abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219815683
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219815699
DBM maakt zichzelf ook weer erg populair op Threads.
Iemand haar reactie op de cadeaus van Flip;
'Wat veel kadootjes!!!!! Pakken jullie de kadootjes niet in? Mijn dochter zit naast me en zegt wauw die heeft veel familie zeker of veel geld'

de.blije.mama;
'Dit komt zo jaloers over. De cadeau's zijn hier natuurlijk al uit gepakt. En ja een hele grote familie.'
pi_219815830
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:00 schreef papierentas het volgende:
DBM maakt zichzelf ook weer erg populair op Threads.
Iemand haar reactie op de cadeaus van Flip;
'Wat veel kadootjes!!!!! Pakken jullie de kadootjes niet in? Mijn dochter zit naast me en zegt wauw die heeft veel familie zeker of veel geld'

de.blije.mama;
'Dit komt zo jaloers over. De cadeau's zijn hier natuurlijk al uit gepakt. En ja een hele grote familie.'
Nou, degene die de reactie geeft lijkt me ook niet al te snugger :wtf:
Ik snap de reactie van DBM wel (muv het jaloers zijn).
pi_219815914
Waarom moet AM toch een paar story´s wijden aan het feit dat de relatie van Jim met Arte over is?
Ze heeft vorige week gemeld dat ze uit elkaar zijn, waarom is dat niet genoeg.
Hoe hard ze ook beweert dat ze haar kinderen niet meer inzet voor reclame (wat sowieso al niet waar is), ze gebruikt ze nog steeds voor content.
pi_219815918
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:22 schreef Harper het volgende:

[..]
Nou, degene die de reactie geeft lijkt me ook niet al te snugger :wtf:
Ik snap de reactie van DBM wel (muv het jaloers zijn).
Vind het ook een bijzondere reactie maar net zo bijzonder als kadootjes plaatsen.. who cares

AM laat “subtiel” even een samenwerking tip zien dat het brood van de molen toch echt beter is.. die zit straks dus ook in haar box. En natuurlijk nog ff een sneertje naar MG die absoluut geen brood kan bakken..
pi_219815928
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:34 schreef Harper het volgende:
Waarom moet AM toch een paar story´s wijden aan het feit dat de relatie van Jim met Arte over is?
Hoe hard ze ook beweert dat ze haar kinderen niet meer inzet voor reclame (wat sowieso al niet waar is), ze gebruikt ze nog steeds voor content.
Vind het vooral ergens een steek naar arte "zie de oude jim weer " 🤔 Waarom? En ze mopperde vooral over de oude jim die niet volwassen wilde worden en enkel troep maakt en nooit nadenkt voor hij iets doet 🤔
pi_219815932
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:35 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Vind het ook een bijzondere reactie maar net zo bijzonder als kadootjes plaatsen.. who cares

AM laat “subtiel” even een samenwerking tip zien dat het brood van de molen toch echt beter is.. die zit straks dus ook in haar box. En natuurlijk nog ff een sneertje naar MG die absoluut geen brood kan bakken..
Zou met niet verbazen als de workshop straks in samenwerking is met die molen. Je kunt daar workshops doen. Vanaf 125,- pp.
  maandag 12 januari 2026 @ 10:41:14 #8
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219815953
Ik vind het ergens ongezond als een volwassen jongen bijna elke dag komt eten en koffie drinken, dan had hij net zo goed niet het huis uit hoeven gaan.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219815956
quote:
En dan ook nog schrijven dat ze het ook niet altijd weet. Wij weten allang dat ze het helemaal nooit weet, dom element!

Ik keek net nog even bij Ellen zonder wie dan ook, die kraamt ook weer zoveel onzin uit, de mannen die ze heeft gedate zijn emotioneel onvolwassen volgens haar. Eh....ok...en wat is zij dan?
pi_219815963
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:35 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]

Terwijl ze al eeuwen dr brood bij de Appie liet thuis bezorgen. Dus heeft ze al die jaren niet lekker brood gegeten? Dat is ook sneu. Alsof er nergens anders brood te krijgen is
pi_219815982
Maar dan moet ze naar de winkel. Er zijn volgens mij nog geen bakkers die thuisbezorgen. 😅
pi_219816023
AM haar strategie is de girlmom-next-door, je insta-bestie, de 5-uur-show, ik doe ook maar wat, gekke Maarten die zomaar in Mijn keuken brood wilde bakken, lekker gewoon gebleven, een tweedehands fiets van 60 euro, lekker de hele dag met je huishouden bezig, bloemetjesservies, lekker je eigen brood bakken. Echt om te kotsen, maar het werkt wel.
pi_219816040
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:56 schreef Johanna38 het volgende:
AM haar strategie is de girlmom-next-door, je insta-bestie, de 5-uur-show, ik doe ook maar wat, gekke Maarten die zomaar in Mijn keuken brood wilde bakken, lekker gewoon gebleven, een tweedehands fiets van 60 euro, lekker de hele dag met je huishouden bezig, bloemetjesservies, lekker je eigen brood bakken. Echt om te kotsen, maar het werkt wel.
Ik schat het merendeel van de volgmoekes ook van dat niveau.
pi_219816066
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 09:35 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat is hem ook echt aan te zien vind ik, kind moet toch zijn slaap krijgen met al die prikkels overdag. Maar dat past niet in haar schema, dus roept ze maar dat hij niet wil slapen.
En zeker weet ik dat er slechte slapers zijn, overdag en in de avond maar zij bied ook geen slaapmoment aan.
De structuur mist ook gewoon totaal daar. De ene dag probeerde ze een half uurtje, dan weer niet, dan moest er weer naar de bibliotheek gehobbeld worden… Ik snap wel dat het jochie niet meer weet wanneer ‘ie zou moeten slapen…
pi_219816076
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:48 schreef MissBaksel het volgende:
Maar dan moet ze naar de winkel. Er zijn volgens mij nog geen bakkers die thuisbezorgen. 😅
Ik ken het hier in Brabant wel van een paar bakkers. Maar dat zijn over het algemeen geen zuurdesembakkers.
pi_219816081
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:42 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
En dan ook nog schrijven dat ze het ook niet altijd weet. Wij weten allang dat ze het helemaal nooit weet, dom element!

Ik keek net nog even bij Ellen zonder wie dan ook, die kraamt ook weer zoveel onzin uit, de mannen die ze heeft gedate zijn emotioneel onvolwassen volgens haar. Eh....ok...en wat is zij dan?
Ze kan zich misschien ook eens gaan bedenken waarom ze bepaalde mannen aantrekt. Het probleem begint bij haar in ieder geval bij niet alleen kunnen zijn.
pi_219816092
Een Judith een nieuwe insta, over geld. Zal vast niet lang duren tot ze daar dingen gaat doen die ze niet mag, zoals aanzetten tot handelen in aandelen of crypto. 🤣
pi_219816102
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:41 schreef popje het volgende:
Ik vind het ergens ongezond als een volwassen jongen bijna elke dag komt eten en koffie drinken, dan had hij net zo goed niet het huis uit hoeven gaan.
Hij is dan ook niet uit zichzelf gegaan maar er door zijn hoogzwangere moeder uit gejoeperd .
pi_219816135
AM: wat maakt dat ze zo aanhaakt op het slow living gebeuren en nu over is van de broodbakmachine naar zuurdesem? Alles is bij haar gepland in haar planning, daar is echt niks slow aan. Zelfs schoolvakanties zijn van uur tot uur volgepland. Maar wellicht is dat dus wat de volgmoekes willen zien. Een moeder van 8 die de hele dag lekker wat cozy aanrommelt in haar huis. Een broodje bakt, lekker relaxt de Appie boodschappen opruimt en de puberla vult, met de bakfiets rondfietst en dat ze daar dan zelf het 'koekje bij de thee' moment, en gezellig een spelletje met de kinderen doen bij bedenken... want dat krijgen ze niet te zien. Je ziet alleen een zuchtend figuur die op deze manier strategisch heel wat euro's binnen harkt en... het kind dat al zo vaak onder moet doen voor haar jongste zusje het nu moet doen met een tweedehandsje.
  maandag 12 januari 2026 @ 11:13:48 #20
3778 popje
pi_219816152
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:10 schreef Shuri het volgende:

[..]
Hij is dan ook niet uit zichzelf gegaan maar er door zijn hoogzwangere moeder uit gejoeperd .
Oh echt? Wat er is er toen gebeurd dan?
pi_219816174
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:07 schreef Danielle_ het volgende:
Een Judith een nieuwe insta, over geld. Zal vast niet lang duren tot ze daar dingen gaat doen die ze niet mag, zoals aanzetten tot handelen in aandelen of crypto. 🤣
Kan gewoon aan mij liggen maar ik vind Judith nou niet echt een budget voorbeeld 🤔🤷 ik zou echt volledig in paniek schieten als ik potjes met potjes moest aanvullen omdat ik het meeste geld in een ander potje stop in hoop dat ik ooit er iets uit kan halen... zou door de potjes de kast niet meer zien zeg maar..
Dus ik sla over
pi_219816238
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:13 schreef popje het volgende:

[..]
Iets met zwangerschap hormonen en een puber en een kamer te kort komen in huis.
pi_219816241
AM kan nog steeds niet spellen he... zucht.
Ze is toch zo dol op ChatGPT, waarom vraagt ze die niet gewoon om haar stukjes te corrigeren.

En over dat brood bakken... Als Maarten het doet is het een troep en dan wordt zij er kriegel van, als zij het doet dan mag er ineens overal bloem zitten (en wordt de rest van het gezin daar niet kriegel van?)
pi_219816260
Ellen beweerde trouwens laatst nog dat ze alles nu instant ziet als ze gaat daten. Heeft ze zeker 3x in stories of reels benoemd. Ellen gister: ‘ik zie de dingen nu zo helder, misschien niet instant, maar wel vrij snel’. Wil iemand daar het lichtknopje weer even aan zetten? Vreselijk, hoe dom wil je het hebben 😂
pi_219816269
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:13 schreef popje het volgende:

[..]
Ze was hoogzwanger van L. En hij was tja, puberig (alhoewel hij geen puber meer was, in elk geval deed hij dingen die haar niet bevielen). Ze kon dat in haar hormonale staat niet aan en hij moest het huis uit. Ik denk wel dat dat één van de dingen is waar ze wel spijt van heeft achteraf.
pi_219816310
Geen stories op de insta van Debbie. So far... so good?
pi_219816349
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:17 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Iets met zwangerschap hormonen en een puber en een kamer te kort komen in huis.
Hij was allang geen puber meer he?
21 jaar. Want dat is de leeftijd dat de Geerts kinderen het huis uit moeten.
(dat die regel na kind 2 niet meer geldt vertelde ze er niet bij).
  maandag 12 januari 2026 @ 11:23:07 #28
3778 popje
pi_219816380
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:21 schreef Harper het volgende:

[..]
Hij was allang geen puber meer he?
21 jaar. Want dat is de leeftijd dat de Geerts kinderen het huis uit moeten.
(dat die regel na kind 2 niet meer geldt vertelde ze er niet bij).
Nee want Julia is ook al 21 toch?
pi_219816496
quote:
Jawel, die in Barneveld 😆
pi_219816509
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:05 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ze kan zich misschien ook eens gaan bedenken waarom ze bepaalde mannen aantrekt. Het probleem begint bij haar in ieder geval bij niet alleen kunnen zijn.
Wanhopig op zoek naar een man is ze. En ik vind het niet gek dat t niet lukt!
pi_219816668
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:32 schreef Earring het volgende:

[..]
Ook echt ‘ik heb twee maanden contact met hem gehad, we hebben 5 dates gehad’. Die vrouw loopt echt van date naar date… Is gewoon sneu eigenlijk…
pi_219816676
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:17 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ze is toch zo dol op ChatGPT, waarom vraagt ze die niet gewoon om haar stukjes te corrigeren.

En over dat brood bakken... Als Maarten het doet is het een troep en dan wordt zij er kriegel van, als zij het doet dan mag er ineens overal bloem zitten (en wordt de rest van het gezin daar niet kriegel van?)
Hoho het is HAAR hobby, stel je voor dat Maarten het ook leuk gaat vinden, dat is niet de bedoeling. En dat hij troep maakt, net zoals de rest van de mensen in huis, is ook niet de bedoeling, ze doet alsof de keuken van haar alleen is. Toen Julia die Ninja had kon ze ook zo lekker zeuren en zuchten de hele tijd als zij iets maakte met dat ding.
pi_219816693
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:32 schreef Earring het volgende:

[..]
En je krijgt haar 'ex' er ook nog bij cadeau.
  maandag 12 januari 2026 @ 11:41:11 #34
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_219816709
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:39 schreef papierentas het volgende:

[..]
Hoho het is HAAR hobby, stel je voor dat Maarten het ook leuk gaat vinden, dat is niet de bedoeling. En dat hij troep maakt, net zoals de rest van de mensen in huis, is ook niet de bedoeling, ze doet alsof de keuken van haar alleen is. Toen Julia die Ninja had kon ze ook zo lekker zeuren en zuchten de hele tijd als zij iets maakte met dat ding.
Motorrijden was Maarten zijn hobby, toen werd het een gezamenlijke hobby.
Paardrijden deed Maarten op woensdag, dat werd een gezamenlijke hobby.

maar o wee als het andersom ook zo is dat Maarten iets leuk gaat vinden wat zij ook leuk vindt.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_219816716
Jet heeft wel eindelijk een fiets op maat O+
pi_219816808
quote:
Zeker wel. Onze bakker bezorgd aan huis 😉
pi_219816821
Mijn broodbakhart huilt bij het zien van de foto's van demamavan. Gaat nog leuk worden, die cursus van haar zonder enige kennis :X
pi_219816829
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:52 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Zeker wel. Onze bakker bezorgd aan huis 😉
Hier ook alles aan huis te krijgen (en dan bedoel ik niet alleen de appie) kaasboer, groenteboer, slager, bakker... je kunt het allemaal langs laten komen
pi_219816837
quote:
17s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:54 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn broodbakhart huilt bij het zien van de foto's van demamavan. Gaat nog leuk worden, die cursus van haar zonder enige kennis :X
Ach na die andere desembakster die haar brood perfect noemde vind ik annemarie mee vallen 🤣
pi_219816842
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:23 schreef popje het volgende:

[..]
Nee want Julia is ook al 21 toch?
Volgens mij zelfs 22.
pi_219816844
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ach na die andere desembakster die haar brood perfect noemde vind ik annemarie mee vallen 🤣
Hahahaha ja die was helemaal hilarisch. Maar echt, basis technieken en kennis van brood bakken is echt nog ver te zoeken. Bloem meel noemen bijvoorbeeld |:(
pi_219816850
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:17 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Zou mooi zijn, kunnen ook meteen de namen met hoofdletters geschreven worden.

Maarja, kost (wat) extra tijd en ze heeft zó’n druk schema en geen ChatGPT-stempel..
pi_219816861
quote:
88s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:58 schreef Harper het volgende:

[..]
Volgens mij zelfs 22.
Maar dat is haar beste vriendin, dus zij hoeft niet.
En als ze uit huis is kan ze minder content maken van middelvingers.
pi_219816876
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat was echt héél erg ja. En dan nog zeggen dat dat broodje lekker smaakte. Het was niet eens gaar... brr...
pi_219816907
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:41 schreef Danielle_ het volgende:
Jet heeft wel eindelijk een fiets op maat O+
Wel een loeizware fiets zo'n cargo bike denk ik, maar goed.
pi_219816919
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:39 schreef papierentas het volgende:

[..]
Echt leuk zo'n groot gezin.
Als ze gewoon precies doen wat jij zegt.
  maandag 12 januari 2026 @ 12:25:32 #47
3778 popje
pi_219817005
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Echt leuk zo'n groot gezin.
Als ze gewoon precies doen wat jij zegt.
Ze lijkt meer een soort regerend vorst, als haar gezinsleden doen wat zij zegt, is er niks aan de hand.
pi_219817051
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Wel een loeizware fiets zo'n cargo bike denk ik, maar goed.
Omdat er een mand voorop zit bedoel je?
Die zie je meer dan genoeg, mijn dochter heeft er ook jaren op gefietst. Ze vond het ideaal dat ze haar rugzak daar voorin kon zetten.
pi_219817061
Ik heb MG echt nog nooit een brood zien bakken, jullie wel?

Ach gut, het neemt wel een half uur van haar ochtendroutine in beslag! Gelukkig is het het uiteindelijk allemaal waard 😍🤑🤑🤑
pi_219817070
AM moet nog even vertellen dat ze Luminiscenes niet zo vond en overhyped. Waarom dan de hele avond filmen en ongeveer een liveverslag uitbrengen, dat is dan ook nergens voor nodig. Ik heb vast gemist dat ook dit een samenwerking was.
pi_219817091
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:33 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik heb MG echt nog nooit een brood zien bakken, jullie wel?

Ach gut, het neemt wel een half uur van haar ochtendroutine in beslag! Gelukkig is het het uiteindelijk allemaal waard 😍🤑🤑🤑
Nee. En hij kon het niet en zijn broden waren keihard. Even afzeiken nog, zij kan het allemaal beter. Maar eigenlijk heeft ze dus weer een activiteit van Maarten gejat.
pi_219817093
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:35 schreef papierentas het volgende:
AM moet nog even vertellen dat ze Luminiscenes niet zo vond en overhyped. Waarom dan de hele avond filmen en ongeveer een liveverslag uitbrengen, dat is dan ook nergens voor nodig. Ik heb vast gemist dat ook dit een samenwerking was.
Ja, en dat ze daarna maar de kroeg gingen om de teleurstelling te verwerken.
Wat een drama’s in haar leven.
pi_219817111
quote:
17s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:59 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Hahahaha ja die was helemaal hilarisch. Maar echt, basis technieken en kennis van brood bakken is echt nog ver te zoeken. Bloem meel noemen bijvoorbeeld |:(
Ja ach ergens vind ik dat soort foutjes minder storend en zelfs de moederkoek 🤢 kan ik vergeven.. niet mijn humor en eerder onsmakelijk (over eten geen gore grappen bij mij aan tafel) maar he... schijnbaar is het goed te eten en het ziet er voor de beginnende hobby bakker prima uit!
Maar een homp rauw dood deeg perfect en heerlijk noemen? 🥴 kreeg al buikpijn bij de beelden

Ergens wel opvallend dat deze 2 ineens dezelfde hobby hebben 🤔 gaan ze die workshop samen geven? En is de Barneveldse bakster offline om te oefenen en als een feniks volledig hersteld straks terugkomen om workshops te geven met AM?
pi_219817134
Judith noemt de vaatwasser een afwasmachine 😂 ik vind het goed👍
pi_219817150
quote:
Kan toch geen samenwerking zijn als ze het vervolgens gaat afzeiken?
pi_219817155
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Waarom zou je dat niet goed moeten vinden? Half Nederland gebruikt dat woord.
pi_219817157
quote:
Ow, is dat raar? Ik zeg dat ook wel eens 🙃
pi_219817166
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:49 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Waarom zou je dat niet goed moeten vinden? Half Nederland gebruikt dat woord.
Echt waar? Nog nooit gehoord 😂 (nu ken ik half Nederland natuurlijk niet...)
  Moderator / Colorchick maandag 12 januari 2026 @ 12:52:31 #59
382129 crew  Donna
pi_219817172
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:18 schreef Danielle_ het volgende:
Ellen beweerde trouwens laatst nog dat ze alles nu instant ziet als ze gaat daten. Heeft ze zeker 3x in stories of reels benoemd. Ellen gister: ‘ik zie de dingen nu zo helder, misschien niet instant, maar wel vrij snel’. Wil iemand daar het lichtknopje weer even aan zetten? Vreselijk, hoe dom wil je het hebben 😂
Het licht brandt wel, maar er is niemand thuis.
pi_219817173
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:49 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Kan toch geen samenwerking zijn als ze het vervolgens gaat afzeiken?
Ze vond het ook te duur.. dat kan alleen als je betaald heb lijkt mij
pi_219817174
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:49 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ow, is dat raar? Ik zeg dat ook wel eens 🙃
Raar weet ik niet (schijnbaar heel normaal zelfs) ik vond het wel grappig 🤷👍
pi_219817178
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:32 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Omdat er een mand voorop zit bedoel je?
Die zie je meer dan genoeg, mijn dochter heeft er ook jaren op gefietst. Ze vond het ideaal dat ze haar rugzak daar voorin kon zetten.
Volgens mij zijn dat type fietsen best zwaar. Even los van het mandje.
pi_219817193
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze vond het ook te duur.. dat kan alleen als je betaald heb lijkt mij
Dat zou je denken dan. Maar een live verslag van iets waar je niet zoveel aan vind had ik dan ook niet gedaan.
pi_219817208
Misschien was het een idee van MG en niet van haar, dan moet er altijd een negatief sausje overheen.
pi_219817211
quote:
Er was vast niets aan omdat de hele avond via het schermpje heeft gekeken en daardoor een hoop heeft gemist en daardoor het verhaal niet meer snapte.
Maar haar uitleg past meer in haar straatje🤪
pi_219817214
quote:
Huh? Ik zeg altijd afwasmachine. Dat is het toch?
pi_219817290
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Raar weet ik niet (schijnbaar heel normaal zelfs) ik vond het wel grappig 🤷👍
Misschien is het iets regionaals, zoals of je friet zegt of patat.

Of het verraadt je afkomst, eenvoudig of elitair zoals ijskast of koelkast, gebak of taart.
pi_219817296
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:59 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Er was vast niets aan omdat de hele avond via het schermpje heeft gekeken en daardoor een hoop heeft gemist en daardoor het verhaal niet meer snapte.
Maar haar uitleg past meer in haar straatje🤪
Het was klassieke muziek, kennelijk niet aan AM besteed, onze cultuurbarbaar.
pi_219817329
Lot eet tijgerwit brood van de AH.
En precies na de lunch is het zuurdesembrood klaar.
Top planner die Am!
pi_219817424
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:56 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dat zou je denken dan. Maar een live verslag van iets waar je niet zoveel aan vind had ik dan ook niet gedaan.
Tja dat is denk ik het iedere stap die je zet moet gefilmd worden syndroom 🤷 ook als je zelf betaald en er geen zak aan vind...
pi_219817442
‘Meurpaddestoel’. Wat toch eigenlijk een ongelooflijk kinderachtige teksten kraamt iemand van bijna 50 uit op die instagram pagina waar iedereen iets aan zou hebben (haar eigen woorden he).
pi_219817472
En in plaats van even gezellig bij de tweeling aan tafel aan te schuiven, zit Suus of Saar daar in haar uppie... naast de meurpaddestoel.
pi_219817539
quote:
Misschien had ze vooraf moeten lezen dan wist ze wat ze kon verwachten. En waar waren die ouders van Rens? Die zouden ook komen.
pi_219817552
Bij realityfbi staat nu dat Pim en Curlymom daadwerkelijk nu bij elkaar zijn.
pi_219817638
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:42 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het vaak wel weet, maar Ze houd zich extra dom voor altijd , want dan gaan haar volgers reageren met tips , en dat heeft ze het liefste
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219817683
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:18 schreef Shuri het volgende:

[..]
Ze was hoogzwanger van L. En hij was tja, puberig (alhoewel hij geen puber meer was, in elk geval deed hij dingen die haar niet bevielen). Ze kon dat in haar hormonale staat niet aan en hij moest het huis uit. Ik denk wel dat dat één van de dingen is waar ze wel spijt van heeft achteraf.
En dan denk ik aan Maarten, dat hij op zon moment ook geen knip voor de neus waard is.
Hij was niet door hormonen bevangen, en heeft dat ook maar goed gevonden , bah rotzak
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219817694
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:52 schreef Liesv88 het volgende:
Ook al weer weggehaald zeker? Dat is ook een bijzonder gedoe he met die meid met krullen en enge pimmetje
pi_219817697
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik zeg dat ook vaak😁 uit welk deel kom je , misschien dat niemand het daar zegt
pi_219817706
Ik ben al een tijdje geleden gestopt met het volgen van AM.. mijn leven is weer een stuk minder doelloos geworden en zo te zien mis ik ook niet veel😆. Alhoewel, heeft ze weer een nieuwe manie met brood bakken?
pi_219817730
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:09 schreef Troelaatje13 het volgende:
Ik ben al een tijdje geleden gestopt met het volgen van AM.. mijn leven is weer een stuk minder doelloos geworden en zo te zien mis ik ook niet veel😆. Alhoewel, heeft ze weer een nieuwe manie met brood bakken?
Ja zuurdesembrood
pi_219817766
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:08 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik zeg dat ook vaak😁 uit welk deel kom je , misschien dat niemand het daar zegt
Bij ons waait het heel erg 🤣
pi_219817767
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja ach ergens vind ik dat soort foutjes minder storend en zelfs de moederkoek 🤢 kan ik vergeven.. niet mijn humor en eerder onsmakelijk (over eten geen gore grappen bij mij aan tafel) maar he... schijnbaar is het goed te eten en het ziet er voor de beginnende hobby bakker prima uit!
Maar een homp rauw dood deeg perfect en heerlijk noemen? 🥴 kreeg al buikpijn bij de beelden

Ergens wel opvallend dat deze 2 ineens dezelfde hobby hebben 🤔 gaan ze die workshop samen geven? En is de Barneveldse bakster offline om te oefenen en als een feniks volledig hersteld straks terugkomen om workshops te geven met AM?
Zuurdesem is een beetje de USAhomestad tradwife trend van vorig jaar. Zou mij echt niet verbazen als ze hierop mee willen liften.
pi_219817769
quote:
Zoiets moet je ook niet door een telefoon bekijken als je daar zit……. Dat heeft ze denk verkeerd begrepen
pi_219817780
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:09 schreef Troelaatje13 het volgende:
Het komt in haar doos, dus over niet al te lange tijd een verdienmodel.
pi_219817789
Am zegt , het gaat goed met Jim het is even wennen voor hem als voor ons ,
Maar We komen er wel ,
Wat bedoelt ze daar mee , we?
pi_219817804
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:18 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Am zegt , het gaat goed met Jim het is even wennen voor hem als voor ons ,
Maar We komen er wel ,
Wat bedoelt ze daar mee , we?
“We “ vinden wel weer een nieuw iemand om aan de familie toe te voegen want ja uitjes met alleen de meiden wordt nu wel een klein groepje..
en dan nog ff die sneer na met dat ze de oude Jim terug ziet. Had ze die niet uit huis gegooid..?
pi_219817806
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:52 schreef Liesv88 het volgende:
🤔zie het niet dus weer weg waarschijnlijk.. maar dit is toch erg oud nieuws verder? Sanne heeft hem destijds toch betrapt toen hij bleef ontkennen en ze een tracker in zijn auto had gedaan en daarna had hij nog meer smoesjes en wilde voor zijn gezin vechten maar bleef naar curly gaan.. dus heeft sanne hem er uiteindelijk uit gegooid 🤷 ten minste dit staat mij bij en dat hij eigenlijk nooit gestopt is met de krullenbol
pi_219817811
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bij ons waait het heel erg 🤣
Dan weet ik het nog niet 🤪, maar maakt niet uit hoor .
Ik kom uit Twente, daar kan het ook wel hard waaien 😂
pi_219817820
Sanneke deelt (natuurlijk) de autistische Barbie. (of Barbie net autisme, hoe je het maar wil zeggen). Er staat bij de Barbie maakt geen oogcontact, nu speel ik al een poosje niet meer net Barbies, maar maken die tegenwoordig oogcontact dan? Of ben ik in een geintje getrapt.

Kijk als ze nu een Barbie zouden maken met lipoedeem beentjes dan is dat zichtbaar, maar autisme is toch niet zichtbaar.
pi_219817832
Heb zelf trouwens ook lipoedeem én een zoon met autisme dus het is niet denigrerend of zo bedoeld.
pi_219817834
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:21 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
“We “ vinden wel weer een nieuw iemand om aan de familie toe te voegen want ja uitjes met alleen de meiden wordt nu wel een klein groepje..
en dan nog ff die sneer na met dat ze de oude Jim terug ziet. Had ze die niet uit huis gegooid..?
Hoe snel zie je de oude persoon terug ? Hij heeft net de verkering uit.heeft hij zich dan zo anders voorgedaan ? Raar
pi_219817849
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:21 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
En dat hij misschien vandaag komt eten.
Hij eet daar bijna iedere dag!
Gooit zijn jas en helm op tafel (waar ook nooit wat van gezegd wordt) en duikt op de bank en in zijn telefoon.
pi_219817878
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Dan weet ik het nog niet 🤪, maar maakt niet uit hoor .
Ik kom uit Twente, daar kan het ook wel hard waaien 😂
🤣 Sanneke kan niet fietsen omdat het altijd waait... ik woon soort van in die regio.. (moet wel iedere dag fietsen helaas 🤷 ondanks de woei)
pi_219817898
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Gooit zijn jas en helm op tafel (waar ook nooit wat van gezegd wordt) en duikt op de bank en in zijn telefoon.
Ik denk dan altijd zonde van het geld voor zijn huis/kamer als het enige wat hij daar doet slapen is 🤷
pi_219817905
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:26 schreef Earring het volgende:

[..]
En zonder zijn voeten te vegen en/of schoenen uit te trekken de woonkamer binnen stampen. Maar daar is hij niet de enige in daar.
pi_219817913
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣 Sanneke kan niet fietsen omdat het altijd waait... ik woon soort van in die regio.. (moet wel iedere dag fietsen helaas 🤷 ondanks de woei)
Ach, zelfs in de (na) zomer met prima weer kon ze niet met haar bijeengeschooide bakfiets fietsen.
Waarom moest ze dat ding zo nodig krijgen?
pi_219817940
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:32 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En zonder zijn voeten te vegen en/of schoenen uit te trekken de woonkamer binnen stampen. Maar daar is hij niet de enige in daar.
🤣 iedereen zet zijn schoenen daar geregeld op tafel 🤣 het niet uittrekken van schoenen is dan totaal niet raar
pi_219817952
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣 iedereen zet zijn schoenen daar geregeld op tafel 🤣 het niet uittrekken van schoenen is dan totaal niet raar
Dat ranzige dweilwater om die gesponsorde dweil te promoten moet ergens gemaakt worden he? 😊
pi_219817989
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Niet?
Ik wel, dat helpt😎
pi_219818113
Vaatwasser - afwasmachine is een beetje hetzelfde als patat - friet.
Hier gebruiken we het door elkaar.

Sanneke wacht nog op een barbie in zit- en ligstand en met autisme.
Ik wil blijven.
pi_219818179
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 15:08 schreef JaNeeDan het volgende:

En dan wél eentje die ook in de auto kan zitten (wachten).
pi_219818204
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze kan het beter melden als ze wel gaat fietsen.
pi_219818216
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik denk dan altijd zonde van het geld voor zijn huis/kamer als het enige wat hij daar doet slapen is 🤷
Maar er is geen kamer voor hem in het huis van het grote gezin.
pi_219818242
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:54 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Volgens mij zijn dat type fietsen best zwaar. Even los van het mandje.
Nee hoor dat valt echt wel mee. Mijn dochter was geen goede fietser en heeft heel lang weinig energie gehad door een bepaalde reden. Maar op deze fiets fietste ze zo weg.

Maarja am kan toch niets goed doen. Eerst commentaar van iedereen maanden van koop eens een nieuwe fiets. Is er een andere fiets word daar wel weer wat negatiefs op bedacht pfff.
pi_219818687
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het komt in haar doos, dus over niet al te lange tijd een verdienmodel.
Zo voorspelbaar....
pi_219818720
Druk dagje weer voor de blije mama. Sporten, boodschappen doen, lunch maken, praten over die lunch, douchen.
Om kwart voor een zeggen dat ze moet opschieten want ze heeft nog maar een uur om de vaatwasser aan te zetten en te douchen _O-
En berichten op threads over de verjaardag en cadeaus natuurlijk.
En gtst kijken is ook zeer belangrijk blijkbaar.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219818725
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 15:28 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Nee hoor dat valt echt wel mee. Mijn dochter was geen goede fietser en heeft heel lang weinig energie gehad door een bepaalde reden. Maar op deze fiets fietste ze zo weg.

Maarja am kan toch niets goed doen. Eerst commentaar van iedereen maanden van koop eens een nieuwe fiets. Is er een andere fiets word daar wel weer wat negatiefs op bedacht pfff.
Ik vond ze zelf heel zwaar. Maar misschien is dit een andere.

Om me nou te gaan betichten dat ik 'weer iets negatiefs bedenk' is ook weer niet nodig hoor.
pi_219818732
Vraag me nu af wat die mensen nu denken die Sanneke geld hebben gegeven voor een bakfiets.
Een lokaal goed doel of hulp aan armen in je wijk daar kan je dan toch beter je geld aan kwijt.
pi_219818745
Ohja en waarom eet de blije mama door als ze het met moeite doet want ze zit zo vol bij de laatste happen?

Laat het dan liggen. En kijk of je het nog kan bewaren
pi_219818750
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 16:10 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]

Om me nou te gaan betichten dat ik 'weer iets negatiefs bedenk' is ook weer niet nodig hoor.
Ik vind ze ook zwaar. Mijn kinderen zweren erbij, ik vind het helemaal niks.
Ik wil blijven.
pi_219818762
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 16:11 schreef WinnieWana het volgende:
Vraag me nu af wat die mensen nu denken die Sanneke geld hebben gegeven voor een bakfiets.
Een lokaal goed doel of hulp aan armen in je wijk daar kan je dan toch beter je geld aan kwijt.
Die denken volgens mij helemaal niet. Mensen die denken doneren geen geld voor dit soort bedelarij.
Ik wil blijven.
pi_219818770
quote:

Met zuignap, zodat zij goed vast blijft zitten.
pi_219818773
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 16:09 schreef WinnieWana het volgende:
Druk dagje weer voor de blije mama. Sporten, boodschappen doen, lunch maken, praten over die lunch, douchen.
Om kwart voor een zeggen dat ze moet opschieten want ze heeft nog maar een uur om de vaatwasser aan te zetten en te douchen _O-
En berichten op threads over de verjaardag en cadeaus natuurlijk.
En gtst kijken is ook zeer belangrijk blijkbaar.
En SIMSen. Moet je ook dagelijks bijhouden?
pi_219818797
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 16:16 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Met zuignap, zodat zij goed vast blijft zitten.
😂
pi_219818835
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 15:23 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Maar er is geen kamer voor hem in het huis van het grote gezin.
Dat hadden ze vooraf kunnen bedenken toen ze weer een volgende en volgende en volgende namen
  maandag 12 januari 2026 @ 16:32:49 #116
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_219818881
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 07:47 schreef Henrike het volgende:
Hvk : ze heeft louay gisteren maximaal wakker gehouden
Van 06:15 tot 20;00 en hij heeft heel goed geslapen...
Nou zeg wat een wonder hoe zou dat kunnen.
Viel hij om of kon ze hem neerleggen?
Hoe zielig dat het kereltje niet lekker even mag slapen
En wie ligt er op een kist naast de bank te slapen deze middag?
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_219818983
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 16:32 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Och, het arme ventje. Kind komt gewoon nooit tot rust daar, altijd en overal prikkels om zich heen en 0 structuur.
pi_219818988
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 16:13 schreef WinnieWana het volgende:
Ohja en waarom eet de blije mama door als ze het met moeite doet want ze zit zo vol bij de laatste happen?

Laat het dan liggen. En kijk of je het nog kan bewaren
Omdat de blije mama denkt dat ze aankomt/niet afvalt omdat ze te weinig eet 😂
pi_219818998
Wat wil AM eigenlijk doen met dat zuurdesem gedoe? Een doos uitbrengen met potjes en een starter ? De mammavan meel ?
pi_219819003
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 16:49 schreef poohenzo het volgende:
Wat wil AM eigenlijk doen met dat zuurdesem gedoe? Een doos uitbrengen met potjes en een starter ? De mammavan meel ?
En een workshop, misschien nog een bakboek (zelf geschreven ;) ). Maar zoiets zal het wel worden ja.
pi_219819004
De blije mama op Threads met een post over 'laten we niet onnodig de huisarts bellen'😂😂😂 behalve als je ziek bent..
pi_219819052
quote:

[..]
Arm jochie!

Judith ook weer lekker bezig, rijden en tegelijkertijd filmen en praten. Echt, ik gun haar een hele dikke boete
  maandag 12 januari 2026 @ 17:00:09 #123
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_219819056
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 16:16 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En SIMSen. Moet je ook dagelijks bijhouden?
Ja maar dat is ook een heel huishouden wat je moet bijhouden hoor :P
W
Z
E
pi_219819060
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 16:49 schreef poohenzo het volgende:
In een van de vorige topics had iemand al een aardig lijstje gemaakt: workshop, boek, broodpan (kookpunt), mesje (kookpunt), dekselmutsen (drukkemammmas), meel (molen in Delft), potjes etc.
pi_219819149
Rijsmandjes, hoesjes voor daarover, ovenhandschoenen, en zuurdesemstarters die ze droogt en daarna verkoopt, kunnen ook nog in de box.
pi_219819163
De grote vraag van vandaag: hoe lang zal Juud haar jas niet gewassen hebben? Die kraag is zo goor 🤢
  maandag 12 januari 2026 @ 17:23:50 #127
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219819180
Judith zegt dat ze liever lokaal koopt, geloof je het zelf? Dar is best wel duurder...
pi_219819443
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 17:21 schreef Moedervan4kids het volgende:
De grote vraag van vandaag: hoe lang zal Juud haar jas niet gewassen hebben? Die kraag is zo goor 🤢
Dat ding was een jaar geleden al zo goor, ze zal hem wel niet gewassen hebben
pi_219819499
Het huis van Eline van der Woude (en man) is verkocht (per 1 juni), dus ze kunnen nu de emigratie verder doorzetten. Ze gaan ‘homeschooling’ doen met 10 andere christelijke gezinnen.
pi_219819516
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 17:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Judith zegt dat ze liever lokaal koopt, geloof je het zelf? Dar is best wel duurder...
Niet altijd hoor. Recent een wasmachine bij (ook toevallig) Expert gekocht. Zelfde prijs als bij CB en dan gun ik het hen inderdaad meer.
pi_219819540
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 17:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Judith koopt waar ze maar wil, zolang ze de aanschaf maar terug kan verdienen met linkjes. Oh en ze wil graag lange proefperiodes benutten.

Edit: tijdens black friday gaat Judith ook graag online los trouwens. Tot zover de principes.

[ Bericht 7% gewijzigd door Danielle_ op 12-01-2026 18:10:39 ]
pi_219819617
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:04 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Judith koopt waar ze maar wil, zolang ze de aanschaf maar terug kan verdienen met linkjes. Oh en ze wil graag lange proefperiodes benutten.
Ja, grote kans dat ze zich voor heeft laten lichten bij expert en dan het weer via haar linkjes/creditcard/tegoedbonnen online gaat kopen.
pi_219819645
En had Judith nu echt verwacht dat de winkel in het dorp direct tijd had om te plaatsen?
pi_219819691
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het huis van Eline van der Woude (en man) is verkocht (per 1 juni), dus ze kunnen nu de emigratie verder doorzetten. Ze gaan ‘homeschooling’ doen met 10 andere christelijke gezinnen.
Ik vind die eettafel situatie altijd zo ongezellig, vergadertafels.
En ook zij deelt veel te veel over de kids inclusief trauma en behandelingen. Knettergek
pi_219819717
Iedereen (inclusief vriend van Jim, dat we dat even weten : gast aan tafel. Ze moet sociaal doen!) zit al te eten en moeder Geerts moet nog een rondje om de tafel filmen.
pi_219819744
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 16:52 schreef opwegnaar het volgende:
De blije mama op Threads met een post over 'laten we niet onnodig de huisarts bellen'😂😂😂 behalve als je ziek bent..
Wat een goed idee van haar zeg... 🙄
pi_219819767
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 14:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Hoe snel zie je de oude persoon terug ? Hij heeft net de verkering uit.heeft hij zich dan zo anders voorgedaan ? Raar
Woonden zij samen?
pi_219819787
quote:
Waarschijnlijk is het volledig mijn eigen projectie, maar ik vind t dus best vreemd dat ze gaan emigreren. Ze hebben 3 dochters geadopteerd, die kennelijk nogal wat trauma's hebben (logisch), krijgen hier therapie, bouwen wat op en worden daar weer uit weggehaald.
Misschien zie ik het te zwartgallig, maar ik weet niet of ik dezelfde keuze had gemaakt.

(emigreren is sowieso niks voor mij, mijn hele familie woont bij ons om de hoek, ik zou niet zonder kunnen haha)
pi_219819810
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:30 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Woonden zij samen?
Nee volgens mij niet.
Anders hadden we dat wel gehoord via AM. Enige wat ze ooit zei was dat Arte ook uit n groot gezin kwam. Dat was zo’n voordeel, waarom weet ik niet 😉
pi_219819820
Zo Kyra is volledig in den heere zeg. Bijzonder hoe zij van de ene overtuiging (natuurljk ouderschap, hoor je nu weinig meer over) naar de volgende gaat. En dan gaat ze hiermee haar trauma’s oplossen? Ik hoop toch dat ze ook nog bij de psycholoog komt eigenlijk…

Wel fijn en goed hoe weinig ze deelt over de kinderen, hopelijk blijft dat zo. Dat mega snelle afvallen daarentegen lijkt me minder gezond maar ieder z’n ding.
pi_219819827
Kyra knapt ook nog niet echt op. Sneu dat het nog niet wil. Ze is wel enorm afgevallen.
pi_219819832
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:04 schreef Danielle_ het volgende:

[..]

Edit: tijdens black friday gaat Judith ook graag online los trouwens. Tot zover de principes.
Misschien kreeg ze geen korting en ging daarom weg 😆
pi_219819845
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:37 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien kreeg ze geen korting en ging daarom weg 😆
Of wilde ze dat die man gelijk hielp met haar achterklep vd auto vasthouden 🤭
pi_219819881
Als bonus bij het om de tafel lopen rond etenstijd bij AM zijn het toch weer de beelden van Lot die nog altijd eet alsof ze 2 jaar is .
pi_219819926
Judith zegt dat ze liever in winkels koopt. Diezelfde Judith kreeg gisteren nog een plant bezorgd. Als je iets toch in een winkel kunt kopen is het een plant. En laten we ook vooral niet vergeten wat ze verder allemaal online koopt.
Wat kletsen een hoop (wannabe) influencers toch in de ruimte.
Ik wil blijven.
pi_219819984
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:39 schreef Earring het volgende:

[..]
Of wilde ze dat die man gelijk hielp met haar achterklep vd auto vasthouden 🤭
😆
pi_219820015
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:36 schreef Keesie123 het volgende:
Zo Kyra is volledig in den heere zeg. Bijzonder hoe zij van de ene overtuiging (natuurljk ouderschap, hoor je nu weinig meer over) naar de volgende gaat. En dan gaat ze hiermee haar trauma’s oplossen? Ik hoop toch dat ze ook nog bij de psycholoog komt eigenlijk…

Wel fijn en goed hoe weinig ze deelt over de kinderen, hopelijk blijft dat zo. Dat mega snelle afvallen daarentegen lijkt me minder gezond maar ieder z’n ding.
Tja als het haar houvast is (naast psychologische hulp) Waarom niet?
Wel heftig.....eigenlijk kent zij al jaren van mentale problemen en dan toch nog een kindje krijgen.....zulke dingen snap ik soms echt niet.
pi_219820094
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:18 schreef Lalaland79 het volgende:
En had Judith nu echt verwacht dat de winkel in het dorp direct tijd had om te plaatsen?
Zeker, net als autogarages voor APK’s.
pi_219820105
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:55 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Tja als het haar houvast is (naast psychologische hulp) Waarom niet?
Wel heftig.....eigenlijk kent zij al jaren van mentale problemen en dan toch nog een kindje krijgen.....zulke dingen snap ik soms echt niet.
Geloof kan houvast geven idd, maar heb bij Kyra altijd het idee dat ze zich ergens enorm aan vastklampt, alsof het haar nieuwe identiteit wordt/is.
Ik hoop vooral dat het haar gaat helpen.
Ze heeft na iedere baby een postnatale depressie volgens mij en daar tussenin ook de nodige mentale problemen idd. Ik snap de keuzes die zij maakt ook echt niet.
pi_219820154
quote:

[..]
Ja vreselijk zielig.
Hij kan gewoon niet zonder een dutje, dat ziet toch iedereen.
En zou ze nu niet snappen dat als hij om 15:30 omvalt en gaat slapen het dan juist moeilijk is in de avond.
Leg m gewoon in het middaguur een 1,5 uur in bed.
Te dom om te poepen deze moeder hoor
pi_219820216
quote:
Ik weet niet waar ze naar toe gaan , maar als je naar een afgelegen eiland emigreert dan kun je tot 84000 euro krijgen aan subsidis las ik een keer
pi_219820226
Ik snap vooral niet dat Kyra, die nog steeds aangeeft te kampen met psychische problemen, heel Instagram er weer bij betrekt in de vorm van filmpjes delen met teksten als ‘sla dit op’ en ‘stuur dit door’.

Hoezo voel je die behoefte? Prima als je er openlijk over deelt, er zijn nog tig andere moeders met dezelfde problemen en wie weet vind je wel ‘lotgenoten’ maar snap niet dat mensen zo op zoek zijn naar die insta (h)erkenning ofzo.
pi_219820228
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:30 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Woonden zij samen?
Dat weet ik niet
pi_219820286
En HVK, ik kijk zo nu en dan bij haar maar van haar hele opvoeding doet mijn moederhart pijn.
Ik ben helemaal voorstander van dat je je eigen kind het beste kent en dat je lekker moet doen wat voor jou (en je kind) het beste is maar een mannetje van 21 maanden zo lang wakker houden is gewoon zielig.
Hij heeft zo hard zijn slaap nodig dat hij de volgende dag instort op een speelgoedkist (?)

Hopelijk regelt zij binnenkort een samenwerking met een slaapcoach en volgt ze de adviezen op.
Dat zou pas een goede samenwerking zijn…

[ Bericht 0% gewijzigd door Bibii13 op 12-01-2026 19:21:47 (Typo) ]
pi_219820354
quote:
Interessant wel! Ze wil dat men hem met rust laat, maar ze maakt wel even uitgebreid content van de verbroken relatie. Wat zie hier achter??
pi_219820375
Kyra en dr man zijn beide gelovig. Af en toe lees je dat bij dr. Maar het hetstel programma van de kerk ken ik ( persoolijk) niet. Ik hoop voor dr dat ze de psycholoog ook blijft bezoeken. En dat de combinatie voor haar werkt
pi_219820713
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik weet niet waar ze naar toe gaan , maar als je naar een afgelegen eiland emigreert dan kun je tot 84000 euro krijgen aan subsidis las ik een keer
Ze gaan naar Ierland
  Moderator / Colorchick maandag 12 januari 2026 @ 19:50:06 #158
382129 crew  Donna
pi_219820725
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:27 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Interessant wel! Ze wil dat men hem met rust laat, maar ze maakt wel even uitgebreid content van de verbroken relatie. Wat zie hier achter??
Een egoïstische moeder.
pi_219820729
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:21 schreef Bibii13 het volgende:
En HVK, ik kijk zo nu en dan bij haar maar van haar hele opvoeding doet mijn moederhart pijn.
Ik ben helemaal voorstander van dat je je eigen kind het beste kent en dat je lekker moet doen wat voor jou (en je kind) het beste is maar een mannetje van 21 maanden zo lang wakker houden is gewoon zielig.
Hij heeft zo hard zijn slaap nodig dat hij de volgende dag instort op een speelgoedkist (?)

Hopelijk regelt zij binnenkort een samenwerking met een slaapcoach en volgt ze de adviezen op.
Dat zou pas een goede samenwerking zijn…
Het probleem hij haar is alleen dat ze de kinderen niet goed lijkt te kennen en totaal geen oog heeft voor de behoefte van haar kinderen.
pi_219820732
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:27 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Pure aandachttrekkerij denk ik. Ze krijgt vast een hoop berichten van volgers die het zo jammer vinden en rot en sneu en blabla. Dan heeft moeders toch weer de aandacht.
pi_219820787
Ik vraag me af of de psycholoog ook niet iemand van de kerk is. Ze had het eerder wel eens over urenlange sessies, die heel erg uitliepen, dat is bij de meeste psychologen niet mogelijk in verband met de volgende cliënt.

Ik ben ook huiverig voor zo’n herstelprogramma van de kerk. Ik verwacht niet dat dat wetenschappelijk bewezen en uitvoerig getest is bijvoorbeeld. En dan laat ik nog achterwege wat ik zelf denk over de kerk.
pi_219820897
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:50 schreef Donna het volgende:

[..]
Een egoïstische moeder.
How can I make this about me.
  Moderator / Colorchick maandag 12 januari 2026 @ 20:08:17 #163
382129 crew  Donna
pi_219820947
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 20:04 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
How can I make this about me.
How can i make money out of this.
pi_219821103
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Om een vervallen woning op te knappen.
pi_219821125
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze gaan naar Ierland
Ja dat bedoel ik ook
pi_219821261
Zou het schimmel probleem al opgelost zijn bij hvk? Je zou denken van wel... ? Ik denk dat ze er niks mee doet. Straks zijn de kinderen daar nog ziek van ook. Vind haar de naam moeder echt niet waard
pi_219821307
Jvp werkte 9/10 keer op de maandag op kantoor. Ik denk dat ze er echt niet meer werkt? Ik verwacht binnen nu en 3 maanden de aankondiging dat de shop stopt.
pi_219821341
quote:
17s.gif Op maandag 12 januari 2026 20:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp werkte 9/10 keer op de maandag op kantoor. Ik denk dat ze er echt niet meer werkt? Ik verwacht binnen nu en 3 maanden de aankondiging dat de shop stopt.
En Walk komt er ook nooit meer
pi_219821401
quote:

BankBarbie!
pi_219821413
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 20:46 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
JvP heeft ook niet laten zien dat ze bij die pop up store is geweest.
pi_219821495
Miss Walk was met dr homies bij VVAL! Gelukkig maar ze zijn nog in beeld, de basis!
pi_219821544
Jacqueline werkt niet meer voor JolieNoe hoor. Als haar werk is wat ze laat zien wat ze doet.
pi_219821553
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 20:53 schreef papierentas het volgende:

[..]
JvP heeft ook niet laten zien dat ze bij die pop up store is geweest.
Opheffingsuitverkoop. Kan niet anders. Alles op de website is 50 procent korting. Die pop up store. Mensen reageren op insta met de vraag of ze stoppen, wordt niet op gereageerd. Als het niet zo is reageer je wel toch.
Geen nieuwe "drops". En geen nieuwe fotoa van Mw.
pi_219821556
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 20:38 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Zou het schimmel probleem al opgelost zijn bij hvk? Je zou denken van wel... ? Ik denk dat ze er niks mee doet. Straks zijn de kinderen daar nog ziek van ook. Vind haar de naam moeder echt niet waard
Ik denk het niet anders had ze het wel laten zien.
pi_219821593
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:09 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Opheffingsuitverkoop. Kan niet anders. Alles op de website is 50 procent korting. Die pop up store. Mensen reageren op insta met de vraag of ze stoppen, wordt niet op gereageerd. Als het niet zo is reageer je wel toch.
Normaal kwam er iedere week een nieuwe 'drop' dus dat alleen is al een behoorlijke aanwijzing 😅
pi_219821596
Ik kan er de vinger niet op leggen maar wat kijkt Tim wolf zo raar uit z’n ogen steeds
pi_219821619
quote:

[..]
Er staat nog wel een vacature open voor in het magazijn. Dat zag je JvP vaak doen, maar nu ook al even niet. Website is verder niet bijgewerkt ook, enkel de sale inderdaad.
pi_219821660
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:15 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ik kan er de vinger niet op leggen maar wat kijkt Tim wolf zo raar uit z’n ogen steeds
Ik vind het zo’n nozem. Hij vindt het allemaal maar wat interessant. Een puber die zoekende is.
Ik wil blijven.
pi_219821683
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vind het zo’n nozem. Hij vindt het allemaal maar wat interessant. Een puber die zoekende is.
Ja hij ziet er echt uit als 12. Wat een doetje
pi_219821891
Over Curlymom en Pim... Is dat dezelfde hond nou? Zelfde lijn. Is dat de reden van samenzijn van reality fbi? Heb het even gemist. Want was snel weg?

Wat heeft zich daar een soap afgespeeld he.
pi_219821921
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:17 schreef papierentas het volgende:

[..]
Er staat nog wel een vacature open voor in het magazijn. Dat zag je JvP vaak doen, maar nu ook al even niet. Website is verder niet bijgewerkt ook, enkel de sale inderdaad.
Ja, je kunt het natuurlijk prima op afstand runnen als je prima personeel hebt. 😂 Maar he, wat een prijzen die winkel. En als hun voetbal sponsoring enzo... Oei
pi_219821936
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:41 schreef SophiaLoren het volgende:
Over Curlymom en Pim... Is dat dezelfde hond nou? Zelfde lijn. Is dat de reden van samenzijn van reality fbi? Heb het even gemist. Want was snel weg?

Wat heeft zich daar een soap afgespeeld he.
Yep, dat was het bericht van realityfbi.
pi_219821962
quote:

[..]
Dit zou toch wat zijn. Dan is de puinhoop, wat zeg ik; vuilnisbelt nog groter. Dan is er ook een heel team de pineut
pi_219822029
quote:

[..]
Zij maakt niks mee en moet toch content hebben.
pi_219822040
MB gooit haar knie er nog maar eens in. Ongeloofwaardig verhaal, in Dubai was ze nog aan het voetballen.
Ik wil blijven.
pi_219822087
Ik geloof niet dat Am ooit een boek echt heeft uitgelezen.
pi_219822088
Wanneer zal de liefdesbaby bij mb komen
pi_219822094
Gadver dat versnelde filmpje van Tim de voedselvoorziener en de uitgebreide kus zag er zo goor uit 🤢
pi_219822113
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:15 schreef Lovelii2026 het volgende:
Dat is zijn zwoele blik denk ik.

En Michelle dr knie is weer(?) helemaal naar de klote?
pi_219822129
Fijn dat Sofieke zo lekker slaapt na alle koffie van Teringo.
pi_219822131
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:05 schreef Lodelie het volgende:
Ik geloof niet dat Am ooit een boek echt heeft uitgelezen.
Vast wel; haar eigen boek. Die kan geen genoeg krijgen van dr eigen onzin namelijk
pi_219822195
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:10 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Vast wel; haar eigen boek. Die kan geen genoeg krijgen van dr eigen onzin namelijk
En dat lezen mensen in een paar uur uit. Maar waarschijnlijk leest zeviedereckeer weer nieuwe dingen die haar nog niet waren opgevallen. Dat heb je als je het laat schrijven door ChatGPT.
pi_219822235
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:06 schreef Arrie1995 het volgende:
Gadver dat versnelde filmpje van Tim de voedselvoorziener en de uitgebreide kus zag er zo goor uit 🤢
Ook echt net nadat ze een ei op heeft! Gatver
  maandag 12 januari 2026 @ 22:22:11 #194
3778 popje
pi_219822245
Die Tim is daar ingetrokken hoor, en ziet zijn eigen kinderen nooit meer.
  maandag 12 januari 2026 @ 22:23:08 #195
3778 popje
pi_219822261
Net ff gecheckt, Tim zijn insta is afgeschermd, maar hij wordt gevolgd door Koen en Jacqueline!
pi_219822329
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:21 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Ook echt net nadat ze een ei op heeft! Gatver
Ze zullen vast ook gekust hebben nadat er viezere dingen in hun mond hebben gezeten 😂.
pi_219822331
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:10 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Ik zei een boek.
Geen opstel van chat gpt.😅
pi_219822343
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 20:46 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Jazeker wel, afgelopen week
pi_219822391
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze zullen vast ook gekust hebben nadat er viezere dingen in hun mond hebben gezeten 😂.
Nou dat... ze zijn verliefd dan doe je dat (nog)😉
pi_219822469
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 16:10 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]

Eens!
pi_219822608
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
36 is hij las ik ergens, hij lijkt jonger
pi_219822611
Mb deelt nog steeds rare content van de kinderen
Werkt bij jolienoe
Is voor het eerst in een lange tijd alleen - zonder Tim

Koen kon vrijdag de kinderen niet uit school halen
Vraag me af wat hij überhaupt doet als hij niet meer bij Jolie werkt en de kinderen maandag t/m donderdag niet heeft
pi_219822615
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 23:24 schreef slowie het volgende:
Mb deelt nog steeds rare content van de kinderen
Werkt bij jolienoe
Is voor het eerst in een lange tijd alleen - zonder Tim

Koen kon vrijdag de kinderen niet uit school halen
Vraag me af wat hij überhaupt doet als hij niet meer bij Jolie werkt en de kinderen maandag t/m donderdag niet heeft
Hij is ook druk met zijn liefje denk ik,
pi_219822633
Ach wat leuk! Het kleine broertje mocht mee naar het volgende feestje! 😅
pi_219822662
Mb gooit haar kind nog even online terwijl hij onder de douche staat 🤦♀ echt, waarom?!
pi_219822663
DBM op threads: flipflapvriendinnetje is weer tegen de grond geslagen, ze overweegt een transfer naar een andere klas als er niets gebeurt.
En dan al die reacties eronder dat ze haar thuis moet houden, gesprek directie en blablabla. Er staat 1 goede reactie van een gepensioneerde leerkracht dat kinderen soms dingen anders vertellen. Maar geen DBM like of reactie natuurlijk
pi_219822720
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:00 schreef JaNeeDan het volgende:
MB gooit haar knie er nog maar eens in. Ongeloofwaardig verhaal, in Dubai was ze nog aan het voetballen.
Voetballen en rondhobbelen op haar Jimmy Choo's. Nee die knie is echt maximaal stuk 🫣
pi_219822741
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 23:39 schreef Earring het volgende:
DBM op threads: flipflapvriendinnetje is weer tegen de grond geslagen, ze overweegt een transfer naar een andere klas als er niets gebeurt.
En dan al die reacties eronder dat ze haar thuis moet houden, gesprek directie en blablabla. Er staat 1 goede reactie van een gepensioneerde leerkracht dat kinderen soms dingen anders vertellen. Maar geen DBM like of reactie natuurlijk
Iemand zegt dat ze haar kind thuis moet houden en eerst een gesprek op school moet hebben. DBM vraagt vervolgens hoe ze dat moet fixen. Serieus? De vrouw die haar kinderen regelmatig thuishoudt voor minder heeft advies nodig? 😂
pi_219822747
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 23:25 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hij is ook druk met zijn liefje denk ik,

Gelukkig is Michelle dat niet. :')

Volgens mij was hij op zoek naar ander werk. Stond in ieder geval op zijn linked in en was gedeeld. Het zou mij niks verbazen als Koen en Jacqueline per 1-1 uit dienst zijn getreden.

Jacqueline nu vooral social media dingen doet om te verdienen

En Koen gewoon een andere baan heeft gevonden. Het zou mij niks verbazen als dit een 40 uurs baan is en dan kan je niet zo makkelijk ff snel je kinderen tussendoor halen. Het is altijd zo makkelijk oordelen.

Ik kan alleen maar denken, fijn voor Michelle dat ze wat meer tijd met haar kindjes had.
pi_219822782
Zou mij inderdaad ook niks verbazen als jvp en kb uit Jolie gaan, niks gedeeld over pop-up, sale etc. Begrijp dan wel de stress van mbw. Twee mensen uitkopen uit huis én bedrijf. Mw heeft in de podcast gezegd dat zij de verantwoordelijkheid van personeel heel lastig vindt. En laat haar personeel nou ook nog allemaal vrienden en bekenden zijn.

Bij kb op LinkedIn staat nog geen nieuwe baan, maar misschien sollicitatiegesprek rond dat tijdstip. Ook lastig te verzetten.
pi_219822787
Vraag me af of hij een 'reguliere' 40 uurs baan gaat doen, denk dat het inkomensverschil dan weer groot gaat zijn. Moet mw hem dan ook alimentatie ofzo geven?
pi_219822790
En "Michelle Bollen" is niet meer.
Het is nu Michelle Carolina Walk.

Bekt stuk minder.
pi_219822975
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 00:23 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Gelukkig is Michelle dat niet. :')

Volgens mij was hij op zoek naar ander werk. Stond in ieder geval op zijn linked in en was gedeeld. Het zou mij niks verbazen als Koen en Jacqueline per 1-1 uit dienst zijn getreden.

Jacqueline nu vooral social media dingen doet om te verdienen

En Koen gewoon een andere baan heeft gevonden. Het zou mij niks verbazen als dit een 40 uurs baan is en dan kan je niet zo makkelijk ff snel je kinderen tussendoor halen. Het is altijd zo makkelijk oordelen.

Ik kan alleen maar denken, fijn voor Michelle dat ze wat meer tijd met haar kindjes had.
Het zal zijn reden wel hebben gehad en het is juist helemaal prima dat ze flexibel zijn wat de verdeling van de kinderen betreft.
Ze moeten het toch met elkaar zien te rooien.
Ik bedoelde het ook een beetje cynisch, want het gaat er steeds over dat Michelle en Tim veel samen zijn, bij elkaar slapen, weekendjes weggaan enz.
Koen doet precies hetzelfde met jvp en daar hoor je niets over.
Ik hoop dat ze alle vier weer gelukkig zijn en dat hoop ik nog meer voor de kinderen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Henrike op 13-01-2026 06:40:43 ]
pi_219823010
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 01:01 schreef Fleur79 het volgende:
En "Michelle Bollen" is niet meer.
Het is nu Michelle Carolina Walk.

Bekt stuk minder.
Die tweede naam ook. Wat is dat toch dat die tweede namen zo vaak genoemd moeten worden?
Ik wil blijven.
pi_219823052
Lees op realityfbi dat MW ook met de naamsverandering wat “bollen familie” heeft verwijderd.

En volgens mij is het verschil met liefjes omhangen tussen MW en Koen met JVP nogal een verschil.. JVP is ook gewoon alleen met haar kinderen in haar eigen huis zoals ze ook deelt.
Wolfje hangt alleen daar op die boerderij lijkt 24/7.
Dus logisch dat het bij MW benoemd word en bij hem niet.
pi_219823088
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 07:23 schreef Babbelaertje het volgende:
Lees op realityfbi dat MW ook met de naamsverandering wat “bollen familie” heeft verwijderd.

En volgens mij is het verschil met liefjes omhangen tussen MW en Koen met JVP nogal een verschil.. JVP is ook gewoon alleen met haar kinderen in haar eigen huis zoals ze ook deelt.
Wolfje hangt alleen daar op die boerderij lijkt 24/7.
Dus logisch dat het bij MW benoemd word en bij hem niet.
Dan heb je niet goed de filmpjes bekeken, Tim was er zaterdag niet.
En of jvp alleen in huis is betwijfel ik, ze praat en lacht iets in de camera op haar filmpje, kan zo maar zijn dat Koen daar gewoon op de bank zit. Michelle brengt Tim in beeld, misschien doet jvp dat extra niet met Koen?
Ik heb bij jvp nog steeds een beetje een raar gevoel.
Doet ze niet ineens alsof ze de rustige degelijke moeder is die o zo druk is met het perfecte plaatje te laten zien?
Is ze in korte tijd ineens zo veranderd?
Ze riep eerst ook dat ze alleen verder ging maar heeft nooit de relatie met Koen beëindigd, wat ze wel zo deed voorkomen.
En weet je, ze doen allemaal maar maar ik denk dat we nog steeds niet precies weten hoe het werkelijk is gegaan.
Ze hebben alle 3 vaker iets anders laten zien dan de situatie werkelijk was.

[ Bericht 15% gewijzigd door Henrike op 13-01-2026 07:49:51 ]
pi_219823128
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 07:37 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dan heb je niet goed de filmpjes bekeken, Tim was er zaterdag niet.

Maar de kinderen ook niet _O-
Verschil is ook dat JvP en KB al samen waren natuurlijk. Sorry, maar het is op geen enkele manier te vergelijken. Wolf is er zomaar tussen gevlogen en is er nagenoeg altijd vanuit het niets.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219823303
Eigenlijk is er helemaal niet zoveel aan om JvP en MW te volgen, maar zijn de discussies hier veel vermakelijker 😂. “Ze zijn de hele tijd samen.” “Echt niet, want zaterdag was hij er niet.”
Mensen, ik heb al moeite mijn eigen agenda bij te houden, maar sommigen hier weten van de fluflu’s ook van dag tot dag wat ze doen.
Dus bij deze een dank je wel voor het irritainment op Fok.
pi_219823353
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 07:45 schreef LeSage het volgende:

[..]
Verschil is ook dat JvP en KB al samen waren natuurlijk. Sorry, maar het is op geen enkele manier te vergelijken. Wolf is er zomaar tussen gevlogen en is er nagenoeg altijd vanuit het niets.
En dan nog alle weekenden dat ze het huis uit vluchten naar weet ik veel welk oord. Niet echt te vergelijken nee.
pi_219823378
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 08:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
Eigenlijk is er helemaal niet zoveel aan om JvP en MW te volgen, maar zijn de discussies hier veel vermakelijker 😂. “Ze zijn de hele tijd samen.” “Echt niet, want zaterdag was hij er niet.”
Mensen, ik heb al moeite mijn eigen agenda bij te houden, maar sommigen hier weten van de fluflu’s ook van dag tot dag wat ze doen.
Dit kan ik alleen maar beamen haha _O_
pi_219823380
DBM heeft een gesprek gehad met de juf en tegen haar dochter gezegd dat ze, als het gebeurt, gewoon terug moet slaan. Ja, want daar gaat het echt beter van worden.
pi_219823386
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 08:50 schreef papierentas het volgende:
DBM heeft een gesprek gehad met de juf en tegen haar dochter gezegd dat ze, als het gebeurt, gewoon terug moet slaan. Ja, want daar gaat het echt beter van worden.
En ze zegt dat haar kinderen nooit geweld zien thuis, en al die 16+ computerspelletjes dan?
pi_219823417
Janneke in Gambia "ik zou hier zo graag willen verbouwen" .....ehm meid , echt? Ik snap haar planning echt niet, nooit eigenlijk. Misschien moet ze bij AM in de leer hahaha
pi_219823449
quote:
Wij hebben een best wel kwetsbaar kind en ook tegen hem gezegd dat wanneer het niet stopt, ze hem vast blijven houden, pijn blijven doen als hij zegt dat ze moeten stoppen dat ie ze gewoon een stomp mag verkopen. En als de juf daar dan boos om wordt dan gaan wij wel naar school.
Je mag niet beginnen, maar je hoeft jezelf niet te laten pesten of pijn te laten doen.
pi_219823501
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 08:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
Haha, ik vind het ook vooral door dit topic leuk ja _O-
pi_219823513
Dat gezeik van AM over de schoolfoto's. Als je ze niet wilt dan koop je ze niet, simpel zat en geen reden om de schoolfotograaf zo te kakken te zetten voor zijn/haar werk
pi_219823539
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 09:13 schreef Kaascroissantje het volgende:
Dat gezeik van AM over de schoolfoto's. Als je ze niet wilt dan koop je ze niet, simpel zat en geen reden om de schoolfotograaf zo te kakken te zetten voor zijn/haar werk
En ook: dit zijn toch gewoon leuke schoolfotos? Beter dan die kleine huis op de prairie shoots van hun moeder
pi_219823541
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 08:58 schreef poohenzo het volgende:
Janneke in Gambia "ik zou hier zo graag willen verbouwen" .....ehm meid , echt? Ik snap haar planning echt niet, nooit eigenlijk. Misschien moet ze bij AM in de leer hahaha
Ik wacht op het moment dat ze de mensen daar ‘gabberfamilie’ leert zeggen.
Ik wil blijven.
pi_219823566
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 09:19 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
En ook: dit zijn toch gewoon leuke schoolfotos? Beter dan die kleine huis op de prairie shoots van hun moeder
Ik vind dit ook leuke foto’s hoor! En de schoolfotos van mijn kids vond ik ook leuk. Ja ze staan normaal nooit met hun handen in hun zij maar ach, ze lachen en ze zien er enigszins fris uit (dat is bij ons met twee van die rauwdouwer-jongens een hele overwinning).
Ik heb alle besteld en in tienvoud afgedrukt en aan iedereen in de familie vol trots afgeleverd haha! Nee toppers wat mij betreft, die schoolfotografen!
pi_219823586
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 08:58 schreef poohenzo het volgende:
Maak nou eerst je eigen huis maar af haha.

Heb ook t gevoel dat ze een heel rooskleurig beeld schetst van Gambia, maar ik ken het land verder niet, dus dat kan aan mijn eigen vooroordeel liggen.
pi_219823600
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 09:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
hahahahaha!
pi_219823617
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 09:19 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ja, want die middelvingers van Julia zijn echt veel beter dan die handen in de zij🤷‍♀️.

AM schetst ook weer een beeld alsof je met een pistool op je hoofd gedwongen wordt om die foto's te kopen.
Ik vind ze altijd wel leuk, juist om ze zo naast elkaar te leggen. Ik snap ook wel dat die fotograaf wat standaard poses heeft, anders zit ie er een week later nog om alle kinderen te fotograferen.
Maar hij AM draait t alleen maar om zichzelf.
pi_219823620
quote:

[..]
_O-
pi_219823628
Pfff AM weet echt niet meer wat ze moet schrijven . Weer 10 stories over een schoolfotograaf . Op de foto’s met Jim , Sam en Julia staat Julia al peuter . Die heeft ze destijds zelf naar school gebracht voor deze foto . Is niet ‘toevallig’ . En dit verhaaltje draait ze ieder jaar af. Zo saai..🥱. En dan dat gezemel over brood bakken. Als je lekker zuurdesembrood wil ga naar de zuurdesem bakker . Ieder zijn vak. Maar AM de superwomen kan alles , althans volgens haar groupies
pi_219823635
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 09:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maak nou eerst je eigen huis maar af haha.

Heb ook t gevoel dat ze een heel rooskleurig beeld schetst van Gambia, maar ik ken het land verder niet, dus dat kan aan mijn eigen vooroordeel liggen.
Ik heb wat moeite met dit soort reisjes. Ik zag een foto van "boot schilderen" oid. Janneke nog met een tas om haar schouder. Dat zal lekker schilderen...
Ik geloof overigens best dat zij een aanpakker is maar het is algemeen bekend dat kortdurende hulp niet erg nuttig is (tenzij een concreet project). Zo´n dorp heeft meer aan langdurige, gespecialiseerde hulp en/of lokale ondersteuning.
pi_219823655
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou dat... ze zijn verliefd dan doe je dat (nog)😉
Dat hoef ik echt niet te zien hoor, gadver
pi_219823770
Ah, de jaarlijkse schoolfotograafrant van Annemarie :')
pi_219823796
quote:
88s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 09:36 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik heb wat moeite met dit soort reisjes. Ik zag een foto van "boot schilderen" oid. Janneke nog met een tas om haar schouder. Dat zal lekker schilderen...
Ik geloof overigens best dat zij een aanpakker is maar het is algemeen bekend dat kortdurende hulp niet erg nuttig is (tenzij een concreet project). Zo´n dorp heeft meer aan langdurige, gespecialiseerde hulp en/of lokale ondersteuning.
Ja boot schilderen voor de foto en dan weer door.
pi_219823804
En Annemarie sneakt er ook steeds weer gekochte users in.
pi_219823820
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 09:23 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ik vind dit ook leuke foto’s hoor! En de schoolfotos van mijn kids vond ik ook leuk. Ja ze staan normaal nooit met hun handen in hun zij maar ach, ze lachen en ze zien er enigszins fris uit (dat is bij ons met twee van die rauwdouwer-jongens een hele overwinning).
Ik heb alle besteld en in tienvoud afgedrukt en aan iedereen in de familie vol trots afgeleverd haha! Nee toppers wat mij betreft, die schoolfotografen!
Eens. Tamara net zo. Koopt ze nooit, zijn nooit mooi. Wie weet vinden de kinderen het wel leuk om te hebben later. Gezeur zeg. Net of zij zulke mooie foto's maakt met half blote kinderen, kinderen die aan tafel eten als een hond, bijtwonden. Poeh poeh.
pi_219823842
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 09:35 schreef Pumba2024 het volgende:
Pfff AM weet echt niet meer wat ze moet schrijven . Weer 10 stories over een schoolfotograaf . Op de foto’s met Jim , Sam en Julia staat Julia al peuter . Die heeft ze destijds zelf naar school gebracht voor deze foto . Is niet ‘toevallig’ . En dit verhaaltje draait ze ieder jaar af. Zo saai..🥱. En dan dat gezemel over brood bakken. Als je lekker zuurdesembrood wil ga naar de zuurdesem bakker . Ieder zijn vak. Maar AM de superwomen kan alles , althans volgens haar groupies
Is ze al eem broodmachine aan het promoten, kan haar niet elke dag zien, brrrr zoveel onzin. Sla regelmatig over. Gelukkig kan ik hier meelezen.
pi_219823843
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 07:45 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik deel jouw mening daarin niet.
pi_219823861
Judith (en Bob) heeft zich voor de verandering weer eens verslapen, dus kind weer te laat op school.
pi_219823866
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 08:45 schreef papierentas het volgende:

[..]
En dan nog alle weekenden dat ze het huis uit vluchten naar weet ik veel welk oord. Niet echt te vergelijken nee.
Euhh weekend Düsseldorf, weekendje Ouddorp niet voorbij zien komen dus, maar laat maar.
Je kunt altijd een stok vinden om mee te slaan toch? Ze doen alle 4 niet voor elkaar onder .
pi_219823877
quote:
Dat is precies de meest slechte oplossing . En dan zeggen dat ze tegen geweld is.
pi_219823880
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 09:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wij hebben een best wel kwetsbaar kind en ook tegen hem gezegd dat wanneer het niet stopt, ze hem vast blijven houden, pijn blijven doen als hij zegt dat ze moeten stoppen dat ie ze gewoon een stomp mag verkopen. En als de juf daar dan boos om wordt dan gaan wij wel naar school.
Je mag niet beginnen, maar je hoeft jezelf niet te laten pesten of pijn te laten doen.
Hier net zo.
pi_219823884
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 10:09 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat is precies de meest slechte oplossing . En dan zeggen dat ze tegen geweld is.
Vind ik niet.
pi_219823901
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 10:08 schreef Henrike het volgende:

[..]
Euhh weekend Düsseldorf, weekendje Ouddorp niet voorbij zien komen dus, maar laat maar.
Je kunt altijd een stok vinden om mee te slaan toch? Ze doen alle 4 niet voor elkaar onder .
Je snapt zelf ook wel dat de levensstijl van Mw en Jvp/KB niet met elkaar te vergelijken is wat betreft het huis uit zijn.
pi_219823904
Schoolfoto's zijn ook een beetje ouderwets. De meeste hebben genoeg foto's van hun kinderen. Ik nam alleen de broer/ zus foto's af. Stonden ze op alsof ze elkaar aardig vonden🤣. Op vakantie willen ze nooit op foto's.
En de klassenfoto's koop ik ook altijd. Een herinnering voor later
pi_219823915
Even wat anders nog, ik zat net op MW haar account te kijken.
Niet alle volgers zijn zichtbaar maar de volgers die ik nu zag zijn allemaal “nieuwe” profielen met vreemde namen zonder foto’s en maar een paar volgers of volgend.
Zou ook zij volgers kopen?
pi_219823987
Moet even lachen om annemarie haar reclame rondje.. het broodmes waarmee het lijkt alsof je door boter snijd 🤔 weet niet wat voor boter ze heeft🤔 bevroren boter?
Maarten moet steeds flink zagen door het brood
pi_219824036
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 10:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moet even lachen om annemarie haar reclame rondje.. het broodmes waarmee het lijkt alsof je door boter snijd 🤔 weet niet wat voor boter ze heeft🤔 bevroren boter?
Maarten moet steeds flink zagen door het brood
Voor alles heeft ze een goedkopere oplossing, behalve voor het mes van kookpunt waar ze een samenwerking mee heeft. En waarmee je de onderkant van het brood alsnog moet scheuren, omdat het er niet doorheen gaat. Dat is die 70euro wel waard hoor _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Dievanhiernaast op 13-01-2026 10:51:43 ]
pi_219824049
quote:

[..]
Whahaha 😂
pi_219824138
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 10:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Voor alles heeft ze een goedkopere oplossing, behalve voor het mes van kookpunt waar ze een samenwerking mee heeft. En waarmee je de onderkant van het brood alsnog moet scheuren, omdat het er niet doorheen gaat. Dat is die 70euro wel waard hoor _O-
Mijn mes van volgens mij 20¤ omdat hij bij de rest paste doet in principe hetzelfde 🤔🤷 overigens boeit het me nooit zoveel wat men aan dingen "uitgeeft" maar dat boter verhaal vind ik komisch.. beetje roomboter uit de koelkast op je brood willen smeren denk ik dan als vergelijking 🤔🤷 gaat ook niet zo soepel
pi_219824181
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 10:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith (en Bob) heeft zich voor de verandering weer eens verslapen, dus kind weer te laat op school.
Zo vreselijk irritant. Ik begrijp ook niet hoe je dit voor elkaar krijgt. En dan lachend vertellen. Je zet toch gewoon een wekker ??
pi_219824188
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 11:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Mijn mes van volgens mij 20¤ omdat hij bij de rest paste doet in principe hetzelfde 🤔🤷 overigens boeit het me nooit zoveel wat men aan dingen "uitgeeft" maar dat boter verhaal vind ik komisch.. beetje roomboter uit de koelkast op je brood willen smeren denk ik dan als vergelijking 🤔🤷 gaat ook niet zo soepel
Nee wat je wil betalen moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Het was meer dat ik dacht; voor alles bedenkt ze een alternatief, maar voor dat broodmes wat o zo soepel er doorheen ging niet🙈.
pi_219824192
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 11:11 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Zo vreselijk irritant. Ik begrijp ook niet hoe je dit voor elkaar krijgt. En dan lachend vertellen. Je zet toch gewoon een wekker ??
Dat doet zij dus niet, lekker autonoom verslapen.
pi_219824259
Ik ben het voor een keer wel eens met AM, die schoolfoto's met die gemaakte poses vind ik ook echt vreselijk.
1 van mijn zoons is een heel zachtaardige jongen en hij stond een keer in een soort rare boks houding op de foto, of met wijzende vingers. :')
pi_219824332
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 10:05 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik deel jouw mening daarin niet.
Dan ben ik benieuwd hoe jij dit ziet.
Welk punt klopt er niet?
JvP en KB waren (toen nog met Michelle, maar ook met elkaar) toch samen al?
En Wolf is toch pas net in beeld als partner?
Ik weet niet hoe je dit anders kunt interpreteren.
pi_219824439
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 11:38 schreef LeSage het volgende:

[..]
Welk punt klopt er niet?
Aanrader, ook van de mods: doorscrollen want we zijn hier niet om elkaar te bekritiseren.
pi_219824453
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 11:26 schreef Nieve het volgende:
Ik ben het voor een keer wel eens met AM, die schoolfoto's met die gemaakte poses vind ik ook echt vreselijk.
1 van mijn zoons is een heel zachtaardige jongen en hij stond een keer in een soort rare boks houding op de foto, of met wijzende vingers. :')
🤣 ik heb dochters die op de basisschool altijd keken alsof ze net een pilletje geslikt hadden grote ogen mega grote nep glimlach 🤣 en nu op het vo kijken ze op de schoolfoto alsof ze dat pilletje nodig hebben 🤣
Ik koop ze wel altijd... en mik ze daarna in de fotodoos.. tja 🤷 ergens zonde.. maar zo hebben we iig de foto's nog ofzo 🤣😂
  dinsdag 13 januari 2026 @ 11:57:21 #262
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_219824462
Ik kijk al een poosje niet meer bij AM, zulke negatieve energie van de vrouw brrrr. Helemaal na dat gedoe met Tim Hofman was ik er ineens klaar mee. Nu lees ik hier nog een beetje.

Maar opeens weet je het; ze heeft naast die planner die we zien ook gewoon een content planner. Waarin ze dus elk jaar schrijft:
- zeuren over de schoolfotograaf.
- vanaf maart aftellen naar einde schooljaar
- zeiken over kado's voor de meesters/juffen
- gore haring / voedselvergiftiging verhaal
- zeuren over sinterklaas/kerst (maar wel met L naar een premiere gaan in september)
- starten met kerstbingo promoten
- pubers in tosti fase / noodles fase (afhankelijk van waar je sponsoring voor kunt ontvangen qua tostiapparaat of thermosfles voor warm water)
- kinderen in slak/egel/wat voor gore fase dan ook
- meer tijd voor jezelf
- je partner elke dag het eten af laten maken terwijl jij hem filmt, dat zorgt voor een VEEL evenwichtigere relatie
- zeuren over de kinderpostzegels, zoooo gevaarlijk
- maar wel de clubactie van de scouting promoten, want ja misschien wordt je kind wel degene die het meeste verkoopt
- pilletjes tegen wormen + hele verhaal waarom ze het preventief nemen (aarsmaden? )

en daarnaast natuurlijk alle ads die ze niet erbij zet staan daar wel in
- hema
- weekendjes weg
- albert heijn

en noem alles maar op.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_219824485
Je zou bijna denken dat AM met opzet haar brood van de dag heeft laten mislukken om een nieuwe, juiste formaat, broodpan kan promoten.
pi_219824490
quote:
88s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 11:59 schreef Harper het volgende:
Je zou bijna denken dat AM met opzet haar brood van de dag heeft laten mislukken om een nieuwe, juiste formaat, broodpan kan promoten.
Ik zou er niet eens van opkijken.
pi_219824515
quote:

[..]
Welk punt klopt er niet?
*verwijderd maar was in jouw voordeel bedoeld ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door SterreKaatje op 13-01-2026 12:20:11 ]
pi_219824518
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 11:57 schreef J-net het volgende:
Ik kijk al een poosje niet meer bij AM, zulke negatieve energie van de vrouw brrrr. Helemaal na dat gedoe met Tim Hofman was ik er ineens klaar mee. Nu lees ik hier nog een beetje.

Maar opeens weet je het; ze heeft naast die planner die we zien ook gewoon een content planner. Waarin ze dus elk jaar schrijft:
- zeuren over de schoolfotograaf.
- vanaf maart aftellen naar einde schooljaar
- zeiken over kado's voor de meesters/juffen
- gore haring / voedselvergiftiging verhaal
- zeuren over sinterklaas/kerst (maar wel met L naar een premiere gaan in september)
- starten met kerstbingo promoten
- pubers in tosti fase / noodles fase (afhankelijk van waar je sponsoring voor kunt ontvangen qua tostiapparaat of thermosfles voor warm water)
- kinderen in slak/egel/wat voor gore fase dan ook
- meer tijd voor jezelf
- je partner elke dag het eten af laten maken terwijl jij hem filmt, dat zorgt voor een VEEL evenwichtigere relatie
- zeuren over de kinderpostzegels, zoooo gevaarlijk
- maar wel de clubactie van de scouting promoten, want ja misschien wordt je kind wel degene die het meeste verkoopt
- pilletjes tegen wormen + hele verhaal waarom ze het preventief nemen (aarsmaden? )

en daarnaast natuurlijk alle ads die ze niet erbij zet staan daar wel in
- hema
- weekendjes weg
- albert heijn

en noem alles maar op.
Denk het ook. Maar wat nog erger is dat ze de planner gewoon gejat heeft. Ooit had ze een samenwerking en die dame heeft ze keihard laten vallen om haar eigen planner te maken. Iemand zei daar iets over en werd geblokkeerd.
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 12:12:18 #267
184769 crew  Deisyy
pi_219824543
quote:

[..]
Welk punt klopt er niet?
NEEEEE, niet weer deze discussie hoor!

Het is niet de bedoeling dat alleen jij je aangesproken voelt, maar dit geldt voor alle users.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219824601
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 06:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die tweede naam ook. Wat is dat toch dat die tweede namen zo vaak genoemd moeten worden?
Michellewalk was al bezet op insta.
pi_219824603
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 11:54 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Aanrader, ook van de mods: doorscrollen want we zijn hier niet om elkaar te bekritiseren.
Oh sorry, geen kritiek, gewoon echt benieuwd naar hoe iemand er dan tegenaan kijkt :D
Het blijft wel een forum waarop we een gesprek hebben uiteindelijk.
pi_219824619
Ik schrok van de week wel van de spraak van Laurens. Hij is al 3,5, maar loopt constant rond met een speen wat niet echt ten goede komt van de spraakontwikkeling. Ze behandeld hem echt nog als een baby terwijl dat jongetje over een half jaar al naar de basisschool gaat.

En MW gooit weer wat geld over de balk; er ligt een beetje sneeuw dus MW koopt voor de gehele klaver maar weer ski broeken, alsof het niks kost.
pi_219824627
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 12:25 schreef Nieuwnestje het volgende:
Ik schrok van de week wel van de spraak van Laurens. Hij is al 3,5, maar loopt constant rond met een speen wat niet echt ten goede komt van de spraakontwikkeling. Ze behandeld hem echt nog als een baby terwijl dat jongetje over een half jaar al naar de basisschool gaat.

En MW gooit weer wat geld over de balk; er ligt een beetje sneeuw dus MW koopt voor de gehele klaver maar weer ski broeken, alsof het niks kost.
Ik krijg ook wen beetje neigingen van dat ‘de klaver’ de hele tijd.
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 12:33:36 #272
184769 crew  Deisyy
pi_219824669
quote:

Maar dit moet zij toch zelf weten, ze kan het blijkbaar betalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 13-01-2026 14:03:09 ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219824686
quote:

Een beetje sneeuw? Mijn kinderen hadden daar vroeger ook skipakken voor en ja, soms inderdaad pas op het moment dat ik verrast werd door sneeuw. Ik noem dat geen geld over de balk smijten maar investeren in geschikte kleding.
Ik wil blijven.
pi_219824726
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 10:16 schreef Babbelaertje het volgende:
Even wat anders nog, ik zat net op MW haar account te kijken.
Niet alle volgers zijn zichtbaar maar de volgers die ik nu zag zijn allemaal “nieuwe” profielen met vreemde namen zonder foto’s en maar een paar volgers of volgend.
Zou ook zij volgers kopen?
Klopt je krijgt tegenwoordig een kleine selectie uit de volgers te zien. Viel me bij Milou ook op, daar stonden ook lege accounts zonder foto = gekocht.
pi_219824737
Pascale de Haas die een statement doet dat ze tijdelijk afscheid neemt van social media omdat het slecht gaat om vervolgens verhalen te posten! Die komt ook echt aandacht tekort.
pi_219824764
quote:

Ik kijk vrijwel altijd zonder geluid, dus ik heb zijn spraak niet gehoord. Maar vind idd wel dat ze hem klein houdt.

Ik heb sowieso wel een mening over kinderen op die leeftijd met een speen 🙈 (maar ik wil verder geen discussie starten, dus ik laat t bij deze opmerking haha)
pi_219824844
Er komen nieuwe items op de webshop van byjolie dus valt mee haha
pi_219824859
Ik zat even bij Pascal te kijken, maar laatst vroeg ze toch welk hondenkussen ze moest kopen o.i.d.
Zag dat ze er nu 1 had gekregen.
Doel behaald dus
Gewoon geen zin om zelf geld uit te geven dus dan maar bedelen om een kussen
pi_219824928
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 12:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een beetje sneeuw? Mijn kinderen hadden daar vroeger ook skipakken voor en ja, soms inderdaad pas op het moment dat ik verrast werd door sneeuw. Ik noem dat geen geld over de balk smijten maar investeren in geschikte kleding.
Wat je vervolgens niet meer gebruikt na vorige week? Ik snap heus wel dat je de kinderen skibroeken aan doet, deed ik mijn kind ook. Maar dan kun je net zo goed even naar de scapino voor een broekje, ipv naar een sportzaak voor ¤100 per stuk. Dat is in mijn ogen echt 'kijk mij ik heb veel geld'.
pi_219824934
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 10:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En dan een fiets kopen voor ¤60 euro
pi_219824981
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 13:22 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Wat je vervolgens niet meer gebruikt na vorige week? Ik snap heus wel dat je de kinderen skibroeken aan doet, deed ik mijn kind ook. Maar dan kun je net zo goed even naar de scapino voor een broekje, ipv naar een sportzaak voor ¤100 per stuk. Dat is in mijn ogen echt 'kijk mij ik heb veel geld'.
Maar dat Michelle toch altijd wel een beetje? Met dr merktassen, merkkleding en vele vakanties? 😅
pi_219825012
quote:

[..]
Ze houdt wel lekker de economie draaiende ^O^
Ik geef het er ook niet aan uit, maar er is blijkbaar een markt voor.
pi_219825041
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 10:11 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Je snapt zelf ook wel dat de levensstijl van Mw en Jvp/KB niet met elkaar te vergelijken is wat betreft het huis uit zijn.
Ja de één kiest voor meer luxe dat klopt maar denk dat beide stellen het leuk hadden op hun manier.
pi_219825043
quote:

[..]
Het is heel persoonlijk. Wij geven daar veel geld aan uit, net als aan jassen en schoenen. Heeft niks te maken met ‘kijk ons eens.’
Ik wil blijven.
pi_219825049
Kelly Carese is van 'onze villa' naar 'mijn keukentje' gegaan. _O-
pi_219825059
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 13:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het is heel persoonlijk. Wij geven daar veel geld aan uit, net als aan jassen en schoenen. Heeft niks te maken met ‘kijk ons eens.’
wij ook, maar wij gaan dan ook skien dus het moet goed zijn. Voor een dag sneeuw thuis zie ik dat persoonlijk toch anders. Maar goed, gelukkig verschil moet er blijven en gelukkig leef ik niet haar leven haha.
pi_219825109
quote:

[..]
Welk punt klopt er niet?

[ Bericht 40% gewijzigd door Henrike op 13-01-2026 14:05:07 ]
pi_219825125
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 11:54 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Zolang het met respect gaat heb ik er echt geen problemen mee.
Ik weet dat ik een andere mening heb wat Mb betreft, o nee Mw😉
En in sommige punten geef ik mede forummers ook echt wel gelijk.
pi_219825158
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 12:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]
NEEEEE, niet weer deze discussie hoor!

Het is niet de bedoeling dat alleen jij je aangesproken voelt, maar dit geldt voor alle users.
O sorry heb gereageerd , zie dit nu pas. Zal het weghalen
pi_219825201
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 13:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
En dan een fiets kopen voor ¤60 euro
Maar die fiets heeft ze zelf geen voordeel aan. Aan (de verkoop van dat)mes wel.
pi_219825232
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 14:08 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar die fiets heeft ze zelf geen voordeel aan. Aan (de verkoop van dat)mes wel.
Daarom snap ik niet dat die volgers van haar dat niet zien , dat ze altijd aan het reclame maken is, de volgers zien een leuke broodbakkende vrouw.
pi_219825252
Pascal haar social media break is net als die van Debbie denk ik… niet bestaand.
pi_219825254
Pascal 5 uur geleden: ik neem een break van social media want het gaat niet goed met mij

Pascal 3.5 uur geleden: story
Pascal 3 uur geleden: story
Pascal 1 minuut geleden: story

Echt, dit meisje gun je toch alle hulpverlening van de wereld en de kracht om het aan te grijpen. Zeer zeer schrijnend vind ik haar ziektebeeld.
pi_219825349
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 14:17 schreef Paardrijden123 het volgende:
Pascal 5 uur geleden: ik neem een break van social media want het gaat niet goed met mij

Echt, dit meisje gun je toch alle hulpverlening van de wereld en de kracht om het aan te grijpen. Zeer zeer schrijnend vind ik haar ziektebeeld.
Ik vraag me af of bij dit ziektebeeld ook een zorgmachtiging mogelijk is. Zou wel zo moeten zijn vind ik
pi_219825384
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 14:17 schreef Paardrijden123 het volgende:

Tsja was voorspelbaar hoe sneu het ook is. Ze keert steeds vroegtijdig terug uit de kliniek .
Social media is niet goed in haar situatie, en persoonlijk denk ik dat hulpverleners dit ook voor Debbie hebben geadviseerd, hopelijk werkt het voor beide
pi_219825455
Judith hint op haar normale account dat het vaatwasser probleem is opgelost maar dan moet je naar het geld account om te weten wat dan... beetje suf.. als ik over geld wil weten ga ik naar dat account niet om het gebedel om een vaatwasser.. maar wie weet het? Heeft ze van een volger een vaatwasser gekregen?
pi_219825498
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 14:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith hint op haar normale account dat het vaatwasser probleem is opgelost maar dan moet je naar het geld account om te weten wat dan... beetje suf.. als ik over geld wil weten ga ik naar dat account niet om het gebedel om een vaatwasser.. maar wie weet het? Heeft ze van een volger een vaatwasser gekregen?
Weer het gezwets over dr potjes, dat een nieuwe vaatwasser haal hele 'huis'potje koste (zo'n 1000euro), maar nu kwam ze dankzij insta bij een exclusieve pagina die ze niet kan delen aan een nieuwe vaatwasser voor 660 euro ofzo.

En dit soort ellende maakt dat ze zo graag met potjes werkt.
Geen idee waarom precies.
pi_219825545
DBM heeft een nieuw dekbedovertrek gekregen van haar moeder en ze reageert op Threads alsof ze een kind van 8 is dat LOL-popjes krijgt:

'Mijn mama kwam net met een nieuw dekbed overtrek aan 😭 ik vind het zo lief en zo mooi! '

En daarna nog
'deze had ik even helemaal niet zien aankomen'

🤔Leuk dat ze zo happy en dankbaar is, maar ik vind het wel een beetje een aparte reactie..
pi_219825608
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:10 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft een nieuw dekbedovertrek gekregen van haar moeder en ze reageert op Threads alsof ze een kind van 8 is dat LOL-popjes krijgt:

'Mijn mama kwam net met een nieuw dekbed overtrek aan 😭 ik vind het zo lief en zo mooi! '

En daarna nog
'deze had ik even helemaal niet zien aankomen'

🤔Leuk dat ze zo happy en dankbaar is, maar ik vind het wel een beetje een aparte reactie..
Leuk dat ze dankbaar is, overdrijven is ook een vak 🙈
Maar goed, wel lief van haar moeder.
pi_219825659
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Weer het gezwets over dr potjes, dat een nieuwe vaatwasser haal hele 'huis'potje koste (zo'n 1000euro), maar nu kwam ze dankzij insta bij een exclusieve pagina die ze niet kan delen aan een nieuwe vaatwasser voor 660 euro ofzo.

En dit soort ellende maakt dat ze zo graag met potjes werkt.
Geen idee waarom precies.
En dan een potje voor je huis hebben waar je ook een trampoline van hebt betaald. Dat zit dan naar mijn idee al in het verkeerde potje. 1000,- voor je huis zou hier te weinig zijn aangezien hier alles met drie tegelijk kapot gaat altijd.
pi_219825679
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 15:34 schreef papierentas het volgende:

[..]
En dan een potje voor je huis hebben waar je ook een trampoline van hebt betaald. Dat zit dan naar mijn idee al in het verkeerde potje. 1000,- voor je huis zou hier te weinig zijn aangezien hier alles met drie tegelijk kapot gaat altijd.
Ook bijzonder idd, je trampoline uit het potje 'huis'.
Hier komt normaal ook nooit iets alleen haha, onze droger ging 2 weken geleden kapot en ik ben nu nog steeds aan t wachten tot de oven ofzo er ineens mee stopt 🙈
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')