abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219817683
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:18 schreef Shuri het volgende:

[..]
Ze was hoogzwanger van L. En hij was tja, puberig (alhoewel hij geen puber meer was, in elk geval deed hij dingen die haar niet bevielen). Ze kon dat in haar hormonale staat niet aan en hij moest het huis uit. Ik denk wel dat dat één van de dingen is waar ze wel spijt van heeft achteraf.
En dan denk ik aan Maarten, dat hij op zon moment ook geen knip voor de neus waard is.
Hij was niet door hormonen bevangen, en heeft dat ook maar goed gevonden , bah rotzak
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219817694
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:52 schreef Liesv88 het volgende:
Bij realityfbi staat nu dat Pim en Curlymom daadwerkelijk nu bij elkaar zijn.
Ook al weer weggehaald zeker? Dat is ook een bijzonder gedoe he met die meid met krullen en enge pimmetje
pi_219817697
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Echt waar? Nog nooit gehoord 😂 (nu ken ik half Nederland natuurlijk niet...)
Ik zeg dat ook vaak😁 uit welk deel kom je , misschien dat niemand het daar zegt
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219817706
Ik ben al een tijdje geleden gestopt met het volgen van AM.. mijn leven is weer een stuk minder doelloos geworden en zo te zien mis ik ook niet veel😆. Alhoewel, heeft ze weer een nieuwe manie met brood bakken?
pi_219817730
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:09 schreef Troelaatje13 het volgende:
Ik ben al een tijdje geleden gestopt met het volgen van AM.. mijn leven is weer een stuk minder doelloos geworden en zo te zien mis ik ook niet veel😆. Alhoewel, heeft ze weer een nieuwe manie met brood bakken?
Ja zuurdesembrood
pi_219817766
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:08 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik zeg dat ook vaak😁 uit welk deel kom je , misschien dat niemand het daar zegt
Bij ons waait het heel erg 🤣
pi_219817767
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja ach ergens vind ik dat soort foutjes minder storend en zelfs de moederkoek 🤢 kan ik vergeven.. niet mijn humor en eerder onsmakelijk (over eten geen gore grappen bij mij aan tafel) maar he... schijnbaar is het goed te eten en het ziet er voor de beginnende hobby bakker prima uit!
Maar een homp rauw dood deeg perfect en heerlijk noemen? 🥴 kreeg al buikpijn bij de beelden

Ergens wel opvallend dat deze 2 ineens dezelfde hobby hebben 🤔 gaan ze die workshop samen geven? En is de Barneveldse bakster offline om te oefenen en als een feniks volledig hersteld straks terugkomen om workshops te geven met AM?
Zuurdesem is een beetje de USAhomestad tradwife trend van vorig jaar. Zou mij echt niet verbazen als ze hierop mee willen liften.
pi_219817769
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:35 schreef papierentas het volgende:
AM moet nog even vertellen dat ze Luminiscenes niet zo vond en overhyped. Waarom dan de hele avond filmen en ongeveer een liveverslag uitbrengen, dat is dan ook nergens voor nodig. Ik heb vast gemist dat ook dit een samenwerking was.
Zoiets moet je ook niet door een telefoon bekijken als je daar zit……. Dat heeft ze denk verkeerd begrepen
pi_219817780
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:09 schreef Troelaatje13 het volgende:
Het komt in haar doos, dus over niet al te lange tijd een verdienmodel.
pi_219817789
Am zegt , het gaat goed met Jim het is even wennen voor hem als voor ons ,
Maar We komen er wel ,
Wat bedoelt ze daar mee , we?
pi_219817804
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:18 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Am zegt , het gaat goed met Jim het is even wennen voor hem als voor ons ,
Maar We komen er wel ,
Wat bedoelt ze daar mee , we?
“We “ vinden wel weer een nieuw iemand om aan de familie toe te voegen want ja uitjes met alleen de meiden wordt nu wel een klein groepje..
en dan nog ff die sneer na met dat ze de oude Jim terug ziet. Had ze die niet uit huis gegooid..?
pi_219817806
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:52 schreef Liesv88 het volgende:
Bij realityfbi staat nu dat Pim en Curlymom daadwerkelijk nu bij elkaar zijn.
🤔zie het niet dus weer weg waarschijnlijk.. maar dit is toch erg oud nieuws verder? Sanne heeft hem destijds toch betrapt toen hij bleef ontkennen en ze een tracker in zijn auto had gedaan en daarna had hij nog meer smoesjes en wilde voor zijn gezin vechten maar bleef naar curly gaan.. dus heeft sanne hem er uiteindelijk uit gegooid 🤷 ten minste dit staat mij bij en dat hij eigenlijk nooit gestopt is met de krullenbol
pi_219817811
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bij ons waait het heel erg 🤣
Dan weet ik het nog niet 🤪, maar maakt niet uit hoor .
Ik kom uit Twente, daar kan het ook wel hard waaien 😂
pi_219817820
Sanneke deelt (natuurlijk) de autistische Barbie. (of Barbie net autisme, hoe je het maar wil zeggen). Er staat bij de Barbie maakt geen oogcontact, nu speel ik al een poosje niet meer net Barbies, maar maken die tegenwoordig oogcontact dan? Of ben ik in een geintje getrapt.

Kijk als ze nu een Barbie zouden maken met lipoedeem beentjes dan is dat zichtbaar, maar autisme is toch niet zichtbaar.
pi_219817832
Heb zelf trouwens ook lipoedeem én een zoon met autisme dus het is niet denigrerend of zo bedoeld.
pi_219817834
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:21 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
“We “ vinden wel weer een nieuw iemand om aan de familie toe te voegen want ja uitjes met alleen de meiden wordt nu wel een klein groepje..
en dan nog ff die sneer na met dat ze de oude Jim terug ziet. Had ze die niet uit huis gegooid..?
Hoe snel zie je de oude persoon terug ? Hij heeft net de verkering uit.heeft hij zich dan zo anders voorgedaan ? Raar
pi_219817849
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:21 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
En dat hij misschien vandaag komt eten.
Hij eet daar bijna iedere dag!
Gooit zijn jas en helm op tafel (waar ook nooit wat van gezegd wordt) en duikt op de bank en in zijn telefoon.
pi_219817878
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Dan weet ik het nog niet 🤪, maar maakt niet uit hoor .
Ik kom uit Twente, daar kan het ook wel hard waaien 😂
🤣 Sanneke kan niet fietsen omdat het altijd waait... ik woon soort van in die regio.. (moet wel iedere dag fietsen helaas 🤷 ondanks de woei)
pi_219817898
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Gooit zijn jas en helm op tafel (waar ook nooit wat van gezegd wordt) en duikt op de bank en in zijn telefoon.
Ik denk dan altijd zonde van het geld voor zijn huis/kamer als het enige wat hij daar doet slapen is 🤷
pi_219817905
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:26 schreef Earring het volgende:

[..]
En zonder zijn voeten te vegen en/of schoenen uit te trekken de woonkamer binnen stampen. Maar daar is hij niet de enige in daar.
pi_219817913
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣 Sanneke kan niet fietsen omdat het altijd waait... ik woon soort van in die regio.. (moet wel iedere dag fietsen helaas 🤷 ondanks de woei)
Ach, zelfs in de (na) zomer met prima weer kon ze niet met haar bijeengeschooide bakfiets fietsen.
Waarom moest ze dat ding zo nodig krijgen?
pi_219817940
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:32 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En zonder zijn voeten te vegen en/of schoenen uit te trekken de woonkamer binnen stampen. Maar daar is hij niet de enige in daar.
🤣 iedereen zet zijn schoenen daar geregeld op tafel 🤣 het niet uittrekken van schoenen is dan totaal niet raar
pi_219817952
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣 iedereen zet zijn schoenen daar geregeld op tafel 🤣 het niet uittrekken van schoenen is dan totaal niet raar
Dat ranzige dweilwater om die gesponsorde dweil te promoten moet ergens gemaakt worden he? 😊
pi_219817989
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Echt waar? Nog nooit gehoord 😂 (nu ken ik half Nederland natuurlijk niet...)
Niet?
Ik wel, dat helpt😎
pi_219818113
Vaatwasser - afwasmachine is een beetje hetzelfde als patat - friet.
Hier gebruiken we het door elkaar.

Sanneke wacht nog op een barbie in zit- en ligstand en met autisme.
Ik wil blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')