abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219819163
De grote vraag van vandaag: hoe lang zal Juud haar jas niet gewassen hebben? Die kraag is zo goor 🤢
  maandag 12 januari 2026 @ 17:23:50 #127
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219819180
Judith zegt dat ze liever lokaal koopt, geloof je het zelf? Dar is best wel duurder...
pi_219819443
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 17:21 schreef Moedervan4kids het volgende:
De grote vraag van vandaag: hoe lang zal Juud haar jas niet gewassen hebben? Die kraag is zo goor 🤢
Dat ding was een jaar geleden al zo goor, ze zal hem wel niet gewassen hebben
pi_219819499
Het huis van Eline van der Woude (en man) is verkocht (per 1 juni), dus ze kunnen nu de emigratie verder doorzetten. Ze gaan ‘homeschooling’ doen met 10 andere christelijke gezinnen.
pi_219819516
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 17:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Judith zegt dat ze liever lokaal koopt, geloof je het zelf? Dar is best wel duurder...
Niet altijd hoor. Recent een wasmachine bij (ook toevallig) Expert gekocht. Zelfde prijs als bij CB en dan gun ik het hen inderdaad meer.
pi_219819540
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 17:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Judith koopt waar ze maar wil, zolang ze de aanschaf maar terug kan verdienen met linkjes. Oh en ze wil graag lange proefperiodes benutten.

Edit: tijdens black friday gaat Judith ook graag online los trouwens. Tot zover de principes.

[ Bericht 7% gewijzigd door Danielle_ op 12-01-2026 18:10:39 ]
pi_219819617
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:04 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Judith koopt waar ze maar wil, zolang ze de aanschaf maar terug kan verdienen met linkjes. Oh en ze wil graag lange proefperiodes benutten.
Ja, grote kans dat ze zich voor heeft laten lichten bij expert en dan het weer via haar linkjes/creditcard/tegoedbonnen online gaat kopen.
pi_219819645
En had Judith nu echt verwacht dat de winkel in het dorp direct tijd had om te plaatsen?
pi_219819691
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het huis van Eline van der Woude (en man) is verkocht (per 1 juni), dus ze kunnen nu de emigratie verder doorzetten. Ze gaan ‘homeschooling’ doen met 10 andere christelijke gezinnen.
Ik vind die eettafel situatie altijd zo ongezellig, vergadertafels.
En ook zij deelt veel te veel over de kids inclusief trauma en behandelingen. Knettergek
pi_219819717
Iedereen (inclusief vriend van Jim, dat we dat even weten : gast aan tafel. Ze moet sociaal doen!) zit al te eten en moeder Geerts moet nog een rondje om de tafel filmen.
pi_219819744
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 16:52 schreef opwegnaar het volgende:
De blije mama op Threads met een post over 'laten we niet onnodig de huisarts bellen'😂😂😂 behalve als je ziek bent..
Wat een goed idee van haar zeg... 🙄
pi_219819767
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Hoe snel zie je de oude persoon terug ? Hij heeft net de verkering uit.heeft hij zich dan zo anders voorgedaan ? Raar
Woonden zij samen?
pi_219819787
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waarschijnlijk is het volledig mijn eigen projectie, maar ik vind t dus best vreemd dat ze gaan emigreren. Ze hebben 3 dochters geadopteerd, die kennelijk nogal wat trauma's hebben (logisch), krijgen hier therapie, bouwen wat op en worden daar weer uit weggehaald.
Misschien zie ik het te zwartgallig, maar ik weet niet of ik dezelfde keuze had gemaakt.

(emigreren is sowieso niks voor mij, mijn hele familie woont bij ons om de hoek, ik zou niet zonder kunnen haha)
pi_219819810
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:30 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Woonden zij samen?
Nee volgens mij niet.
Anders hadden we dat wel gehoord via AM. Enige wat ze ooit zei was dat Arte ook uit n groot gezin kwam. Dat was zo’n voordeel, waarom weet ik niet 😉
pi_219819820
Zo Kyra is volledig in den heere zeg. Bijzonder hoe zij van de ene overtuiging (natuurljk ouderschap, hoor je nu weinig meer over) naar de volgende gaat. En dan gaat ze hiermee haar trauma’s oplossen? Ik hoop toch dat ze ook nog bij de psycholoog komt eigenlijk…

Wel fijn en goed hoe weinig ze deelt over de kinderen, hopelijk blijft dat zo. Dat mega snelle afvallen daarentegen lijkt me minder gezond maar ieder z’n ding.
pi_219819827
Kyra knapt ook nog niet echt op. Sneu dat het nog niet wil. Ze is wel enorm afgevallen.
pi_219819832
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:04 schreef Danielle_ het volgende:

[..]

Edit: tijdens black friday gaat Judith ook graag online los trouwens. Tot zover de principes.
Misschien kreeg ze geen korting en ging daarom weg 😆
pi_219819845
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:37 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien kreeg ze geen korting en ging daarom weg 😆
Of wilde ze dat die man gelijk hielp met haar achterklep vd auto vasthouden 🤭
pi_219819881
Als bonus bij het om de tafel lopen rond etenstijd bij AM zijn het toch weer de beelden van Lot die nog altijd eet alsof ze 2 jaar is .
pi_219819926
Judith zegt dat ze liever in winkels koopt. Diezelfde Judith kreeg gisteren nog een plant bezorgd. Als je iets toch in een winkel kunt kopen is het een plant. En laten we ook vooral niet vergeten wat ze verder allemaal online koopt.
Wat kletsen een hoop (wannabe) influencers toch in de ruimte.
Ik wil blijven.
pi_219819984
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:39 schreef Earring het volgende:

[..]
Of wilde ze dat die man gelijk hielp met haar achterklep vd auto vasthouden 🤭
😆
pi_219820015
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:36 schreef Keesie123 het volgende:
Zo Kyra is volledig in den heere zeg. Bijzonder hoe zij van de ene overtuiging (natuurljk ouderschap, hoor je nu weinig meer over) naar de volgende gaat. En dan gaat ze hiermee haar trauma’s oplossen? Ik hoop toch dat ze ook nog bij de psycholoog komt eigenlijk…

Wel fijn en goed hoe weinig ze deelt over de kinderen, hopelijk blijft dat zo. Dat mega snelle afvallen daarentegen lijkt me minder gezond maar ieder z’n ding.
Tja als het haar houvast is (naast psychologische hulp) Waarom niet?
Wel heftig.....eigenlijk kent zij al jaren van mentale problemen en dan toch nog een kindje krijgen.....zulke dingen snap ik soms echt niet.
pi_219820094
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:18 schreef Lalaland79 het volgende:
En had Judith nu echt verwacht dat de winkel in het dorp direct tijd had om te plaatsen?
Zeker, net als autogarages voor APK’s.
pi_219820105
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:55 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Tja als het haar houvast is (naast psychologische hulp) Waarom niet?
Wel heftig.....eigenlijk kent zij al jaren van mentale problemen en dan toch nog een kindje krijgen.....zulke dingen snap ik soms echt niet.
Geloof kan houvast geven idd, maar heb bij Kyra altijd het idee dat ze zich ergens enorm aan vastklampt, alsof het haar nieuwe identiteit wordt/is.
Ik hoop vooral dat het haar gaat helpen.
Ze heeft na iedere baby een postnatale depressie volgens mij en daar tussenin ook de nodige mentale problemen idd. Ik snap de keuzes die zij maakt ook echt niet.
pi_219820154
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 16:32 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
En wie ligt er op een kist naast de bank te slapen deze middag?
Ja vreselijk zielig.
Hij kan gewoon niet zonder een dutje, dat ziet toch iedereen.
En zou ze nu niet snappen dat als hij om 15:30 omvalt en gaat slapen het dan juist moeilijk is in de avond.
Leg m gewoon in het middaguur een 1,5 uur in bed.
Te dom om te poepen deze moeder hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')