Daar zat ik ook aan te denken. Dat AM geen behoefte lijkt te hebben aan dat L en J met andere kinderen spelen na schooltijd. Totaal geen afleiding of interactie buitenshuis, behalve een uurtje paardrijden en scouting met de halve familie. J is ook altijd met L en hangt er maar een beetje bij wanneer L volop spelend aandacht krijgt. Het lijkt wel een sekte clan gezin met een niet sociale moeder 🥴.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:22 schreef Snaky het volgende:
[..]
Zou ze dat zo plannen zodat er geen speelafspraken mogelijk zijn?
Volgens mij heeft AM de regel dat tot een bepaalde leeftijd er sowieso geen speelafspraakjes zijn. Ik weet niet of Jet inmiddels wel mag afspreken, de afgelopen jaren is het zeer zelden gebeurd (in beeld) dat er daar iemand kwam spelen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:32 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken. Dat AM geen behoefte lijkt te hebben aan dat L en J met andere kinderen spelen na schooltijd. Totaal geen afleiding of interactie buitenshuis, behalve een uurtje paardrijden en scouting met de halve familie. J is ook altijd met L en hangt er maar een beetje bij wanneer L volop spelend aandacht krijgt. Het lijkt wel een sekte clan gezin met een niet sociale moeder 🥴.
Ik weet alleen dat er in verschillende groepen van BAM moeders en groepen waarin BAM moeders brusjes (broertjes/zusjes) zoeken deze oproep is gedaan omdat de kans bestaat dat deze persoon zal overlijden voordat de kinderen 16 zijn en contact mogen zoeken . Ik zeg en weet ook echt niet of dit om de donor gaat die J heeft gebruiktquote:Op woensdag 14 januari 2026 19:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Oprechte interesse: hoe weet jij dat die donor declareren is van? Heeft J dat gedeeld, worden zulke dingen besproken op die FB groep? Zodat je weet wie de halfbroertjes/-zusjes zijn?
Am doet ze in bad zodat ze "van de vloer zijn". Ze kunnen dan niks vies maken of rommel maken.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:22 schreef Snaky het volgende:
[..]
Zou ze dat zo plannen zodat er geen speelafspraken mogelijk zijn?
Brusjes ... 🤣 (✌️). Ik zit hier met hartkloppingen. Maximaal vervelend voor deze donor maar ga je door een heel traject om BAM te worden, betaal je je maximaal scheel om moeder te worden, wil de donor contact en gooit dit op Facebook, terwijl er toch ergens een officieel lijstje moet zijn met de contactgegevens van zijn biologische kinderen. Ik weet het niet, maar als betrokken BAM zou ik er een error van krijgen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:36 schreef Maanstteen55 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat er in verschillende groepen van BAM moeders en groepen waarin BAM moeders brusjes (broertjes/zusjes) zoeken deze oproep is gedaan omdat de kans bestaat dat deze persoon zal overlijden voordat de kinderen 16 zijn en contact mogen zoeken . Ik zeg en weet ook echt niet of dit om de donor gaat die J heeft gebruikt
Dat zou toch wel maximaal hypocriet zijn als ze het op deze manier doet zodat ze er zelf beter van wordt (qua zichtbaarheid). Haar moreel kompas is echt kapot dan. Hoop dat het niet haar bedoeling is, maar gezien al haar eerdere acties..quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Alles voor de interactie, zo krijgt ze (misschien) weer dm's en dat is goed voor haar zichtbaarheid op insta
Misschien hanteert ze dezelfde regel als vrijuit toegang hebben tot de puber snacklade; boven de 12 jaar wel en onder de 12 jaar niet. Ik heb die verhalen daarover niet gelezen, ik volg haar nog maar iets meer dan een half jaar. Ik geloof dat J laatst een verjaardagsfeestje had, maar dat was blijkbaar een hoge uitzondering. AM moet vooral doen, wat zij goed voor haar gezin vindt, maar het narcisme van deze vrouw begint er voor mij wel steeds meer van af te druipen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:36 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft AM de regel dat tot een bepaalde leeftijd er sowieso geen speelafspraakjes zijn. Ik weet niet of Jet inmiddels wel mag afspreken, de afgelopen jaren is het zeer zelden gebeurd (in beeld) dat er daar iemand kwam spelen.
Ook over speelafspraakjes heeft ze hele verhalen gepost waarom ze dat zo doet.
Heftig; ik had geen idee!quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:46 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Am doet ze in bad zodat ze "van de vloer zijn". Ze kunnen dan niks vies maken of rommel maken.
En vanuit bad is het weer "tablettijd" en zo houdt Am dwangmatig haar kinderen in het gareel.
Heeft ze zelf een keer gedeeld.
Het is pure speculatie van mij, maar ik sta nergens meer van te kijkenquote:Op woensdag 14 januari 2026 20:54 schreef Maremare het volgende:
[..]
Dat zou toch wel maximaal hypocriet zijn als ze het op deze manier doet zodat ze er zelf beter van wordt (qua zichtbaarheid). Haar moreel kompas is echt kapot dan. Hoop dat het niet haar bedoeling is, maar gezien al haar eerdere acties..
Maar ja, als Judith dit "geheimzinnige én de donor is 1 meter 94 oproepje doet" en jij reageert als BAM met je eigen naam op Instagram, dan stelt je anonimiteit ook niet meer zoveel voor. Ze had m.i. die link moeten plaatsen waarover het gaat en er niet tussenin moeten gaan zitten.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:53 schreef Clubsoda het volgende:
Maar dat lijstje mag hij niet gebruikenWat moet je dan? Een donor heeft vaak een codenaam of een nummer. Dus als je een bericht leest met "donorkinderen van Appelboom123 gezocht" dan kun je als ouders prima zelf bedenken of je contact op willen nemen en de buren van Appelboom weten ook niet dat het om hem gaat. Ik zie he probleem geloof ik niet zo.
Wat triest hè, waarom niet eerst ff een dutje voor de kleine man en dan de stad in.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:16 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
L van hvk heeft echt geen middagslaapje nodig. Echt niet.
Ik las ergens hier over een leeftijdsgrens van 16 jaar (?). Ik neem aan tot 16 jaar geen donor info? Dan gaat dit m.i. de BAM aan en zij bepaalt hoe of wat.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:54 schreef Clubsoda het volgende:
Wat ik dan niet begrijp is de gedachte dat dit alleen op BAM betrekking heeft?
Precies: de donor heeft zelf opgeroepen om via het ziekenhuis waar hij doneerde contact met hem op te nemen (niet alleen voor BAM volgens mij, het gaat in het algemeen om 4 kinderen in 3 gezinnen dus kan ook gaan om stellen met vruchtbaarheidsproblemen oid). Judith moet dus gewoon aangeven dat er een link is met een korte omschrijving en dat je verder bij dit ziekenhuis terecht kunt bij een contactpersoon. Al vind ik eigenlijk dat zij dit helemaal niet als clickbait hoort te gebruiken.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:18 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Maar ja, als Judith dit "geheimzinnige én de donor is 1 meter 94 oproepje doet" en jij reageert als BAM met je eigen naam op Instagram, dan stelt je anonimiteit ook niet meer zoveel voor. Ze had m.i. die link moeten plaatsen waarover het gaat en er niet tussenin moeten gaan zitten.
Ik denk dat Clubsoda erop doelt dat de doelgroep van donoren veel groter is dan alleen BAM'ersquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:22 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik las ergens hier over een leeftijdsgrens van 16 jaar (?). Ik neem aan tot 16 jaar geen donor info? Dan gaat dit m.i. de BAM aan en zij bepaalt hoe of wat.
quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:18 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Mag ie dit lijstje niet gebruiken in dit soort tijden? Ook niet via de instantie die dit beheert?
Maar ja, als Judith dit "geheimzinnige én de donor is 1 meter 94 oproepje doet" en jij reageert als BAM met je eigen naam op Instagram, dan stelt je anonimiteit ook niet meer zoveel voor. Ze had m.i. die link moeten plaatsen waarover het gaat en er niet tussenin moeten gaan zitten.
Tot 12 mag je als kind geen info opvragen en tot 16 mag je idd geen contactgegevens opvragen om evt contact te leggen (even heel beknopt). Donoren mogen daarnaast zoals iemand al terecht zei idd ook geen gegevens van eventuele donorkinderen opvragen. Dus ja, dat deze donor nu via het ziekenhuis op zoek is naar de donorkinderen om ze de kans te geven contact met hem op te nemen is denk ik wel de beste route.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:22 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik las ergens hier over een leeftijdsgrens van 16 jaar (?). Ik neem aan tot 16 jaar geen donor info? Dan gaat dit m.i. de BAM aan en zij bepaalt hoe of wat.
Ik bedoel dat niet alleen BAM te maken hebben met donoren?quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:22 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik word te oud voor dit soort onderwerpen, maar ik ga het tóch vragen 🥴. Wie kunnen er, naast BAM, nog meer doelgroep van deze donor zijn?quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat Clubsoda erop doelt dat de doelgroep van donoren veel groter is dan alleen BAM'ers
Wat Clubsoda hierboven zegt (ik weet niet zeker of dat elkaar gekruist heeftquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:32 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik word te oud voor dit soort onderwerpen, maar ik ga het tóch vragen 🥴. Wie kunnen er, naast BAM, nog meer doelgroep van deze donor zijn?
Ah, het kwartje valt bij me over de doelgroep, anders dan BAM 🤗.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:24 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Precies: de donor heeft zelf opgeroepen om via het ziekenhuis waar hij doneerde contact met hem op te nemen (niet alleen voor BAM volgens mij, het gaat in het algemeen om 4 kinderen in 3 gezinnen dus kan ook gaan om stellen met vruchtbaarheidsproblemen oid). Judith moet dus gewoon aangeven dat er een link is met een korte omschrijving en dat je verder bij dit ziekenhuis terecht kunt bij een contactpersoon. Al vind ik eigenlijk dat zij dit helemaal niet als clickbait hoort te gebruiken.
Oh en dit is niet de donor van Judith. Zij is bij een andere kliniek geweest.
Overduidelijk een onderwerp dat zó buiten mijn eigen leven ligt, dat mijn brein begint te stagneren 🥴.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat Clubsoda hierboven zegt (ik weet niet zeker of dat elkaar gekruist heeft), eigenlijk iedereen die op de biologische manier geen kinderen kan krijgen, dat kan ook prima met met meer dan 1 persoon als ouder
Lesbische stellen, stellen met vruchtbaarheidsproblemen kan ik iig zo snel bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |