abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219820216
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het huis van Eline van der Woude (en man) is verkocht (per 1 juni), dus ze kunnen nu de emigratie verder doorzetten. Ze gaan ‘homeschooling’ doen met 10 andere christelijke gezinnen.
Ik weet niet waar ze naar toe gaan , maar als je naar een afgelegen eiland emigreert dan kun je tot 84000 euro krijgen aan subsidis las ik een keer
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219820226
Ik snap vooral niet dat Kyra, die nog steeds aangeeft te kampen met psychische problemen, heel Instagram er weer bij betrekt in de vorm van filmpjes delen met teksten als ‘sla dit op’ en ‘stuur dit door’.

Hoezo voel je die behoefte? Prima als je er openlijk over deelt, er zijn nog tig andere moeders met dezelfde problemen en wie weet vind je wel ‘lotgenoten’ maar snap niet dat mensen zo op zoek zijn naar die insta (h)erkenning ofzo.
pi_219820228
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:30 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Woonden zij samen?
Dat weet ik niet
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219820286
En HVK, ik kijk zo nu en dan bij haar maar van haar hele opvoeding doet mijn moederhart pijn.
Ik ben helemaal voorstander van dat je je eigen kind het beste kent en dat je lekker moet doen wat voor jou (en je kind) het beste is maar een mannetje van 21 maanden zo lang wakker houden is gewoon zielig.
Hij heeft zo hard zijn slaap nodig dat hij de volgende dag instort op een speelgoedkist (?)

Hopelijk regelt zij binnenkort een samenwerking met een slaapcoach en volgt ze de adviezen op.
Dat zou pas een goede samenwerking zijn…

[ Bericht 0% gewijzigd door Bibii13 op 12-01-2026 19:21:47 (Typo) ]
pi_219820354
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:34 schreef Harper het volgende:
Waarom moet AM toch een paar story´s wijden aan het feit dat de relatie van Jim met Arte over is?
Ze heeft vorige week gemeld dat ze uit elkaar zijn, waarom is dat niet genoeg.
Hoe hard ze ook beweert dat ze haar kinderen niet meer inzet voor reclame (wat sowieso al niet waar is), ze gebruikt ze nog steeds voor content.
Interessant wel! Ze wil dat men hem met rust laat, maar ze maakt wel even uitgebreid content van de verbroken relatie. Wat zie hier achter??
pi_219820375
Kyra en dr man zijn beide gelovig. Af en toe lees je dat bij dr. Maar het hetstel programma van de kerk ken ik ( persoolijk) niet. Ik hoop voor dr dat ze de psycholoog ook blijft bezoeken. En dat de combinatie voor haar werkt
pi_219820713
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik weet niet waar ze naar toe gaan , maar als je naar een afgelegen eiland emigreert dan kun je tot 84000 euro krijgen aan subsidis las ik een keer
Ze gaan naar Ierland
  Moderator / Colorchick maandag 12 januari 2026 @ 19:50:06 #158
382129 crew  Donna
pi_219820725
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:27 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Interessant wel! Ze wil dat men hem met rust laat, maar ze maakt wel even uitgebreid content van de verbroken relatie. Wat zie hier achter??
Een egoïstische moeder.
pi_219820729
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:21 schreef Bibii13 het volgende:
En HVK, ik kijk zo nu en dan bij haar maar van haar hele opvoeding doet mijn moederhart pijn.
Ik ben helemaal voorstander van dat je je eigen kind het beste kent en dat je lekker moet doen wat voor jou (en je kind) het beste is maar een mannetje van 21 maanden zo lang wakker houden is gewoon zielig.
Hij heeft zo hard zijn slaap nodig dat hij de volgende dag instort op een speelgoedkist (?)

Hopelijk regelt zij binnenkort een samenwerking met een slaapcoach en volgt ze de adviezen op.
Dat zou pas een goede samenwerking zijn…
Het probleem hij haar is alleen dat ze de kinderen niet goed lijkt te kennen en totaal geen oog heeft voor de behoefte van haar kinderen.
pi_219820732
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:27 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Pure aandachttrekkerij denk ik. Ze krijgt vast een hoop berichten van volgers die het zo jammer vinden en rot en sneu en blabla. Dan heeft moeders toch weer de aandacht.
pi_219820787
Ik vraag me af of de psycholoog ook niet iemand van de kerk is. Ze had het eerder wel eens over urenlange sessies, die heel erg uitliepen, dat is bij de meeste psychologen niet mogelijk in verband met de volgende cliënt.

Ik ben ook huiverig voor zo’n herstelprogramma van de kerk. Ik verwacht niet dat dat wetenschappelijk bewezen en uitvoerig getest is bijvoorbeeld. En dan laat ik nog achterwege wat ik zelf denk over de kerk.
pi_219820897
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:50 schreef Donna het volgende:

[..]
Een egoïstische moeder.
How can I make this about me.
  Moderator / Colorchick maandag 12 januari 2026 @ 20:08:17 #163
382129 crew  Donna
pi_219820947
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 20:04 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
How can I make this about me.
How can i make money out of this.
pi_219821103
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Om een vervallen woning op te knappen.
pi_219821125
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze gaan naar Ierland
Ja dat bedoel ik ook
pi_219821261
Zou het schimmel probleem al opgelost zijn bij hvk? Je zou denken van wel... ? Ik denk dat ze er niks mee doet. Straks zijn de kinderen daar nog ziek van ook. Vind haar de naam moeder echt niet waard
pi_219821307
Jvp werkte 9/10 keer op de maandag op kantoor. Ik denk dat ze er echt niet meer werkt? Ik verwacht binnen nu en 3 maanden de aankondiging dat de shop stopt.
pi_219821341
quote:
17s.gif Op maandag 12 januari 2026 20:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp werkte 9/10 keer op de maandag op kantoor. Ik denk dat ze er echt niet meer werkt? Ik verwacht binnen nu en 3 maanden de aankondiging dat de shop stopt.
En Walk komt er ook nooit meer
pi_219821401
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 15:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Vaatwasser - afwasmachine is een beetje hetzelfde als patat - friet.
Hier gebruiken we het door elkaar.

Sanneke wacht nog op een barbie in zit- en ligstand en met autisme.
BankBarbie!
pi_219821413
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 20:46 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
En Walk komt er ook nooit meer
JvP heeft ook niet laten zien dat ze bij die pop up store is geweest.
pi_219821495
Miss Walk was met dr homies bij VVAL! Gelukkig maar ze zijn nog in beeld, de basis!
pi_219821544
Jacqueline werkt niet meer voor JolieNoe hoor. Als haar werk is wat ze laat zien wat ze doet.
pi_219821553
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 20:53 schreef papierentas het volgende:

[..]
JvP heeft ook niet laten zien dat ze bij die pop up store is geweest.
Opheffingsuitverkoop. Kan niet anders. Alles op de website is 50 procent korting. Die pop up store. Mensen reageren op insta met de vraag of ze stoppen, wordt niet op gereageerd. Als het niet zo is reageer je wel toch.
Geen nieuwe "drops". En geen nieuwe fotoa van Mw.
pi_219821556
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 20:38 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Zou het schimmel probleem al opgelost zijn bij hvk? Je zou denken van wel... ? Ik denk dat ze er niks mee doet. Straks zijn de kinderen daar nog ziek van ook. Vind haar de naam moeder echt niet waard
Ik denk het niet anders had ze het wel laten zien.
pi_219821593
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:09 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Opheffingsuitverkoop. Kan niet anders. Alles op de website is 50 procent korting. Die pop up store. Mensen reageren op insta met de vraag of ze stoppen, wordt niet op gereageerd. Als het niet zo is reageer je wel toch.
Geen nieuwe "drops". En geen nieuwe fotoa van Mw.
Normaal kwam er iedere week een nieuwe 'drop' dus dat alleen is al een behoorlijke aanwijzing 😅
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')