36 is hij las ik ergens, hij lijkt jongerquote:Op maandag 12 januari 2026 21:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind het zo’n nozem. Hij vindt het allemaal maar wat interessant. Een puber die zoekende is.
Hij is ook druk met zijn liefje denk ik,quote:Op maandag 12 januari 2026 23:24 schreef slowie het volgende:
Mb deelt nog steeds rare content van de kinderen
Werkt bij jolienoe
Is voor het eerst in een lange tijd alleen - zonder Tim
Koen kon vrijdag de kinderen niet uit school halen
Vraag me af wat hij überhaupt doet als hij niet meer bij Jolie werkt en de kinderen maandag t/m donderdag niet heeft
Voetballen en rondhobbelen op haar Jimmy Choo's. Nee die knie is echt maximaal stuk 🫣quote:Op maandag 12 januari 2026 22:00 schreef JaNeeDan het volgende:
MB gooit haar knie er nog maar eens in. Ongeloofwaardig verhaal, in Dubai was ze nog aan het voetballen.
Iemand zegt dat ze haar kind thuis moet houden en eerst een gesprek op school moet hebben. DBM vraagt vervolgens hoe ze dat moet fixen. Serieus? De vrouw die haar kinderen regelmatig thuishoudt voor minder heeft advies nodig? 😂quote:Op maandag 12 januari 2026 23:39 schreef Earring het volgende:
DBM op threads: flipflapvriendinnetje is weer tegen de grond geslagen, ze overweegt een transfer naar een andere klas als er niets gebeurt.
En dan al die reacties eronder dat ze haar thuis moet houden, gesprek directie en blablabla. Er staat 1 goede reactie van een gepensioneerde leerkracht dat kinderen soms dingen anders vertellen. Maar geen DBM like of reactie natuurlijk
Gelukkig is Michelle dat niet.quote:Op maandag 12 januari 2026 23:25 schreef Henrike het volgende:
[..]
Hij is ook druk met zijn liefje denk ik,
Het zal zijn reden wel hebben gehad en het is juist helemaal prima dat ze flexibel zijn wat de verdeling van de kinderen betreft.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 00:23 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Gelukkig is Michelle dat niet.
Volgens mij was hij op zoek naar ander werk. Stond in ieder geval op zijn linked in en was gedeeld. Het zou mij niks verbazen als Koen en Jacqueline per 1-1 uit dienst zijn getreden.
Jacqueline nu vooral social media dingen doet om te verdienen
En Koen gewoon een andere baan heeft gevonden. Het zou mij niks verbazen als dit een 40 uurs baan is en dan kan je niet zo makkelijk ff snel je kinderen tussendoor halen. Het is altijd zo makkelijk oordelen.
Ik kan alleen maar denken, fijn voor Michelle dat ze wat meer tijd met haar kindjes had.
Die tweede naam ook. Wat is dat toch dat die tweede namen zo vaak genoemd moeten worden?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 01:01 schreef Fleur79 het volgende:
En "Michelle Bollen" is niet meer.
Het is nu Michelle Carolina Walk.
Bekt stuk minder.
Dan heb je niet goed de filmpjes bekeken, Tim was er zaterdag niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:23 schreef Babbelaertje het volgende:
Lees op realityfbi dat MW ook met de naamsverandering wat “bollen familie” heeft verwijderd.
En volgens mij is het verschil met liefjes omhangen tussen MW en Koen met JVP nogal een verschil.. JVP is ook gewoon alleen met haar kinderen in haar eigen huis zoals ze ook deelt.
Wolfje hangt alleen daar op die boerderij lijkt 24/7.
Dus logisch dat het bij MW benoemd word en bij hem niet.
Maar de kinderen ook nietquote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:37 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed de filmpjes bekeken, Tim was er zaterdag niet.
En dan nog alle weekenden dat ze het huis uit vluchten naar weet ik veel welk oord. Niet echt te vergelijken nee.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:45 schreef LeSage het volgende:
[..]
Maar de kinderen ook niet![]()
Verschil is ook dat JvP en KB al samen waren natuurlijk. Sorry, maar het is op geen enkele manier te vergelijken. Wolf is er zomaar tussen gevlogen en is er nagenoeg altijd vanuit het niets.
Dit kan ik alleen maar beamen hahaquote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
Eigenlijk is er helemaal niet zoveel aan om JvP en MW te volgen, maar zijn de discussies hier veel vermakelijker 😂. “Ze zijn de hele tijd samen.” “Echt niet, want zaterdag was hij er niet.”
Mensen, ik heb al moeite mijn eigen agenda bij te houden, maar sommigen hier weten van de fluflu’s ook van dag tot dag wat ze doen.
Dus bij deze een dank je wel voor het irritainment op Fok.
En ze zegt dat haar kinderen nooit geweld zien thuis, en al die 16+ computerspelletjes dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:50 schreef papierentas het volgende:
DBM heeft een gesprek gehad met de juf en tegen haar dochter gezegd dat ze, als het gebeurt, gewoon terug moet slaan. Ja, want daar gaat het echt beter van worden.
Wij hebben een best wel kwetsbaar kind en ook tegen hem gezegd dat wanneer het niet stopt, ze hem vast blijven houden, pijn blijven doen als hij zegt dat ze moeten stoppen dat ie ze gewoon een stomp mag verkopen. En als de juf daar dan boos om wordt dan gaan wij wel naar school.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:50 schreef papierentas het volgende:
DBM heeft een gesprek gehad met de juf en tegen haar dochter gezegd dat ze, als het gebeurt, gewoon terug moet slaan. Ja, want daar gaat het echt beter van worden.
Haha, ik vind het ook vooral door dit topic leuk jaquote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
Eigenlijk is er helemaal niet zoveel aan om JvP en MW te volgen, maar zijn de discussies hier veel vermakelijker 😂. “Ze zijn de hele tijd samen.” “Echt niet, want zaterdag was hij er niet.”
Mensen, ik heb al moeite mijn eigen agenda bij te houden, maar sommigen hier weten van de fluflu’s ook van dag tot dag wat ze doen.
Dus bij deze een dank je wel voor het irritainment op Fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |