Nou, degene die de reactie geeft lijkt me ook niet al te snuggerquote:Op maandag 12 januari 2026 10:00 schreef papierentas het volgende:
DBM maakt zichzelf ook weer erg populair op Threads.
Iemand haar reactie op de cadeaus van Flip;
'Wat veel kadootjes!!!!! Pakken jullie de kadootjes niet in? Mijn dochter zit naast me en zegt wauw die heeft veel familie zeker of veel geld'
de.blije.mama;
'Dit komt zo jaloers over. De cadeau's zijn hier natuurlijk al uit gepakt. En ja een hele grote familie.'
Vind het ook een bijzondere reactie maar net zo bijzonder als kadootjes plaatsen.. who caresquote:Op maandag 12 januari 2026 10:22 schreef Harper het volgende:
[..]
Nou, degene die de reactie geeft lijkt me ook niet al te snugger
Ik snap de reactie van DBM wel (muv het jaloers zijn).
Vind het vooral ergens een steek naar arte "zie de oude jim weer " 🤔 Waarom? En ze mopperde vooral over de oude jim die niet volwassen wilde worden en enkel troep maakt en nooit nadenkt voor hij iets doet 🤔quote:Op maandag 12 januari 2026 10:34 schreef Harper het volgende:
Waarom moet AM toch een paar story´s wijden aan het feit dat de relatie van Jim met Arte over is?
Ze heeft vorige week gemeld dat ze uit elkaar zijn, waarom is dat niet genoeg.
Hoe hard ze ook beweert dat ze haar kinderen niet meer inzet voor reclame (wat sowieso al niet waar is), ze gebruikt ze nog steeds voor content.
Zou met niet verbazen als de workshop straks in samenwerking is met die molen. Je kunt daar workshops doen. Vanaf 125,- pp.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:35 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Vind het ook een bijzondere reactie maar net zo bijzonder als kadootjes plaatsen.. who cares
AM laat “subtiel” even een samenwerking tip zien dat het brood van de molen toch echt beter is.. die zit straks dus ook in haar box. En natuurlijk nog ff een sneertje naar MG die absoluut geen brood kan bakken..
En dan ook nog schrijven dat ze het ook niet altijd weet. Wij weten allang dat ze het helemaal nooit weet, dom element!quote:Op maandag 12 januari 2026 10:34 schreef Harper het volgende:
Waarom moet AM toch een paar story´s wijden aan het feit dat de relatie van Jim met Arte over is?
Ze heeft vorige week gemeld dat ze uit elkaar zijn, waarom is dat niet genoeg.
Hoe hard ze ook beweert dat ze haar kinderen niet meer inzet voor reclame (wat sowieso al niet waar is), ze gebruikt ze nog steeds voor content.
Terwijl ze al eeuwen dr brood bij de Appie liet thuis bezorgen. Dus heeft ze al die jaren niet lekker brood gegeten? Dat is ook sneu. Alsof er nergens anders brood te krijgen isquote:Op maandag 12 januari 2026 10:35 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Vind het ook een bijzondere reactie maar net zo bijzonder als kadootjes plaatsen.. who cares
AM laat “subtiel” even een samenwerking tip zien dat het brood van de molen toch echt beter is.. die zit straks dus ook in haar box. En natuurlijk nog ff een sneertje naar MG die absoluut geen brood kan bakken..
Ik schat het merendeel van de volgmoekes ook van dat niveau.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:56 schreef Johanna38 het volgende:
AM haar strategie is de girlmom-next-door, je insta-bestie, de 5-uur-show, ik doe ook maar wat, gekke Maarten die zomaar in Mijn keuken brood wilde bakken, lekker gewoon gebleven, een tweedehands fiets van 60 euro, lekker de hele dag met je huishouden bezig, bloemetjesservies, lekker je eigen brood bakken. Echt om te kotsen, maar het werkt wel.
De structuur mist ook gewoon totaal daar. De ene dag probeerde ze een half uurtje, dan weer niet, dan moest er weer naar de bibliotheek gehobbeld worden… Ik snap wel dat het jochie niet meer weet wanneer ‘ie zou moeten slapen…quote:Op maandag 12 januari 2026 09:35 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat is hem ook echt aan te zien vind ik, kind moet toch zijn slaap krijgen met al die prikkels overdag. Maar dat past niet in haar schema, dus roept ze maar dat hij niet wil slapen.
En zeker weet ik dat er slechte slapers zijn, overdag en in de avond maar zij bied ook geen slaapmoment aan.
Ik ken het hier in Brabant wel van een paar bakkers. Maar dat zijn over het algemeen geen zuurdesembakkers.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:48 schreef MissBaksel het volgende:
Maar dan moet ze naar de winkel. Er zijn volgens mij nog geen bakkers die thuisbezorgen. 😅
Ze kan zich misschien ook eens gaan bedenken waarom ze bepaalde mannen aantrekt. Het probleem begint bij haar in ieder geval bij niet alleen kunnen zijn.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:42 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
En dan ook nog schrijven dat ze het ook niet altijd weet. Wij weten allang dat ze het helemaal nooit weet, dom element!
Ik keek net nog even bij Ellen zonder wie dan ook, die kraamt ook weer zoveel onzin uit, de mannen die ze heeft gedate zijn emotioneel onvolwassen volgens haar. Eh....ok...en wat is zij dan?
Hij is dan ook niet uit zichzelf gegaan maar er door zijn hoogzwangere moeder uit gejoeperd .quote:Op maandag 12 januari 2026 10:41 schreef popje het volgende:
Ik vind het ergens ongezond als een volwassen jongen bijna elke dag komt eten en koffie drinken, dan had hij net zo goed niet het huis uit hoeven gaan.
Oh echt? Wat er is er toen gebeurd dan?quote:Op maandag 12 januari 2026 11:10 schreef Shuri het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet uit zichzelf gegaan maar er door zijn hoogzwangere moeder uit gejoeperd .
Kan gewoon aan mij liggen maar ik vind Judith nou niet echt een budget voorbeeld 🤔🤷 ik zou echt volledig in paniek schieten als ik potjes met potjes moest aanvullen omdat ik het meeste geld in een ander potje stop in hoop dat ik ooit er iets uit kan halen... zou door de potjes de kast niet meer zien zeg maar..quote:Op maandag 12 januari 2026 11:07 schreef Danielle_ het volgende:
Een Judith een nieuwe insta, over geld. Zal vast niet lang duren tot ze daar dingen gaat doen die ze niet mag, zoals aanzetten tot handelen in aandelen of crypto. 🤣
Iets met zwangerschap hormonen en een puber en een kamer te kort komen in huis.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:13 schreef popje het volgende:
[..]
Oh echt? Wat er is er toen gebeurd dan?
Ze was hoogzwanger van L. En hij was tja, puberig (alhoewel hij geen puber meer was, in elk geval deed hij dingen die haar niet bevielen). Ze kon dat in haar hormonale staat niet aan en hij moest het huis uit. Ik denk wel dat dat één van de dingen is waar ze wel spijt van heeft achteraf.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:13 schreef popje het volgende:
[..]
Oh echt? Wat er is er toen gebeurd dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |