Dat ding was een jaar geleden al zo goor, ze zal hem wel niet gewassen hebbenquote:Op maandag 12 januari 2026 17:21 schreef Moedervan4kids het volgende:
De grote vraag van vandaag: hoe lang zal Juud haar jas niet gewassen hebben? Die kraag is zo goor 🤢
Niet altijd hoor. Recent een wasmachine bij (ook toevallig) Expert gekocht. Zelfde prijs als bij CB en dan gun ik het hen inderdaad meer.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Judith zegt dat ze liever lokaal koopt, geloof je het zelf? Dar is best wel duurder...
Judith koopt waar ze maar wil, zolang ze de aanschaf maar terug kan verdienen met linkjes. Oh en ze wil graag lange proefperiodes benutten.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Judith zegt dat ze liever lokaal koopt, geloof je het zelf? Dar is best wel duurder...
Ja, grote kans dat ze zich voor heeft laten lichten bij expert en dan het weer via haar linkjes/creditcard/tegoedbonnen online gaat kopen.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:04 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Judith koopt waar ze maar wil, zolang ze de aanschaf maar terug kan verdienen met linkjes. Oh en ze wil graag lange proefperiodes benutten.
Ik vind die eettafel situatie altijd zo ongezellig, vergadertafels.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het huis van Eline van der Woude (en man) is verkocht (per 1 juni), dus ze kunnen nu de emigratie verder doorzetten. Ze gaan ‘homeschooling’ doen met 10 andere christelijke gezinnen.
Wat een goed idee van haar zeg... 🙄quote:Op maandag 12 januari 2026 16:52 schreef opwegnaar het volgende:
De blije mama op Threads met een post over 'laten we niet onnodig de huisarts bellen'😂😂😂 behalve als je ziek bent..
Woonden zij samen?quote:Op maandag 12 januari 2026 14:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Hoe snel zie je de oude persoon terug ? Hij heeft net de verkering uit.heeft hij zich dan zo anders voorgedaan ? Raar
Waarschijnlijk is het volledig mijn eigen projectie, maar ik vind t dus best vreemd dat ze gaan emigreren. Ze hebben 3 dochters geadopteerd, die kennelijk nogal wat trauma's hebben (logisch), krijgen hier therapie, bouwen wat op en worden daar weer uit weggehaald.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het huis van Eline van der Woude (en man) is verkocht (per 1 juni), dus ze kunnen nu de emigratie verder doorzetten. Ze gaan ‘homeschooling’ doen met 10 andere christelijke gezinnen.
Nee volgens mij niet.quote:
Misschien kreeg ze geen korting en ging daarom weg 😆quote:Op maandag 12 januari 2026 18:04 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Judith koopt waar ze maar wil, zolang ze de aanschaf maar terug kan verdienen met linkjes. Oh en ze wil graag lange proefperiodes benutten.
Edit: tijdens black friday gaat Judith ook graag online los trouwens. Tot zover de principes.
Of wilde ze dat die man gelijk hielp met haar achterklep vd auto vasthouden 🤭quote:Op maandag 12 januari 2026 18:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien kreeg ze geen korting en ging daarom weg 😆
😆quote:Op maandag 12 januari 2026 18:39 schreef Earring het volgende:
[..]
Of wilde ze dat die man gelijk hielp met haar achterklep vd auto vasthouden 🤭
Tja als het haar houvast is (naast psychologische hulp) Waarom niet?quote:Op maandag 12 januari 2026 18:36 schreef Keesie123 het volgende:
Zo Kyra is volledig in den heere zeg. Bijzonder hoe zij van de ene overtuiging (natuurljk ouderschap, hoor je nu weinig meer over) naar de volgende gaat. En dan gaat ze hiermee haar trauma’s oplossen? Ik hoop toch dat ze ook nog bij de psycholoog komt eigenlijk…
Wel fijn en goed hoe weinig ze deelt over de kinderen, hopelijk blijft dat zo. Dat mega snelle afvallen daarentegen lijkt me minder gezond maar ieder z’n ding.
Zeker, net als autogarages voor APK’s.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:18 schreef Lalaland79 het volgende:
En had Judith nu echt verwacht dat de winkel in het dorp direct tijd had om te plaatsen?
Geloof kan houvast geven idd, maar heb bij Kyra altijd het idee dat ze zich ergens enorm aan vastklampt, alsof het haar nieuwe identiteit wordt/is.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:55 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Tja als het haar houvast is (naast psychologische hulp) Waarom niet?
Wel heftig.....eigenlijk kent zij al jaren van mentale problemen en dan toch nog een kindje krijgen.....zulke dingen snap ik soms echt niet.
Ja vreselijk zielig.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:32 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
En wie ligt er op een kist naast de bank te slapen deze middag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |