Nou.. af en toe naar opa en oma zodat moeders kan trainen voor haar wedstrijd hè?quote:Op maandag 12 januari 2026 07:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ow no!! Zie op het nieuws dat het glad is bij dbm 😱 nu kan flip niet naar school op zijn verjaardag... weer een week thuis
O ja daar dacht ik net ook al aan, die zal Flipje en Flapje wel weer thuis houden, krijgen daar natuurlijk allemaal paniekaanvallen van code oranje.quote:Op maandag 12 januari 2026 07:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nou.. af en toe naar opa en oma zodat moeders kan trainen voor haar wedstrijd hè?
Extréme paniek he?quote:Op maandag 12 januari 2026 07:27 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
O ja daar dacht ik net ook al aan, die zal Flipje en Flapje wel weer thuis houden, krijgen daar natuurlijk allemaal paniekaanvallen van code oranje.
Ik woon iets zuidelijker maar hier valt het gelukkig mee met de gladheid.quote:Op maandag 12 januari 2026 07:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ow no!! Zie op het nieuws dat het glad is bij dbm 😱 nu kan flip niet naar school op zijn verjaardag... weer een week thuis
Hier ook. Maar veel scholen zijn dicht of beginnen pas om 10.00..quote:Op maandag 12 januari 2026 07:56 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik woon iets zuidelijker maar hier valt het gelukkig mee met de gladheid.
Maar hij is 21 maanden en begint nu wat meer te praten. Ja joh, dat kind is te moe om zich te ontwikkelen 😅quote:Op maandag 12 januari 2026 07:47 schreef Henrike het volgende:
Hvk : ze heeft louay gisteren maximaal wakker gehouden
Van 06:15 tot 20;00 en hij heeft heel goed geslapen...
Nou zeg wat een wonder hoe zou dat kunnen.
Viel hij om of kon ze hem neerleggen?
Hoe zielig dat het kereltje niet lekker even mag slapen
Klopt de bussen rijden ook niet dus mijn puber ligt nog in zn bed 🤣 De oudste is gewoon gaan werken, het harde leven van een werkende 🤣quote:Op maandag 12 januari 2026 08:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Hier ook. Maar veel scholen zijn dicht of beginnen pas om 10.00..
Maar wat wil ze bewijzen? Haar doorsnee leven in sneltreinvaart? Je zelf een paaz afdeling opwerken? Het doorsnee gezin wat voor wordt gedaan alsof ze heel bijzonder en speciaal zijn? Die boerderij? Met wss een hypotheek zo hoog als een wolkenkrabber, die wss wordt betaald door the godfather. Mies kan beter stoppen, zit niemand op haar en die doodbloedende webshop te wachten...En dit alles maximaal als in;je doet er niet toe, nr van Peter van Rooijen nummer is op Michelle haar lijf geschreven 🤣quote:Op zondag 11 januari 2026 19:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat het haar soms gewoon ff te veel wordt, wat logisch is na een jaar a anderhalf die ze gehad heeft.
Krijg altijd het gevoel alsof ze zich wil bewijzen ofzo, neem gewoon tijd voor jezelf
Die gaan alleen eten en shoppen met de kinderenquote:Op maandag 12 januari 2026 08:25 schreef Babbelaertje het volgende:
Ik ben n.a.v. de verhalen hier weer eens gaan kijken bij de nagelkerkjes (had ze voor het laatste gezien met tv programma)
Maar doen hun weleens uitjes met de kinderen? Zie alleen maar berichten dat ze tot 10/11uur slapen en samen uit eten gaan of samen ergens heen..
wie ontbijt er dan met de jongere kinderen als hun zolang uitslapen?
Nou ik heb er in ieder geval weer nieuw vermaak bij, val van de ene verbazing in de andere met de fluflus
In het mooiste meisje van de klas gaf ze toch aan dat ze zich wil meten aan haar vader ofzoiets? (Weet de precieze bewoording niet meer, heb last van zwangerschaps brainfog 😂).quote:Op maandag 12 januari 2026 08:33 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Maar wat wil ze bewijzen? Haar doorsnee leven in sneltreinvaart? Je zelf een paaz afdeling opwerken? Het doorsnee gezin wat voor wordt gedaan alsof ze heel bijzonder en speciaal zijn? Die boerderij? Met wss een hypotheek zo hoog als een wolkenkrabber, die wss wordt betaald door the godfather. Mies kan beter stoppen, zit niemand op haar en die doodbloedende webshop te wachten...En dit alles maximaal als in;je doet er niet toe, nr van Peter van Rooijen nummer is op Michelle haar lijf geschreven 🤣
Of we krijgen nu juist een heel epistel over hoe jammer het is dat Flip niet naar school kan, dat we te bang zijn enz.quote:Op maandag 12 januari 2026 07:27 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
O ja daar dacht ik net ook al aan, die zal Flipje en Flapje wel weer thuis houden, krijgen daar natuurlijk allemaal paniekaanvallen van code oranje.
En als ze een studiedag hebben naar Zeeland rijden zodat de Kids en honden op het strand kunnen spelen en Jan zn Fruit de Mer kan etenquote:Op maandag 12 januari 2026 08:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die gaan alleen eten en shoppen met de kinderen
Dat is hem ook echt aan te zien vind ik, kind moet toch zijn slaap krijgen met al die prikkels overdag. Maar dat past niet in haar schema, dus roept ze maar dat hij niet wil slapen.quote:Op maandag 12 januari 2026 08:22 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Maar hij is 21 maanden en begint nu wat meer te praten. Ja joh, dat kind is te moe om zich te ontwikkelen 😅
Ze hebben zijn appartement laatst wel leeggehaald in Knokke was dat denk ik.quote:Op maandag 12 januari 2026 09:09 schreef popje het volgende:
Woont Tim daar nu permanent dan, heeft hij geen eigen huis meer?
Ja, of 'Ik klets jullie zo even bij'. Dat klinkt ook heel bijzonder altijd.quote:Op maandag 12 januari 2026 09:29 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Vinden jullie het ook zo fijn dat AM de dat met ons door wil nemen? 😎
Zou ze zelf echt niet meer door hebben hoe ongezond verslavend ( en sneu ook) dit klinkt?
Ja maar zij kennen elkaar al 20 jaar, dus dat kan allemaal best. Moeten ze zelf weten en iedereen is inderdaad anders, maar ik zou toch echt mijn kinderen er voorlopig buiten gehouden hebben.quote:Op maandag 12 januari 2026 09:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze hebben zijn appartement laatst wel leeggehaald in Knokke was dat denk ik.
Zouden ze idd gelijk gaan samenwonen?
Ik moest er niet aan denken om gelijk weer samen te gaan wonen, en dan 4 kids die er ook veel zijn, het zou mij te snel gaan.
Maar goed, iedereen is anders.
Maar het zijn allemaal vriendinnen op insta hè?quote:Op maandag 12 januari 2026 09:41 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, of 'Ik klets jullie zo even bij'. Dat klinkt ook heel bijzonder altijd.
En dan te bedenken dat vele volgmoekes daar echt op zitten te wachten, stelletje sneuneuzen!quote:Op maandag 12 januari 2026 09:41 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, of 'Ik klets jullie zo even bij'. Dat klinkt ook heel bijzonder altijd.
Haha ja klopt, die zitten allemaal op de punt van hun stoel om de kinderen weer te zien na een dag stilte en te wachten op de volgende moederkoek.quote:Op maandag 12 januari 2026 09:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar het zijn allemaal vriendinnen op insta hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |