abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219815683
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219815699
DBM maakt zichzelf ook weer erg populair op Threads.
Iemand haar reactie op de cadeaus van Flip;
'Wat veel kadootjes!!!!! Pakken jullie de kadootjes niet in? Mijn dochter zit naast me en zegt wauw die heeft veel familie zeker of veel geld'

de.blije.mama;
'Dit komt zo jaloers over. De cadeau's zijn hier natuurlijk al uit gepakt. En ja een hele grote familie.'
pi_219815830
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:00 schreef papierentas het volgende:
DBM maakt zichzelf ook weer erg populair op Threads.
Iemand haar reactie op de cadeaus van Flip;
'Wat veel kadootjes!!!!! Pakken jullie de kadootjes niet in? Mijn dochter zit naast me en zegt wauw die heeft veel familie zeker of veel geld'

de.blije.mama;
'Dit komt zo jaloers over. De cadeau's zijn hier natuurlijk al uit gepakt. En ja een hele grote familie.'
Nou, degene die de reactie geeft lijkt me ook niet al te snugger :wtf:
Ik snap de reactie van DBM wel (muv het jaloers zijn).
pi_219815914
Waarom moet AM toch een paar story´s wijden aan het feit dat de relatie van Jim met Arte over is?
Ze heeft vorige week gemeld dat ze uit elkaar zijn, waarom is dat niet genoeg.
Hoe hard ze ook beweert dat ze haar kinderen niet meer inzet voor reclame (wat sowieso al niet waar is), ze gebruikt ze nog steeds voor content.
pi_219815918
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:22 schreef Harper het volgende:

[..]
Nou, degene die de reactie geeft lijkt me ook niet al te snugger :wtf:
Ik snap de reactie van DBM wel (muv het jaloers zijn).
Vind het ook een bijzondere reactie maar net zo bijzonder als kadootjes plaatsen.. who cares

AM laat “subtiel” even een samenwerking tip zien dat het brood van de molen toch echt beter is.. die zit straks dus ook in haar box. En natuurlijk nog ff een sneertje naar MG die absoluut geen brood kan bakken..
pi_219815928
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:34 schreef Harper het volgende:
Waarom moet AM toch een paar story´s wijden aan het feit dat de relatie van Jim met Arte over is?
Hoe hard ze ook beweert dat ze haar kinderen niet meer inzet voor reclame (wat sowieso al niet waar is), ze gebruikt ze nog steeds voor content.
Vind het vooral ergens een steek naar arte "zie de oude jim weer " 🤔 Waarom? En ze mopperde vooral over de oude jim die niet volwassen wilde worden en enkel troep maakt en nooit nadenkt voor hij iets doet 🤔
pi_219815932
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:35 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Vind het ook een bijzondere reactie maar net zo bijzonder als kadootjes plaatsen.. who cares

AM laat “subtiel” even een samenwerking tip zien dat het brood van de molen toch echt beter is.. die zit straks dus ook in haar box. En natuurlijk nog ff een sneertje naar MG die absoluut geen brood kan bakken..
Zou met niet verbazen als de workshop straks in samenwerking is met die molen. Je kunt daar workshops doen. Vanaf 125,- pp.
  maandag 12 januari 2026 @ 10:41:14 #8
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219815953
Ik vind het ergens ongezond als een volwassen jongen bijna elke dag komt eten en koffie drinken, dan had hij net zo goed niet het huis uit hoeven gaan.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219815956
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:34 schreef Harper het volgende:
En dan ook nog schrijven dat ze het ook niet altijd weet. Wij weten allang dat ze het helemaal nooit weet, dom element!

Ik keek net nog even bij Ellen zonder wie dan ook, die kraamt ook weer zoveel onzin uit, de mannen die ze heeft gedate zijn emotioneel onvolwassen volgens haar. Eh....ok...en wat is zij dan?
pi_219815963
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:35 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]

Terwijl ze al eeuwen dr brood bij de Appie liet thuis bezorgen. Dus heeft ze al die jaren niet lekker brood gegeten? Dat is ook sneu. Alsof er nergens anders brood te krijgen is
pi_219815982
Maar dan moet ze naar de winkel. Er zijn volgens mij nog geen bakkers die thuisbezorgen. 😅
pi_219816023
AM haar strategie is de girlmom-next-door, je insta-bestie, de 5-uur-show, ik doe ook maar wat, gekke Maarten die zomaar in Mijn keuken brood wilde bakken, lekker gewoon gebleven, een tweedehands fiets van 60 euro, lekker de hele dag met je huishouden bezig, bloemetjesservies, lekker je eigen brood bakken. Echt om te kotsen, maar het werkt wel.
pi_219816040
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:56 schreef Johanna38 het volgende:
AM haar strategie is de girlmom-next-door, je insta-bestie, de 5-uur-show, ik doe ook maar wat, gekke Maarten die zomaar in Mijn keuken brood wilde bakken, lekker gewoon gebleven, een tweedehands fiets van 60 euro, lekker de hele dag met je huishouden bezig, bloemetjesservies, lekker je eigen brood bakken. Echt om te kotsen, maar het werkt wel.
Ik schat het merendeel van de volgmoekes ook van dat niveau.
pi_219816066
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 09:35 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat is hem ook echt aan te zien vind ik, kind moet toch zijn slaap krijgen met al die prikkels overdag. Maar dat past niet in haar schema, dus roept ze maar dat hij niet wil slapen.
En zeker weet ik dat er slechte slapers zijn, overdag en in de avond maar zij bied ook geen slaapmoment aan.
De structuur mist ook gewoon totaal daar. De ene dag probeerde ze een half uurtje, dan weer niet, dan moest er weer naar de bibliotheek gehobbeld worden… Ik snap wel dat het jochie niet meer weet wanneer ‘ie zou moeten slapen…
pi_219816076
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:48 schreef MissBaksel het volgende:
Maar dan moet ze naar de winkel. Er zijn volgens mij nog geen bakkers die thuisbezorgen. 😅
Ik ken het hier in Brabant wel van een paar bakkers. Maar dat zijn over het algemeen geen zuurdesembakkers.
pi_219816081
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:42 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
En dan ook nog schrijven dat ze het ook niet altijd weet. Wij weten allang dat ze het helemaal nooit weet, dom element!

Ik keek net nog even bij Ellen zonder wie dan ook, die kraamt ook weer zoveel onzin uit, de mannen die ze heeft gedate zijn emotioneel onvolwassen volgens haar. Eh....ok...en wat is zij dan?
Ze kan zich misschien ook eens gaan bedenken waarom ze bepaalde mannen aantrekt. Het probleem begint bij haar in ieder geval bij niet alleen kunnen zijn.
pi_219816092
Een Judith een nieuwe insta, over geld. Zal vast niet lang duren tot ze daar dingen gaat doen die ze niet mag, zoals aanzetten tot handelen in aandelen of crypto. 🤣
pi_219816102
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:41 schreef popje het volgende:
Ik vind het ergens ongezond als een volwassen jongen bijna elke dag komt eten en koffie drinken, dan had hij net zo goed niet het huis uit hoeven gaan.
Hij is dan ook niet uit zichzelf gegaan maar er door zijn hoogzwangere moeder uit gejoeperd .
pi_219816135
AM: wat maakt dat ze zo aanhaakt op het slow living gebeuren en nu over is van de broodbakmachine naar zuurdesem? Alles is bij haar gepland in haar planning, daar is echt niks slow aan. Zelfs schoolvakanties zijn van uur tot uur volgepland. Maar wellicht is dat dus wat de volgmoekes willen zien. Een moeder van 8 die de hele dag lekker wat cozy aanrommelt in haar huis. Een broodje bakt, lekker relaxt de Appie boodschappen opruimt en de puberla vult, met de bakfiets rondfietst en dat ze daar dan zelf het 'koekje bij de thee' moment, en gezellig een spelletje met de kinderen doen bij bedenken... want dat krijgen ze niet te zien. Je ziet alleen een zuchtend figuur die op deze manier strategisch heel wat euro's binnen harkt en... het kind dat al zo vaak onder moet doen voor haar jongste zusje het nu moet doen met een tweedehandsje.
  maandag 12 januari 2026 @ 11:13:48 #20
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219816152
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:10 schreef Shuri het volgende:

[..]
Hij is dan ook niet uit zichzelf gegaan maar er door zijn hoogzwangere moeder uit gejoeperd .
Oh echt? Wat er is er toen gebeurd dan?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219816174
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:07 schreef Danielle_ het volgende:
Een Judith een nieuwe insta, over geld. Zal vast niet lang duren tot ze daar dingen gaat doen die ze niet mag, zoals aanzetten tot handelen in aandelen of crypto. 🤣
Kan gewoon aan mij liggen maar ik vind Judith nou niet echt een budget voorbeeld 🤔🤷 ik zou echt volledig in paniek schieten als ik potjes met potjes moest aanvullen omdat ik het meeste geld in een ander potje stop in hoop dat ik ooit er iets uit kan halen... zou door de potjes de kast niet meer zien zeg maar..
Dus ik sla over
pi_219816238
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:13 schreef popje het volgende:

[..]
Iets met zwangerschap hormonen en een puber en een kamer te kort komen in huis.
pi_219816241
AM kan nog steeds niet spellen he... zucht.
Ze is toch zo dol op ChatGPT, waarom vraagt ze die niet gewoon om haar stukjes te corrigeren.

En over dat brood bakken... Als Maarten het doet is het een troep en dan wordt zij er kriegel van, als zij het doet dan mag er ineens overal bloem zitten (en wordt de rest van het gezin daar niet kriegel van?)
pi_219816260
Ellen beweerde trouwens laatst nog dat ze alles nu instant ziet als ze gaat daten. Heeft ze zeker 3x in stories of reels benoemd. Ellen gister: ‘ik zie de dingen nu zo helder, misschien niet instant, maar wel vrij snel’. Wil iemand daar het lichtknopje weer even aan zetten? Vreselijk, hoe dom wil je het hebben 😂
pi_219816269
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:13 schreef popje het volgende:

[..]
Ze was hoogzwanger van L. En hij was tja, puberig (alhoewel hij geen puber meer was, in elk geval deed hij dingen die haar niet bevielen). Ze kon dat in haar hormonale staat niet aan en hij moest het huis uit. Ik denk wel dat dat één van de dingen is waar ze wel spijt van heeft achteraf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')