Er staat nog wel een vacature open voor in het magazijn. Dat zag je JvP vaak doen, maar nu ook al even niet. Website is verder niet bijgewerkt ook, enkel de sale inderdaad.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:09 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Opheffingsuitverkoop. Kan niet anders. Alles op de website is 50 procent korting. Die pop up store. Mensen reageren op insta met de vraag of ze stoppen, wordt niet op gereageerd. Als het niet zo is reageer je wel toch.
Geen nieuwe "drops". En geen nieuwe fotoa van Mw.
Ik vind het zo’n nozem. Hij vindt het allemaal maar wat interessant. Een puber die zoekende is.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:15 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ik kan er de vinger niet op leggen maar wat kijkt Tim wolf zo raar uit z’n ogen steeds
Ja hij ziet er echt uit als 12. Wat een doetjequote:Op maandag 12 januari 2026 21:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind het zo’n nozem. Hij vindt het allemaal maar wat interessant. Een puber die zoekende is.
Ja, je kunt het natuurlijk prima op afstand runnen als je prima personeel hebt. 😂 Maar he, wat een prijzen die winkel. En als hun voetbal sponsoring enzo... Oeiquote:Op maandag 12 januari 2026 21:17 schreef papierentas het volgende:
[..]
Er staat nog wel een vacature open voor in het magazijn. Dat zag je JvP vaak doen, maar nu ook al even niet. Website is verder niet bijgewerkt ook, enkel de sale inderdaad.
Yep, dat was het bericht van realityfbi.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:41 schreef SophiaLoren het volgende:
Over Curlymom en Pim... Is dat dezelfde hond nou? Zelfde lijn. Is dat de reden van samenzijn van reality fbi? Heb het even gemist. Want was snel weg?
Wat heeft zich daar een soap afgespeeld he.
Dit zou toch wat zijn. Dan is de puinhoop, wat zeg ik; vuilnisbelt nog groter. Dan is er ook een heel team de pineutquote:Op maandag 12 januari 2026 21:09 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Opheffingsuitverkoop. Kan niet anders. Alles op de website is 50 procent korting. Die pop up store. Mensen reageren op insta met de vraag of ze stoppen, wordt niet op gereageerd. Als het niet zo is reageer je wel toch.
Geen nieuwe "drops". En geen nieuwe fotoa van Mw.
Zij maakt niks mee en moet toch content hebben.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:27 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Interessant wel! Ze wil dat men hem met rust laat, maar ze maakt wel even uitgebreid content van de verbroken relatie. Wat zie hier achter??
Dat is zijn zwoele blik denk ik.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:15 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ik kan er de vinger niet op leggen maar wat kijkt Tim wolf zo raar uit z’n ogen steeds
Vast wel; haar eigen boek. Die kan geen genoeg krijgen van dr eigen onzin namelijkquote:Op maandag 12 januari 2026 22:05 schreef Lodelie het volgende:
Ik geloof niet dat Am ooit een boek echt heeft uitgelezen.
En dat lezen mensen in een paar uur uit. Maar waarschijnlijk leest zeviedereckeer weer nieuwe dingen die haar nog niet waren opgevallen. Dat heb je als je het laat schrijven door ChatGPT.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:10 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Vast wel; haar eigen boek. Die kan geen genoeg krijgen van dr eigen onzin namelijk
Ook echt net nadat ze een ei op heeft! Gatverquote:Op maandag 12 januari 2026 22:06 schreef Arrie1995 het volgende:
Gadver dat versnelde filmpje van Tim de voedselvoorziener en de uitgebreide kus zag er zo goor uit 🤢
Ze zullen vast ook gekust hebben nadat er viezere dingen in hun mond hebben gezeten 😂.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:21 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ook echt net nadat ze een ei op heeft! Gatver
Ik zei een boek.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:10 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Vast wel; haar eigen boek. Die kan geen genoeg krijgen van dr eigen onzin namelijk
Nou dat... ze zijn verliefd dan doe je dat (nog)😉quote:Op maandag 12 januari 2026 22:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze zullen vast ook gekust hebben nadat er viezere dingen in hun mond hebben gezeten 😂.
Eens!quote:Op maandag 12 januari 2026 16:10 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik vond ze zelf heel zwaar. Maar misschien is dit een andere.
Om me nou te gaan betichten dat ik 'weer iets negatiefs bedenk' is ook weer niet nodig hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |