abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219825686
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219825738
Topic titel 👍
pi_219825758
Al die potjes is toch ook gewoon onnodig? Je spaart gewoon en geeft het geld uit aan dat waar het voor nodig is. Als je een potje hebt voor je huis maar je auto begeeft het en in dat potje zit niet genoeg geld dan schuif je toch? Of doe je dan niks met je auto? Of ga je dan een auto leasen?
Ik wil blijven.
pi_219825824
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:03 schreef Dievanhiernaast het volgende: [..] Weer het gezwets over dr potjes, dat een nieuwe vaatwasser haal hele 'huis'potje koste (zo'n 1000euro), maar nu kwam ze dankzij insta bij een exclusieve pagina die ze niet kan delen aan een nieuwe vaatwasser voor 660 euro ofzo. En dit soort ellende maakt dat ze zo graag met potjes werkt. Geen idee waarom precies.
Ik vond het ook wel veelzeggend dat haar huis-potje leeg zou zijn, terwijl het na de cv leeg was en er nu ineens ook een trampoline van dat potje gekocht zou zijn (idd verkeerde potje, hier krijg ik error van). En sowieso, lekker iedere maand meer aandelen en crypto en weet ik wat kopen, maar je potje voor je huis is ¤ 1000,-. Prioriteiten!
pi_219825929
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Al die potjes is toch ook gewoon onnodig? Je spaart gewoon en geeft het geld uit aan dat waar het voor nodig is. Als je een potje hebt voor je huis maar je auto begeeft het en in dat potje zit niet genoeg geld dan schuif je toch? Of doe je dan niks met je auto? Of ga je dan een auto leasen?
Ik zie t nut van die potjes ook niet. Als haar ene potje leeg is, haalt ze t uit een ander potje om dat potje vervolgens weer eerst aan te (moeten?) vullen.
Wij hebben gewoon een spaarrekening en als er iets kapot gaat dan halen we het daar vanaf🤷‍♀️
pi_219826023
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zie t nut van die potjes ook niet. Als haar ene potje leeg is, haalt ze t uit een ander potje om dat potje vervolgens weer eerst aan te (moeten?) vullen.
Wij hebben gewoon een spaarrekening en als er iets kapot gaat dan halen we het daar vanaf🤷‍♀️
Tja ik snap het nut wel vaker niet bij haar.. ben nog steeds verbaasd dat ze geen wekker gebruikt. Wat geef je je kind dan mee voor later? Lekker doen waar je zin in hebt?
pi_219826025
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ook bijzonder idd, je trampoline uit het potje 'huis'.
Hier komt normaal ook nooit iets alleen haha, onze droger ging 2 weken geleden kapot en ik ben nu nog steeds aan t wachten tot de oven ofzo er ineens mee stopt 🙈
Idem... net dus een nieuwe vaatwasser... benieuwd wat er nog meer gaat
Wij hebben geen potjes.. wel een spaarrekening voor dit soort dingen
Vind de bedragen bij Judith voor nood dingen altijd zo laag.. maar wel een tramp en switch... vind ik raar
pi_219826061
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:58 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik vond het ook wel veelzeggend dat haar huis-potje leeg zou zijn, terwijl het na de cv leeg was en er nu ineens ook een trampoline van dat potje gekocht zou zijn (idd verkeerde potje, hier krijg ik error van). En sowieso, lekker iedere maand meer aandelen en crypto en weet ik wat kopen, maar je potje voor je huis is ¤ 1000,-. Prioriteiten!
Dit zou me echt stress geven
Daarom snap ik haar echt niet als budget goeroe
pi_219826092
AM heeft meerdere keren gezegd dat hun haar kinderen alles eten, zelfs slakken.

Dezelfde AM: L laat groente liggen die niet geprakt of gepureerd is.

Maar uiteraard steekt ze wel haar duim op als moeders haar dagelijkse L-eet sessie filmt.
pi_219826111
Grappig, als de moederkoek gevoed moet worden is het een ‘zij’, als het brood mislukt is, is het een ‘hij’ 😂
pi_219826132
Maar even , die Ellen; wie gelooft dat ze zoveel van die masterclasses heeft verkocht. Ze kijkt continu weg terwijl ze haar verhaal doet.
pi_219826141
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
Grappig, als de moederkoek gevoed moet worden is het een ‘zij’, als het brood mislukt is, is het een ‘hij’ 😂
😵‍💫
pi_219826178
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM heeft meerdere keren gezegd dat hun haar kinderen alles eten, zelfs slakken.

Dezelfde AM: L laat groente liggen die niet geprakt of gepureerd is.

Maar uiteraard steekt ze wel haar duim op als moeders haar dagelijkse L-eet sessie filmt.
Die leus stamt nog een beetje uit de tijd voor L volgens mij. Ik heb het idee dat L op meerdere fronten niet perse in het keurslijf meebeweegt. Maar dat eerlijk noemen; HO maar
pi_219826193
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:50 schreef Henrike het volgende:
Maar even , die Ellen; wie gelooft dat ze zoveel van die masterclasses heeft verkocht. Ze kijkt continu weg terwijl ze haar verhaal doet.
Ben er zeker van dat ze niet de waarheid spreekt. Die vrouw is rijp voor opname.
pi_219826345
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 16:30 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Tja ik snap het nut wel vaker niet bij haar.. ben nog steeds verbaasd dat ze geen wekker gebruikt. Wat geef je je kind dan mee voor later? Lekker doen waar je zin in hebt?
En dan lachend vertellen dat ze zich verslapen hebben. Je kind stelselmatig te laat brengen is gewoon aso.
Ik wil blijven.
pi_219826348
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:02 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ben er zeker van dat ze niet de waarheid spreekt. Die vrouw is rijp voor opname.
Ik geloof haar ook niet, die blik in haar ogen ook
pi_219826350
Op onze basisschool registreren ze de laatkomers ook en bij 5x gaat het geloof ik naar de onderwijsinspectie.
pi_219826403
quote:
Ze doet me met dat wegkijken aan iemand anders denken. Ze smakt alleen nog niet 😂
pi_219826407
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:29 schreef Lostit het volgende:
Op onze basisschool registreren ze de laatkomers ook en bij 5x gaat het geloof ik naar de onderwijsinspectie.
Het is toch te hopen dat Juud eens flink op de vingers wordt getikt. Echt maximaal schijt hebben aan de leerkrachten en andere kinderen. Asociaal en egoïstisch mens is het.
pi_219826410
quote:
Wat is zij toch wanhopig op zoek naar een man.
En ze verkoopt gebakken lucht, verder niks.
pi_219826421
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:10 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft een nieuw dekbedovertrek gekregen van haar moeder en ze reageert op Threads alsof ze een kind van 8 is dat LOL-popjes krijgt:

'Mijn mama kwam net met een nieuw dekbed overtrek aan 😭 ik vind het zo lief en zo mooi! '

En daarna nog
'deze had ik even helemaal niet zien aankomen'

🤔Leuk dat ze zo happy en dankbaar is, maar ik vind het wel een beetje een aparte reactie..
Zij is toch ergens in haar kindertijd blijven hangen en vergeten volwassen te worden? Sluit ook wel aan bij het benoemen van haar kinderen als haar besties en hoe klein ze Flip en Flap probeert te houden?.
pi_219826453
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:39 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ze doet me met dat wegkijken aan iemand anders denken. Ze smakt alleen nog niet 😂
Ze doet wel irritant met haar hand de hele tijd (vooral als ze ook wegkijkt?).
pi_219826484
quote:
Waarschijnlijk naar de leerplichtambtenaar van de gemeente.
pi_219826534
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 17:39 schreef Maremare het volgende:

[..]
Jij zegt het ik denk het😆
pi_219826542
quote:
En terecht, door omstandigheden vind ik het een ander verhaal maar bij Judith is het desinteresse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')