abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219823987
Moet even lachen om annemarie haar reclame rondje.. het broodmes waarmee het lijkt alsof je door boter snijd 🤔 weet niet wat voor boter ze heeft🤔 bevroren boter?
Maarten moet steeds flink zagen door het brood
pi_219824036
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 10:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moet even lachen om annemarie haar reclame rondje.. het broodmes waarmee het lijkt alsof je door boter snijd 🤔 weet niet wat voor boter ze heeft🤔 bevroren boter?
Maarten moet steeds flink zagen door het brood
Voor alles heeft ze een goedkopere oplossing, behalve voor het mes van kookpunt waar ze een samenwerking mee heeft. En waarmee je de onderkant van het brood alsnog moet scheuren, omdat het er niet doorheen gaat. Dat is die 70euro wel waard hoor _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Dievanhiernaast op 13-01-2026 10:51:43 ]
pi_219824049
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 09:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik wacht op het moment dat ze de mensen daar ‘gabberfamilie’ leert zeggen.
Whahaha 😂
pi_219824138
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 10:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Voor alles heeft ze een goedkopere oplossing, behalve voor het mes van kookpunt waar ze een samenwerking mee heeft. En waarmee je de onderkant van het brood alsnog moet scheuren, omdat het er niet doorheen gaat. Dat is die 70euro wel waard hoor _O-
Mijn mes van volgens mij 20¤ omdat hij bij de rest paste doet in principe hetzelfde 🤔🤷 overigens boeit het me nooit zoveel wat men aan dingen "uitgeeft" maar dat boter verhaal vind ik komisch.. beetje roomboter uit de koelkast op je brood willen smeren denk ik dan als vergelijking 🤔🤷 gaat ook niet zo soepel
pi_219824181
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 10:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith (en Bob) heeft zich voor de verandering weer eens verslapen, dus kind weer te laat op school.
Zo vreselijk irritant. Ik begrijp ook niet hoe je dit voor elkaar krijgt. En dan lachend vertellen. Je zet toch gewoon een wekker ??
pi_219824188
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 11:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Mijn mes van volgens mij 20¤ omdat hij bij de rest paste doet in principe hetzelfde 🤔🤷 overigens boeit het me nooit zoveel wat men aan dingen "uitgeeft" maar dat boter verhaal vind ik komisch.. beetje roomboter uit de koelkast op je brood willen smeren denk ik dan als vergelijking 🤔🤷 gaat ook niet zo soepel
Nee wat je wil betalen moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Het was meer dat ik dacht; voor alles bedenkt ze een alternatief, maar voor dat broodmes wat o zo soepel er doorheen ging niet🙈.
pi_219824192
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 11:11 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Zo vreselijk irritant. Ik begrijp ook niet hoe je dit voor elkaar krijgt. En dan lachend vertellen. Je zet toch gewoon een wekker ??
Dat doet zij dus niet, lekker autonoom verslapen.
pi_219824259
Ik ben het voor een keer wel eens met AM, die schoolfoto's met die gemaakte poses vind ik ook echt vreselijk.
1 van mijn zoons is een heel zachtaardige jongen en hij stond een keer in een soort rare boks houding op de foto, of met wijzende vingers. :')
pi_219824332
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 10:05 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik deel jouw mening daarin niet.
Dan ben ik benieuwd hoe jij dit ziet.
Welk punt klopt er niet?
JvP en KB waren (toen nog met Michelle, maar ook met elkaar) toch samen al?
En Wolf is toch pas net in beeld als partner?
Ik weet niet hoe je dit anders kunt interpreteren.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219824439
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 11:38 schreef LeSage het volgende:

[..]
Welk punt klopt er niet?
Aanrader, ook van de mods: doorscrollen want we zijn hier niet om elkaar te bekritiseren.
pi_219824453
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 11:26 schreef Nieve het volgende:
Ik ben het voor een keer wel eens met AM, die schoolfoto's met die gemaakte poses vind ik ook echt vreselijk.
1 van mijn zoons is een heel zachtaardige jongen en hij stond een keer in een soort rare boks houding op de foto, of met wijzende vingers. :')
🤣 ik heb dochters die op de basisschool altijd keken alsof ze net een pilletje geslikt hadden grote ogen mega grote nep glimlach 🤣 en nu op het vo kijken ze op de schoolfoto alsof ze dat pilletje nodig hebben 🤣
Ik koop ze wel altijd... en mik ze daarna in de fotodoos.. tja 🤷 ergens zonde.. maar zo hebben we iig de foto's nog ofzo 🤣😂
  dinsdag 13 januari 2026 @ 11:57:21 #262
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_219824462
Ik kijk al een poosje niet meer bij AM, zulke negatieve energie van de vrouw brrrr. Helemaal na dat gedoe met Tim Hofman was ik er ineens klaar mee. Nu lees ik hier nog een beetje.

Maar opeens weet je het; ze heeft naast die planner die we zien ook gewoon een content planner. Waarin ze dus elk jaar schrijft:
- zeuren over de schoolfotograaf.
- vanaf maart aftellen naar einde schooljaar
- zeiken over kado's voor de meesters/juffen
- gore haring / voedselvergiftiging verhaal
- zeuren over sinterklaas/kerst (maar wel met L naar een premiere gaan in september)
- starten met kerstbingo promoten
- pubers in tosti fase / noodles fase (afhankelijk van waar je sponsoring voor kunt ontvangen qua tostiapparaat of thermosfles voor warm water)
- kinderen in slak/egel/wat voor gore fase dan ook
- meer tijd voor jezelf
- je partner elke dag het eten af laten maken terwijl jij hem filmt, dat zorgt voor een VEEL evenwichtigere relatie
- zeuren over de kinderpostzegels, zoooo gevaarlijk
- maar wel de clubactie van de scouting promoten, want ja misschien wordt je kind wel degene die het meeste verkoopt
- pilletjes tegen wormen + hele verhaal waarom ze het preventief nemen (aarsmaden? )

en daarnaast natuurlijk alle ads die ze niet erbij zet staan daar wel in
- hema
- weekendjes weg
- albert heijn

en noem alles maar op.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_219824485
Je zou bijna denken dat AM met opzet haar brood van de dag heeft laten mislukken om een nieuwe, juiste formaat, broodpan kan promoten.
pi_219824490
quote:
88s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 11:59 schreef Harper het volgende:
Je zou bijna denken dat AM met opzet haar brood van de dag heeft laten mislukken om een nieuwe, juiste formaat, broodpan kan promoten.
Ik zou er niet eens van opkijken.
pi_219824515
quote:

[..]
Welk punt klopt er niet?
*verwijderd maar was in jouw voordeel bedoeld ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door SterreKaatje op 13-01-2026 12:20:11 ]
pi_219824518
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 11:57 schreef J-net het volgende:
Ik kijk al een poosje niet meer bij AM, zulke negatieve energie van de vrouw brrrr. Helemaal na dat gedoe met Tim Hofman was ik er ineens klaar mee. Nu lees ik hier nog een beetje.

Maar opeens weet je het; ze heeft naast die planner die we zien ook gewoon een content planner. Waarin ze dus elk jaar schrijft:
- zeuren over de schoolfotograaf.
- vanaf maart aftellen naar einde schooljaar
- zeiken over kado's voor de meesters/juffen
- gore haring / voedselvergiftiging verhaal
- zeuren over sinterklaas/kerst (maar wel met L naar een premiere gaan in september)
- starten met kerstbingo promoten
- pubers in tosti fase / noodles fase (afhankelijk van waar je sponsoring voor kunt ontvangen qua tostiapparaat of thermosfles voor warm water)
- kinderen in slak/egel/wat voor gore fase dan ook
- meer tijd voor jezelf
- je partner elke dag het eten af laten maken terwijl jij hem filmt, dat zorgt voor een VEEL evenwichtigere relatie
- zeuren over de kinderpostzegels, zoooo gevaarlijk
- maar wel de clubactie van de scouting promoten, want ja misschien wordt je kind wel degene die het meeste verkoopt
- pilletjes tegen wormen + hele verhaal waarom ze het preventief nemen (aarsmaden? )

en daarnaast natuurlijk alle ads die ze niet erbij zet staan daar wel in
- hema
- weekendjes weg
- albert heijn

en noem alles maar op.
Denk het ook. Maar wat nog erger is dat ze de planner gewoon gejat heeft. Ooit had ze een samenwerking en die dame heeft ze keihard laten vallen om haar eigen planner te maken. Iemand zei daar iets over en werd geblokkeerd.
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 12:12:18 #267
184769 crew  Deisyy
pi_219824543
quote:

[..]
Welk punt klopt er niet?
NEEEEE, niet weer deze discussie hoor!

Het is niet de bedoeling dat alleen jij je aangesproken voelt, maar dit geldt voor alle users.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219824601
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 06:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die tweede naam ook. Wat is dat toch dat die tweede namen zo vaak genoemd moeten worden?
Michellewalk was al bezet op insta.
pi_219824603
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 11:54 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Aanrader, ook van de mods: doorscrollen want we zijn hier niet om elkaar te bekritiseren.
Oh sorry, geen kritiek, gewoon echt benieuwd naar hoe iemand er dan tegenaan kijkt :D
Het blijft wel een forum waarop we een gesprek hebben uiteindelijk.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219824619
Ik schrok van de week wel van de spraak van Laurens. Hij is al 3,5, maar loopt constant rond met een speen wat niet echt ten goede komt van de spraakontwikkeling. Ze behandeld hem echt nog als een baby terwijl dat jongetje over een half jaar al naar de basisschool gaat.

En MW gooit weer wat geld over de balk; er ligt een beetje sneeuw dus MW koopt voor de gehele klaver maar weer ski broeken, alsof het niks kost.
pi_219824627
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 12:25 schreef Nieuwnestje het volgende:
Ik schrok van de week wel van de spraak van Laurens. Hij is al 3,5, maar loopt constant rond met een speen wat niet echt ten goede komt van de spraakontwikkeling. Ze behandeld hem echt nog als een baby terwijl dat jongetje over een half jaar al naar de basisschool gaat.

En MW gooit weer wat geld over de balk; er ligt een beetje sneeuw dus MW koopt voor de gehele klaver maar weer ski broeken, alsof het niks kost.
Ik krijg ook wen beetje neigingen van dat ‘de klaver’ de hele tijd.
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 12:33:36 #272
184769 crew  Deisyy
pi_219824669
quote:

Maar dit moet zij toch zelf weten, ze kan het blijkbaar betalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 13-01-2026 14:03:09 ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219824686
quote:

Een beetje sneeuw? Mijn kinderen hadden daar vroeger ook skipakken voor en ja, soms inderdaad pas op het moment dat ik verrast werd door sneeuw. Ik noem dat geen geld over de balk smijten maar investeren in geschikte kleding.
Ik wil blijven.
pi_219824726
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 10:16 schreef Babbelaertje het volgende:
Even wat anders nog, ik zat net op MW haar account te kijken.
Niet alle volgers zijn zichtbaar maar de volgers die ik nu zag zijn allemaal “nieuwe” profielen met vreemde namen zonder foto’s en maar een paar volgers of volgend.
Zou ook zij volgers kopen?
Klopt je krijgt tegenwoordig een kleine selectie uit de volgers te zien. Viel me bij Milou ook op, daar stonden ook lege accounts zonder foto = gekocht.
pi_219824737
Pascale de Haas die een statement doet dat ze tijdelijk afscheid neemt van social media omdat het slecht gaat om vervolgens verhalen te posten! Die komt ook echt aandacht tekort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')