Iemand kan ook overspannen raken van mental load zoals mentale (over)belasting, stress, etc. Het heeft niet altijd met workload te maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:28 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik vraag me af wat fluflu’s allemaal doen waardoor ze zo afgedraaid/overspannen raken. Nu Tien en Wil weer. Helemaal op. Van wat? Die dingen die zij doen doen andere mensen naast hun werk.
Nieuwe drop komt online 🫣quote:Op maandag 12 januari 2026 21:17 schreef papierentas het volgende:
[..]
Er staat nog wel een vacature open voor in het magazijn. Dat zag je JvP vaak doen, maar nu ook al even niet. Website is verder niet bijgewerkt ook, enkel de sale inderdaad.
Weet ik hoor maar dan nog vraag ik me af hoe het kan dat zoveel fluflu’s het zo zwaar hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:18 schreef Cyan het volgende:
[..]
Iemand kan ook overspannen raken van mental load zoals mentale (over)belasting, stress, etc. Het heeft niet altijd met workload te maken.
Wat een beroerd social media team zit er op dat account. Geen enkele vraag wordt beantwoord. En het aantal likes en reacties valt trouwens ook tegen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:20 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Nieuwe drop komt online 🫣
Te lezen in the Jolie Noé diaries.
Dus toch niet stoppen, denk ik dan.
Doen ze dat niet allemaal zelf ?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:22 schreef Cyan het volgende:
[..]
Wat een beroerd social media team zit er op dat account. Geen enkele vraag wordt beantwoord. En het aantal likes en reacties valt trouwens ook tegen.
Haha Tamara woont volgens mij in hetzelfde dorp als Erin (miniliefde) ergens in West Friesland en ik kwam er dus achter dat dat niet in de provincie Friesland ligt. (Wellicht heel dom en wereldvreemd van mij)quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:54 schreef Earring het volgende:
Teddy van Tamara is ook moe na het spelen bij vriendin. Ik dacht oh die was bij DBM 🤭
Maar dat is iets te ver weg
Ik denk dat de meeste fluflu's fluflu zijn geworden omdat ze vrijwel niet belastbaar zijn en iedere scheet zorgt voor overspannenheid/burn out.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Weet ik hoor maar dan nog vraag ik me af hoe het kan dat zoveel fluflu’s het zo zwaar hebben.
Geen idee. Misschien één van die meiden?quote:
Hebben ze dat niet allang ingekocht? Weet van tijdje terug dat ze ver van tevoren inkopen. Misschien zitten ze er wel mee en moeten ze het eerst wegverkopen en dan de toko sluiten. Nouja we zien snel aan de story’s van de dames of ze nog op de zaak komen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:20 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Dat moet het bijna wel zijn. Als je zo snel piept is een baan ook niet te doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste fluflu's fluflu zijn geworden omdat ze vrijwel niet belastbaar zijn en iedere scheet zorgt voor overspannenheid/burn out.
En ik denk dat de meeste nogal snel roepen dat ze overspannen zijn als er ff wat tegen zit.
Nu je het zegt🤔quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Sinds Sanneke dit forum heeft ontdekt (wat ze plaatste bij Teske) heeft ze zichzelf niet meer filmend geplaatst volgens mij…
Ja haha kloptquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Haha Tamara woont volgens mij in hetzelfde dorp als Erin (miniliefde) ergens in West Friesland en ik kwam er dus achter dat dat niet in de provincie Friesland ligt. (Wellicht heel dom en wereldvreemd van mij)
Ik vind dat niet erg , ik vond een aan het gezicht plukkende en dat je zo elke keer in haar neusgaten kon kijken niet erg smaakvolquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Sinds Sanneke dit forum heeft ontdekt (wat ze plaatste bij Teske) heeft ze zichzelf niet meer filmend geplaatst volgens mij…
Haar kruisbeelden mis ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vind dat niet erg , ik vond een aan het gezicht plukkende en dat je zo elke keer in haar neusgaten kon kijken niet erg smaakvol
Maar dat gemompel was toch echt wel van topkwaliteit, dat wordt gemist 😂quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vind dat niet erg , ik vond een aan het gezicht plukkende en dat je zo elke keer in haar neusgaten kon kijken niet erg smaakvol
Bij Tien denk ik een scheiding en de zorg van 3 kinderen nu vaak alleen dragen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Weet ik hoor maar dan nog vraag ik me af hoe het kan dat zoveel fluflu’s het zo zwaar hebben.
Maar ook wel weer zielig dat ze hier dan zo van ondersteboven zou zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af wat ik verkeerd doe. Ik ben een thuisblijfmoeder, met een man die deeltijd weg is en ik heb mijn vrijwilligerswerk. Ik ben soms echt kapot/naar de tering. Maar dat voelt niet helemaal terecht, want ik ben ook veel thuis en werk wanneer het mij uitkomt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:38 schreef Henrike het volgende:
[..]
Van de hele dag niks doen wordt ik juist moe😂
Maar thuis kun je ook actief zijn, het huishouden vind ik ook best een klus met 5 gezinsledenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:19 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af wat ik verkeerd doe. Ik ben een thuisblijfmoeder, met een man die deeltijd weg is en ik heb mijn vrijwilligerswerk. Ik ben soms echt kapot/naar de tering. Maar dat voelt niet helemaal terecht, want ik ben ook veel thuis en werk wanneer het mij uitkomt.
Ik heb maar 2 kinderen. Maar wel beide specials needs. Speciaal basis onderwijs en kinder dag centrum. Veel heen en weer gevlieg, maar druk... leef gewoon mijn leven en ondertussen probeer ik mijn huishouden draaiden te houden. Maar de ballen hoeven ook niet altijd hoog.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:27 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar thuis kun je ook actief zijn, het huishouden vind ik ook best een klus met 5 gezinsleden
Ik vind zuignap zoooooo goor klinken, maar het is zo passend bij de situatie van Sanneke. Maar! M is naar de kapper geweest en het is geen woensdag? What happened?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:28 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind die cursus die Bonnie had gehad echt heel leuk voor mensen met baby's die net hapjes krijgen.
Hadden ze zo'n cursus maar aan Sanneke gegeven toen haar zoon zo oud was. Ik denk daarintegen dat zij geen idee heeft waar te beginnen en dan had ze een leidraad. Had ze ook eens wat te doen en dat jochie lekker vers eten ipv potjes terwijl ze de hele dag op haar zuignap zit.
Ik ga naar mijn werk om bij te komen somsquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:19 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af wat ik verkeerd doe. Ik ben een thuisblijfmoeder, met een man die deeltijd weg is en ik heb mijn vrijwilligerswerk. Ik ben soms echt kapot/naar de tering. Maar dat voelt niet helemaal terecht, want ik ben ook veel thuis en werk wanneer het mij uitkomt.
Wie weet gaat wolfje wel meewerken daar ipv JVP&Koen? Omdat hij ook bij een zakelijke bespreking was van de week.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:20 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Ik snap het echt allemaal maar ik vind het echt opvallend hoeveel fluflu’s hier last van hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:13 schreef LeSage het volgende:
[..]
Bij Tien denk ik een scheiding en de zorg van 3 kinderen nu vaak alleen dragen.
Bij Wil herken ik mezelf wel een beetje denk ik. Hele heftige tropenjaren met de kinderen gehad. Zij heeft tegelijkertijd met mij amper geslapen. Ik merk ook dat dit nu na zoveel jaar allemaal uit mijn lijf komt. Soort overlevingsstand die eindelijk weg mag.
Wil niet zeggen dat ik specifiek hen of andere flu’s wil verdedigen, ik denk wel dat het van buitenaf moeilijk te zien is.
En ik vind ie 2 vrouwen op beeld echt anders overkomen dan een DBM/Sanneke/Milou. Zij doen echt wel wat voor hun bedrijf.
Hahaha ik ben soms ook blij dat het maandag is!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:43 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn werk om bij te komen soms![]()
Precies, en je mag ook best een keer moe zijn toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:34 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 kinderen. Maar wel beide specials needs. Speciaal basis onderwijs en kinder dag centrum. Veel heen en weer gevlieg, maar druk... leef gewoon mijn leven en ondertussen probeer ik mijn huishouden draaiden te houden. Maar de ballen hoeven ook niet altijd hoog.
Die bonen op het bord, lijkt net of er een kwakje overheen zit 🫣quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:41 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
De deksel van de sperziebonen in yoghurt soep ging snel dicht
Zo sneu dat jet weer niet mee mocht doen.. Lot op de rug van Saar of Suus.. Jet wil meedoen en meteen “nee Jet weg”.. elke keer weer
Hiervoor kwam ik hier! 🤣🤣 En de naam zoals mijn ouders die mij 32 jaar geleden gaven 🤮 Gaat het Mies? Wat een gewauwel zegquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle die een epistel schrijft over haar achternaam.
Je hebt je eigen achternaam weer 'terug' omdat je in scheiding ligt Michelle, niet uit liefde voor jezelf.
Wat een gezwets weer zeg 🙈
De naam die papa en mama mij gaven. Sorry maar dat zeg je toch als je onder de 16 bent. Als je 32 bent zeg je toch mijn vader, mijn moeder, mijn ouders?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:51 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Hiervoor kwam ik hier! 🤣🤣 En de naam zoals mijn ouders die mij 32 jaar geleden gaven 🤮 Gaat het Mies? Wat een gewauwel zeg
Dit is het. Het is steeds het benoemen van hun issues. Hoe vaak ik van beiden al niet heb gehoord hoe zwaar het is. We weten het wel. Tienvanwil is al langer bezig met haar scheiding dan Lotte. Dat zegt wat.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:49 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies, en je mag ook best een keer moe zijn toch?
Maar je moet er moetbik blijven hangen en niet steeds vermelden , en dat doen de fluflus ( niet allemaal)
Ja idd... brrquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:56 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
De naam die papa en mama mij gaven. Sorry maar dat zeg je toch als je onder de 16 bent. Als je 32 bent zeg je toch mijn vader, mijn moeder, mijn ouders?
Tegen vreemden spreek je toch sowieso over vader en moeder?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:56 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
De naam die papa en mama mij gaven. Sorry maar dat zeg je toch als je onder de 16 bent. Als je 32 bent zeg je toch mijn vader, mijn moeder, mijn ouders?
En ze doet net of ze de afgelopen jaren door het leven is gegaan als Emma en nu weer de naam Michelle kiest.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:56 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Dat overkomt andermans kinderen, niet die van hun haar. Want zij weten wat ze doen/doen alles uit liefde/het filmen is met instemming van de kinderen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:46 schreef Weerikier het volgende:
Ach wat enig, L zit in haar bedje bovenop een grote Takkie knuffel die ze aan het berijden is als een paard.
En wat doe je dan als moeder die expert is op het gebied van vloggen, die alle gevaren hiervan heel goed kent , die erg geschrokken is van dat je met AI dit soort beelden heel makkelijk kan omzetten naar kinderp*rno en die juist zo graag de "heksenjacht" die gaande is wil omzetten naar iets positiefs..?
Dan film je dat en gooi je dat openbaar op je insta account! Wat een prachtig staaltje ouderschap weer Annemarie en Maarten! Super goed bezig jullie , de risico's nemen jullie voor lief en ga vooral lekker zo door.
Maximaal overdrijven, haar tweede naam had Maxime moeten zijn...quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En ze doet net of ze de afgelopen jaren door het leven is gegaan als Emma en nu weer de naam Michelle kiest.
Een achternaam kreeg je 32jaar geleden niet 'uit liefde' er was geen keuze; je kreeg de achternaam van je vader.
Dat ze nu op insta haar 2e naam ook gebruikt is alleen maar omdat 'MichelleWalk' al bezet was 🙈
Sanneke doet natuurlijk dusdanig weinig op een dag dat ze tijd zat heeft om hier mee/bij te lezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:15 schreef LeSage het volgende:
[..]
Maar ook wel weer zielig dat ze hier dan zo van ondersteboven zou zijn.
Laat ons toch lekker lullen. Ik neem aan dat wij niet de zin in je leven zijn.
Dat snap ik, maar ik denk dat ook opvallend veel andere ouders daar last van hebben. Die hoor je misschien niet altijd en veel zullen gewoon doorgaan, maar je weet echt niet altijd wat er onder de oppervlakte speelt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik snap het echt allemaal maar ik vind het echt opvallend hoeveel fluflu’s hier last van hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Jaa man. Durf het niet te zeggen: maar ik mis Debbie, hoe zou het met haar zijn?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:39 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ze doet me met dat wegkijken aan iemand anders denken. Ze smakt alleen nog niet 😂
😂 Ja ik vind het dus ook bijpassend. Het is gewoon echt heftig vind ik als je zo aan je bank, bed of passagierstoel vast zit en dit vrijwel de enige content is die je filmt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:37 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Ik vind zuignap zoooooo goor klinken, maar het is zo passend bij de situatie van Sanneke. Maar! M is naar de kapper geweest en het is geen woensdag? What happened?
Nou die mis ik niet hoor. Van mij mag ze wegblijven. Hoop alleen dat het goed met haar mag gaan en haar kinderen en eens goed na mag denken over de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:07 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Jaa man. Durf het niet te zeggen: maar ik mis Debbie, hoe zou het met haar zijn?
Haar ego groeit! Ze heeft vast een vriendin die hier meeleest en haar dit gaat vertellen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:07 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Jaa man. Durf het niet te zeggen: maar ik mis Debbie, hoe zou het met haar zijn?
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:07 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik denk dat ook opvallend veel andere ouders daar last van hebben. Die hoor je misschien niet altijd en veel zullen gewoon doorgaan, maar je weet echt niet altijd wat er onder de oppervlakte speelt.Herkenbaar. Zodra je zelf kiest om er open over te zijn of het uit de taboesfeer te halen zogezegd heeft ineens iedereen bijna therapie of mentale ondersteuning gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze heeft 1x per week die bootcamp gedaan, dus ze heeft een topconditie nu.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:22 schreef Harper het volgende:
AM is qua conditie en crossen helemaal op schema voor IJsland.
Ik ben daar een beetje verbaasd om, want was ze niet van plan veel meer te gaan oefenen/cursussen te volgen?
En het hardlopen wat ze ervoor ging doen heeft ze ook welgeteld één keer gedaan.
De jassen moeten nog bedrukt worden. Oftewel: kleding gekregen, nu ben ik nog op zoek naar een bedrijf dat het voor me kan bedrukken.
En dan de snacks. Die moeten mee want ze zitten 6 uur per dag op de motor. Nou, dan zullen ze vast af en toe moeten tanken. Dan koop je toch wat te snacken bij het tankstation?
Bedrukken met "demammavan" zeker 🤣🤣🤣 en die repen brengen geld in het laatje. Dat reisje is volledig gesponsord. Onbegrijpelijk weer dat filmpje van Lot op die knuffel, alsof ze het erom doet hè?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:22 schreef Harper het volgende:
Ik ben daar een beetje verbaasd om, want was ze niet van plan veel meer te gaan oefenen/cursussen te volgen?
En het hardlopen wat ze ervoor ging doen heeft ze ook welgeteld één keer gedaan.
De jassen moeten nog bedrukt worden. Oftewel: kleding gekregen, nu ben ik nog op zoek naar een bedrijf dat het voor me kan bedrukken.
En dan de snacks. Die moeten mee want ze zitten 6 uur per dag op de motor. Nou, dan zullen ze vast af en toe moeten tanken. Dan koop je toch wat te snacken bij het tankstation?
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:07 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik denk dat ook opvallend veel andere ouders daar last van hebben. Die hoor je misschien niet altijd en veel zullen gewoon doorgaan, maar je weet echt niet altijd wat er onder de oppervlakte speelt.Het is ook niks om je voor te schamen en de taboe erop wordt gelukkig steeds meer doorbroken. Je hoeft ook niet perfect te zijn. En Wil en Tien ken ik verder niet, ik generaliseerde de fluflu's vooral.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ook niet dat het zo'n 'wedstrijd' moet worden van: 'nou, ik werk 26u per dag, heb 16 kinderen en mij lukt het wel allemaal'.
Maar ik denk wel dat de meeste fluflu's heel laag belastbaar zijn.
In het offroad gebied van IJsland zijn de tankstations waar je even wat kunt snacken heel dungezaaid 😁quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:22 schreef Harper het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |