Iemand kan ook overspannen raken van mental load zoals mentale (over)belasting, stress, etc. Het heeft niet altijd met workload te maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:28 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik vraag me af wat fluflu’s allemaal doen waardoor ze zo afgedraaid/overspannen raken. Nu Tien en Wil weer. Helemaal op. Van wat? Die dingen die zij doen doen andere mensen naast hun werk.
Nieuwe drop komt online 🫣quote:Op maandag 12 januari 2026 21:17 schreef papierentas het volgende:
[..]
Er staat nog wel een vacature open voor in het magazijn. Dat zag je JvP vaak doen, maar nu ook al even niet. Website is verder niet bijgewerkt ook, enkel de sale inderdaad.
Weet ik hoor maar dan nog vraag ik me af hoe het kan dat zoveel fluflu’s het zo zwaar hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:18 schreef Cyan het volgende:
[..]
Iemand kan ook overspannen raken van mental load zoals mentale (over)belasting, stress, etc. Het heeft niet altijd met workload te maken.
Wat een beroerd social media team zit er op dat account. Geen enkele vraag wordt beantwoord. En het aantal likes en reacties valt trouwens ook tegen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:20 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Nieuwe drop komt online 🫣
Te lezen in the Jolie Noé diaries.
Dus toch niet stoppen, denk ik dan.
Doen ze dat niet allemaal zelf ?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:22 schreef Cyan het volgende:
[..]
Wat een beroerd social media team zit er op dat account. Geen enkele vraag wordt beantwoord. En het aantal likes en reacties valt trouwens ook tegen.
Haha Tamara woont volgens mij in hetzelfde dorp als Erin (miniliefde) ergens in West Friesland en ik kwam er dus achter dat dat niet in de provincie Friesland ligt. (Wellicht heel dom en wereldvreemd van mij)quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:54 schreef Earring het volgende:
Teddy van Tamara is ook moe na het spelen bij vriendin. Ik dacht oh die was bij DBM 🤭
Maar dat is iets te ver weg
Ik denk dat de meeste fluflu's fluflu zijn geworden omdat ze vrijwel niet belastbaar zijn en iedere scheet zorgt voor overspannenheid/burn out.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Weet ik hoor maar dan nog vraag ik me af hoe het kan dat zoveel fluflu’s het zo zwaar hebben.
Geen idee. Misschien één van die meiden?quote:
Hebben ze dat niet allang ingekocht? Weet van tijdje terug dat ze ver van tevoren inkopen. Misschien zitten ze er wel mee en moeten ze het eerst wegverkopen en dan de toko sluiten. Nouja we zien snel aan de story’s van de dames of ze nog op de zaak komen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:20 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Dat moet het bijna wel zijn. Als je zo snel piept is een baan ook niet te doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste fluflu's fluflu zijn geworden omdat ze vrijwel niet belastbaar zijn en iedere scheet zorgt voor overspannenheid/burn out.
En ik denk dat de meeste nogal snel roepen dat ze overspannen zijn als er ff wat tegen zit.
Nu je het zegt🤔quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Sinds Sanneke dit forum heeft ontdekt (wat ze plaatste bij Teske) heeft ze zichzelf niet meer filmend geplaatst volgens mij…
Ja haha kloptquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Haha Tamara woont volgens mij in hetzelfde dorp als Erin (miniliefde) ergens in West Friesland en ik kwam er dus achter dat dat niet in de provincie Friesland ligt. (Wellicht heel dom en wereldvreemd van mij)
Ik vind dat niet erg , ik vond een aan het gezicht plukkende en dat je zo elke keer in haar neusgaten kon kijken niet erg smaakvolquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Sinds Sanneke dit forum heeft ontdekt (wat ze plaatste bij Teske) heeft ze zichzelf niet meer filmend geplaatst volgens mij…
Haar kruisbeelden mis ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vind dat niet erg , ik vond een aan het gezicht plukkende en dat je zo elke keer in haar neusgaten kon kijken niet erg smaakvol
Maar dat gemompel was toch echt wel van topkwaliteit, dat wordt gemist 😂quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vind dat niet erg , ik vond een aan het gezicht plukkende en dat je zo elke keer in haar neusgaten kon kijken niet erg smaakvol
Bij Tien denk ik een scheiding en de zorg van 3 kinderen nu vaak alleen dragen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Weet ik hoor maar dan nog vraag ik me af hoe het kan dat zoveel fluflu’s het zo zwaar hebben.
Maar ook wel weer zielig dat ze hier dan zo van ondersteboven zou zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af wat ik verkeerd doe. Ik ben een thuisblijfmoeder, met een man die deeltijd weg is en ik heb mijn vrijwilligerswerk. Ik ben soms echt kapot/naar de tering. Maar dat voelt niet helemaal terecht, want ik ben ook veel thuis en werk wanneer het mij uitkomt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:38 schreef Henrike het volgende:
[..]
Van de hele dag niks doen wordt ik juist moe😂
Maar thuis kun je ook actief zijn, het huishouden vind ik ook best een klus met 5 gezinsledenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:19 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af wat ik verkeerd doe. Ik ben een thuisblijfmoeder, met een man die deeltijd weg is en ik heb mijn vrijwilligerswerk. Ik ben soms echt kapot/naar de tering. Maar dat voelt niet helemaal terecht, want ik ben ook veel thuis en werk wanneer het mij uitkomt.
Ik heb maar 2 kinderen. Maar wel beide specials needs. Speciaal basis onderwijs en kinder dag centrum. Veel heen en weer gevlieg, maar druk... leef gewoon mijn leven en ondertussen probeer ik mijn huishouden draaiden te houden. Maar de ballen hoeven ook niet altijd hoog.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:27 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar thuis kun je ook actief zijn, het huishouden vind ik ook best een klus met 5 gezinsleden
Ik vind zuignap zoooooo goor klinken, maar het is zo passend bij de situatie van Sanneke. Maar! M is naar de kapper geweest en het is geen woensdag? What happened?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:28 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind die cursus die Bonnie had gehad echt heel leuk voor mensen met baby's die net hapjes krijgen.
Hadden ze zo'n cursus maar aan Sanneke gegeven toen haar zoon zo oud was. Ik denk daarintegen dat zij geen idee heeft waar te beginnen en dan had ze een leidraad. Had ze ook eens wat te doen en dat jochie lekker vers eten ipv potjes terwijl ze de hele dag op haar zuignap zit.
Ik ga naar mijn werk om bij te komen somsquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:19 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af wat ik verkeerd doe. Ik ben een thuisblijfmoeder, met een man die deeltijd weg is en ik heb mijn vrijwilligerswerk. Ik ben soms echt kapot/naar de tering. Maar dat voelt niet helemaal terecht, want ik ben ook veel thuis en werk wanneer het mij uitkomt.
Wie weet gaat wolfje wel meewerken daar ipv JVP&Koen? Omdat hij ook bij een zakelijke bespreking was van de week.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:20 schreef Nooomi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |