Het is wel woensdag, dus Dion zijn vrije dag. Ik geloof er niks van dat zij alleen buiten was.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:13 schreef Nieve het volgende:
Tromgeroffel..... Sanneke wandelde buiten met kleine M.!![]()
Iemand hier vond het bizar om te denken dat 'wij' hier enig invloed zouden hebben op een flu, maarre ik vind deze wending wel errrrg opvallend hoor. Ze heeft hier meegelezen, sindsdien precies 0 stories vanuit bed of vanaf de bank maar wèl een buitenwandel story. Zoiets heeft ze nog nooit eerder gedeeld. Hoe het ook zij, ik hoop echt dat ze deze lijn doortrekt.
Ah, daar had ik dan weer geen rekening mee gehouden. Dan zal hij inderdaad gewoon mee zijn geweest...quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:17 schreef Earring het volgende:
[..]
Het is wel woensdag, dus Dion zijn vrije dag. Ik geloof er niks van dat zij alleen buiten was
Ik dacht al zoietsquote:Op woensdag 14 januari 2026 16:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
Celinecharlotte (van de ongezien een huis kopen na emigratie uit Amerika) is bevallen.
Het is wachten tot ze dat van Maarten dan 'slecht voor de lijn zaad' noemt.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:36 schreef Missinglink24 het volgende:
Als AM nou het soort zaadjes zou benoemen klinkt het al een stuk minder smerig. Bijvoorbeeld lijnzaadcrackers.
Het viel me nog mee dat ze zei ‘het zaad van de molen’ en niet ‘van de molenaar’quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:36 schreef Missinglink24 het volgende:
Als AM nou het soort zaadjes zou benoemen klinkt het al een stuk minder smerig. Bijvoorbeeld lijnzaadcrackers.
Zij en Juul gaan eerdaags aubergine kleien, dus dubbelzinnige opmerkingen aan de lopende band.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is wachten tot ze dat van Maarten dan 'slecht voor de lijn zaad' noemt.
Ja ik snap nog steeds niet waar dat ineens vandaan komt dat piemelkleien. Why??quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:54 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Zij en Juul gaan eerdaags aubergine kleien, dus dubbelzinnige opmerkingen aan de lopende band.
Volgens mij had ze haar volgers gevraagd of er nog ergens een Hahahihihoho wurksjop was in de buurt van haar babbelsessie.quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:16 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja ik snap nog steeds niet waar dat ineens vandaan komt dat piemelkleien. Why??
Met hun heilige idool, wie wil dat nou niet!?quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens mij had ze haar volgers gevraagd of er nog ergens een Hahahihihoho wurksjop was in de buurt van haar babbelsessie.
Dat had ze ook nog niet zo lang geleden gedaan met Juul volgens mij, al heb ik geen idee meer wát.
En nu kunnen een select aantal volgmoekes glibberen op hun krukje. Een piemel kleien én vlak naast AM en de Middelvinger zitten.
Ennnnn het is alleen als je een kaartje hebt.. vooraf was de “openbare meeting” toch?quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens mij had ze haar volgers gevraagd of er nog ergens een Hahahihihoho wurksjop was in de buurt van haar babbelsessie.
Dat had ze ook nog niet zo lang geleden gedaan met Juul volgens mij, al heb ik geen idee meer wát.
En nu kunnen een select aantal volgmoekes glibberen op hun krukje. Een piemel kleien én vlak naast AM en de Middelvinger zitten.
Ja je kan binnenlopen voor een handtekening, praatje, foto blabla. Ik verbaas me elke keer weer over het soort vrouwen dat ze aantrekt. Ben heel benieuwd wat hier op af komt.quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:48 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Ennnnn het is alleen als je een kaartje hebt.. vooraf was de “openbare meeting” toch?
Kan ze haar klompjes, boeken en andere meuk weer meeslepen
Het verslavende aan dit bestaan. Het begint met:quote:Op woensdag 14 januari 2026 10:06 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Precies. Volgens mij omschreef jij het een paar dagen geleden ook heel doeltreffend over AM die bijvoorbeeld heel erg inspeelt op de behoefte van haar fans; de kinderen naar school, gezellig aan tafel, Juul en haar middelvinger, de zorgen om Jim, straks even bijpraten en oh oh oh wat ben ik toch onhandig. Iedere fluflu heeft zo haar eigen fanclub en voor de rest weten ze de irritainment level (want van daar uit ontstaat de meeste volgers en dus het meeste geld) zéér hoog te houden.
‘Mijn leven delen en delen wat jij wilt delen en langzaam verandert dat in ‘delen wat je volgers willen zien’ tot de derde en ergste stap. ‘Je leven inrichten naar….’quote:
Pubergedrag van AM in haar 2e jeugd. Stumperig!quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:54 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Zij en Juul gaan eerdaags aubergine kleien, dus dubbelzinnige opmerkingen aan de lopende band.
Ze heeft mogelijk belangrijke informatie. Mogelijk dus niet gezegd dat het belangrijk is maar het kan wel triggeren. Raar bericht.quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:18 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat een mysterieuze post van Judith ineens, over die donor
Ja, nogal.quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:18 schreef Missinglink24 het volgende:
Exact, we kunnen nu de foto’s al voorspellenquote:Op woensdag 14 januari 2026 18:04 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Pubergedrag van AM in haar 2e jeugd. Stumperig!
Pff zij als een soort godmother van de BAM moeders moet het zo dramatisch maken, er gaan in verschillende Facebook groepen van BAM moeder een bericht over deze donor de ronde aangezien deze donor ernstig ziek is, en deze donor is zelf op zoek naar zijn “kinderen”quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft mogelijk belangrijke informatie. Mogelijk dus niet gezegd dat het belangrijk is maar het kan wel triggeren. Raar bericht.
En dan kinderachtig dat lullige stukje worst rechtop zettenquote:Op woensdag 14 januari 2026 18:19 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Exact, we kunnen nu de foto’s al voorspellen
En wat een lullig stukje rookworst.. met een lullig hoopje boerenkool.. gelukkig hebben ze nog zaad crackers! Een fantastische aanvulling op een avondmaal, not
Op zich is het natuurlijk niet onbelangrijk dit te weten i.v.m. evt. erfelijkheid of toekomstig contact. De manier waarop zij dit brengt vind ik weer typisch Judith. En zeker wanneer het op FB blijkbaar bekend is.quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:21 schreef Maanstteen55 het volgende:
[..]
Pff zij als een soort godmother van de BAM moeders moet het zo dramatisch maken, er gaan in verschillende Facebook groepen van BAM moeder een bericht over deze donor de ronde aangezien deze donor ernstig ziek is, en deze donor is zelf op zoek naar zijn “kinderen”
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze dat nog zou doen net zoals leontien borsato die heeft de insta naam ook zo gehoudenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle die een epistel schrijft over haar achternaam.
Je hebt je eigen achternaam weer 'terug' omdat je in scheiding ligt Michelle, niet uit liefde voor jezelf.
Wat een gezwets weer zeg 🙈
Oh ik weet hier meer over. Ik wil geen privé info delen verder, maar dit is met een positieve insteek. Geen massadonor, wel fijn om de betreffende kinderen en ouders (snel) te bereiken.quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:18 schreef Missinglink24 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |