Hij was allang geen puber meer he?quote:Op maandag 12 januari 2026 11:17 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Iets met zwangerschap hormonen en een puber en een kamer te kort komen in huis.
Nee want Julia is ook al 21 toch?quote:Op maandag 12 januari 2026 11:21 schreef Harper het volgende:
[..]
Hij was allang geen puber meer he?
21 jaar. Want dat is de leeftijd dat de Geerts kinderen het huis uit moeten.
(dat die regel na kind 2 niet meer geldt vertelde ze er niet bij).
Jawel, die in Barneveld 😆quote:Op maandag 12 januari 2026 10:48 schreef MissBaksel het volgende:
Maar dan moet ze naar de winkel. Er zijn volgens mij nog geen bakkers die thuisbezorgen. 😅
Wanhopig op zoek naar een man is ze. En ik vind het niet gek dat t niet lukt!quote:Op maandag 12 januari 2026 11:05 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ze kan zich misschien ook eens gaan bedenken waarom ze bepaalde mannen aantrekt. Het probleem begint bij haar in ieder geval bij niet alleen kunnen zijn.
Ook echt ‘ik heb twee maanden contact met hem gehad, we hebben 5 dates gehad’. Die vrouw loopt echt van date naar date… Is gewoon sneu eigenlijk…quote:Op maandag 12 januari 2026 11:32 schreef Earring het volgende:
[..]
Wanhopig op zoek naar een man is ze. En ik vind het niet gek dat t niet lukt!
Hoho het is HAAR hobby, stel je voor dat Maarten het ook leuk gaat vinden, dat is niet de bedoeling. En dat hij troep maakt, net zoals de rest van de mensen in huis, is ook niet de bedoeling, ze doet alsof de keuken van haar alleen is. Toen Julia die Ninja had kon ze ook zo lekker zeuren en zuchten de hele tijd als zij iets maakte met dat ding.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:17 schreef AccurateAllegiance het volgende:
AM kan nog steeds niet spellen he... zucht.
Ze is toch zo dol op ChatGPT, waarom vraagt ze die niet gewoon om haar stukjes te corrigeren.
En over dat brood bakken... Als Maarten het doet is het een troep en dan wordt zij er kriegel van, als zij het doet dan mag er ineens overal bloem zitten (en wordt de rest van het gezin daar niet kriegel van?)
En je krijgt haar 'ex' er ook nog bij cadeau.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:32 schreef Earring het volgende:
[..]
Wanhopig op zoek naar een man is ze. En ik vind het niet gek dat t niet lukt!
Motorrijden was Maarten zijn hobby, toen werd het een gezamenlijke hobby.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:39 schreef papierentas het volgende:
[..]
Hoho het is HAAR hobby, stel je voor dat Maarten het ook leuk gaat vinden, dat is niet de bedoeling. En dat hij troep maakt, net zoals de rest van de mensen in huis, is ook niet de bedoeling, ze doet alsof de keuken van haar alleen is. Toen Julia die Ninja had kon ze ook zo lekker zeuren en zuchten de hele tijd als zij iets maakte met dat ding.
Zeker wel. Onze bakker bezorgd aan huis 😉quote:Op maandag 12 januari 2026 10:48 schreef MissBaksel het volgende:
Maar dan moet ze naar de winkel. Er zijn volgens mij nog geen bakkers die thuisbezorgen. 😅
Hier ook alles aan huis te krijgen (en dan bedoel ik niet alleen de appie) kaasboer, groenteboer, slager, bakker... je kunt het allemaal langs laten komenquote:Op maandag 12 januari 2026 11:52 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Zeker wel. Onze bakker bezorgd aan huis 😉
Ach na die andere desembakster die haar brood perfect noemde vind ik annemarie mee vallen 🤣quote:Op maandag 12 januari 2026 11:54 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn broodbakhart huilt bij het zien van de foto's van demamavan. Gaat nog leuk worden, die cursus van haar zonder enige kennis
Hahahaha ja die was helemaal hilarisch. Maar echt, basis technieken en kennis van brood bakken is echt nog ver te zoeken. Bloem meel noemen bijvoorbeeldquote:Op maandag 12 januari 2026 11:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ach na die andere desembakster die haar brood perfect noemde vind ik annemarie mee vallen 🤣
Zou mooi zijn, kunnen ook meteen de namen met hoofdletters geschreven worden.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:17 schreef AccurateAllegiance het volgende:
AM kan nog steeds niet spellen he... zucht.
Ze is toch zo dol op ChatGPT, waarom vraagt ze die niet gewoon om haar stukjes te corrigeren.
Maar dat is haar beste vriendin, dus zij hoeft niet.quote:
Dat was echt héél erg ja. En dan nog zeggen dat dat broodje lekker smaakte. Het was niet eens gaar... brr...quote:Op maandag 12 januari 2026 11:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ach na die andere desembakster die haar brood perfect noemde vind ik annemarie mee vallen 🤣
Wel een loeizware fiets zo'n cargo bike denk ik, maar goed.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:41 schreef Danielle_ het volgende:
Jet heeft wel eindelijk een fiets op maat
Echt leuk zo'n groot gezin.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:39 schreef papierentas het volgende:
[..]
Hoho het is HAAR hobby, stel je voor dat Maarten het ook leuk gaat vinden, dat is niet de bedoeling. En dat hij troep maakt, net zoals de rest van de mensen in huis, is ook niet de bedoeling, ze doet alsof de keuken van haar alleen is. Toen Julia die Ninja had kon ze ook zo lekker zeuren en zuchten de hele tijd als zij iets maakte met dat ding.
Ze lijkt meer een soort regerend vorst, als haar gezinsleden doen wat zij zegt, is er niks aan de hand.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Echt leuk zo'n groot gezin.
Als ze gewoon precies doen wat jij zegt.
Omdat er een mand voorop zit bedoel je?quote:Op maandag 12 januari 2026 12:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Wel een loeizware fiets zo'n cargo bike denk ik, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |