En dan wél eentje die ook in de auto kan zitten (wachten).quote:Op maandag 12 januari 2026 15:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Vaatwasser - afwasmachine is een beetje hetzelfde als patat - friet.
Hier gebruiken we het door elkaar.
Sanneke wacht nog op een barbie in zit- en ligstand en met autisme.
Ze kan het beter melden als ze wel gaat fietsen.quote:Op maandag 12 januari 2026 14:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣 Sanneke kan niet fietsen omdat het altijd waait... ik woon soort van in die regio.. (moet wel iedere dag fietsen helaas 🤷 ondanks de woei)
Maar er is geen kamer voor hem in het huis van het grote gezin.quote:Op maandag 12 januari 2026 14:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd zonde van het geld voor zijn huis/kamer als het enige wat hij daar doet slapen is 🤷
Nee hoor dat valt echt wel mee. Mijn dochter was geen goede fietser en heeft heel lang weinig energie gehad door een bepaalde reden. Maar op deze fiets fietste ze zo weg.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:54 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat type fietsen best zwaar. Even los van het mandje.
Zo voorspelbaar....quote:Op maandag 12 januari 2026 14:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het komt in haar doos, dus over niet al te lange tijd een verdienmodel.
Ik vond ze zelf heel zwaar. Maar misschien is dit een andere.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:28 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Nee hoor dat valt echt wel mee. Mijn dochter was geen goede fietser en heeft heel lang weinig energie gehad door een bepaalde reden. Maar op deze fiets fietste ze zo weg.
Maarja am kan toch niets goed doen. Eerst commentaar van iedereen maanden van koop eens een nieuwe fiets. Is er een andere fiets word daar wel weer wat negatiefs op bedacht pfff.
Ik vind ze ook zwaar. Mijn kinderen zweren erbij, ik vind het helemaal niks.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:10 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik vond ze zelf heel zwaar. Maar misschien is dit een andere.
Om me nou te gaan betichten dat ik 'weer iets negatiefs bedenk' is ook weer niet nodig hoor.
Die denken volgens mij helemaal niet. Mensen die denken doneren geen geld voor dit soort bedelarij.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:11 schreef WinnieWana het volgende:
Vraag me nu af wat die mensen nu denken die Sanneke geld hebben gegeven voor een bakfiets.
Een lokaal goed doel of hulp aan armen in je wijk daar kan je dan toch beter je geld aan kwijt.
Met zuignap, zodat zij goed vast blijft zitten.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke wacht nog op een barbie in zit- en ligstand en met autisme.
En SIMSen. Moet je ook dagelijks bijhouden?quote:Op maandag 12 januari 2026 16:09 schreef WinnieWana het volgende:
Druk dagje weer voor de blije mama. Sporten, boodschappen doen, lunch maken, praten over die lunch, douchen.
Om kwart voor een zeggen dat ze moet opschieten want ze heeft nog maar een uur om de vaatwasser aan te zetten en te douchen
En berichten op threads over de verjaardag en cadeaus natuurlijk.
En gtst kijken is ook zeer belangrijk blijkbaar.
😂quote:Op maandag 12 januari 2026 16:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Met zuignap, zodat zij goed vast blijft zitten.
Dat hadden ze vooraf kunnen bedenken toen ze weer een volgende en volgende en volgende namenquote:Op maandag 12 januari 2026 15:23 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Maar er is geen kamer voor hem in het huis van het grote gezin.
En wie ligt er op een kist naast de bank te slapen deze middag?quote:Op maandag 12 januari 2026 07:47 schreef Henrike het volgende:
Hvk : ze heeft louay gisteren maximaal wakker gehouden
Van 06:15 tot 20;00 en hij heeft heel goed geslapen...
Nou zeg wat een wonder hoe zou dat kunnen.
Viel hij om of kon ze hem neerleggen?
Hoe zielig dat het kereltje niet lekker even mag slapen
Och, het arme ventje. Kind komt gewoon nooit tot rust daar, altijd en overal prikkels om zich heen en 0 structuur.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:32 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
En wie ligt er op een kist naast de bank te slapen deze middag?
Omdat de blije mama denkt dat ze aankomt/niet afvalt omdat ze te weinig eet 😂quote:Op maandag 12 januari 2026 16:13 schreef WinnieWana het volgende:
Ohja en waarom eet de blije mama door als ze het met moeite doet want ze zit zo vol bij de laatste happen?
Laat het dan liggen. En kijk of je het nog kan bewaren
En een workshop, misschien nog een bakboek (zelf geschrevenquote:Op maandag 12 januari 2026 16:49 schreef poohenzo het volgende:
Wat wil AM eigenlijk doen met dat zuurdesem gedoe? Een doos uitbrengen met potjes en een starter ? De mammavan meel ?
Arm jochie!quote:Op maandag 12 januari 2026 16:32 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
En wie ligt er op een kist naast de bank te slapen deze middag?
Ja maar dat is ook een heel huishouden wat je moet bijhouden hoorquote:Op maandag 12 januari 2026 16:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En SIMSen. Moet je ook dagelijks bijhouden?
In een van de vorige topics had iemand al een aardig lijstje gemaakt: workshop, boek, broodpan (kookpunt), mesje (kookpunt), dekselmutsen (drukkemammmas), meel (molen in Delft), potjes etc.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:49 schreef poohenzo het volgende:
Wat wil AM eigenlijk doen met dat zuurdesem gedoe? Een doos uitbrengen met potjes en een starter ? De mammavan meel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |