abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219834041
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 18:25 schreef Shuri het volgende:

[..]
En dan kinderachtig dat lullige stukje worst rechtop zetten :')
En waarom iedere dag Lot etend? Dat muizenhapje kennen we wel. En wat een combi met die crackertjes
pi_219834047
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 18:21 schreef Maanstteen55 het volgende:

[..]
Pff zij als een soort godmother van de BAM moeders moet het zo dramatisch maken, er gaan in verschillende Facebook groepen van BAM moeder een bericht over deze donor de ronde aangezien deze donor ernstig ziek is, en deze donor is zelf op zoek naar zijn “kinderen”
Ah, ik ben mosterd, dit idd. En eens, Judith is de bam godmother. Alleen niet in mijn bam wereld. 😂
pi_219834057
Wel leuk voor milan dat sanneke een keer met hem naar buiten gaat , hooeljjk blijft ze dit doen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219834065
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 18:36 schreef Meliss2 het volgende:

[..]
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze dat nog zou doen net zoals leontien borsato die heeft de insta naam ook zo gehouden
Ja maar die heeft een betere relatie met Marco dan dat Michelle met Koen heeft.
En toen ze de achternamen van de kinderen veranderde zat dit er dus al aan te komen
pi_219834099
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 18:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Op zich is het natuurlijk niet onbelangrijk dit te weten i.v.m. evt. erfelijkheid of toekomstig contact. De manier waarop zij dit brengt vind ik weer typisch Judith. En zeker wanneer het op FB blijkbaar bekend is.
Kleine toevoeging nog: in dit geval is de ziekte gelukkig niet erfelijk, maar de donor wil inderdaad wel proberen om zijn donorkinderen de kans te geven hem eerder te ontmoeten dan pas op 16-jarige leeftijd.
pi_219834131
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 18:44 schreef Earring het volgende:

[..]
En waarom iedere dag Lot etend? Dat muizenhapje kennen we wel. En wat een combi met die crackertjes
Wat moet ze anders filmen ? maarten ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219834184
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 18:49 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Kleine toevoeging nog: in dit geval is de ziekte gelukkig niet erfelijk, maar de donor wil inderdaad wel proberen om zijn donorkinderen de kans te geven hem eerder te ontmoeten dan pas op 16-jarige leeftijd.
Precies die insteek en vind het heel mooi dat de donor hieraan denkt en een oproep doet, alleen via juud vind ik het weer zo bizar, zelf denk ik ook dat ze hetzelfde oproepje als ons (bammoeders) heeft gezien, alleen zij moet er weer zo mee om gaan.. daar heb ik een beetje moeite mee
pi_219834315
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:00 schreef Maanstteen55 het volgende:

[..]
Precies die insteek en vind het heel mooi dat de donor hieraan denkt en een oproep doet, alleen via juud vind ik het weer zo bizar, zelf denk ik ook dat ze hetzelfde oproepje als ons (bammoeders) heeft gezien, alleen zij moet er weer zo mee om gaan.. daar heb ik een beetje moeite mee
Ik weet hier niets meer van af, dan wat ik hier lees, maar ik deel je sentiment. Ik persoonlijk (geen BAM) zou het zéér onprettig vinden om via deze manier en via haar dit te moeten vernemen; gewoon om wie ze is, hoe ze is en hoe het overkomt. Ze kan ook gewoon de Facebook link posten en dan kunnen eventuele betrokkenen direct contact opnemen, in plaats van via haar inbox. Hoe ze het m.i. doet overkomen is alsof ze er direct en inhoudelijk bij betrokken is.
pi_219834418
Geen idee wie Celine Charlotte is maar ik voel aan mijn water (...) dat er een maximaal uitgebreide bevallingsverhaal aan komt 🥴.
pi_219834484
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 18:21 schreef Maanstteen55 het volgende:

[..]
Pff zij als een soort godmother van de BAM moeders moet het zo dramatisch maken, er gaan in verschillende Facebook groepen van BAM moeder een bericht over deze donor de ronde aangezien deze donor ernstig ziek is, en deze donor is zelf op zoek naar zijn “kinderen”
Oprechte interesse: hoe weet jij dat die donor de vader van B is dan? Heeft J dat gedeeld, worden zulke dingen besproken op die FB groep? Zodat je weet wie de halfbroertjes/-zusjes zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 14-01-2026 20:39:42 ]
pi_219834498
quote:
88s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:28 schreef Cattolica het volgende:
Geen idee wie Celine Charlotte is maar ik voel aan mijn water (...) dat er een maximaal uitgebreide bevallingsverhaal aan komt 🥴.
Hint: zoek op insta op die naam. 😊
pi_219834547
quote:
88s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:18 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik weet hier niets meer van af, dan wat ik hier lees, maar ik deel je sentiment. Ik persoonlijk (geen BAM) zou het zéér onprettig vinden om via deze manier en via haar dit te moeten vernemen; gewoon om wie ze is, hoe ze is en hoe het overkomt. Ze kan ook gewoon de Facebook link posten en dan kunnen eventuele betrokkenen direct contact opnemen, in plaats van via haar inbox. Hoe ze het m.i. doet overkomen is alsof ze er direct en inhoudelijk bij betrokken is.
Levert dat niet weet extra centjes op als mensen op dat bericht reageren?
pi_219834645
quote:
88s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:18 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Alles voor de interactie, zo krijgt ze (misschien) weer dm's en dat is goed voor haar zichtbaarheid op insta
pi_219834649
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:38 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ik zie het al voor me, iemand meldt zich via DM bij Judith en krijgt dan eerst een linkje om op te klikken voordat ze info deelt.
Ik wil blijven.
pi_219834666
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:35 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Hint: zoek op insta op die naam. 😊
Oh, dat had ik al gedaan voordat ik m'n vooruitziende blik postte en toen ik zag dat ze al na 12 uur hieperdepiep een foto postte van de pasgeboren spruit en daarna meerdere keren het geven van borstvoeding. Meestal volgt er een minitieus bevallingsverhaal waar niemand op zit te wachten 🥴.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 14-01-2026 19:58:10 (Van pasgebroken naar pasgeboren) ]
  Moderator woensdag 14 januari 2026 @ 19:54:00 #241
184769 crew  Deisyy
pi_219834706
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:50 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Oh, dat had ik al gedaan voordat ik m'n vooruitziende blik postte en toen ik zag dat ze al na 12 uur hieperdepiep een foto postte van de pasgebroken spruit en daarna meerdere keren het geven van borstvoeding. Meestal volgt er een minitieus bevallingsverhaal waar niemand op zit te wachten 🥴.
Aaah :'(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219834711
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:50 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Oh, dat had ik al gedaan voordat ik m'n vooruitziende blik postte en toen ik zag dat ze al na 12 uur hieperdepiep een foto postte van de pasgebroken spruit en daarna meerdere keren het geven van borstvoeding. Meestal volgt er een minitieus bevallingsverhaal waar niemand op zit te wachten 🥴.
Arm kind 😂
pi_219834713
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:38 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
En daarom is Judith een influencer en ik niet 🥴. Ik steek liever een vork in mijn beide ogen, dan zo te moeten denken. En al helemaal over een gevoelig onderwerp.
pi_219834731
Ik weet niet wat ik zie bij HVK: groente! Hopelijk blijft ze zoiets aanbieden, desnoods met een lekker dipje erbij ofzo!
pi_219834733
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Arm kind 😂
🤣 Ik zat nog met dat water in mijn hoofd 🥴.
pi_219834746
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Aaah :'(
Uhmmm... stille wateren 😉 maar gelukkig ben je er nog.
pi_219834790
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zie het al voor me, iemand meldt zich via DM bij Judith en krijgt dan eerst een linkje om op te klikken voordat ze info deelt.
🤣🤣🤣

Of ze moeten eerst verplicht die 16 euro kostende excelbestand kopen 🥴.
pi_219834879
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Alles voor de interactie, zo krijgt ze (misschien) weer dm's en dat is goed voor haar zichtbaarheid op insta
Je hebt gelijk! Judith krijgt m.i. ook een beetje praatjes met haar nieuwe "doe wat ik zeg, koop mijn excelbestand en ongetwijfeld aanstaande handboek *geld in potjes verdelen*, en je wordt slapend rijk" account. Die zit zich rijk te rekenen 😉.
pi_219835007
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2026 15:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Niet eens voor het eten, gewoon meteen uit school 🙈
Zou ze dat zo plannen zodat er geen speelafspraken mogelijk zijn?
pi_219835023
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 19:34 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Oprechte interesse: hoe weet jij dat die donor declareren is van? Heeft J dat gedeeld, worden zulke dingen besproken op die FB groep? Zodat je weet wie de halfbroertjes/-zusjes zijn?
Nou ja, die vragen heb ik ook. En is het uitgangspunt van een BAM ook niet dat er geen contact is met de donor, als dit zo contractueel is vastgelegd? En er zijn toch andere en anonieme manieren om contact te zoeken met kinderen/broertjes/zusjes, in geval van erfelijke of ernstige ziekte? Ik vind het nogal wat dat dit zo in een Facebook groep wordt gezet en wat vervolgens een eigen leven op het internet gaat leiden. Hopelijk wordt de privacy van alle betrokkenen in acht genomen. Judith is een sensatiezoeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')