Als zij masterclasses wil verkopen, dan zal ze echt elders betere reclame moeten maken. Met haar insta content overtuigt ze niemand.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:50 schreef Henrike het volgende:
Maar even , die Ellen; wie gelooft dat ze zoveel van die masterclasses heeft verkocht. Ze kijkt continu weg terwijl ze haar verhaal doet.
Maar wel voor de verandering eens voor een heel weeshuisquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:17 schreef Rimboequeen het volgende:
AM maakt nasi ramen, ik herken het niet met het originele recept? Zal wel net zoiets zijn als die zogenaamde roti die ze maakt. Ze kan niet koken.
De deksel van de sperziebonen in yoghurt soep ging snel dichtquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:17 schreef Rimboequeen het volgende:
AM maakt nasi ramen, ik herken het niet met het originele recept? Zal wel net zoiets zijn als die zogenaamde roti die ze maakt. Ze kan niet koken.
AM negeert J ook vaak als ze iets wil laten zien. Alle aandacht naar L…quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:41 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
De deksel van de sperziebonen in yoghurt soep ging snel dicht
Zo sneu dat jet weer niet mee mocht doen.. Lot op de rug van Saar of Suus.. Jet wil meedoen en meteen “nee Jet weg”.. elke keer weer
Maar ik snap haar sowieso niet, op haar insta staat een hele post over haar jeugdtrauma's, en dat ze vroeger door de kamer geslagen werd, bij alles wat ze ook maar verkeerd deed, hoezo heb je dan nog zoveel contact met je ouders??quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:43 schreef Maremare het volgende:
[..]
Zij is toch ergens in haar kindertijd blijven hangen en vergeten volwassen te worden? Sluit ook wel aan bij het benoemen van haar kinderen als haar besties en hoe klein ze Flip en Flap probeert te houden?.
Dit begrijp ik ook niet helemaal idd.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:07 schreef Guusje5 het volgende:
[..]
Maar ik snap haar sowieso niet, op haar insta staat een hele post over haar jeugdtrauma's, en dat ze vroeger door de kamer geslagen werd, bij alles wat ze ook maar verkeerd deed, hoezo heb je dan nog zoveel contact met je ouders??
Meenstal he 😉quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:48 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM is al moe als ze een scheet laat volgens mij. En van traplopen raakt ze verkouden en van eten koken hardstikke ziek.
Ze heeft geen contact met haar vader wel met haar moeder.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:07 schreef Guusje5 het volgende:
[..]
Maar ik snap haar sowieso niet, op haar insta staat een hele post over haar jeugdtrauma's, en dat ze vroeger door de kamer geslagen werd, bij alles wat ze ook maar verkeerd deed, hoezo heb je dan nog zoveel contact met je ouders??
Zou de school daar niets van zeggen ? Ik als juf ( dat ben ik niet maar stel dat ) daar zou je toch niet blij van worden zit je net in je verhaal komt er weer iemand te laat binnen iedereen afgeleidquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En dan lachend vertellen dat ze zich verslapen hebben. Je kind stelselmatig te laat brengen is gewoon aso.
Nou als mijn moeder het vroeger goedgevonden had dat mijn vader mij door de kamer sloeg weet ik niet of ik nu nog contact had met mijn moederquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:15 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze heeft geen contact met haar vader wel met haar moeder.
Ik heb het nooit uitgeprobeerd bij de school van mijn kinderen, zelf dus geen ervaring mee. Maar ik kan mij niet voorstellen dat dit geaccepteerd wordt door welke school dan ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Zou de school daar niets van zeggen ? Ik als juf ( dat ben ik niet maar stel dat ) daar zou je toch niet blij van worden zit je net in je verhaal komt er weer iemand te laat binnen iedereen afgeleid
Precies dat. Haar ouders afkraken maar wel steeds haar moeder optrommelen voor van alles. Zijn die ouders gescheiden?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:07 schreef Guusje5 het volgende:
[..]
Volgens mij alleen met haar moeder als ik het goed hebquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:07 schreef Guusje5 het volgende:
[..]
Van de hele dag niks doen wordt ik juist moe😂quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:28 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik vraag me af wat fluflu’s allemaal doen waardoor ze zo afgedraaid/overspannen raken. Nu Tien en Wil weer. Helemaal op. Van wat? Die dingen die zij doen doen andere mensen naast hun werk.
Nou dat dus, haar moeder was er toch bij? Dan zou ik ook geen contact meer met haar willen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Nou als mijn moeder het vroeger goedgevonden had dat mijn vader mij door de kamer sloeg weet ik niet of ik nu nog contact had met mijn moeder
Ik ook. Bekaf.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:38 schreef Henrike het volgende:
[..]
Van de hele dag niks doen wordt ik juist moe😂
Die ouders zijn gescheiden, al lange tijd. Ik vermoed dat die ook werd mishandeld.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:44 schreef Guusje5 het volgende:
[..]
Nou dat dus, haar moeder was er toch bij? Dan zou ik ook geen contact meer met haar willen.
Ik geloof nooit dat die school van Bob dat ook doet dan had Judith toch al lang een keer de inspectie op de stoep gehad moeten hebben? (Of zie ik de frequentie van het te laat komen nu te zwartgallig in?)quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:29 schreef Lostit het volgende:
Op onze basisschool registreren ze de laatkomers ook en bij 5x gaat het geloof ik naar de onderwijsinspectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |