Ja uiteraard. Liefst zoveel mogelijk zonder kinderen die boeien haar niet. Rare mensen. Zo kil en koel daar als gezin.quote:Op woensdag 14 januari 2026 12:12 schreef Lynnyl het volgende:
En de ode aan bakker Jan vandaag van zijn Sophietje. Dan ben je jarig, en dat vier je (vooral / graag) zonder je kinderen. Dat wordt samen vandaag vast veel knuffelen en borrelen, of shoppen.
AM: onze dochters hebben ieder 5 menstruatie-ondergoed slips voor diverse "druppel bloed" varianten.quote:Op woensdag 14 januari 2026 12:41 schreef Harper het volgende:
AM: Ik zet mijn kinderen niet meer in voor samenwerkingen.
Ook AM: Vanmiddag we naar de @:verplichtepretboerderij nav de tip van@vandaagmoetikweeroppad.
Gelukkig is ze zich bewust van de risico´s
Niet iedereen heeft even veel draagkracht.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:28 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik vraag me af wat fluflu’s allemaal doen waardoor ze zo afgedraaid/overspannen raken. Nu Tien en Wil weer. Helemaal op. Van wat? Die dingen die zij doen doen andere mensen naast hun werk.
Ben ik de enige die al een tijdje denkt dat Jan "aan de botox is"? Zijn voorhoofd lijkt steeds langer te worden.quote:Op woensdag 14 januari 2026 12:21 schreef Harper het volgende:
[..]
Met daarin drie keer dat de jaren hem zo goed staan.
Vast vannacht, na de nodige cocktails, geschreven.
Erin heb ik laatst ontvolgd. Die had/heeft ook echt 0 content.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:44 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja haha klopt
Een van de jongens is vriendje met die van Erin begreep ik ooit
Hoewel ik Erin niet meer zo vaak kijk, zeer vermoeiend met die ochtendverhaaltjes. Goh zelfs ik word nu vermoeid hahaha
En dat is echt zo bewust gedaan om weer reacties uit te lokkenquote:Op woensdag 14 januari 2026 13:39 schreef Lynnyl het volgende:
AM: zuurdesem is waar het momenteel om draait.
Ook AM: een tijgerbrood van de Appie (uiteraard bewust) in beeld. Als je zoveel deegjes laat rijzen, maar ze alleen als restant verwerkt als wentelteefjes, mislukken ze dan, of vindt ze het toch niet zo lekker?
Dat zeg ik niet hoor, dat maak jij er van.quote:Op woensdag 14 januari 2026 12:01 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk "eng" om ergens zó van overtuigd te zijn, omdat je het niet met eigen ogen ziet of niet zou willen geloven dat zoiets zou kunnen gebeuren. Maar laten we het eens zijn, dat we het oneens zijn 😉.
Dat stond niet op die manier in de planner🫠quote:Op woensdag 14 januari 2026 14:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; ik snap dus echt niet waarom ze Lot&Jet met dit weer midden op de dag in bad zet. Jaag die kinderen naar buiten en doe ze vanavond in bad.
Hier zitten ze ook wel eens midden op de dag in bad, bijv met die sneeuw. Daarna pyjama's aan en samen een film kijken met warme chocolademelk, maar het is nu zo'n lekker weer😅
Dat weet ik. Ik zeg alleen dat ik vind dat fluflu’s opvallend vaak laten zien dat het niet goed met ze gaat.quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft even veel draagkracht.
Hier zijn we het over eens. Ik heb AM nooit een Ruby Franke genoemd, dat maak jij ervan. Ik heb hetgeen genoemd, waar we het nu over eens zijn. Een discussie van driekwart jaar geleden weet ik niets van, ik was toen geen lid van dit forum.quote:Op woensdag 14 januari 2026 14:31 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet hoor, dat maak jij er van.
Ik snap ook wel dat er dingen gebeuren achter de schermen bij iedereen.
Maar AM een Ruby Franke noemen gaat me te ver. Discussie is overigens een driekwart jaar geleden ook al eens gevoerd hier.
Zomer of winter, weer of geen weer, het is altijd woensdagmiddag voor het eten koken in bad.quote:Op woensdag 14 januari 2026 14:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; ik snap dus echt niet waarom ze Lot&Jet met dit weer midden op de dag in bad zet. Jaag die kinderen naar buiten en doe ze vanavond in bad.
Hier zitten ze ook wel eens midden op de dag in bad, bijv met die sneeuw. Daarna pyjama's aan en samen een film kijken met warme chocolademelk, maar het is nu zo'n lekker weer😅
Daar houdt ze zich dan wel weer aanquote:Op woensdag 14 januari 2026 14:40 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dat stond niet op die manier in de planner🫠
Niet eens voor het eten, gewoon meteen uit school 🙈quote:Op woensdag 14 januari 2026 14:47 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Zomer of winter, weer of geen weer, het is altijd woensdagmiddag voor het eten koken in bad.
Ik denk dat, mocht ze hem zelf aanschaffen, deze samen met de loopband in de bak van de bakfiets terecht komt. Verzamelplaats voor spullen die niet gebruikt worden.quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zullen we ook een review krijgen van Sanneke het pilatesbord die ze linked in haar verhalen?
Lotte kan altijd nog zeggen dat het de voorletter is van haar kind.quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:56 schreef meesterinbreekster het volgende:
Jeeej lotte en joeri een tattoo van elkaars initiaal 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |