abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219817091
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:33 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik heb MG echt nog nooit een brood zien bakken, jullie wel?

Ach gut, het neemt wel een half uur van haar ochtendroutine in beslag! Gelukkig is het het uiteindelijk allemaal waard 😍🤑🤑🤑
Nee. En hij kon het niet en zijn broden waren keihard. Even afzeiken nog, zij kan het allemaal beter. Maar eigenlijk heeft ze dus weer een activiteit van Maarten gejat.
pi_219817093
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:35 schreef papierentas het volgende:
AM moet nog even vertellen dat ze Luminiscenes niet zo vond en overhyped. Waarom dan de hele avond filmen en ongeveer een liveverslag uitbrengen, dat is dan ook nergens voor nodig. Ik heb vast gemist dat ook dit een samenwerking was.
Ja, en dat ze daarna maar de kroeg gingen om de teleurstelling te verwerken.
Wat een drama’s in haar leven.
pi_219817111
quote:
17s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:59 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Hahahaha ja die was helemaal hilarisch. Maar echt, basis technieken en kennis van brood bakken is echt nog ver te zoeken. Bloem meel noemen bijvoorbeeld |:(
Ja ach ergens vind ik dat soort foutjes minder storend en zelfs de moederkoek 🤢 kan ik vergeven.. niet mijn humor en eerder onsmakelijk (over eten geen gore grappen bij mij aan tafel) maar he... schijnbaar is het goed te eten en het ziet er voor de beginnende hobby bakker prima uit!
Maar een homp rauw dood deeg perfect en heerlijk noemen? 🥴 kreeg al buikpijn bij de beelden

Ergens wel opvallend dat deze 2 ineens dezelfde hobby hebben 🤔 gaan ze die workshop samen geven? En is de Barneveldse bakster offline om te oefenen en als een feniks volledig hersteld straks terugkomen om workshops te geven met AM?
pi_219817134
Judith noemt de vaatwasser een afwasmachine 😂 ik vind het goed👍
pi_219817150
quote:
AM moet nog even vertellen dat ze Luminiscenes niet zo vond en overhyped. Waarom dan de hele avond filmen en ongeveer een liveverslag uitbrengen, dat is dan ook nergens voor nodig. Ik heb vast gemist dat ook dit een samenwerking was.
Kan toch geen samenwerking zijn als ze het vervolgens gaat afzeiken?
pi_219817155
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Waarom zou je dat niet goed moeten vinden? Half Nederland gebruikt dat woord.
pi_219817157
quote:
Ow, is dat raar? Ik zeg dat ook wel eens 🙃
pi_219817166
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:49 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Waarom zou je dat niet goed moeten vinden? Half Nederland gebruikt dat woord.
Echt waar? Nog nooit gehoord 😂 (nu ken ik half Nederland natuurlijk niet...)
  Moderator / Colorchick maandag 12 januari 2026 @ 12:52:31 #59
382129 crew  Donna
pi_219817172
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:18 schreef Danielle_ het volgende:
Ellen beweerde trouwens laatst nog dat ze alles nu instant ziet als ze gaat daten. Heeft ze zeker 3x in stories of reels benoemd. Ellen gister: ‘ik zie de dingen nu zo helder, misschien niet instant, maar wel vrij snel’. Wil iemand daar het lichtknopje weer even aan zetten? Vreselijk, hoe dom wil je het hebben 😂
Het licht brandt wel, maar er is niemand thuis.
pi_219817173
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:49 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Kan toch geen samenwerking zijn als ze het vervolgens gaat afzeiken?
Ze vond het ook te duur.. dat kan alleen als je betaald heb lijkt mij
pi_219817174
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:49 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ow, is dat raar? Ik zeg dat ook wel eens 🙃
Raar weet ik niet (schijnbaar heel normaal zelfs) ik vond het wel grappig 🤷👍
pi_219817178
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:32 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Omdat er een mand voorop zit bedoel je?
Die zie je meer dan genoeg, mijn dochter heeft er ook jaren op gefietst. Ze vond het ideaal dat ze haar rugzak daar voorin kon zetten.
Volgens mij zijn dat type fietsen best zwaar. Even los van het mandje.
pi_219817193
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze vond het ook te duur.. dat kan alleen als je betaald heb lijkt mij
Dat zou je denken dan. Maar een live verslag van iets waar je niet zoveel aan vind had ik dan ook niet gedaan.
pi_219817208
Misschien was het een idee van MG en niet van haar, dan moet er altijd een negatief sausje overheen.
pi_219817211
quote:
Er was vast niets aan omdat de hele avond via het schermpje heeft gekeken en daardoor een hoop heeft gemist en daardoor het verhaal niet meer snapte.
Maar haar uitleg past meer in haar straatje🤪
pi_219817214
quote:
Huh? Ik zeg altijd afwasmachine. Dat is het toch?
pi_219817290
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Raar weet ik niet (schijnbaar heel normaal zelfs) ik vond het wel grappig 🤷👍
Misschien is het iets regionaals, zoals of je friet zegt of patat.

Of het verraadt je afkomst, eenvoudig of elitair zoals ijskast of koelkast, gebak of taart.
pi_219817296
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:59 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Er was vast niets aan omdat de hele avond via het schermpje heeft gekeken en daardoor een hoop heeft gemist en daardoor het verhaal niet meer snapte.
Maar haar uitleg past meer in haar straatje🤪
Het was klassieke muziek, kennelijk niet aan AM besteed, onze cultuurbarbaar.
pi_219817329
Lot eet tijgerwit brood van de AH.
En precies na de lunch is het zuurdesembrood klaar.
Top planner die Am!
pi_219817424
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:56 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dat zou je denken dan. Maar een live verslag van iets waar je niet zoveel aan vind had ik dan ook niet gedaan.
Tja dat is denk ik het iedere stap die je zet moet gefilmd worden syndroom 🤷 ook als je zelf betaald en er geen zak aan vind...
pi_219817442
‘Meurpaddestoel’. Wat toch eigenlijk een ongelooflijk kinderachtige teksten kraamt iemand van bijna 50 uit op die instagram pagina waar iedereen iets aan zou hebben (haar eigen woorden he).
pi_219817472
En in plaats van even gezellig bij de tweeling aan tafel aan te schuiven, zit Suus of Saar daar in haar uppie... naast de meurpaddestoel.
pi_219817539
quote:
Misschien had ze vooraf moeten lezen dan wist ze wat ze kon verwachten. En waar waren die ouders van Rens? Die zouden ook komen.
pi_219817552
Bij realityfbi staat nu dat Pim en Curlymom daadwerkelijk nu bij elkaar zijn.
pi_219817638
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:42 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
En dan ook nog schrijven dat ze het ook niet altijd weet. Wij weten allang dat ze het helemaal nooit weet, dom element!

Ik keek net nog even bij Ellen zonder wie dan ook, die kraamt ook weer zoveel onzin uit, de mannen die ze heeft gedate zijn emotioneel onvolwassen volgens haar. Eh....ok...en wat is zij dan?
Ik denk dat ze het vaak wel weet, maar Ze houd zich extra dom voor altijd , want dan gaan haar volgers reageren met tips , en dat heeft ze het liefste
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')