichtigd hebben. Nu nog even bepalen hoeveel
Dinxperlo zal nooit meer hetzelfde zijn!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:49 schreef Meke het volgende:
Nog twee nachtjes slapen en dan ben ik grootgrondbezitter!!
Spannend en suc6quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Goed! We gaan een bod uitbrengen op het huis wat we bezichtigd hebben. Nu nog even bepalen hoeveel
Precies, kabouterland here we comequote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dinxperlo zal nooit meer hetzelfde zijn!
Twee keer de helft natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maak er een mooie dag van!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga zo weg richting Rotterdam om vanavond te gaan genieten van Electric Callboy.
Dat komt zeker goed, maar meer dan 3 uur heen reis. Gelukkig blijven we in het hotel naast ahoy slapen.quote:
Heel veel plezier! Lekker dat je er een nachtje aan vastgeknoopt hebtquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat komt zeker goed, maar meer dan 3 uur heen reis. Gelukkig blijven we in het hotel naast ahoy slapen.
CTRL + F werkt ook al niet op papierquote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb heel soms ook de neiging om op papier te willen inzoomen
Wat stomquote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
CTRL + F werkt ook al niet op papier
Zekerquote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De bezichtiging beviel dus wel. Hopelijk is de woning dan straks van jullie.
Ja preciesquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Spannend![]()
Dat vond ik echt heeel erg lastig om te beslissen, je wilt eigenlijk gewoon precies één euro boven het volgende bod zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:06 schreef NailQueen het volgende:
Het weekend begint goed want er lag een lullige boete in de brievenbus
Ja, altijd zonde van het geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:06 schreef NailQueen het volgende:
Het weekend begint goed want er lag een lullige boete in de brievenbus
Ja, je kan beter op de A12 gaan zitten als je geen boete wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Een pijnlijke waarheidquote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je kan beter op de A12 gaan zitten als je geen boete wil.
Eerlijk is eerlijk, dan ga je niet te snelquote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je kan beter op de A12 gaan zitten als je geen boete wil.
Ja wij hebben wel 500 boven ons eigenlijke bod geboden geloof ik, maar dat was meer omdat je denkt dat je gewoon de hoogste wilt zijn als er meer mensen in diezelfde regio zittenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
ZekerDank je
[..]
Ja precies
En ga je dan voor een afgerond bedrag of juist niet.. lastig lastig.
Sommige sites zeggen dan weer dat het bod opvalt als je geen rond bedrag beidt of als tip het huisnummer in het bod te verwerken .
Maar goed, die info kan iedereen natuurlijk opzoeken. Dus in hoeverre zou je dan weer onderscheidend zijn.
Veel plezier. Verschil moet er zijn: ik heb vandaag mijn outfit samengesteld en besteld voor de K3 Reüniequote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga zo weg richting Rotterdam om vanavond te gaan genieten van Electric Callboy.
Ohh ook leukquote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Veel plezier. Verschil moet er zijn: ik heb vandaag mijn outfit samengesteld en besteld voor de K3 Reünie
Ga je als stewardess van K3 Airlines?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Veel plezier. Verschil moet er zijn: ik heb vandaag mijn outfit samengesteld en besteld voor de K3 Reünie
Ik zag bij de shows in Belgie dat veel fans verkleed waren in bekende outfits. Dat vond ik een leuk idee. Ik wil proberen de outfit na te maken van Frans liedje. Die is hier en daar makkelijk samen te stellen en ook een van mijn favoriete liedjesquote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ook leuk![]()
Ik zit helemaal in de verbouwing van Klaasje de afgelopen dagen op InstaHanne en Lauren al gespot als helpers, leuk dat die dus nog goed contact hebben
Dat is met Josje dus die telt nietquote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ga je als stewardess van K3 Airlines?
Ik vond het flauw om te vragen of je als biggetje ging en daarna kon ik niet snel een andere geschikte titel bedenkenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is met Josje dus die telt niet
De 3 biggetjes jurkje is anders wel te koop bij bol.com maar helaas niet in mijn maatquote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vond het flauw om te vragen of je als biggetje ging en daarna kon ik niet snel een andere geschikte titel bedenken
Ohh leukquote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zag bij de shows in Belgie dat veel fans verkleed waren in bekende outfits. Dat vond ik een leuk idee. Ik wil proberen de outfit na te maken van Frans liedje. Die is hier en daar makkelijk samen te stellen en ook een van mijn favoriete liedjesMet een paar kleine aanpassing zoals een normaal t-shirt vorm en een kort broekje. Crop tops staan mij niet en ik hou niet van rokjes en jurkjes
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Leuk idee.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zag bij de shows in Belgie dat veel fans verkleed waren in bekende outfits. Dat vond ik een leuk idee. Ik wil proberen de outfit na te maken van Frans liedje. Die is hier en daar makkelijk samen te stellen en ook een van mijn favoriete liedjesMet een paar kleine aanpassing zoals een normaal t-shirt vorm en een kort broekje. Crop tops staan mij niet en ik hou niet van rokjes en jurkjes
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Veel plezierquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
En zo zat ik bij een jazz concert.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heeft Ken eindelijk de eer gekregen die hij verdient?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 23:19 schreef sportfreak het volgende:
Ik denk dat heel ESF nu aan juichen is voor de kersverse winnaars van de Popprijs?
Misschien die kaarten volgende keer meenemen naar je badmintonwedstrijd.quote:Op zondag 18 januari 2026 01:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Magic potje is klaar. Gewonnen. Nu snel naar bed.
Oeh.quote:Op zondag 18 januari 2026 09:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien die kaarten volgende keer meenemen naar je badmintonwedstrijd.
Tegenstander ziet het nooit aankomen als ze ineens een Fireball in hun bakkes krijgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |