abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219825686
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219825738
Topic titel 👍
pi_219825758
Al die potjes is toch ook gewoon onnodig? Je spaart gewoon en geeft het geld uit aan dat waar het voor nodig is. Als je een potje hebt voor je huis maar je auto begeeft het en in dat potje zit niet genoeg geld dan schuif je toch? Of doe je dan niks met je auto? Of ga je dan een auto leasen?
Ik wil blijven.
pi_219825824
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:03 schreef Dievanhiernaast het volgende: [..] Weer het gezwets over dr potjes, dat een nieuwe vaatwasser haal hele 'huis'potje koste (zo'n 1000euro), maar nu kwam ze dankzij insta bij een exclusieve pagina die ze niet kan delen aan een nieuwe vaatwasser voor 660 euro ofzo. En dit soort ellende maakt dat ze zo graag met potjes werkt. Geen idee waarom precies.
Ik vond het ook wel veelzeggend dat haar huis-potje leeg zou zijn, terwijl het na de cv leeg was en er nu ineens ook een trampoline van dat potje gekocht zou zijn (idd verkeerde potje, hier krijg ik error van). En sowieso, lekker iedere maand meer aandelen en crypto en weet ik wat kopen, maar je potje voor je huis is ¤ 1000,-. Prioriteiten!
pi_219825929
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Al die potjes is toch ook gewoon onnodig? Je spaart gewoon en geeft het geld uit aan dat waar het voor nodig is. Als je een potje hebt voor je huis maar je auto begeeft het en in dat potje zit niet genoeg geld dan schuif je toch? Of doe je dan niks met je auto? Of ga je dan een auto leasen?
Ik zie t nut van die potjes ook niet. Als haar ene potje leeg is, haalt ze t uit een ander potje om dat potje vervolgens weer eerst aan te (moeten?) vullen.
Wij hebben gewoon een spaarrekening en als er iets kapot gaat dan halen we het daar vanaf🤷‍♀️
pi_219826023
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zie t nut van die potjes ook niet. Als haar ene potje leeg is, haalt ze t uit een ander potje om dat potje vervolgens weer eerst aan te (moeten?) vullen.
Wij hebben gewoon een spaarrekening en als er iets kapot gaat dan halen we het daar vanaf🤷‍♀️
Tja ik snap het nut wel vaker niet bij haar.. ben nog steeds verbaasd dat ze geen wekker gebruikt. Wat geef je je kind dan mee voor later? Lekker doen waar je zin in hebt?
pi_219826025
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ook bijzonder idd, je trampoline uit het potje 'huis'.
Hier komt normaal ook nooit iets alleen haha, onze droger ging 2 weken geleden kapot en ik ben nu nog steeds aan t wachten tot de oven ofzo er ineens mee stopt 🙈
Idem... net dus een nieuwe vaatwasser... benieuwd wat er nog meer gaat
Wij hebben geen potjes.. wel een spaarrekening voor dit soort dingen
Vind de bedragen bij Judith voor nood dingen altijd zo laag.. maar wel een tramp en switch... vind ik raar
pi_219826061
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:58 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik vond het ook wel veelzeggend dat haar huis-potje leeg zou zijn, terwijl het na de cv leeg was en er nu ineens ook een trampoline van dat potje gekocht zou zijn (idd verkeerde potje, hier krijg ik error van). En sowieso, lekker iedere maand meer aandelen en crypto en weet ik wat kopen, maar je potje voor je huis is ¤ 1000,-. Prioriteiten!
Dit zou me echt stress geven
Daarom snap ik haar echt niet als budget goeroe
pi_219826092
AM heeft meerdere keren gezegd dat hun haar kinderen alles eten, zelfs slakken.

Dezelfde AM: L laat groente liggen die niet geprakt of gepureerd is.

Maar uiteraard steekt ze wel haar duim op als moeders haar dagelijkse L-eet sessie filmt.
pi_219826111
Grappig, als de moederkoek gevoed moet worden is het een ‘zij’, als het brood mislukt is, is het een ‘hij’ 😂
pi_219826132
Maar even , die Ellen; wie gelooft dat ze zoveel van die masterclasses heeft verkocht. Ze kijkt continu weg terwijl ze haar verhaal doet.
pi_219826141
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
Grappig, als de moederkoek gevoed moet worden is het een ‘zij’, als het brood mislukt is, is het een ‘hij’ 😂
😵‍💫
pi_219826178
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM heeft meerdere keren gezegd dat hun haar kinderen alles eten, zelfs slakken.

Dezelfde AM: L laat groente liggen die niet geprakt of gepureerd is.

Maar uiteraard steekt ze wel haar duim op als moeders haar dagelijkse L-eet sessie filmt.
Die leus stamt nog een beetje uit de tijd voor L volgens mij. Ik heb het idee dat L op meerdere fronten niet perse in het keurslijf meebeweegt. Maar dat eerlijk noemen; HO maar
pi_219826193
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:50 schreef Henrike het volgende:
Maar even , die Ellen; wie gelooft dat ze zoveel van die masterclasses heeft verkocht. Ze kijkt continu weg terwijl ze haar verhaal doet.
Ben er zeker van dat ze niet de waarheid spreekt. Die vrouw is rijp voor opname.
pi_219826345
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:30 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Tja ik snap het nut wel vaker niet bij haar.. ben nog steeds verbaasd dat ze geen wekker gebruikt. Wat geef je je kind dan mee voor later? Lekker doen waar je zin in hebt?
En dan lachend vertellen dat ze zich verslapen hebben. Je kind stelselmatig te laat brengen is gewoon aso.
Ik wil blijven.
pi_219826348
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:02 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ben er zeker van dat ze niet de waarheid spreekt. Die vrouw is rijp voor opname.
Ik geloof haar ook niet, die blik in haar ogen ook
pi_219826350
Op onze basisschool registreren ze de laatkomers ook en bij 5x gaat het geloof ik naar de onderwijsinspectie.
pi_219826403
quote:
Ze doet me met dat wegkijken aan iemand anders denken. Ze smakt alleen nog niet 😂
pi_219826407
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:29 schreef Lostit het volgende:
Op onze basisschool registreren ze de laatkomers ook en bij 5x gaat het geloof ik naar de onderwijsinspectie.
Het is toch te hopen dat Juud eens flink op de vingers wordt getikt. Echt maximaal schijt hebben aan de leerkrachten en andere kinderen. Asociaal en egoïstisch mens is het.
pi_219826410
quote:
Wat is zij toch wanhopig op zoek naar een man.
En ze verkoopt gebakken lucht, verder niks.
pi_219826421
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:10 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft een nieuw dekbedovertrek gekregen van haar moeder en ze reageert op Threads alsof ze een kind van 8 is dat LOL-popjes krijgt:

'Mijn mama kwam net met een nieuw dekbed overtrek aan 😭 ik vind het zo lief en zo mooi! '

En daarna nog
'deze had ik even helemaal niet zien aankomen'

🤔Leuk dat ze zo happy en dankbaar is, maar ik vind het wel een beetje een aparte reactie..
Zij is toch ergens in haar kindertijd blijven hangen en vergeten volwassen te worden? Sluit ook wel aan bij het benoemen van haar kinderen als haar besties en hoe klein ze Flip en Flap probeert te houden?.
pi_219826453
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:39 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ze doet me met dat wegkijken aan iemand anders denken. Ze smakt alleen nog niet 😂
Ze doet wel irritant met haar hand de hele tijd (vooral als ze ook wegkijkt?).
pi_219826484
quote:
Waarschijnlijk naar de leerplichtambtenaar van de gemeente.
pi_219826534
quote:

[..]
Jij zegt het ik denk het😆
pi_219826542
quote:
En terecht, door omstandigheden vind ik het een ander verhaal maar bij Judith is het desinteresse
pi_219826581
Het vriendinnetje van DBM had een vriendinnetje te spelen (snappen we het nog?) en nu zijn ze allemaal moe. Tja…
pi_219826583
quote:
Als zij masterclasses wil verkopen, dan zal ze echt elders betere reclame moeten maken. Met haar insta content overtuigt ze niemand.
pi_219826724
AM maakt nasi ramen, ik herken het niet met het originele recept? Zal wel net zoiets zijn als die zogenaamde roti die ze maakt. Ze kan niet koken.
pi_219826774
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:17 schreef Rimboequeen het volgende:
AM maakt nasi ramen, ik herken het niet met het originele recept? Zal wel net zoiets zijn als die zogenaamde roti die ze maakt. Ze kan niet koken.
Maar wel voor de verandering eens voor een heel weeshuis *O*
pi_219826898
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:17 schreef Rimboequeen het volgende:
De deksel van de sperziebonen in yoghurt soep ging snel dicht

Zo sneu dat jet weer niet mee mocht doen.. Lot op de rug van Saar of Suus.. Jet wil meedoen en meteen “nee Jet weg”.. elke keer weer
pi_219826952
DBM is al moe als ze een scheet laat volgens mij. En van traplopen raakt ze verkouden en van eten koken hardstikke ziek.
pi_219827030
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:41 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]

Zo sneu dat jet weer niet mee mocht doen.. Lot op de rug van Saar of Suus.. Jet wil meedoen en meteen “nee Jet weg”.. elke keer weer
AM negeert J ook vaak als ze iets wil laten zien. Alle aandacht naar L…
pi_219827095
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:43 schreef Maremare het volgende:

[..]
Zij is toch ergens in haar kindertijd blijven hangen en vergeten volwassen te worden? Sluit ook wel aan bij het benoemen van haar kinderen als haar besties en hoe klein ze Flip en Flap probeert te houden?.
Maar ik snap haar sowieso niet, op haar insta staat een hele post over haar jeugdtrauma's, en dat ze vroeger door de kamer geslagen werd, bij alles wat ze ook maar verkeerd deed, hoezo heb je dan nog zoveel contact met je ouders??
pi_219827130
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 19:07 schreef Guusje5 het volgende:

[..]
Maar ik snap haar sowieso niet, op haar insta staat een hele post over haar jeugdtrauma's, en dat ze vroeger door de kamer geslagen werd, bij alles wat ze ook maar verkeerd deed, hoezo heb je dan nog zoveel contact met je ouders??
Dit begrijp ik ook niet helemaal idd.

Ik snap overigens weer wel dat Flip/Flap moe is na het afspreken, dan is de 5jarige hier ook echt niet meer te genieten 😅
pi_219827148
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:48 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM is al moe als ze een scheet laat volgens mij. En van traplopen raakt ze verkouden en van eten koken hardstikke ziek.
Meenstal he 😉
pi_219827165
quote:

[..]
Ze heeft geen contact met haar vader wel met haar moeder.
pi_219827239
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En dan lachend vertellen dat ze zich verslapen hebben. Je kind stelselmatig te laat brengen is gewoon aso.
Zou de school daar niets van zeggen ? Ik als juf ( dat ben ik niet maar stel dat ) daar zou je toch niet blij van worden zit je net in je verhaal komt er weer iemand te laat binnen iedereen afgeleid
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219827256
Ik vraag me af wat fluflu’s allemaal doen waardoor ze zo afgedraaid/overspannen raken. Nu Tien en Wil weer. Helemaal op. Van wat? Die dingen die zij doen doen andere mensen naast hun werk.
Ik wil blijven.
pi_219827269
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 19:15 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ze heeft geen contact met haar vader wel met haar moeder.
Nou als mijn moeder het vroeger goedgevonden had dat mijn vader mij door de kamer sloeg weet ik niet of ik nu nog contact had met mijn moeder
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219827273
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 19:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Zou de school daar niets van zeggen ? Ik als juf ( dat ben ik niet maar stel dat ) daar zou je toch niet blij van worden zit je net in je verhaal komt er weer iemand te laat binnen iedereen afgeleid
Ik heb het nooit uitgeprobeerd bij de school van mijn kinderen, zelf dus geen ervaring mee. Maar ik kan mij niet voorstellen dat dit geaccepteerd wordt door welke school dan ook.
Ik wil blijven.
pi_219827279
quote:

[..]
Precies dat. Haar ouders afkraken maar wel steeds haar moeder optrommelen voor van alles. Zijn die ouders gescheiden?

[ Bericht 1% gewijzigd door Beppie12345 op 13-01-2026 19:31:36 (Aanvulling) ]
pi_219827336
quote:

[..]
Volgens mij alleen met haar moeder als ik het goed heb
pi_219827342
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 19:28 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik vraag me af wat fluflu’s allemaal doen waardoor ze zo afgedraaid/overspannen raken. Nu Tien en Wil weer. Helemaal op. Van wat? Die dingen die zij doen doen andere mensen naast hun werk.
Van de hele dag niks doen wordt ik juist moe😂
pi_219827398
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 19:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Nou als mijn moeder het vroeger goedgevonden had dat mijn vader mij door de kamer sloeg weet ik niet of ik nu nog contact had met mijn moeder
Nou dat dus, haar moeder was er toch bij? Dan zou ik ook geen contact meer met haar willen.
pi_219827422
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 19:38 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik ook. Bekaf.
Ik wil blijven.
pi_219827472
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 19:44 schreef Guusje5 het volgende:

[..]
Nou dat dus, haar moeder was er toch bij? Dan zou ik ook geen contact meer met haar willen.
Die ouders zijn gescheiden, al lange tijd. Ik vermoed dat die ook werd mishandeld.
pi_219827474
quote:
Ik geloof nooit dat die school van Bob dat ook doet dan had Judith toch al lang een keer de inspectie op de stoep gehad moeten hebben? (Of zie ik de frequentie van het te laat komen nu te zwartgallig in?)
pi_219827492
Sinds Sanneke dit forum heeft ontdekt (wat ze plaatste bij Teske) heeft ze zichzelf niet meer filmend geplaatst volgens mij…
pi_219827500
Teddy van Tamara is ook moe na het spelen bij vriendin. Ik dacht oh die was bij DBM 🤭
Maar dat is iets te ver weg
pi_219827739
AM valt weer lekker door de mand. Ieder jaar zegt ze dat ze al jaren de schoolfoto's niet koopt, dat ze het vreselijk vindt, dat ze van haar niet op de foto hoeven maar van school moeten ze. En nu laat ze allerlei schoolfoto's zien die ze dus wel degelijk aangeschaft heeft. Maar ze vindt ze echt afschuwelijk... Ik vind ze vooral schreeuwend duur maar vind het een mooi aandenken aan de basisschool tijd. Baal nog steeds enorm dat mijn kinderen de vorige keer allebei hartstikke ziek waren en ik nu dus een jaar mis 🫠 Eigen foto's zijn toch anders.
pi_219827820
quote:
Iemand kan ook overspannen raken van mental load zoals mentale (over)belasting, stress, etc. Het heeft niet altijd met workload te maken.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219827852
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:17 schreef papierentas het volgende:

[..]
Er staat nog wel een vacature open voor in het magazijn. Dat zag je JvP vaak doen, maar nu ook al even niet. Website is verder niet bijgewerkt ook, enkel de sale inderdaad.
Nieuwe drop komt online 🫣
Te lezen in the Jolie Noé diaries.
Dus toch niet stoppen, denk ik dan.
pi_219827873
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:18 schreef Cyan het volgende:

[..]
Iemand kan ook overspannen raken van mental load zoals mentale (over)belasting, stress, etc. Het heeft niet altijd met workload te maken.
Weet ik hoor maar dan nog vraag ik me af hoe het kan dat zoveel fluflu’s het zo zwaar hebben.
Ik wil blijven.
pi_219827890
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:20 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Wat een beroerd social media team zit er op dat account. Geen enkele vraag wordt beantwoord. En het aantal likes en reacties valt trouwens ook tegen.
pi_219827901
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:22 schreef Cyan het volgende:

[..]
Wat een beroerd social media team zit er op dat account. Geen enkele vraag wordt beantwoord. En het aantal likes en reacties valt trouwens ook tegen.
Doen ze dat niet allemaal zelf ?
pi_219827930
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 19:54 schreef Earring het volgende:
Teddy van Tamara is ook moe na het spelen bij vriendin. Ik dacht oh die was bij DBM 🤭
Maar dat is iets te ver weg
Haha Tamara woont volgens mij in hetzelfde dorp als Erin (miniliefde) ergens in West Friesland en ik kwam er dus achter dat dat niet in de provincie Friesland ligt. (Wellicht heel dom en wereldvreemd van mij)
pi_219827944
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Weet ik hoor maar dan nog vraag ik me af hoe het kan dat zoveel fluflu’s het zo zwaar hebben.
Ik denk dat de meeste fluflu's fluflu zijn geworden omdat ze vrijwel niet belastbaar zijn en iedere scheet zorgt voor overspannenheid/burn out.
En ik denk dat de meeste nogal snel roepen dat ze overspannen zijn als er ff wat tegen zit.
pi_219827981
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:23 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Doen ze dat niet allemaal zelf ?
Geen idee. Misschien één van die meiden?
pi_219828014
quote:

[..]
Hebben ze dat niet allang ingekocht? Weet van tijdje terug dat ze ver van tevoren inkopen. Misschien zitten ze er wel mee en moeten ze het eerst wegverkopen en dan de toko sluiten. Nouja we zien snel aan de story’s van de dames of ze nog op de zaak komen.
pi_219828045
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik denk dat de meeste fluflu's fluflu zijn geworden omdat ze vrijwel niet belastbaar zijn en iedere scheet zorgt voor overspannenheid/burn out.
En ik denk dat de meeste nogal snel roepen dat ze overspannen zijn als er ff wat tegen zit.
Dat moet het bijna wel zijn. Als je zo snel piept is een baan ook niet te doen.
Ik wil blijven.
pi_219828059
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 19:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Sinds Sanneke dit forum heeft ontdekt (wat ze plaatste bij Teske) heeft ze zichzelf niet meer filmend geplaatst volgens mij…
Nu je het zegt🤔
pi_219828112
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Haha Tamara woont volgens mij in hetzelfde dorp als Erin (miniliefde) ergens in West Friesland en ik kwam er dus achter dat dat niet in de provincie Friesland ligt. (Wellicht heel dom en wereldvreemd van mij)
Ja haha klopt
Een van de jongens is vriendje met die van Erin begreep ik ooit
Hoewel ik Erin niet meer zo vaak kijk, zeer vermoeiend met die ochtendverhaaltjes. Goh zelfs ik word nu vermoeid hahaha
pi_219828128
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 19:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik vind dat niet erg , ik vond een aan het gezicht plukkende en dat je zo elke keer in haar neusgaten kon kijken niet erg smaakvol
pi_219828136
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik vind dat niet erg , ik vond een aan het gezicht plukkende en dat je zo elke keer in haar neusgaten kon kijken niet erg smaakvol
Haar kruisbeelden mis ik ook niet.
pi_219828244
quote:

[..]
Maar dat gemompel was toch echt wel van topkwaliteit, dat wordt gemist 😂
pi_219828383
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bij Tien denk ik een scheiding en de zorg van 3 kinderen nu vaak alleen dragen.
Bij Wil herken ik mezelf wel een beetje denk ik. Hele heftige tropenjaren met de kinderen gehad. Zij heeft tegelijkertijd met mij amper geslapen. Ik merk ook dat dit nu na zoveel jaar allemaal uit mijn lijf komt. Soort overlevingsstand die eindelijk weg mag.

Wil niet zeggen dat ik specifiek hen of andere flu’s wil verdedigen, ik denk wel dat het van buitenaf moeilijk te zien is.

En ik vind ie 2 vrouwen op beeld echt anders overkomen dan een DBM/Sanneke/Milou. Zij doen echt wel wat voor hun bedrijf.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219828397
quote:

[..]
Maar ook wel weer zielig dat ze hier dan zo van ondersteboven zou zijn.
Laat ons toch lekker lullen. Ik neem aan dat wij niet de zin in je leven zijn.
pi_219828437
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 19:38 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vraag me soms wel eens af wat ik verkeerd doe. Ik ben een thuisblijfmoeder, met een man die deeltijd weg is en ik heb mijn vrijwilligerswerk. Ik ben soms echt kapot/naar de tering. Maar dat voelt niet helemaal terecht, want ik ben ook veel thuis en werk wanneer het mij uitkomt.
pi_219828512
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:19 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik vraag me soms wel eens af wat ik verkeerd doe. Ik ben een thuisblijfmoeder, met een man die deeltijd weg is en ik heb mijn vrijwilligerswerk. Ik ben soms echt kapot/naar de tering. Maar dat voelt niet helemaal terecht, want ik ben ook veel thuis en werk wanneer het mij uitkomt.
Maar thuis kun je ook actief zijn, het huishouden vind ik ook best een klus met 5 gezinsleden
pi_219828523
Ik vind die cursus die Bonnie had gehad echt heel leuk voor mensen met baby's die net hapjes krijgen.

Hadden ze zo'n cursus maar aan Sanneke gegeven toen haar zoon zo oud was. Ik denk daarintegen dat zij geen idee heeft waar te beginnen en dan had ze een leidraad. Had ze ook eens wat te doen en dat jochie lekker vers eten ipv potjes terwijl ze de hele dag op haar zuignap zit.
pi_219828571
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:27 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar thuis kun je ook actief zijn, het huishouden vind ik ook best een klus met 5 gezinsleden
Ik heb maar 2 kinderen. Maar wel beide specials needs. Speciaal basis onderwijs en kinder dag centrum. Veel heen en weer gevlieg, maar druk... leef gewoon mijn leven en ondertussen probeer ik mijn huishouden draaiden te houden. Maar de ballen hoeven ook niet altijd hoog.
pi_219828598
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:28 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind die cursus die Bonnie had gehad echt heel leuk voor mensen met baby's die net hapjes krijgen.

Hadden ze zo'n cursus maar aan Sanneke gegeven toen haar zoon zo oud was. Ik denk daarintegen dat zij geen idee heeft waar te beginnen en dan had ze een leidraad. Had ze ook eens wat te doen en dat jochie lekker vers eten ipv potjes terwijl ze de hele dag op haar zuignap zit.
Ik vind zuignap zoooooo goor klinken, maar het is zo passend bij de situatie van Sanneke. Maar! M is naar de kapper geweest en het is geen woensdag? What happened?
pi_219828656
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:19 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik ga naar mijn werk om bij te komen soms :@ :D
pi_219828680
quote:

[..]
Wie weet gaat wolfje wel meewerken daar ipv JVP&Koen? Omdat hij ook bij een zakelijke bespreking was van de week.
In het kader van maximaal alles samen doen want we kennen elkaar al 20 jaar 🙃
pi_219828687
Ach wat enig, Lot zit in haar bedje bovenop een grote Takkie knuffel die ze aan het berijden is als een paard.
En wat doe je dan als moeder die expert is op het gebied van vloggen, die alle gevaren hiervan heel goed kent , die erg geschrokken is van dat je met AI dit soort beelden heel makkelijk kan omzetten naar kinderp*rno en die juist zo graag de "heksenjacht" die gaande is wil omzetten naar iets positiefs..?
Dan film je dat en gooi je dat openbaar op je insta account! Wat een prachtig staaltje ouderschap weer Annemarie en Maarten! Super goed bezig jullie , de risico's nemen jullie voor lief en ga vooral lekker zo door.
pi_219828708
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:13 schreef LeSage het volgende:

[..]
Bij Tien denk ik een scheiding en de zorg van 3 kinderen nu vaak alleen dragen.
Bij Wil herken ik mezelf wel een beetje denk ik. Hele heftige tropenjaren met de kinderen gehad. Zij heeft tegelijkertijd met mij amper geslapen. Ik merk ook dat dit nu na zoveel jaar allemaal uit mijn lijf komt. Soort overlevingsstand die eindelijk weg mag.

Wil niet zeggen dat ik specifiek hen of andere flu’s wil verdedigen, ik denk wel dat het van buitenaf moeilijk te zien is.

En ik vind ie 2 vrouwen op beeld echt anders overkomen dan een DBM/Sanneke/Milou. Zij doen echt wel wat voor hun bedrijf.
Ik snap het echt allemaal maar ik vind het echt opvallend hoeveel fluflu’s hier last van hebben.
Ik wil blijven.
pi_219828713
Michelle die een epistel schrijft over haar achternaam.
Je hebt je eigen achternaam weer 'terug' omdat je in scheiding ligt Michelle, niet uit liefde voor jezelf.

Wat een gezwets weer zeg 🙈
pi_219828719
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:43 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik ga naar mijn werk om bij te komen soms :@ :D
Hahaha ik ben soms ook blij dat het maandag is!
pi_219828723
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:34 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik heb maar 2 kinderen. Maar wel beide specials needs. Speciaal basis onderwijs en kinder dag centrum. Veel heen en weer gevlieg, maar druk... leef gewoon mijn leven en ondertussen probeer ik mijn huishouden draaiden te houden. Maar de ballen hoeven ook niet altijd hoog.
Precies, en je mag ook best een keer moe zijn toch?
Maar je moet er moetbik blijven hangen en niet steeds vermelden , en dat doen de fluflus ( niet allemaal)
pi_219828738
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 18:41 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]

Die bonen op het bord, lijkt net of er een kwakje overheen zit 🫣
pi_219828749
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Je hebt je eigen achternaam weer 'terug' omdat je in scheiding ligt Michelle, niet uit liefde voor jezelf.

Hiervoor kwam ik hier! 🤣🤣 En de naam zoals mijn ouders die mij 32 jaar geleden gaven 🤮 Gaat het Mies? Wat een gewauwel zeg
pi_219828791
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:51 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Hiervoor kwam ik hier! 🤣🤣 En de naam zoals mijn ouders die mij 32 jaar geleden gaven 🤮 Gaat het Mies? Wat een gewauwel zeg
De naam die papa en mama mij gaven. Sorry maar dat zeg je toch als je onder de 16 bent. Als je 32 bent zeg je toch mijn vader, mijn moeder, mijn ouders?
pi_219828804
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:49 schreef Henrike het volgende:

[..]
Precies, en je mag ook best een keer moe zijn toch?
Maar je moet er moetbik blijven hangen en niet steeds vermelden , en dat doen de fluflus ( niet allemaal)
Dit is het. Het is steeds het benoemen van hun issues. Hoe vaak ik van beiden al niet heb gehoord hoe zwaar het is. We weten het wel. Tienvanwil is al langer bezig met haar scheiding dan Lotte. Dat zegt wat.
Ik wil blijven.
pi_219828817
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:56 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
De naam die papa en mama mij gaven. Sorry maar dat zeg je toch als je onder de 16 bent. Als je 32 bent zeg je toch mijn vader, mijn moeder, mijn ouders?
Ja idd... brr
pi_219828821
quote:

[..]
Tegen vreemden spreek je toch sowieso over vader en moeder?
Ik wil blijven.
pi_219828826
quote:

[..]
En ze doet net of ze de afgelopen jaren door het leven is gegaan als Emma en nu weer de naam Michelle kiest.

Een achternaam kreeg je 32jaar geleden niet 'uit liefde' er was geen keuze; je kreeg de achternaam van je vader.
Dat ze nu op insta haar 2e naam ook gebruikt is alleen maar omdat 'MichelleWalk' al bezet was 🙈
pi_219828847
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:46 schreef Weerikier het volgende:
Ach wat enig, L zit in haar bedje bovenop een grote Takkie knuffel die ze aan het berijden is als een paard.
En wat doe je dan als moeder die expert is op het gebied van vloggen, die alle gevaren hiervan heel goed kent , die erg geschrokken is van dat je met AI dit soort beelden heel makkelijk kan omzetten naar kinderp*rno en die juist zo graag de "heksenjacht" die gaande is wil omzetten naar iets positiefs..?
Dan film je dat en gooi je dat openbaar op je insta account! Wat een prachtig staaltje ouderschap weer Annemarie en Maarten! Super goed bezig jullie , de risico's nemen jullie voor lief en ga vooral lekker zo door.
Dat overkomt andermans kinderen, niet die van hun haar. Want zij weten wat ze doen/doen alles uit liefde/het filmen is met instemming van de kinderen.

Je kent het riedeltje hè? 🙄
pi_219828867
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En ze doet net of ze de afgelopen jaren door het leven is gegaan als Emma en nu weer de naam Michelle kiest.

Een achternaam kreeg je 32jaar geleden niet 'uit liefde' er was geen keuze; je kreeg de achternaam van je vader.
Dat ze nu op insta haar 2e naam ook gebruikt is alleen maar omdat 'MichelleWalk' al bezet was 🙈
Maximaal overdrijven, haar tweede naam had Maxime moeten zijn...
pi_219828869
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:15 schreef LeSage het volgende:

[..]
Sanneke doet natuurlijk dusdanig weinig op een dag dat ze tijd zat heeft om hier mee/bij te lezen.
Denk dat zij zich dingen heel snel aantrekt.
pi_219828885
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik snap het echt allemaal maar ik vind het echt opvallend hoeveel fluflu’s hier last van hebben.
Dat snap ik, maar ik denk dat ook opvallend veel andere ouders daar last van hebben. Die hoor je misschien niet altijd en veel zullen gewoon doorgaan, maar je weet echt niet altijd wat er onder de oppervlakte speelt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219828888
quote:

[..]
Jaa man. Durf het niet te zeggen: maar ik mis Debbie, hoe zou het met haar zijn?
pi_219828995
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:37 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Ik vind zuignap zoooooo goor klinken, maar het is zo passend bij de situatie van Sanneke. Maar! M is naar de kapper geweest en het is geen woensdag? What happened?
😂 Ja ik vind het dus ook bijpassend. Het is gewoon echt heftig vind ik als je zo aan je bank, bed of passagierstoel vast zit en dit vrijwel de enige content is die je filmt.
Ik kan dan alleen maar denken maak jezelf nuttig. 🥲
Daarom had ik haar zoiets gesponsord best wel gegund. Dan had ze ook een beetje een idee en had haar zoon lekkere hapjes gehad. Is toch leuk om dat soort dingen voor je kleintje te doen lijkt mij.

En ik zie nergens dat hij naar de kapper is geweest?
pi_219829003
AM is qua conditie en crossen helemaal op schema voor IJsland.
Ik ben daar een beetje verbaasd om, want was ze niet van plan veel meer te gaan oefenen/cursussen te volgen?
En het hardlopen wat ze ervoor ging doen heeft ze ook welgeteld één keer gedaan.

De jassen moeten nog bedrukt worden. Oftewel: kleding gekregen, nu ben ik nog op zoek naar een bedrijf dat het voor me kan bedrukken.
En dan de snacks. Die moeten mee want ze zitten 6 uur per dag op de motor. Nou, dan zullen ze vast af en toe moeten tanken. Dan koop je toch wat te snacken bij het tankstation?
pi_219829017
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:07 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Jaa man. Durf het niet te zeggen: maar ik mis Debbie, hoe zou het met haar zijn?
Nou die mis ik niet hoor. Van mij mag ze wegblijven. Hoop alleen dat het goed met haar mag gaan en haar kinderen en eens goed na mag denken over de afgelopen jaren.
pi_219829041
quote:

[..]
Haar ego groeit! Ze heeft vast een vriendin die hier meeleest en haar dit gaat vertellen.
Ik wil blijven.
pi_219829051
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:07 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar ik denk dat ook opvallend veel andere ouders daar last van hebben. Die hoor je misschien niet altijd en veel zullen gewoon doorgaan, maar je weet echt niet altijd wat er onder de oppervlakte speelt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar. Zodra je zelf kiest om er open over te zijn of het uit de taboesfeer te halen zogezegd heeft ineens iedereen bijna therapie of mentale ondersteuning gehad.
pi_219829074
quote:
88s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:22 schreef Harper het volgende:
Ik ben daar een beetje verbaasd om, want was ze niet van plan veel meer te gaan oefenen/cursussen te volgen?
En het hardlopen wat ze ervoor ging doen heeft ze ook welgeteld één keer gedaan.

De jassen moeten nog bedrukt worden. Oftewel: kleding gekregen, nu ben ik nog op zoek naar een bedrijf dat het voor me kan bedrukken.
En dan de snacks. Die moeten mee want ze zitten 6 uur per dag op de motor. Nou, dan zullen ze vast af en toe moeten tanken. Dan koop je toch wat te snacken bij het tankstation?
Maar ze heeft 1x per week die bootcamp gedaan, dus ze heeft een topconditie nu.
En ze heeft 1,5 training gedaan op de motor dus nu zit ze volledig ontspannen en helemaal niet angstig meer op de motor. 'Komt goed'. Ik zou me denk ik dood ergeren aan AM als ik op dezelfde trip mee zou zijn.
pi_219829084
quote:

Bedrukken met "demammavan" zeker 🤣🤣🤣 en die repen brengen geld in het laatje. Dat reisje is volledig gesponsord. Onbegrijpelijk weer dat filmpje van Lot op die knuffel, alsof ze het erom doet hè?
pi_219829085
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:07 schreef LeSage het volgende:

[..]

SPOILER
Het is ook niks om je voor te schamen en de taboe erop wordt gelukkig steeds meer doorbroken. Je hoeft ook niet perfect te zijn. En Wil en Tien ken ik verder niet, ik generaliseerde de fluflu's vooral.

Ik vind ook niet dat het zo'n 'wedstrijd' moet worden van: 'nou, ik werk 26u per dag, heb 16 kinderen en mij lukt het wel allemaal'.

Maar ik denk wel dat de meeste fluflu's heel laag belastbaar zijn.
pi_219829119
quote:

In het offroad gebied van IJsland zijn de tankstations waar je even wat kunt snacken heel dungezaaid 😁

Ik denk dat er een auto/terreinwagen meerijdt, voor o.a. reserveonderdelen en benzine. En dat de motor achterop kan als een konijn-in-de-koplampen het niet redt/het voor de rest van de groep niet leuker maakt.

Maar eerst nog maar wachten ‘of Jim zijn rijbewijs weet te behouden de komende 100 dagen’. 🙄

Maar inderdaad, ze zou toch nog veel vaker gaan oefenen met haar lievelingszoon? Of heeft ze daar geen sponsor voor gevonden?
pi_219829131
quote:

[..]
Ze wil je vast wel een knuffel en/of andere fotoproducten met haar kop erop sturen, hoef je haar nooit meer te missen!
pi_219829132
quote:

[..]
Ik ben benieuwd of ze in Barneveld gespot is 🫣
En wat voor plan ze aan het bekokstoven is. Word het een wonderbaarlijke genezing en herreist ze als een fenix of een bekentenis en met een schone lei beginnen?
pi_219829145
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
In het offroad gebied van IJsland zijn de tankstations waar je even wat kunt snacken heel dungezaaid 😁

Ik denk dat er een auto/terreinwagen meerijdt, voor o.a. reserveonderdelen en benzine. En dat de motor achterop kan als een konijn-in-de-koplampen het niet redt/het voor de rest van de groep niet leuker maakt.

Maar eerst nog maar wachten ‘of Jim zijn rijbewijs weet te behouden de komende 100 dagen’. 🙄

Maar inderdaad, ze zou toch nog veel vaker gaan oefenen met haar lievelingszoon? Of heeft ze daar geen sponsor voor gevonden?
Misschien kan ze wat van haar zaadcrackers gemaakt van moederkoek meenemen. Past wel bij haar dildo camera op dr hoofd ook.

En waarom zou Jim zijn rijbewijs kwijtraken? Ik weet dat bij AM ook hij nog steeds een puber is, maar hij is 'al' ergens midden 20 toch? Hij zal vast wat verantwoordelijkheidsgevoel hebben.
pi_219829150
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien kan ze wat van haar zaadcrackers gemaakt van moederkoek meenemen. Past wel bij haar dildo camera op dr hoofd ook.

En waarom zou Jim zijn rijbewijs kwijtraken? Ik weet dat bij AM ook hij nog steeds een puber is, maar hij is 'al' ergens midden 20 toch? Hij zal vast wat verantwoordelijkheidsgevoel hebben.
Zouden die zaadcrackers ook in de box komen..?
pi_219829153
quote:

Dat zij er zo’n onzinverhaal over schrijft verbaast me niet, maar dat er dan ook nog zoveel reacties op komen dat ze zo goed bezig is?? Wat bezielt die mensen?
pi_219829164
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het is ook niks om je voor te schamen en de taboe erop wordt gelukkig steeds meer doorbroken. Je hoeft ook niet perfect te zijn. En Wil en Tien ken ik verder niet, ik generaliseerde de fluflu's vooral.

Ik vind ook niet dat het zo'n 'wedstrijd' moet worden van: 'nou, ik werk 26u per dag, heb 16 kinderen en mij lukt het wel allemaal'.

Dat laatste denk ik ook wel. Vind dat zo’n kip en ei. Zijn ze laag belastbaar omdat ze lange tijd laag belast zijn of waren ze dat al en past dit werk daardoor goed bij ze.
pi_219829208
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Daar zat ik dus over na te denken. Zal er werkelijk een auto meerijden met benzine voor die motoren?
Nou goed, dan elke dag voor vertrek even wat inslaan. Alleen op die repen zullen ze de dag sowieso niet doorkomen lijkt me.

Omg, ja, Jim die misschien zijn rijbewijs verliest. Waar ze zich mee bezig houdt zeg. Hij is inmiddels 26?
pi_219829218
quote:

[..]

Dat laatste vraag ik me af.
Hij is 25 trouwens
Maar zolang je je zooi gewoon nooit opruimt en iedere dag nog aanschuift voor eten zit er weinig bij, is mijn idee
pi_219829220
quote:

[..]

Hij blijft natuurlijk wel de mislukte pannenkoek hè
pi_219829249
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:15 schreef LeSage het volgende:

[..]
Maar dat ze die filmpjes nooit zelf bekeken heeft dat dat is opgevallen ?
pi_219829265
quote:

Oh die repen , daar is Sientje ook gek op,
pi_219829290
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:41 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ze wil je vast wel een knuffel en/of andere fotoproducten met haar kop erop sturen, hoef je haar nooit meer te missen!
Ik moet morgen naar Barneveld, zou er haast gaan koffie drinken
pi_219829422
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:45 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Zouden die zaadcrackers ook in de box komen..?
Onder de naam ‘Maarten’s zaadcrackers’
pi_219829427
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 23:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik moet morgen naar Barneveld, zou er haast gaan koffie drinken
Wat let je 😆
Misschien kom je haar wel tegen in haar bolide, al racend naar de Zeeman
  dinsdag 13 januari 2026 @ 23:51:40 #115
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219829437
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 23:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Onder de naam ‘Maarten’s zaadcrackers’
Ik zie het al voor me, crackers met een bite...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219829460
Zou @Mirthe haar voorhoofd niet pijn doen van hele tijd haar wenkbrauwen omhoog trekken?

[ Bericht 0% gewijzigd door slowie op 13-01-2026 23:58:22 (Typfout ) ]
pi_219829768
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 23:57 schreef slowie het volgende:
Zou @:mirthe haar voorhoofd niet pijn doen van hele tijd haar wenkbrauwen omhoog trekken?
Dit heb ik me ook wel eens afgevraagd 🙈
pi_219829787
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:51 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik ken niemand die zo geobsedeerd is met haar naam als Michelle.🥲

Dat je zoveel woorden kan gebruiken om eigenlijk niets te zeggen. 🤨
pi_219829814
Wat is de naam van Michelle nu? Ik kijk anoniem en kan dr niet meer vinden!
pi_219829816
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 05:59 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Wat is de naam van Michelle nu? Ik kijk anoniem en kan dr niet meer vinden!
MichelleCarolinaWalk
pi_219829851
Die keukenlade van Milou. Hoe krijg je zo’n bende als je altijd thuis bent. Ik ben ook geen schoonmaak wonder, maar dit is toch niet normaal? Al die flesjes in die lade geflikkerd. Krijg bijna het idee dat ze de la speciaal voor het filmpje heeft volgestopt.
pi_219829876
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 23:51 schreef popje het volgende:

[..]
Ik zie het al voor me, crackers met een bite...
🤢
pi_219829894
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 06:50 schreef Sushirijst het volgende:
Die keukenlade van Milou. Hoe krijg je zo’n bende als je altijd thuis bent. Ik ben ook geen schoonmaak wonder, maar dit is toch niet normaal? Al die flesjes in die lade geflikkerd. Krijg bijna het idee dat ze de la speciaal voor het filmpje heeft volgestopt.
Die losse pasta erin ook. Dat merk je, dat dat erin valt. En dan ruim je dat op!
pi_219829905
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 07:16 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Die losse pasta erin ook. Dat merk je, dat dat erin valt. En dan ruim je dat op!
Of je koopt bij de Action een container waarin je je zak pasta kan leeggooien zodat er niks in de la valt.
pi_219829910
Ik las vanmorgen een mooie quote: ‘ Instagram is een etalage en geen woonkamer. Stop met het vergelijken van je backstage met iemands geregisseerde show’
pi_219829914
quote:

[..]

Ik heb niet gekeken bij AM (ik hoef geen L te zien die op een Takkie zit te rijden).

Ze begint nu zelf weer over Jim, ik hoop dat hij zijn rijbewijs niet kwijt raakt voor ze weg gaan. Zo was het een jaar of twee terug steeds, “als hij zich maar niet dood rijdt” of iets in die trant. En dan vervolgens gaan mauwen dat mensen hem dood wensen in haar dm. Die vrouw verzint haar eigen bedreigingen en gooit dat in de media omdat het heel erg is dat mensen dat doen.

Een hele grote diepe zucht.

Takke Gerda gaat aan het werk, fijne dag Gerda’s!
pi_219829936
quote:

[..]
Vind ik ook! Krijg dan ook altijd de kriebels wanneer Sanneke het over papS of mamS heeft. Het infantiele gedrag past, denk ik, ook wel bij het narratief wat dit soort fluflu's willen laten zien; maximaal (meer dan anderen) overgevoelig en hoogsensitief.
pi_219829992
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 06:50 schreef Sushirijst het volgende:
Ze liet ook al eens een lade zien waarin een pot met een vloeibaar en plakkerig goedje (honing?) was leeggelopen. Dat had ze ook gewoon zo gelaten. En dan verbaasd zijn over de rommel die het daar regelmatig is. Ze geeft zelf het voorbeeld.
Ik wil blijven.
pi_219830024
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 04:58 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik ken niemand die zo geobsedeerd is met haar naam als Michelle.🥲

Dat je zoveel woorden kan gebruiken om eigenlijk niets te zeggen. 🤨
Niet alleen met haar eigen naam. Die van de kinderen komen ook regelmatig voorbij incl. tweede voornaam en dubbele achternaam.
Mijn kinderen en ik kennen hun volledige naam. Ik durf te wedden dat mijn familie en vrienden het niet eens weten als ik ze zou vragen naar de volledige namen van mijn kinderen.
Ik wil blijven.
pi_219830073
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 08:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Niet alleen met haar eigen naam. Die van de kinderen komen ook regelmatig voorbij incl. tweede voornaam en dubbele achternaam.
Mijn kinderen en ik kennen hun volledige naam. Ik durf te wedden dat mijn familie en vrienden het niet eens weten als ik ze zou vragen naar de volledige namen van mijn kinderen.
Het hoort allemaal bij haar theatershow
pi_219830185
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 08:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze liet ook al eens een lade zien waarin een pot met een vloeibaar en plakkerig goedje (honing?) was leeggelopen. Dat had ze ook gewoon zo gelaten. En dan verbaasd zijn over de rommel die het daar regelmatig is. Ze geeft zelf het voorbeeld.
Ik ben verre van een ideale huisvrouw maar dit soort viezigheid en chaotische rommel in (dit geval) de keuken is toch inderdaad echt onnodig. Wat ik Milou en sommige andere fluflu's (zoals die drielingmoeder en die met 10 kinderen) wél moet nageven, is dat hun kinderen een goede warme hap 's avonds te eten krijgen en er ook nog van lijken te genieten. Beter dan de afgepaste pan (voor de hoeveelheid eters) die er bij AM op tafel komt en L met muizenhapjes zit te eten. Ik kom niet aan de moeilijke eters discussie, maar de snacklades bij AM zitten bomvol en ik zie er nooit iemand iets van eten óf dat er überhaupt iets op tafel staat (behalve de koffie of wijn voor AM en Maarten). Over HvK, met der witte pasta en een cracker/stukje komkommer mee naar school, heb ik het maar niet.
pi_219830229
De kinderen hebben "oma thema" op school. AM staat nog steeds achter haar keuze om haar ouders publiekelijk voor de bus te gooien en te dumpen maar de gevoelens, die daarbij komen, zijn zó lastig 🙄. Ik zie weer heule erge MichelleCarolinaWalk, en de rest van fluflu-land, maximale zelfmedelijden.
pi_219830335
Ik denk dat sanneke naar de kapper is gegaan na Dion zijn werk. Alleen zal ze niet gegaan zijn op de fiets.
pi_219830352
Jim rookt de hele buurt even uit met zijn stinkende motor, moeder roept boven het geronk naar hem.

Fantastische buren.
pi_219830407
Volgens mij is Jet nog op haar oude fietsje naar school. Zou de sneeuw in Ypenburg nog niet weg zijn?
pi_219830411
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, anders zouden ze wel wat anders doen.

En ik denk ook: als je er dan structureel over wil zeuren, doe er dan wat aan. Maar dat zie ik weinig terug bij de fluflu's.
pi_219830415
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 09:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
Jim rookt de hele buurt even uit met zijn stinkende motor, moeder roept boven het geronk naar hem.

Fantastische buren.
En dat andere wrak is weer niet in orde. Ik zou al die zooi eens wegmikken en wat fatsoenlijks kopen.
pi_219830500
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 09:32 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, anders zouden ze wel wat anders doen.

En ik denk ook: als je er dan structureel over wil zeuren, doe er dan wat aan. Maar dat zie ik weinig terug bij de fluflu's.
En dat zeuren is natuurlijk ook het unique selling point van hun content. AM de huismoeder met het grote gezin, Debbie de ziektes, Sanneke de wereld die tegen haar is, Bzzonder de zoon met down, Lotte haar geweldige zoektocht naar het zijn.
pi_219830515
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 08:47 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik ben verre van een ideale huisvrouw maar dit soort viezigheid en chaotische rommel in (dit geval) de keuken is toch inderdaad echt onnodig. Wat ik Milou en sommige andere fluflu's (zoals die drielingmoeder en die met 10 kinderen) wél moet nageven, is dat hun kinderen een goede warme hap 's avonds te eten krijgen en er ook nog van lijken te genieten. Beter dan de afgepaste pan (voor de hoeveelheid eters) die er bij AM op tafel komt en L met muizenhapjes zit te eten. Ik kom niet aan de moeilijke eters discussie, maar de snacklades bij AM zitten bomvol en ik zie er nooit iemand iets van eten óf dat er überhaupt iets op tafel staat (behalve de koffie of wijn voor AM en Maarten). Over HvK, met der witte pasta en een cracker/stukje komkommer mee naar school, heb ik het maar niet.
Die puberla wordt elke week weer gevuld met een flinke lading dus volgens mij komt dat gewoon niet in beeld
Die sneer naar haar ouders kan ook weer op het jaarlijkse terugkeer lijstje.. en dan nog medelijden proberen te krijgen ook

Die la van Milou, ronduit ranzig.. als je de hele dag op je luie reet zit thuis bent om filmpjes te maken kun je toch op z’n minst je laden netjes houden. Als er iets lekt of uitvalt doe je dat toch meteen op? Ging bijna denken dat het een promo voor de stofzuiger was
pi_219830518
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 09:33 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
En dat andere wrak is weer niet in orde. Ik zou al die zooi eens wegmikken en wat fatsoenlijks kopen.
Nou, inderdaad. Ik vind sowieso die hele verzameling van voor de helft niet gebruikte motoren, brommers, fietsen en auto's voor de deur een doorn in 't oog; zou voor mezelf zo zijn maar ook voor de omgeving.
pi_219830557
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 09:33 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Als ie al t geld van die aangekochte wrakken bij elkaar had gelegd had ie iets fatsoenlijks kopen denk ik 😅
pi_219830597
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 08:47 schreef Cattolica het volgende:

[..]
De puberla is gewoon de snackla van het hele gezin. Elke middag (fruit met wat lekkers - alsof fruit niet lekker is) en avond (tijdens het journaal) wordt eruit gegeten. En de 12+ ers mogen ook tussendoor pakken.
pi_219830609
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 09:49 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
En dat zeuren is natuurlijk ook het unique selling point van hun content. AM de huismoeder met het grote gezin, Debbie de ziektes, Sanneke de wereld die tegen haar is, Bzzonder de zoon met down, Lotte haar geweldige zoektocht naar het zijn.
Precies. Volgens mij omschreef jij het een paar dagen geleden ook heel doeltreffend over AM die bijvoorbeeld heel erg inspeelt op de behoefte van haar fans; de kinderen naar school, gezellig aan tafel, Juul en haar middelvinger, de zorgen om Jim, straks even bijpraten en oh oh oh wat ben ik toch onhandig. Iedere fluflu heeft zo haar eigen fanclub en voor de rest weten ze de irritainment level (want van daar uit ontstaat de meeste volgers en dus het meeste geld) zéér hoog te houden.
pi_219830628
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 08:58 schreef Cattolica het volgende:
De kinderen hebben "oma thema" op school. AM staat nog steeds achter haar keuze om haar ouders publiekelijk voor de bus te gooien en te dumpen maar de gevoelens, die daarbij komen, zijn zó lastig 🙄. Ik zie weer heule erge MichelleCarolinaWalk, en de rest van fluflu-land, maximale zelfmedelijden.
AM vindt het zooo lastig.
Zou ze zich ook kunnen indenken hoe zo´n thema voor het kind zelf is?
pi_219830679
quote:
88s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:54 schreef Harper het volgende:

[..]

Omg, ja, Jim die misschien zijn rijbewijs verliest. Waar ze zich mee bezig houdt zeg. Hij is inmiddels 26?
In goed Nederlands noemen we dat ook wel 'fuck around and find out'.

Mijn god die vrouw moet echt ophouden met zich zo bemoeien met alles en iedereen in haar gezin.
pi_219830696
Wat ik echt met stip het meest irritant vind aan AM is dat ze een planning heeft, die laat zich en ZICH ER NOOIT EN TE NIMMER AAN HOUDT!

Als je weet dat je elke dag het eten moet overlaten aan je man om de was te doen dan plan je dat toch niet zo?
Als je moet schuiven met je dagelijkse taakje wegens 'gesprek X' of interview Y' dan zet je dat toch in je planning en doe je dat toch niet op de dag zelf??

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
pi_219830697
quote:
88s.gif Op woensdag 14 januari 2026 10:04 schreef Harper het volgende:

[..]
De puberla is gewoon de snackla van het hele gezin. Elke middag (fruit met wat lekkers - alsof fruit niet lekker is) en avond (tijdens het journaal) wordt eruit gegeten. En de 12+ ers mogen ook tussendoor pakken.
Ik geloof daar niets van, dat iedereen > 12 jaar zomaar iets uit die la kan pakken. Ik krijg bij AM toch wel hele erge "controle willen hebben" vibes.

Zelfs dan krijg ik al hartkloppingen als ik eraan denk (dan dit, dan zo, boven de 12 jaar dit, onder de 12 jaar dat, snacklade voor die maar niet voor de ander, om 17:00 op de tablet, zo laat fruit, dan een snoepje, 1x per week in bad). Ik heb geen vrijblijvende huishouden van Jan Steen maar van AM en haar planmatige bestaan zou ik horendol worden.
pi_219830700
quote:
88s.gif Op woensdag 14 januari 2026 10:08 schreef Harper het volgende:

[..]
AM vindt het zooo lastig.
Zou ze zich ook kunnen indenken hoe zo´n thema voor het kind zelf is?
Nee joh dat zou empathie vereisen ;)
pi_219830702
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 10:19 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik geloof daar niets van, dat iedereen > 12 jaar zomaar iets uit die la kan pakken. Ik krijg bij AM toch wel hele erge "controle willen hebben" vibes.

Zelfs dan krijg ik al hartkloppingen als ik eraan denk (dan dit, dan zo, boven 12+ jaar dit, onder de 12 jaar dat, snacklade voor die maar niet voor de ander, om 17:00 op de tablet, zo laat fruit, dan een snoepje, 1x per week in bad). Ik heb geen vrijblijvende huishouden van Jan Steen maar van AM en haar planmatige bestaan zou ik horendol worden.
Ik zou een lijstje willen. En dan kijken waar de gaten zitten O-)
pi_219830708
AM die beweert dat de zuurdesem obsessie het zuurdesem bakken een stukje van haar leven laten zien is.
Heeft natuurlijk he-le-maal niks te maken een nieuwe rommelbox die eraan zit te komen. Daarna zien we het nooit meer terug.
pi_219830711
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 10:21 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ik zou een lijstje willen. En dan kijken waar de gaten zitten O-)
Bedoel je dat je meer een planner bent dan AM en dan die gaten gaat opvullen? 🥴
pi_219830717
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 10:23 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Bedoel je dat je meer een planner bent dan AM en dan die gaten gaat opvullen? 🥴
Nee ik zou AM willen irriteren door 'malicious compliance'...

Maar ik ben stiekem ook van de school: als je het doet, doe het dan goed. Dus dan moeten de regels wel waterdicht zijn.
pi_219830719
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 10:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM die beweert dat de zuurdesem obsessie het zuurdesem bakken een stukje van haar leven laten zien is.
Heeft natuurlijk he-le-maal niks te maken een nieuwe rommelbox die eraan zit te komen. Daarna zien we het nooit meer terug.
Ze heeft toch niet eerder in de afgelopen twee a drie jaar brood zitten bakken toch?
pi_219830750
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 10:24 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Nee ik zou AM willen irriteren door 'malicious compliance'...

Maar ik ben stiekem ook van de school: als je het doet, doe het dan goed. Dus dan moeten de regels wel waterdicht zijn.
Eens! Dan krijgt ze een ISO 9001 certificaat 🥳!
pi_219830767
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 10:30 schreef Cattolica het volgende:

[..]
En een nieuwe stempel!
pi_219830796
quote:
88s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:54 schreef Harper het volgende:

Ik denk dat er eentje Maarten niet rouwig zou zijn, als Jim onverhoopt niet mee zou kunnen. Volgens mij zei AM al zoiets.
pi_219830811
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 10:19 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Wat ik echt met stip het meest irritant vind aan AM is dat ze een planning heeft, die laat zich en ZICH ER NOOIT EN TE NIMMER AAN HOUDT!

Als je weet dat je elke dag het eten moet overlaten aan je man om de was te doen dan plan je dat toch niet zo?
Als je moet schuiven met je dagelijkse taakje wegens 'gesprek X' of interview Y' dan zet je dat toch in je planning en doe je dat toch niet op de dag zelf??

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
Denk dat ze weer een plan workshop moet gaan doen. Oh nee dat kan niet, want ze Brigitte van GetYourFlow aan de kant gezet. En dat zal niet op een vriendelijke manier zijn gegaan.
pi_219830842
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 10:06 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Precies. Volgens mij omschreef jij het een paar dagen geleden ook heel doeltreffend over AM die bijvoorbeeld heel erg inspeelt op de behoefte van haar fans; de kinderen naar school, gezellig aan tafel, Juul en haar middelvinger, de zorgen om Jim, straks even bijpraten en oh oh oh wat ben ik toch onhandig. Iedere fluflu heeft zo haar eigen fanclub en voor de rest weten ze de irritainment level (want van daar uit ontstaat de meeste volgers en dus het meeste geld) zéér hoog te houden.
Laatst dacht ik in dat licht over de cruise vakantie die voornamelijk offline werd beleefd. Dat zou namelijk niet passen in ‘we zijn zo gewoon gebleven en ik doe ook maar wat’ imago.
In tegenstelling tot de kampeervakantie van afgelopen zomer, daar mocht iedereen mee genieten van het ploeteren. Tot het punt dat je dacht: wat doe je jezelf aan?!

Er is een docu op Netflix van die vrouw die Ruby Franke heeft beïnvloed (Jori Hildebrandt) waardoor mijn man ook die documentaire over Ruby Franke wilde zien.

Er zit echt overeenkomsten tussen haar en AM, zelfs met de blikken in de camera. Je zou bijna zeggen dat AM naar de vroege vlogs van Ruby op Youtube heeft gekeken. Zoals ‘Het managen van het grote gezin als bedrijf en je kinderen zien als medewerkers’. Dat is inmiddels bij AM weer naar de achtergrond verdwenen want met de discussie over familievloggers niet heel handige beeldspraak om toe te passen.
pi_219830880
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 10:30 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Muhahahahahaha
pi_219831007
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 10:42 schreef Zininzomer het volgende:

[..]
Laatst dacht ik in dat licht over de cruise vakantie die voornamelijk offline werd beleefd. Dat zou namelijk niet passen in ‘we zijn zo gewoon gebleven en ik doe ook maar wat’ imago.
In tegenstelling tot de kampeervakantie van afgelopen zomer, daar mocht iedereen mee genieten van het ploeteren. Tot het punt dat je dacht: wat doe je jezelf aan?!

Er is een docu op Netflix van die vrouw die Ruby Franke heeft beïnvloed (Jori Hildebrandt) waardoor mijn man ook die documentaire over Ruby Franke wilde zien.

Er zit echt overeenkomsten tussen haar en AM, zelfs met de blikken in de camera. Je zou bijna zeggen dat AM naar de vroege vlogs van Ruby op Youtube heeft gekeken. Zoals ‘Het managen van het grote gezin als bedrijf en je kinderen zien als medewerkers’. Dat is inmiddels bij AM weer naar de achtergrond verdwenen want met de discussie over familievloggers niet heel handige beeldspraak om toe te passen.
Er zitten overeenkomsten tussen AM en Ruby Franke als je het hebt over het schenden van de privacy van de kinderen (en het grote gezin). Maar daar houdt de vergelijking wat mij betreft wel op, de strekking van de docu is met name de Spartaanse straffen die Ruby haar kinderen gaf op geleide van haar therapeute en God, dit is echt niet aan de orde natuurlijk bij AM.
Oh ja, en de man die geen fluit te zeggen had, dat is wel nog een overeenkomst.
pi_219831126
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 11:05 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Er zitten overeenkomsten tussen AM en Ruby Franke als je het hebt over het schenden van de privacy van de kinderen (en het grote gezin). Maar daar houdt de vergelijking wat mij betreft wel op, de strekking van de docu is met name de Spartaanse straffen die Ruby haar kinderen gaf op geleide van haar therapeute en God, dit is echt niet aan de orde natuurlijk bij AM.
Oh ja, en de man die geen fluit te zeggen had, dat is wel nog een overeenkomst.
Die vergelijking kunnen "wij als toeschouwers" denk ik niet maken. Ik bedoel op het vlak van "straffen" of iets dergelijks; dat Maarten geen fluit in te brengen heeft dat dan weer wel 🥴. Ik weet niet wat er achter de schermen van de gemiddelde fluflu gebeurt. Wie weet leeft het ene blije uitziende gezin in een nachtmerrie en is de andere oppervlakkig uitziende gezin zeer content. Wie weet is HvK één big happy family en eet iedereen z'n buikje vol en vliegen er bij AM dagelijks de wijnglazen door de huiskamer en gaan ze nooit in bad. Elke fluflu creëert een narratief die zij willen, dat wij zien en wat voor hun het meest lucratief is.
pi_219831157
quote:
88s.gif Op woensdag 14 januari 2026 11:22 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Die vergelijking kunnen "wij als toeschouwers" denk ik niet maken. Ik bedoel op het vlak van "straffen" of iets dergelijks; dat Maarten geen fluit in te brengen heeft dat dan weer wel 🥴. Ik weet niet wat er achter de schermen van de gemiddelde fluflu gebeurt. Wie weet leeft het ene blije uitziende gezin in een nachtmerrie en is de andere oppervlakkig uitziende gezin zeer content. Wie weet is HvK één big happy family en eet iedereen z'n buikje vol en vliegen er bij AM dagelijks de wijnglazen door de huiskamer en gaan ze nooit in bad. Elke fluflu creëert een narratief die zij willen, dat wij zien en wat voor hun het meest lucratief is.
Klopt dat weet je bij niemand maar ik ben er vrij zeker van dat AM niet haar kinderen maanden in een hok laat zitten vastgetaped op een hongerdieet
pi_219831178
Zo wat een rook komt er uit de motor van Jim!
pi_219831247
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 11:30 schreef Miepje77 het volgende:
Zo wat een rook komt er uit de motor van Jim!
Ja niet best he, hij haalt altijd van die wrakken in huis
pi_219831269
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 10:42 schreef Zininzomer het volgende:

[..]

Ik volg AM sinds nét vóór de laatste zomervakantie/weekendje Londen en heb van daarvoor geen referentiekader. Die kampeervakantie heb ik met lede ogen zitten te kijken; wat een armoede. Dat geleur en gezeul, elke dag naar de supermarkt, naar het meertje, strandje, lunchen, borrelen, op en neer, heen er weer, een avondmaal in elkaar flansen, hup naar de volgende kampeerplaats paar uur verderop. Weekendje Londen was met een militaire precissie aan elkaar gepland, wat een nachtmertie. Ik had toen nog geen idee van haar blijkbaar astronomische inkomsten maar zag wel dat ze niet bepaald de eindjes aan elkaar moesten knopen. AM hanteert een zeer herkenbaar dagelijks leefpatroon met samenwerkingen uitschieters die niet voor iedereen is weggelegd. En dat kan ze zich veroorloven, omdat ze van haar gezin, haar bedrijf heeft gemaakt; met goedkeuring van haar 3 oudste en volwassen (waarvan 2 niet meer thuiswonend zijn) kinderen en haar man (die er allen op hun manier ook profijt van hebben).

Ik lees weleens dat AM een media-training zou hebben gehad. Ik denk dat ze gewoon gehaaid is, veel om zich heen kijkt en tot zich neemt wat haar dient en weer weggooit als oud vuil.

Ik zie zoveel influencers dag in dag uit hetzelfde doen. Dezelfde mimiek, dezelfde onderwerpen of vragen, wegkijken bij het praten in de camera, hun gezicht in de camera duwen omdat ze zo vol van zichzelf zijn, het is één circus 🤡 máár wel vermakelijk 🥴🤣.
pi_219831273
Wat bedoelt Annemarie met 'in de steek gelaten.. ja ,dat komt het dichtste bij'? Zij heeft toch het contact verbroken? Of zou ze zich in de steek gelaten gevoeld hebben toen bleek dat niet iedereen het eens was met het online gooien van het hele hebben en houwen van haar kinderen?
pi_219831279
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 11:27 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt dat weet je bij niemand maar ik ben er vrij zeker van dat AM niet haar kinderen maanden in een hok laat zitten vastgetaped op een hongerdieet
Dat had ook niemand van Ruby Franke verwacht.
pi_219831291
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 11:49 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dat had ook niemand van Ruby Franke verwacht.
Nou... ze liet anders best wel wat zien online hoor van het straffen. Maar dat werd onder de mormoonse kringen waar zij vooral populair was kennelijk niet afgekeurd maar als inspiratie gezien?
pi_219831295
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 11:48 schreef Shuri het volgende:
Wat bedoelt Annemarie met 'in de steek gelaten.. ja ,dat komt het dichtste bij'? Zij heeft toch het contact verbroken? Of zou ze zich in de steek gelaten gevoeld hebben toen bleek dat niet iedereen het eens was met het online gooien van het hele hebben en houwen van haar kinderen?
Vroeg ik me ook af, zou ze bedoelen dat ze soms voelt dat ze haar ouders in de steek heeft gelaten?
pi_219831321
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 11:52 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nou... ze liet anders best wel wat zien online hoor van het straffen. Maar dat werd onder de mormoonse kringen waar zij vooral populair was kennelijk niet afgekeurd maar als inspiratie gezien?
Ik vind het persoonlijk "eng" om ergens zó van overtuigd te zijn, omdat je het niet met eigen ogen ziet of niet zou willen geloven dat zoiets zou kunnen gebeuren. Maar laten we het eens zijn, dat we het oneens zijn 😉.
pi_219831346
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 11:53 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Vroeg ik me ook af, zou ze bedoelen dat ze soms voelt dat ze haar ouders in de steek heeft gelaten?
Ik denk dat ook en dan vooral wat betreft, toen ze het haar ouders vertelde over wat er met haar is gebeurd en wat zij vond van hun reactie? Volgens mij in haar jeugd gebeurd en op latere leeftijd verteld? Een beetje hetzelfde als met Michelle, maar andere ouders ervaring?
pi_219831357
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 10:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zodra ze op vakantie gaat, of met Jim naar Ijsland (zonder Mirjam) dan ligt het straks aan MG dat de starter niet op tijd gevoed is, en ze niet meer kan bakken. Dan moet ze opnieuw beginnen... zucht. Dat zal ze alleen doen als er nog zuurdesemworkshops of moederkoeklezingen komen.
pi_219831390
En de ode aan bakker Jan vandaag van zijn Sophietje. Dan ben je jarig, en dat vier je (vooral / graag) zonder je kinderen. Dat wordt samen vandaag vast veel knuffelen en borrelen, of shoppen.
pi_219831437
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 11:43 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja niet best he, hij haalt altijd van die wrakken in huis
… in de verwachting dat hij ze voor méér kan verkopen denk ik.
pi_219831445
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 12:12 schreef Lynnyl het volgende:
En de ode aan bakker Jan vandaag van zijn Sophietje. Dan ben je jarig, en dat vier je (vooral / graag) zonder je kinderen. Dat wordt samen vandaag vast veel knuffelen en borrelen, of shoppen.
Met daarin drie keer dat de jaren hem zo goed staan.
Vast vannacht, na de nodige cocktails, geschreven.
pi_219831458
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 12:12 schreef Lynnyl het volgende:
Ja uiteraard. Liefst zoveel mogelijk zonder kinderen die boeien haar niet. Rare mensen. Zo kil en koel daar als gezin.
pi_219831565
AM: Ik zet mijn kinderen niet meer in voor samenwerkingen.
Ook AM: Vanmiddag we naar de @verplichtepretboerderij nav de tip van@vandaagmoetikweeroppad.
Gelukkig is ze zich bewust van de risico´s :wtf:
pi_219831946
Ik zie nu de post van JvP van 2 dagen geleden. Wat awkward dat zij ook haar lettertype in content heeft veranderd, wat weer lijkt op die van MW. Copycat is nu niet meer nodig toch?
pi_219831952
AM: zuurdesem is waar het momenteel om draait.
Ook AM: een tijgerbrood van de Appie (uiteraard bewust) in beeld. Als je zoveel deegjes laat rijzen, maar ze alleen als restant verwerkt als wentelteefjes, mislukken ze dan, of vindt ze het toch niet zo lekker?
pi_219831974
quote:
88s.gif Op woensdag 14 januari 2026 12:41 schreef Harper het volgende:
AM: Ik zet mijn kinderen niet meer in voor samenwerkingen.
Ook AM: Vanmiddag we naar de @:verplichtepretboerderij nav de tip van@vandaagmoetikweeroppad.
Gelukkig is ze zich bewust van de risico´s :wtf:
AM: onze dochters hebben ieder 5 menstruatie-ondergoed slips voor diverse "druppel bloed" varianten.
Tim podcast: dus jouw kinderen worden niet meer ingezet voor samenwerkingen, maar maken nog wel onderdeel uit voor content, van jouw samenwerkingen?
AM: ja *opgewekte stem
Tim: krijgen zij daarvoor betaald?
AM: euhhhh, nee

Ook AM: de tweeling mogen (nog) niet op Instagram maar ik word er wel voor betaald, om over hun menstruatie-ondergoed te praten op datzelfde Instagram.

🤡
pi_219832000
quote:
Niet iedereen heeft even veel draagkracht.
pi_219832014
quote:
88s.gif Op woensdag 14 januari 2026 12:21 schreef Harper het volgende:

[..]
Met daarin drie keer dat de jaren hem zo goed staan.
Vast vannacht, na de nodige cocktails, geschreven.
Ben ik de enige die al een tijdje denkt dat Jan "aan de botox is"? Zijn voorhoofd lijkt steeds langer te worden.
pi_219832033
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:44 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja haha klopt
Een van de jongens is vriendje met die van Erin begreep ik ooit
Hoewel ik Erin niet meer zo vaak kijk, zeer vermoeiend met die ochtendverhaaltjes. Goh zelfs ik word nu vermoeid hahaha
Erin heb ik laatst ontvolgd. Die had/heeft ook echt 0 content.
pi_219832152
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:39 schreef Lynnyl het volgende:
AM: zuurdesem is waar het momenteel om draait.
Ook AM: een tijgerbrood van de Appie (uiteraard bewust) in beeld. Als je zoveel deegjes laat rijzen, maar ze alleen als restant verwerkt als wentelteefjes, mislukken ze dan, of vindt ze het toch niet zo lekker?
En dat is echt zo bewust gedaan om weer reacties uit te lokken
En hebben we ook de HEMA spullen op het bad toch wel gezien?
pi_219832290
Puurleonie maakt weer reclame voor creamy, sorry, maar dit zit toch niet lekker? Het snijd enorm in haar schouders
pi_219832298
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 12:01 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik vind het persoonlijk "eng" om ergens zó van overtuigd te zijn, omdat je het niet met eigen ogen ziet of niet zou willen geloven dat zoiets zou kunnen gebeuren. Maar laten we het eens zijn, dat we het oneens zijn 😉.
Dat zeg ik niet hoor, dat maak jij er van.
Ik snap ook wel dat er dingen gebeuren achter de schermen bij iedereen.
Maar AM een Ruby Franke noemen gaat me te ver. Discussie is overigens een driekwart jaar geleden ook al eens gevoerd hier.
pi_219832331
AM; ik snap dus echt niet waarom ze Lot&Jet met dit weer midden op de dag in bad zet. Jaag die kinderen naar buiten en doe ze vanavond in bad.
Hier zitten ze ook wel eens midden op de dag in bad, bijv met die sneeuw. Daarna pyjama's aan en samen een film kijken met warme chocolademelk, maar het is nu zo'n lekker weer😅
pi_219832339
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 14:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; ik snap dus echt niet waarom ze Lot&Jet met dit weer midden op de dag in bad zet. Jaag die kinderen naar buiten en doe ze vanavond in bad.
Hier zitten ze ook wel eens midden op de dag in bad, bijv met die sneeuw. Daarna pyjama's aan en samen een film kijken met warme chocolademelk, maar het is nu zo'n lekker weer😅
Dat stond niet op die manier in de planner🫠
pi_219832347
quote:
17s.gif Op woensdag 14 januari 2026 13:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Niet iedereen heeft even veel draagkracht.
Dat weet ik. Ik zeg alleen dat ik vind dat fluflu’s opvallend vaak laten zien dat het niet goed met ze gaat.
Ik wil blijven.
pi_219832359
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 14:31 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet hoor, dat maak jij er van.
Ik snap ook wel dat er dingen gebeuren achter de schermen bij iedereen.
Maar AM een Ruby Franke noemen gaat me te ver. Discussie is overigens een driekwart jaar geleden ook al eens gevoerd hier.
Hier zijn we het over eens. Ik heb AM nooit een Ruby Franke genoemd, dat maak jij ervan. Ik heb hetgeen genoemd, waar we het nu over eens zijn. Een discussie van driekwart jaar geleden weet ik niets van, ik was toen geen lid van dit forum.

En door ...
pi_219832364
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 14:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zomer of winter, weer of geen weer, het is altijd woensdagmiddag voor het eten koken in bad.
pi_219832401
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 14:40 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dat stond niet op die manier in de planner🫠
Daar houdt ze zich dan wel weer aan
..
pi_219832496
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 14:47 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zomer of winter, weer of geen weer, het is altijd woensdagmiddag voor het eten koken in bad.
Niet eens voor het eten, gewoon meteen uit school 🙈
pi_219832608
Zullen we ook een review krijgen van Sanneke het pilatesbord die ze linked in haar verhalen?
pi_219832643
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 15:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zullen we ook een review krijgen van Sanneke het pilatesbord die ze linked in haar verhalen?
Ik denk dat, mocht ze hem zelf aanschaffen, deze samen met de loopband in de bak van de bakfiets terecht komt. Verzamelplaats voor spullen die niet gebruikt worden.
Ik wil blijven.
pi_219832726
En die mega irritante Engelse woorden/afkortingen bij dbm ook weer 🥴 Cute asf 🫤
pi_219832731
Jeeej lotte en joeri een tattoo van elkaars initiaal 😂
pi_219832760
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 15:56 schreef meesterinbreekster het volgende:
Jeeej lotte en joeri een tattoo van elkaars initiaal 😂
Lotte kan altijd nog zeggen dat het de voorletter is van haar kind.
Ik wil blijven.
pi_219832844
Tromgeroffel..... Sanneke wandelde buiten met kleine M.! *O*
Iemand hier vond het bizar om te denken dat 'wij' hier enig invloed zouden hebben op een flu, maarre ik vind deze wending wel errrrg opvallend hoor. Ze heeft hier meegelezen, sindsdien precies 0 stories vanuit bed of vanaf de bank maar wèl een buitenwandel story. Zoiets heeft ze nog nooit eerder gedeeld. Hoe het ook zij, ik hoop echt dat ze deze lijn doortrekt.
pi_219832858
Celinecharlotte (van de ongezien een huis kopen na emigratie uit Amerika) is bevallen.
pi_219832859
L van hvk heeft echt geen middagslaapje nodig. Echt niet.
pi_219832863
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:13 schreef Nieve het volgende:
Tromgeroffel..... Sanneke wandelde buiten met kleine M.! *O*
Iemand hier vond het bizar om te denken dat 'wij' hier enig invloed zouden hebben op een flu, maarre ik vind deze wending wel errrrg opvallend hoor. Ze heeft hier meegelezen, sindsdien precies 0 stories vanuit bed of vanaf de bank maar wèl een buitenwandel story. Zoiets heeft ze nog nooit eerder gedeeld. Hoe het ook zij, ik hoop echt dat ze deze lijn doortrekt.
Het is wel woensdag, dus Dion zijn vrije dag. Ik geloof er niks van dat zij alleen buiten was.
Maarrrr oke, ze was buiten met M!
pi_219832869
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:17 schreef Earring het volgende:

[..]
Het is wel woensdag, dus Dion zijn vrije dag. Ik geloof er niks van dat zij alleen buiten was
Ah, daar had ik dan weer geen rekening mee gehouden. Dan zal hij inderdaad gewoon mee zijn geweest...
  Moderator woensdag 14 januari 2026 @ 16:20:21 #204
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219832879
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
Celinecharlotte (van de ongezien een huis kopen na emigratie uit Amerika) is bevallen.
Ik dacht al zoiets :Y Ze was erg stil en was een paar dagen geleden over tijd én klaar met de zwangerschap :P

Ben wel benieuwd naar de naam, maar die zal ze nog wel delen
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219832950
Als AM nou het soort zaadjes zou benoemen klinkt het al een stuk minder smerig. Bijvoorbeeld lijnzaadcrackers.
  Moderator / Colorchick woensdag 14 januari 2026 @ 16:42:22 #206
382129 crew  Donna
pi_219832977
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:36 schreef Missinglink24 het volgende:
Als AM nou het soort zaadjes zou benoemen klinkt het al een stuk minder smerig. Bijvoorbeeld lijnzaadcrackers.
Het is wachten tot ze dat van Maarten dan 'slecht voor de lijn zaad' noemt.
pi_219833005
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:36 schreef Missinglink24 het volgende:
Het viel me nog mee dat ze zei ‘het zaad van de molen’ en niet ‘van de molenaar’
pi_219833057
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:42 schreef Donna het volgende:

[..]
Het is wachten tot ze dat van Maarten dan 'slecht voor de lijn zaad' noemt.
Zij en Juul gaan eerdaags aubergine kleien, dus dubbelzinnige opmerkingen aan de lopende band.
  Moderator / Colorchick woensdag 14 januari 2026 @ 16:55:46 #209
382129 crew  Donna
pi_219833071
:r
pi_219833237
quote:
88s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:54 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Zij en Juul gaan eerdaags aubergine kleien, dus dubbelzinnige opmerkingen aan de lopende band.
Ja ik snap nog steeds niet waar dat ineens vandaan komt dat piemelkleien. Why??
pi_219833240
Wat een mysterieuze post van Judith ineens, over die donor
pi_219833261
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 17:16 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja ik snap nog steeds niet waar dat ineens vandaan komt dat piemelkleien. Why??
Volgens mij had ze haar volgers gevraagd of er nog ergens een Hahahihihoho wurksjop was in de buurt van haar babbelsessie.
Dat had ze ook nog niet zo lang geleden gedaan met Juul volgens mij, al heb ik geen idee meer wát.

En nu kunnen een select aantal volgmoekes glibberen op hun krukje. Een piemel kleien én vlak naast AM en de Middelvinger zitten.
pi_219833515
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 17:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Volgens mij had ze haar volgers gevraagd of er nog ergens een Hahahihihoho wurksjop was in de buurt van haar babbelsessie.
Dat had ze ook nog niet zo lang geleden gedaan met Juul volgens mij, al heb ik geen idee meer wát.

En nu kunnen een select aantal volgmoekes glibberen op hun krukje. Een piemel kleien én vlak naast AM en de Middelvinger zitten.
Met hun heilige idool, wie wil dat nou niet!?
pi_219833542
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 17:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Ennnnn het is alleen als je een kaartje hebt.. vooraf was de “openbare meeting” toch?
Kan ze haar klompjes, boeken en andere meuk weer meeslepen
pi_219833562
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 17:48 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Ennnnn het is alleen als je een kaartje hebt.. vooraf was de “openbare meeting” toch?
Kan ze haar klompjes, boeken en andere meuk weer meeslepen
Ja je kan binnenlopen voor een handtekening, praatje, foto blabla. Ik verbaas me elke keer weer over het soort vrouwen dat ze aantrekt. Ben heel benieuwd wat hier op af komt.
pi_219833616
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 10:06 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Het verslavende aan dit bestaan. Het begint met:
quote:
‘Mijn leven delen en delen wat jij wilt delen en langzaam verandert dat in ‘delen wat je volgers willen zien’ tot de derde en ergste stap. ‘Je leven inrichten naar….’

Fijn ooo voor die meiden van AM. Hun klasgenoten die WEL op social media zitten kunnen dus lezen welk menstruatieondergoed ze hebben enzo

[ Bericht 2% gewijzigd door Fleurtjebellefleur op 14-01-2026 18:04:46 ]
pi_219833684
quote:
88s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:54 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Pubergedrag van AM in haar 2e jeugd. Stumperig!
pi_219833776
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 17:18 schreef Missinglink24 het volgende:
Ze heeft mogelijk belangrijke informatie. Mogelijk dus niet gezegd dat het belangrijk is maar het kan wel triggeren. Raar bericht.
Ik wil blijven.
pi_219833810
quote:
Ja, nogal.
pi_219833819
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 18:04 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Pubergedrag van AM in haar 2e jeugd. Stumperig!
Exact, we kunnen nu de foto’s al voorspellen

En wat een lullig stukje rookworst.. met een lullig hoopje boerenkool.. gelukkig hebben ze nog zaad crackers! Een fantastische aanvulling op een avondmaal, not
pi_219833831
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 18:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft mogelijk belangrijke informatie. Mogelijk dus niet gezegd dat het belangrijk is maar het kan wel triggeren. Raar bericht.
Pff zij als een soort godmother van de BAM moeders moet het zo dramatisch maken, er gaan in verschillende Facebook groepen van BAM moeder een bericht over deze donor de ronde aangezien deze donor ernstig ziek is, en deze donor is zelf op zoek naar zijn “kinderen”
pi_219833866
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 18:19 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Exact, we kunnen nu de foto’s al voorspellen

En wat een lullig stukje rookworst.. met een lullig hoopje boerenkool.. gelukkig hebben ze nog zaad crackers! Een fantastische aanvulling op een avondmaal, not
En dan kinderachtig dat lullige stukje worst rechtop zetten :')
pi_219833921
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 18:21 schreef Maanstteen55 het volgende:

[..]
Pff zij als een soort godmother van de BAM moeders moet het zo dramatisch maken, er gaan in verschillende Facebook groepen van BAM moeder een bericht over deze donor de ronde aangezien deze donor ernstig ziek is, en deze donor is zelf op zoek naar zijn “kinderen”
Op zich is het natuurlijk niet onbelangrijk dit te weten i.v.m. evt. erfelijkheid of toekomstig contact. De manier waarop zij dit brengt vind ik weer typisch Judith. En zeker wanneer het op FB blijkbaar bekend is.
Ik wil blijven.
pi_219833981
quote:

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze dat nog zou doen net zoals leontien borsato die heeft de insta naam ook zo gehouden
pi_219834037
quote:
Oh ik weet hier meer over. Ik wil geen privé info delen verder, maar dit is met een positieve insteek. Geen massadonor, wel fijn om de betreffende kinderen en ouders (snel) te bereiken.
pi_219834041
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 18:25 schreef Shuri het volgende:

[..]
En dan kinderachtig dat lullige stukje worst rechtop zetten :')
En waarom iedere dag Lot etend? Dat muizenhapje kennen we wel. En wat een combi met die crackertjes
pi_219834047
quote:

[..]
Ah, ik ben mosterd, dit idd. En eens, Judith is de bam godmother. Alleen niet in mijn bam wereld. 😂
pi_219834057
Wel leuk voor milan dat sanneke een keer met hem naar buiten gaat , hooeljjk blijft ze dit doen
pi_219834065
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 18:36 schreef Meliss2 het volgende:

[..]
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze dat nog zou doen net zoals leontien borsato die heeft de insta naam ook zo gehouden
Ja maar die heeft een betere relatie met Marco dan dat Michelle met Koen heeft.
En toen ze de achternamen van de kinderen veranderde zat dit er dus al aan te komen
pi_219834099
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 18:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Op zich is het natuurlijk niet onbelangrijk dit te weten i.v.m. evt. erfelijkheid of toekomstig contact. De manier waarop zij dit brengt vind ik weer typisch Judith. En zeker wanneer het op FB blijkbaar bekend is.
Kleine toevoeging nog: in dit geval is de ziekte gelukkig niet erfelijk, maar de donor wil inderdaad wel proberen om zijn donorkinderen de kans te geven hem eerder te ontmoeten dan pas op 16-jarige leeftijd.
pi_219834131
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 18:44 schreef Earring het volgende:

[..]
En waarom iedere dag Lot etend? Dat muizenhapje kennen we wel. En wat een combi met die crackertjes
Wat moet ze anders filmen ? maarten ?
pi_219834184
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 18:49 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Kleine toevoeging nog: in dit geval is de ziekte gelukkig niet erfelijk, maar de donor wil inderdaad wel proberen om zijn donorkinderen de kans te geven hem eerder te ontmoeten dan pas op 16-jarige leeftijd.
Precies die insteek en vind het heel mooi dat de donor hieraan denkt en een oproep doet, alleen via juud vind ik het weer zo bizar, zelf denk ik ook dat ze hetzelfde oproepje als ons (bammoeders) heeft gezien, alleen zij moet er weer zo mee om gaan.. daar heb ik een beetje moeite mee
pi_219834315
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:00 schreef Maanstteen55 het volgende:

[..]
Precies die insteek en vind het heel mooi dat de donor hieraan denkt en een oproep doet, alleen via juud vind ik het weer zo bizar, zelf denk ik ook dat ze hetzelfde oproepje als ons (bammoeders) heeft gezien, alleen zij moet er weer zo mee om gaan.. daar heb ik een beetje moeite mee
Ik weet hier niets meer van af, dan wat ik hier lees, maar ik deel je sentiment. Ik persoonlijk (geen BAM) zou het zéér onprettig vinden om via deze manier en via haar dit te moeten vernemen; gewoon om wie ze is, hoe ze is en hoe het overkomt. Ze kan ook gewoon de Facebook link posten en dan kunnen eventuele betrokkenen direct contact opnemen, in plaats van via haar inbox. Hoe ze het m.i. doet overkomen is alsof ze er direct en inhoudelijk bij betrokken is.
pi_219834418
Geen idee wie Celine Charlotte is maar ik voel aan mijn water (...) dat er een maximaal uitgebreide bevallingsverhaal aan komt 🥴.
pi_219834484
quote:

[..]
Oprechte interesse: hoe weet jij dat die donor de vader van B is dan? Heeft J dat gedeeld, worden zulke dingen besproken op die FB groep? Zodat je weet wie de halfbroertjes/-zusjes zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 14-01-2026 20:39:42 ]
pi_219834498
quote:
88s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:28 schreef Cattolica het volgende:
Geen idee wie Celine Charlotte is maar ik voel aan mijn water (...) dat er een maximaal uitgebreide bevallingsverhaal aan komt 🥴.
Hint: zoek op insta op die naam. 😊
pi_219834547
quote:
88s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:18 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik weet hier niets meer van af, dan wat ik hier lees, maar ik deel je sentiment. Ik persoonlijk (geen BAM) zou het zéér onprettig vinden om via deze manier en via haar dit te moeten vernemen; gewoon om wie ze is, hoe ze is en hoe het overkomt. Ze kan ook gewoon de Facebook link posten en dan kunnen eventuele betrokkenen direct contact opnemen, in plaats van via haar inbox. Hoe ze het m.i. doet overkomen is alsof ze er direct en inhoudelijk bij betrokken is.
Levert dat niet weet extra centjes op als mensen op dat bericht reageren?
pi_219834645
quote:
88s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:18 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Alles voor de interactie, zo krijgt ze (misschien) weer dm's en dat is goed voor haar zichtbaarheid op insta
pi_219834649
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:38 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ik zie het al voor me, iemand meldt zich via DM bij Judith en krijgt dan eerst een linkje om op te klikken voordat ze info deelt.
Ik wil blijven.
pi_219834666
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:35 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Hint: zoek op insta op die naam. 😊
Oh, dat had ik al gedaan voordat ik m'n vooruitziende blik postte en toen ik zag dat ze al na 12 uur hieperdepiep een foto postte van de pasgeboren spruit en daarna meerdere keren het geven van borstvoeding. Meestal volgt er een minitieus bevallingsverhaal waar niemand op zit te wachten 🥴.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 14-01-2026 19:58:10 (Van pasgebroken naar pasgeboren) ]
  Moderator woensdag 14 januari 2026 @ 19:54:00 #241
184769 crew  Deisyy
pi_219834706
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:50 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Oh, dat had ik al gedaan voordat ik m'n vooruitziende blik postte en toen ik zag dat ze al na 12 uur hieperdepiep een foto postte van de pasgebroken spruit en daarna meerdere keren het geven van borstvoeding. Meestal volgt er een minitieus bevallingsverhaal waar niemand op zit te wachten 🥴.
Aaah :'(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219834711
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:50 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Oh, dat had ik al gedaan voordat ik m'n vooruitziende blik postte en toen ik zag dat ze al na 12 uur hieperdepiep een foto postte van de pasgebroken spruit en daarna meerdere keren het geven van borstvoeding. Meestal volgt er een minitieus bevallingsverhaal waar niemand op zit te wachten 🥴.
Arm kind 😂
pi_219834713
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:38 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
En daarom is Judith een influencer en ik niet 🥴. Ik steek liever een vork in mijn beide ogen, dan zo te moeten denken. En al helemaal over een gevoelig onderwerp.
pi_219834731
Ik weet niet wat ik zie bij HVK: groente! Hopelijk blijft ze zoiets aanbieden, desnoods met een lekker dipje erbij ofzo!
pi_219834733
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Arm kind 😂
🤣 Ik zat nog met dat water in mijn hoofd 🥴.
pi_219834746
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Aaah :'(
Uhmmm... stille wateren 😉 maar gelukkig ben je er nog.
pi_219834790
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zie het al voor me, iemand meldt zich via DM bij Judith en krijgt dan eerst een linkje om op te klikken voordat ze info deelt.
🤣🤣🤣

Of ze moeten eerst verplicht die 16 euro kostende excelbestand kopen 🥴.
pi_219834879
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Alles voor de interactie, zo krijgt ze (misschien) weer dm's en dat is goed voor haar zichtbaarheid op insta
Je hebt gelijk! Judith krijgt m.i. ook een beetje praatjes met haar nieuwe "doe wat ik zeg, koop mijn excelbestand en ongetwijfeld aanstaande handboek *geld in potjes verdelen*, en je wordt slapend rijk" account. Die zit zich rijk te rekenen 😉.
pi_219835007
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 15:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Niet eens voor het eten, gewoon meteen uit school 🙈
Zou ze dat zo plannen zodat er geen speelafspraken mogelijk zijn?
pi_219835023
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:34 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Oprechte interesse: hoe weet jij dat die donor declareren is van? Heeft J dat gedeeld, worden zulke dingen besproken op die FB groep? Zodat je weet wie de halfbroertjes/-zusjes zijn?
Nou ja, die vragen heb ik ook. En is het uitgangspunt van een BAM ook niet dat er geen contact is met de donor, als dit zo contractueel is vastgelegd? En er zijn toch andere en anonieme manieren om contact te zoeken met kinderen/broertjes/zusjes, in geval van erfelijke of ernstige ziekte? Ik vind het nogal wat dat dit zo in een Facebook groep wordt gezet en wat vervolgens een eigen leven op het internet gaat leiden. Hopelijk wordt de privacy van alle betrokkenen in acht genomen. Judith is een sensatiezoeker.
pi_219835126
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:22 schreef Snaky het volgende:

[..]
Daar zat ik ook aan te denken. Dat AM geen behoefte lijkt te hebben aan dat L en J met andere kinderen spelen na schooltijd. Totaal geen afleiding of interactie buitenshuis, behalve een uurtje paardrijden en scouting met de halve familie. J is ook altijd met L en hangt er maar een beetje bij wanneer L volop spelend aandacht krijgt. Het lijkt wel een sekte clan gezin met een niet sociale moeder 🥴.
pi_219835128
Dit is (gelukkig) geen mommyvlogger ofzo, maar hebben jullie die drama rond justMadelaine meegekregen?
Is dus zon wannabe influencer maar ze stalkt ook nog zeer actief 2 C lijst bnners, een tweeling van Eurovisiesongfestival Junior. Heeft al eerder eens juridische problemen gekregen door het stalken van een andere bnner.
Een of andere youtuber maakte een video expose over haar en sindsdien is de focus op haar wat meer.
Twiddel
pi_219835154
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:32 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Daar zat ik ook aan te denken. Dat AM geen behoefte lijkt te hebben aan dat L en J met andere kinderen spelen na schooltijd. Totaal geen afleiding of interactie buitenshuis, behalve een uurtje paardrijden en scouting met de halve familie. J is ook altijd met L en hangt er maar een beetje bij wanneer L volop spelend aandacht krijgt. Het lijkt wel een sekte clan gezin met een niet sociale moeder 🥴.
Volgens mij heeft AM de regel dat tot een bepaalde leeftijd er sowieso geen speelafspraakjes zijn. Ik weet niet of Jet inmiddels wel mag afspreken, de afgelopen jaren is het zeer zelden gebeurd (in beeld) dat er daar iemand kwam spelen.
Ook over speelafspraakjes heeft ze hele verhalen gepost waarom ze dat zo doet.
pi_219835156
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:34 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Oprechte interesse: hoe weet jij dat die donor declareren is van? Heeft J dat gedeeld, worden zulke dingen besproken op die FB groep? Zodat je weet wie de halfbroertjes/-zusjes zijn?
Ik weet alleen dat er in verschillende groepen van BAM moeders en groepen waarin BAM moeders brusjes (broertjes/zusjes) zoeken deze oproep is gedaan omdat de kans bestaat dat deze persoon zal overlijden voordat de kinderen 16 zijn en contact mogen zoeken . Ik zeg en weet ook echt niet of dit om de donor gaat die J heeft gebruikt
pi_219835240
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:22 schreef Snaky het volgende:

[..]
Am doet ze in bad zodat ze "van de vloer zijn". Ze kunnen dan niks vies maken of rommel maken.
En vanuit bad is het weer "tablettijd" en zo houdt Am dwangmatig haar kinderen in het gareel.

Heeft ze zelf een keer gedeeld.
pi_219835270
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:36 schreef Maanstteen55 het volgende:

[..]
Ik weet alleen dat er in verschillende groepen van BAM moeders en groepen waarin BAM moeders brusjes (broertjes/zusjes) zoeken deze oproep is gedaan omdat de kans bestaat dat deze persoon zal overlijden voordat de kinderen 16 zijn en contact mogen zoeken . Ik zeg en weet ook echt niet of dit om de donor gaat die J heeft gebruikt
Brusjes ... 🤣 (✌️). Ik zit hier met hartkloppingen. Maximaal vervelend voor deze donor maar ga je door een heel traject om BAM te worden, betaal je je maximaal scheel om moeder te worden, wil de donor contact en gooit dit op Facebook, terwijl er toch ergens een officieel lijstje moet zijn met de contactgegevens van zijn biologische kinderen. Ik weet het niet, maar als betrokken BAM zou ik er een error van krijgen.
pi_219835296
Maar dat lijstje mag hij niet gebruiken :? Wat moet je dan? Een donor heeft vaak een codenaam of een nummer. Dus als je een bericht leest met "donorkinderen van Appelboom123 gezocht" dan kun je als ouders prima zelf bedenken of je contact op willen nemen en de buren van Appelboom weten ook niet dat het om hem gaat. Ik zie he probleem geloof ik niet zo.

[ Bericht 47% gewijzigd door Clubsoda op 14-01-2026 21:00:59 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219835301
Wat ik dan niet begrijp is de gedachte dat dit alleen op BAM betrekking heeft?
pi_219835303
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat zou toch wel maximaal hypocriet zijn als ze het op deze manier doet zodat ze er zelf beter van wordt (qua zichtbaarheid). Haar moreel kompas is echt kapot dan. Hoop dat het niet haar bedoeling is, maar gezien al haar eerdere acties..
pi_219835364
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:36 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Volgens mij heeft AM de regel dat tot een bepaalde leeftijd er sowieso geen speelafspraakjes zijn. Ik weet niet of Jet inmiddels wel mag afspreken, de afgelopen jaren is het zeer zelden gebeurd (in beeld) dat er daar iemand kwam spelen.
Misschien hanteert ze dezelfde regel als vrijuit toegang hebben tot de puber snacklade; boven de 12 jaar wel en onder de 12 jaar niet. Ik heb die verhalen daarover niet gelezen, ik volg haar nog maar iets meer dan een half jaar. Ik geloof dat J laatst een verjaardagsfeestje had, maar dat was blijkbaar een hoge uitzondering. AM moet vooral doen, wat zij goed voor haar gezin vindt, maar het narcisme van deze vrouw begint er voor mij wel steeds meer van af te druipen.
pi_219835533
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:46 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Am doet ze in bad zodat ze "van de vloer zijn". Ze kunnen dan niks vies maken of rommel maken.
En vanuit bad is het weer "tablettijd" en zo houdt Am dwangmatig haar kinderen in het gareel.

Heeft ze zelf een keer gedeeld.
Heftig; ik had geen idee!
pi_219835573
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:54 schreef Maremare het volgende:

[..]
Dat zou toch wel maximaal hypocriet zijn als ze het op deze manier doet zodat ze er zelf beter van wordt (qua zichtbaarheid). Haar moreel kompas is echt kapot dan. Hoop dat het niet haar bedoeling is, maar gezien al haar eerdere acties..
Het is pure speculatie van mij, maar ik sta nergens meer van te kijken
pi_219835618
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:53 schreef Clubsoda het volgende:
Maar dat lijstje mag hij niet gebruiken :? Wat moet je dan? Een donor heeft vaak een codenaam of een nummer. Dus als je een bericht leest met "donorkinderen van Appelboom123 gezocht" dan kun je als ouders prima zelf bedenken of je contact op willen nemen en de buren van Appelboom weten ook niet dat het om hem gaat. Ik zie he probleem geloof ik niet zo.
Maar ja, als Judith dit "geheimzinnige én de donor is 1 meter 94 oproepje doet" en jij reageert als BAM met je eigen naam op Instagram, dan stelt je anonimiteit ook niet meer zoveel voor. Ze had m.i. die link moeten plaatsen waarover het gaat en er niet tussenin moeten gaan zitten.
pi_219835621
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:16 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
L van hvk heeft echt geen middagslaapje nodig. Echt niet.
Wat triest hè, waarom niet eerst ff een dutje voor de kleine man en dan de stad in.
Sinds ze heeft gezegd dat hij niet meer ging slapen in de middag heb ik iedere dag nog een slapende louay gezien, op de speelgoedlijn, op de bank en in de buggy.
pi_219835666
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:54 schreef Clubsoda het volgende:
Ik las ergens hier over een leeftijdsgrens van 16 jaar (?). Ik neem aan tot 16 jaar geen donor info? Dan gaat dit m.i. de BAM aan en zij bepaalt hoe of wat.
pi_219835681
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:18 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Maar ja, als Judith dit "geheimzinnige én de donor is 1 meter 94 oproepje doet" en jij reageert als BAM met je eigen naam op Instagram, dan stelt je anonimiteit ook niet meer zoveel voor. Ze had m.i. die link moeten plaatsen waarover het gaat en er niet tussenin moeten gaan zitten.
Precies: de donor heeft zelf opgeroepen om via het ziekenhuis waar hij doneerde contact met hem op te nemen (niet alleen voor BAM volgens mij, het gaat in het algemeen om 4 kinderen in 3 gezinnen dus kan ook gaan om stellen met vruchtbaarheidsproblemen oid). Judith moet dus gewoon aangeven dat er een link is met een korte omschrijving en dat je verder bij dit ziekenhuis terecht kunt bij een contactpersoon. Al vind ik eigenlijk dat zij dit helemaal niet als clickbait hoort te gebruiken.

Oh en dit is niet de donor van Judith. Zij is bij een andere kliniek geweest.
  Moderator woensdag 14 januari 2026 @ 21:24:33 #267
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219835683
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:22 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik las ergens hier over een leeftijdsgrens van 16 jaar (?). Ik neem aan tot 16 jaar geen donor info? Dan gaat dit m.i. de BAM aan en zij bepaalt hoe of wat.
Ik denk dat Clubsoda erop doelt dat de doelgroep van donoren veel groter is dan alleen BAM'ers ;)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_219835699
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:18 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Mag ie dit lijstje niet gebruiken in dit soort tijden? Ook niet via de instantie die dit beheert?

pi_219835703
quote:

[..]
Tot 12 mag je als kind geen info opvragen en tot 16 mag je idd geen contactgegevens opvragen om evt contact te leggen (even heel beknopt). Donoren mogen daarnaast zoals iemand al terecht zei idd ook geen gegevens van eventuele donorkinderen opvragen. Dus ja, dat deze donor nu via het ziekenhuis op zoek is naar de donorkinderen om ze de kans te geven contact met hem op te nemen is denk ik wel de beste route.
pi_219835720
quote:

[..]
Ik bedoel dat niet alleen BAM te maken hebben met donoren?

Edit: dat werd al gezegd. Het gaat zelfs nog verder dan stellen met vruchtbaarheidsproblemen (tenzij je "geen man" een vruchtbaarheidsprobleem noemt natuurlijk :+)
pi_219835767
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:24 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik denk dat Clubsoda erop doelt dat de doelgroep van donoren veel groter is dan alleen BAM'ers ;)
Ik word te oud voor dit soort onderwerpen, maar ik ga het tóch vragen 🥴. Wie kunnen er, naast BAM, nog meer doelgroep van deze donor zijn?
  Moderator woensdag 14 januari 2026 @ 21:35:26 #272
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219835828
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:32 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik word te oud voor dit soort onderwerpen, maar ik ga het tóch vragen 🥴. Wie kunnen er, naast BAM, nog meer doelgroep van deze donor zijn?
Wat Clubsoda hierboven zegt (ik weet niet zeker of dat elkaar gekruist heeft ;) ), eigenlijk iedereen die op de biologische manier geen kinderen kan krijgen, dat kan ook prima met met meer dan 1 persoon als ouder ;) Lesbische stellen, stellen met vruchtbaarheidsproblemen kan ik iig zo snel bedenken
pi_219835855
Ja inderdaad. Mijn zus en zwager hebben op deze manier 2 kinderen gekregen omdat het na heel veel kunst en vliegwerk van ongeveer 12 jaar niet wilde lukken,
pi_219835859
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:24 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Precies: de donor heeft zelf opgeroepen om via het ziekenhuis waar hij doneerde contact met hem op te nemen (niet alleen voor BAM volgens mij, het gaat in het algemeen om 4 kinderen in 3 gezinnen dus kan ook gaan om stellen met vruchtbaarheidsproblemen oid). Judith moet dus gewoon aangeven dat er een link is met een korte omschrijving en dat je verder bij dit ziekenhuis terecht kunt bij een contactpersoon. Al vind ik eigenlijk dat zij dit helemaal niet als clickbait hoort te gebruiken.

Oh en dit is niet de donor van Judith. Zij is bij een andere kliniek geweest.
Ah, het kwartje valt bij me over de doelgroep, anders dan BAM 🤗.

Eens over de manier hoe Judith dit heeft aangepakt!

Ik had het niet zo opgevat dat dit om Judith's donor ging, maar goed dat je het benadrukt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 14-01-2026 23:15:53 ]
pi_219835898
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:35 schreef Meke het volgende:

[..]
Wat Clubsoda hierboven zegt (ik weet niet zeker of dat elkaar gekruist heeft ;) ), eigenlijk iedereen die op de biologische manier geen kinderen kan krijgen, dat kan ook prima met met meer dan 1 persoon als ouder ;) Lesbische stellen, stellen met vruchtbaarheidsproblemen kan ik iig zo snel bedenken
Overduidelijk een onderwerp dat zó buiten mijn eigen leven ligt, dat mijn brein begint te stagneren 🥴.
pi_219835945
Bij mij ook hoor. Als ik het niet van dichtbij had meegemaakt zou ik er ook niets over kunnen vertellen.
pi_219836056
En weer 2 dochters inzetten voor reclame voor die stomme deo.
Alles voor het geld, schijt aan de privacy en ‘je kinderen niet exposen’.
pi_219836064
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:36 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Als ik het me goed herinner mogen ze pas afspreken als ze hun zwemdiploma hebben behaald en dan moeten ze verplicht op paardrijden. Iets met beekjes in de buurt waar de oudste drie vroeger speelden en iets gebeurd was ofzo.. maar ja, dan wel op zolder strijken terwijl er twee kids in bad zitten
pi_219836071
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:26 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Tot 12 mag je als kind geen info opvragen en tot 16 mag je idd geen contactgegevens opvragen om evt contact te leggen (even heel beknopt). Donoren mogen daarnaast zoals iemand al terecht zei idd ook geen gegevens van eventuele donorkinderen opvragen. Dus ja, dat deze donor nu via het ziekenhuis op zoek is naar de donorkinderen om ze de kans te geven contact met hem op te nemen is denk ik wel de beste route.
Dan heb je inderdaad weinig keus als donor zijnde, in dit geval. Lijkt me dan toch ook iets voor verbetering vatbaar; helemaal in dit soort situaties. Direct contact bewaken, snap ik helemaal, maar op deze manier "te moeten gaan leuren" lijkt me ook niet goed voor iedereen. Een "emailtje" naar alle betrokken ouders had veel leed gescheeld.
pi_219836102
https://www.vriendin.nl/p(...)3QYTKx9-D4OatP7v97mQ

Interview met mathilde in de vriendin..

Niet echt een eerlijk verhaal. Haar man had een vrouw.
pi_219836109
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:54 schreef Clubsoda het volgende:
Mea Culpa ✌️! Ik heb deze dicussie van mijn kant uit helemaal maximaal zwart-wit toegespitst op BAM's. Omdat het met Judith is begonnen én ik ook gewoon niet langer heb nagedacht dan m'n neus lang is (...) 🥴.
pi_219836116
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:52 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Als ik het me goed herinner mogen ze pas afspreken als ze hun zwemdiploma hebben behaald en dan moeten ze verplicht op paardrijden. Iets met beekjes in de buurt waar de oudste drie vroeger speelden en iets gebeurd was ofzo.. maar ja, dan wel op zolder strijken terwijl er twee kids in bad zitten
Nee, dat zwemdiploma verhaal ging over buitenspelen.
Afspreken had te maken met 'overprikkeld worden' of zo iets maar vooral dat AM dat zelf heel slecht trekt (andermans kinderen in haar huis)
pi_219836139
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:56 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Mea Culpa ✌️! Ik heb deze dicussie van mijn kant uit helemaal maximaal zwart-wit toegespitst op BAM's. Omdat het met Judith is begonnen én ik ook gewoon niet langer heb nagedacht dan m'n neus lang is (...) 🥴.
Nooit te oud om te leren, toch? 😊
pi_219836140
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:56 schreef Overrozen14 het volgende:
https://www.vriendin.nl/p(...)3QYTKx9-D4OatP7v97mQ

Interview met mathilde in de vriendin..

Niet echt een eerlijk verhaal. Haar man had een vrouw.
De link werkt bij mij niet. Verdient dan ook geen schoonheidsprijs dat ze de media steeds blijft opzoeken.
pi_219836167
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:57 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Afspreken had te maken met 'overprikkeld worden' of zo iets maar vooral dat AM dat zelf heel slecht trekt (andermans kinderen in haar huis)
Haar kinderen worden, voor een bepaalde leeftijd, te moe van afspreken na school. Dus mag het pas vanaf 6 of 7jaar dacht ik. Jet mag het nu volgens mij wel.
Ze heeft ook nog eens zo'n verhaal opgehangen dat zij gebruikt werd als opvang na school voor werkende ouders. Maar ik weet niet of dat ook nog iets te maken heeft met het niet mogen afspreken.
pi_219836174
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:59 schreef Cattolica het volgende:

[..]
De link werkt bij mij niet. Verdient dan ook geen schoonheidsprijs dat ze de media steeds blijft opzoeken.
En waarom? Wat wint ze ermee, nog meer zieltjes ?
pi_219836186
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nooit te oud om te leren, toch? 😊
Er gaat een wereld voor me open 🙈.

Ik volg trouwens nog een BAM (de dochter van pleegmoeder Sietske) én de (schoon)zoon van Connie Witteman die in blijde donor verwachting zijn van hun tweede (dus ik had moeten weten dat er meer is dan BAM 🐣).
pi_219836218
quote:
17s.gif Op woensdag 14 januari 2026 22:01 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
En waarom? Wat wint ze ermee, nog meer zieltjes ?
Tja, nieuwe volgers op IG accepteert ze niet (tenzij ze deze in één keer accepteert ná haar media-toernee).
pi_219836220
Ik heb bij Lotte altijd ergens zo’n duurzaam, groen gevoel. Ook zoals ze dan de pillen van de trui er af aan het halen is. Maar dan wel zo’n nieuw ding bestellen omdat het klepje kwijt is. Daar doe je dan toch een plakbandje overheen ofzo.
pi_219836294
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:45 schreef MissBaksel het volgende:
Bij mij ook hoor. Als ik het niet van dichtbij had meegemaakt zou ik er ook niets over kunnen vertellen.
Echt, mijn brein is heen en weer geschud maar op een goede manier. Mooi dat het zo gelopen is voor je zus en zwager 💕 !
pi_219836457
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 22:05 schreef Lostit het volgende:
Ik heb bij Lotte altijd ergens zo’n duurzaam, groen gevoel. Ook zoals ze dan de pillen van de trui er af aan het halen is. Maar dan wel zo’n nieuw ding bestellen omdat het klepje kwijt is. Daar doe je dan toch een plakbandje overheen ofzo.
Fluflu en duurzaam staan m.i. lijnrecht tegenover elkaar.
In dit geval is het wel handig om een nieuwe te kopen. Met klepje bedoelt zij volgens mij het opvangbakje voor de pluizen.
Ik wil blijven.
pi_219836751
@iriszeilstra: zo irritant dat zij elke keer haar verhalen niet afmaakt in haar stories. Halverwege de zin stopt de story en dan komt er geen nieuwe story waarin de zin/het verhaal wel wordt afgemaakt. (Gaat om die story dat ze de binnenkant van nieuwe Pluk laat zien)
pi_219836759
Judith heeft een bekeuring voor te hard rijden bij een trajectcontrole terwijl ze flitsmeister heeft. Zegt ze ook nog ‘ik zat te slapen’. Kan iemand misschien het rijbewijs van die vrouw afpakken? Ze let duidelijk niet op in het verkeer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Danielle_ op 15-01-2026 00:09:47 ]
pi_219836778
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:32 schreef summer2bird het volgende:
Dit is (gelukkig) geen mommyvlogger ofzo, maar hebben jullie die drama rond justMadelaine meegekregen?
Is dus zon wannabe influencer maar ze stalkt ook nog zeer actief 2 C lijst bnners, een tweeling van Eurovisiesongfestival Junior. Heeft al eerder eens juridische problemen gekregen door het stalken van een andere bnner.
Een of andere youtuber maakte een video expose over haar en sindsdien is de focus op haar wat meer.
Waar kan ik just madelaine vinden? Of bedoel je justmadeleine? Wat is daar mee?
pi_219836808
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 22:05 schreef Lostit het volgende:
Dat wil ze heel graag uitstralen, maar ze koopt en ontvangt constant nieuwe spullen.
Echt duurzaam is ze niet bepaald.
Sowieso ga je dan niet met een merk als creamy werken die iedereen en z’n moeder op insta ondergoed uitdeelt dat vervolgens massaal weer op Vinted belandt.
pi_219836833
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 18:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Wat moet ze anders filmen ? maarten ?
Gewoon niks. Geen telefoon onder het eten verkondigde ze ooit
pi_219837007
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 23:22 schreef Danielle_ het volgende:
Judith heeft een bekeuring voor te hard rijden bij een trajectcontrole terwijl ze flitsmeister heeft. Zegt ze ook nog ‘ik zat te slapen’. Kan iemand misschien het rijbewijs van die vrouw afpakken? Ze let duidelijk niet op in het verkeer.
Uit welk potje zou dit betaald moeten worden?
pi_219837010
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 23:21 schreef slowie het volgende:
@:iriszeilstra: zo irritant dat zij elke keer haar verhalen niet afmaakt in haar stories. Halverwege de zin stopt de story en dan komt er geen nieuwe story waarin de zin/het verhaal wel wordt afgemaakt. (Gaat om die story dat ze de binnenkant van nieuwe Pluk laat zien)
Ik vind het irritant hoe ze altijd haar lippen tuit aan het begin van een nieuwe story 🫣
pi_219837177
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 23:22 schreef Danielle_ het volgende:
Heeft ze die story alweer verwijderd?
pi_219837237
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:57 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Hebben J en L al hun zwemdiploma of überhaupt (ooit) zwemlessen gehad?
pi_219837274
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 15:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
of een filmpje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')