abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219824764
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 12:25 schreef Nieuwnestje het volgende:
Ik schrok van de week wel van de spraak van Laurens. Hij is al 3,5, maar loopt constant rond met een speen wat niet echt ten goede komt van de spraakontwikkeling. Ze behandeld hem echt nog als een baby terwijl dat jongetje over een half jaar al naar de basisschool gaat.

En MW gooit weer wat geld over de balk; er ligt een beetje sneeuw dus MW koopt voor de gehele klaver maar weer ski broeken, alsof het niks kost.
Ik kijk vrijwel altijd zonder geluid, dus ik heb zijn spraak niet gehoord. Maar vind idd wel dat ze hem klein houdt.

Ik heb sowieso wel een mening over kinderen op die leeftijd met een speen 🙈 (maar ik wil verder geen discussie starten, dus ik laat t bij deze opmerking haha)
pi_219824844
Er komen nieuwe items op de webshop van byjolie dus valt mee haha
pi_219824859
Ik zat even bij Pascal te kijken, maar laatst vroeg ze toch welk hondenkussen ze moest kopen o.i.d.
Zag dat ze er nu 1 had gekregen.
Doel behaald dus
Gewoon geen zin om zelf geld uit te geven dus dan maar bedelen om een kussen
pi_219824928
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 12:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een beetje sneeuw? Mijn kinderen hadden daar vroeger ook skipakken voor en ja, soms inderdaad pas op het moment dat ik verrast werd door sneeuw. Ik noem dat geen geld over de balk smijten maar investeren in geschikte kleding.
Wat je vervolgens niet meer gebruikt na vorige week? Ik snap heus wel dat je de kinderen skibroeken aan doet, deed ik mijn kind ook. Maar dan kun je net zo goed even naar de scapino voor een broekje, ipv naar een sportzaak voor ¤100 per stuk. Dat is in mijn ogen echt 'kijk mij ik heb veel geld'.
pi_219824934
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 10:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Voor alles heeft ze een goedkopere oplossing, behalve voor het mes van kookpunt waar ze een samenwerking mee heeft. En waarmee je de onderkant van het brood alsnog moet scheuren, omdat het er niet doorheen gaat. Dat is die 70euro wel waard hoor _O-
En dan een fiets kopen voor ¤60 euro
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219824981
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 13:22 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Wat je vervolgens niet meer gebruikt na vorige week? Ik snap heus wel dat je de kinderen skibroeken aan doet, deed ik mijn kind ook. Maar dan kun je net zo goed even naar de scapino voor een broekje, ipv naar een sportzaak voor ¤100 per stuk. Dat is in mijn ogen echt 'kijk mij ik heb veel geld'.
Maar dat Michelle toch altijd wel een beetje? Met dr merktassen, merkkleding en vele vakanties? 😅
pi_219825012
quote:

[..]
Ze houdt wel lekker de economie draaiende ^O^
Ik geef het er ook niet aan uit, maar er is blijkbaar een markt voor.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219825041
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 10:11 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Je snapt zelf ook wel dat de levensstijl van Mw en Jvp/KB niet met elkaar te vergelijken is wat betreft het huis uit zijn.
Ja de één kiest voor meer luxe dat klopt maar denk dat beide stellen het leuk hadden op hun manier.
pi_219825043
quote:

[..]
Het is heel persoonlijk. Wij geven daar veel geld aan uit, net als aan jassen en schoenen. Heeft niks te maken met ‘kijk ons eens.’
Ik wil blijven.
pi_219825049
Kelly Carese is van 'onze villa' naar 'mijn keukentje' gegaan. _O-
pi_219825059
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 13:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het is heel persoonlijk. Wij geven daar veel geld aan uit, net als aan jassen en schoenen. Heeft niks te maken met ‘kijk ons eens.’
wij ook, maar wij gaan dan ook skien dus het moet goed zijn. Voor een dag sneeuw thuis zie ik dat persoonlijk toch anders. Maar goed, gelukkig verschil moet er blijven en gelukkig leef ik niet haar leven haha.
pi_219825109
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 11:38 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dan ben ik benieuwd hoe jij dit ziet.
Welk punt klopt er niet?
JvP en KB waren (toen nog met Michelle, maar ook met elkaar) toch samen al?
En Wolf is toch pas net in beeld als partner?
Ik weet niet hoe je dit anders kunt interpreteren.

[ Bericht 40% gewijzigd door Henrike op 13-01-2026 14:05:07 ]
pi_219825125
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 11:54 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Aanrader, ook van de mods: doorscrollen want we zijn hier niet om elkaar te bekritiseren.
Zolang het met respect gaat heb ik er echt geen problemen mee.
Ik weet dat ik een andere mening heb wat Mb betreft, o nee Mw😉
En in sommige punten geef ik mede forummers ook echt wel gelijk.
pi_219825158
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 12:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]
NEEEEE, niet weer deze discussie hoor!

Het is niet de bedoeling dat alleen jij je aangesproken voelt, maar dit geldt voor alle users.
O sorry heb gereageerd , zie dit nu pas. Zal het weghalen
pi_219825201
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 13:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
En dan een fiets kopen voor ¤60 euro
Maar die fiets heeft ze zelf geen voordeel aan. Aan (de verkoop van dat)mes wel.
pi_219825232
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 14:08 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar die fiets heeft ze zelf geen voordeel aan. Aan (de verkoop van dat)mes wel.
Daarom snap ik niet dat die volgers van haar dat niet zien , dat ze altijd aan het reclame maken is, de volgers zien een leuke broodbakkende vrouw.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219825252
Pascal haar social media break is net als die van Debbie denk ik… niet bestaand.
pi_219825254
Pascal 5 uur geleden: ik neem een break van social media want het gaat niet goed met mij

Pascal 3.5 uur geleden: story
Pascal 3 uur geleden: story
Pascal 1 minuut geleden: story

Echt, dit meisje gun je toch alle hulpverlening van de wereld en de kracht om het aan te grijpen. Zeer zeer schrijnend vind ik haar ziektebeeld.
pi_219825349
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 14:17 schreef Paardrijden123 het volgende:
Pascal 5 uur geleden: ik neem een break van social media want het gaat niet goed met mij

Echt, dit meisje gun je toch alle hulpverlening van de wereld en de kracht om het aan te grijpen. Zeer zeer schrijnend vind ik haar ziektebeeld.
Ik vraag me af of bij dit ziektebeeld ook een zorgmachtiging mogelijk is. Zou wel zo moeten zijn vind ik
pi_219825384
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 14:17 schreef Paardrijden123 het volgende:

Tsja was voorspelbaar hoe sneu het ook is. Ze keert steeds vroegtijdig terug uit de kliniek .
Social media is niet goed in haar situatie, en persoonlijk denk ik dat hulpverleners dit ook voor Debbie hebben geadviseerd, hopelijk werkt het voor beide
pi_219825455
Judith hint op haar normale account dat het vaatwasser probleem is opgelost maar dan moet je naar het geld account om te weten wat dan... beetje suf.. als ik over geld wil weten ga ik naar dat account niet om het gebedel om een vaatwasser.. maar wie weet het? Heeft ze van een volger een vaatwasser gekregen?
pi_219825498
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 14:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith hint op haar normale account dat het vaatwasser probleem is opgelost maar dan moet je naar het geld account om te weten wat dan... beetje suf.. als ik over geld wil weten ga ik naar dat account niet om het gebedel om een vaatwasser.. maar wie weet het? Heeft ze van een volger een vaatwasser gekregen?
Weer het gezwets over dr potjes, dat een nieuwe vaatwasser haal hele 'huis'potje koste (zo'n 1000euro), maar nu kwam ze dankzij insta bij een exclusieve pagina die ze niet kan delen aan een nieuwe vaatwasser voor 660 euro ofzo.

En dit soort ellende maakt dat ze zo graag met potjes werkt.
Geen idee waarom precies.
pi_219825545
DBM heeft een nieuw dekbedovertrek gekregen van haar moeder en ze reageert op Threads alsof ze een kind van 8 is dat LOL-popjes krijgt:

'Mijn mama kwam net met een nieuw dekbed overtrek aan 😭 ik vind het zo lief en zo mooi! '

En daarna nog
'deze had ik even helemaal niet zien aankomen'

🤔Leuk dat ze zo happy en dankbaar is, maar ik vind het wel een beetje een aparte reactie..
pi_219825608
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:10 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft een nieuw dekbedovertrek gekregen van haar moeder en ze reageert op Threads alsof ze een kind van 8 is dat LOL-popjes krijgt:

'Mijn mama kwam net met een nieuw dekbed overtrek aan 😭 ik vind het zo lief en zo mooi! '

En daarna nog
'deze had ik even helemaal niet zien aankomen'

🤔Leuk dat ze zo happy en dankbaar is, maar ik vind het wel een beetje een aparte reactie..
Leuk dat ze dankbaar is, overdrijven is ook een vak 🙈
Maar goed, wel lief van haar moeder.
pi_219825659
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Weer het gezwets over dr potjes, dat een nieuwe vaatwasser haal hele 'huis'potje koste (zo'n 1000euro), maar nu kwam ze dankzij insta bij een exclusieve pagina die ze niet kan delen aan een nieuwe vaatwasser voor 660 euro ofzo.

En dit soort ellende maakt dat ze zo graag met potjes werkt.
Geen idee waarom precies.
En dan een potje voor je huis hebben waar je ook een trampoline van hebt betaald. Dat zit dan naar mijn idee al in het verkeerde potje. 1000,- voor je huis zou hier te weinig zijn aangezien hier alles met drie tegelijk kapot gaat altijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')