Ik weet niet waar ze naar toe gaan , maar als je naar een afgelegen eiland emigreert dan kun je tot 84000 euro krijgen aan subsidis las ik een keerquote:Op maandag 12 januari 2026 18:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het huis van Eline van der Woude (en man) is verkocht (per 1 juni), dus ze kunnen nu de emigratie verder doorzetten. Ze gaan ‘homeschooling’ doen met 10 andere christelijke gezinnen.
Dat weet ik nietquote:
Interessant wel! Ze wil dat men hem met rust laat, maar ze maakt wel even uitgebreid content van de verbroken relatie. Wat zie hier achter??quote:Op maandag 12 januari 2026 10:34 schreef Harper het volgende:
Waarom moet AM toch een paar story´s wijden aan het feit dat de relatie van Jim met Arte over is?
Ze heeft vorige week gemeld dat ze uit elkaar zijn, waarom is dat niet genoeg.
Hoe hard ze ook beweert dat ze haar kinderen niet meer inzet voor reclame (wat sowieso al niet waar is), ze gebruikt ze nog steeds voor content.
Ze gaan naar Ierlandquote:Op maandag 12 januari 2026 19:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze naar toe gaan , maar als je naar een afgelegen eiland emigreert dan kun je tot 84000 euro krijgen aan subsidis las ik een keer
Een egoïstische moeder.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:27 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Interessant wel! Ze wil dat men hem met rust laat, maar ze maakt wel even uitgebreid content van de verbroken relatie. Wat zie hier achter??
Het probleem hij haar is alleen dat ze de kinderen niet goed lijkt te kennen en totaal geen oog heeft voor de behoefte van haar kinderen.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:21 schreef Bibii13 het volgende:
En HVK, ik kijk zo nu en dan bij haar maar van haar hele opvoeding doet mijn moederhart pijn.
Ik ben helemaal voorstander van dat je je eigen kind het beste kent en dat je lekker moet doen wat voor jou (en je kind) het beste is maar een mannetje van 21 maanden zo lang wakker houden is gewoon zielig.
Hij heeft zo hard zijn slaap nodig dat hij de volgende dag instort op een speelgoedkist (?)
Hopelijk regelt zij binnenkort een samenwerking met een slaapcoach en volgt ze de adviezen op.
Dat zou pas een goede samenwerking zijn…
Pure aandachttrekkerij denk ik. Ze krijgt vast een hoop berichten van volgers die het zo jammer vinden en rot en sneu en blabla. Dan heeft moeders toch weer de aandacht.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:27 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Interessant wel! Ze wil dat men hem met rust laat, maar ze maakt wel even uitgebreid content van de verbroken relatie. Wat zie hier achter??
Om een vervallen woning op te knappen.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze naar toe gaan , maar als je naar een afgelegen eiland emigreert dan kun je tot 84000 euro krijgen aan subsidis las ik een keer
Ja dat bedoel ik ookquote:
En Walk komt er ook nooit meerquote:Op maandag 12 januari 2026 20:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp werkte 9/10 keer op de maandag op kantoor. Ik denk dat ze er echt niet meer werkt? Ik verwacht binnen nu en 3 maanden de aankondiging dat de shop stopt.
BankBarbie!quote:Op maandag 12 januari 2026 15:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Vaatwasser - afwasmachine is een beetje hetzelfde als patat - friet.
Hier gebruiken we het door elkaar.
Sanneke wacht nog op een barbie in zit- en ligstand en met autisme.
Opheffingsuitverkoop. Kan niet anders. Alles op de website is 50 procent korting. Die pop up store. Mensen reageren op insta met de vraag of ze stoppen, wordt niet op gereageerd. Als het niet zo is reageer je wel toch.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:53 schreef papierentas het volgende:
[..]
JvP heeft ook niet laten zien dat ze bij die pop up store is geweest.
Ik denk het niet anders had ze het wel laten zien.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:38 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Zou het schimmel probleem al opgelost zijn bij hvk? Je zou denken van wel... ? Ik denk dat ze er niks mee doet. Straks zijn de kinderen daar nog ziek van ook. Vind haar de naam moeder echt niet waard
Normaal kwam er iedere week een nieuwe 'drop' dus dat alleen is al een behoorlijke aanwijzing 😅quote:Op maandag 12 januari 2026 21:09 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Opheffingsuitverkoop. Kan niet anders. Alles op de website is 50 procent korting. Die pop up store. Mensen reageren op insta met de vraag of ze stoppen, wordt niet op gereageerd. Als het niet zo is reageer je wel toch.
Geen nieuwe "drops". En geen nieuwe fotoa van Mw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |