En waarom iedere dag Lot etend? Dat muizenhapje kennen we wel. En wat een combi met die crackertjesquote:Op woensdag 14 januari 2026 18:25 schreef Shuri het volgende:
[..]
En dan kinderachtig dat lullige stukje worst rechtop zetten
Ah, ik ben mosterd, dit idd. En eens, Judith is de bam godmother. Alleen niet in mijn bam wereld. 😂quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:21 schreef Maanstteen55 het volgende:
[..]
Pff zij als een soort godmother van de BAM moeders moet het zo dramatisch maken, er gaan in verschillende Facebook groepen van BAM moeder een bericht over deze donor de ronde aangezien deze donor ernstig ziek is, en deze donor is zelf op zoek naar zijn “kinderen”
Ja maar die heeft een betere relatie met Marco dan dat Michelle met Koen heeft.quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:36 schreef Meliss2 het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze dat nog zou doen net zoals leontien borsato die heeft de insta naam ook zo gehouden
Kleine toevoeging nog: in dit geval is de ziekte gelukkig niet erfelijk, maar de donor wil inderdaad wel proberen om zijn donorkinderen de kans te geven hem eerder te ontmoeten dan pas op 16-jarige leeftijd.quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Op zich is het natuurlijk niet onbelangrijk dit te weten i.v.m. evt. erfelijkheid of toekomstig contact. De manier waarop zij dit brengt vind ik weer typisch Judith. En zeker wanneer het op FB blijkbaar bekend is.
Wat moet ze anders filmen ? maarten ?quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:44 schreef Earring het volgende:
[..]
En waarom iedere dag Lot etend? Dat muizenhapje kennen we wel. En wat een combi met die crackertjes
Precies die insteek en vind het heel mooi dat de donor hieraan denkt en een oproep doet, alleen via juud vind ik het weer zo bizar, zelf denk ik ook dat ze hetzelfde oproepje als ons (bammoeders) heeft gezien, alleen zij moet er weer zo mee om gaan.. daar heb ik een beetje moeite meequote:Op woensdag 14 januari 2026 18:49 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Kleine toevoeging nog: in dit geval is de ziekte gelukkig niet erfelijk, maar de donor wil inderdaad wel proberen om zijn donorkinderen de kans te geven hem eerder te ontmoeten dan pas op 16-jarige leeftijd.
Ik weet hier niets meer van af, dan wat ik hier lees, maar ik deel je sentiment. Ik persoonlijk (geen BAM) zou het zéér onprettig vinden om via deze manier en via haar dit te moeten vernemen; gewoon om wie ze is, hoe ze is en hoe het overkomt. Ze kan ook gewoon de Facebook link posten en dan kunnen eventuele betrokkenen direct contact opnemen, in plaats van via haar inbox. Hoe ze het m.i. doet overkomen is alsof ze er direct en inhoudelijk bij betrokken is.quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:00 schreef Maanstteen55 het volgende:
[..]
Precies die insteek en vind het heel mooi dat de donor hieraan denkt en een oproep doet, alleen via juud vind ik het weer zo bizar, zelf denk ik ook dat ze hetzelfde oproepje als ons (bammoeders) heeft gezien, alleen zij moet er weer zo mee om gaan.. daar heb ik een beetje moeite mee
Oprechte interesse: hoe weet jij dat die donor de vader van B is dan? Heeft J dat gedeeld, worden zulke dingen besproken op die FB groep? Zodat je weet wie de halfbroertjes/-zusjes zijn?quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:21 schreef Maanstteen55 het volgende:
[..]
Pff zij als een soort godmother van de BAM moeders moet het zo dramatisch maken, er gaan in verschillende Facebook groepen van BAM moeder een bericht over deze donor de ronde aangezien deze donor ernstig ziek is, en deze donor is zelf op zoek naar zijn “kinderen”
Hint: zoek op insta op die naam. 😊quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:28 schreef Cattolica het volgende:
Geen idee wie Celine Charlotte is maar ik voel aan mijn water (...) dat er een maximaal uitgebreide bevallingsverhaal aan komt 🥴.
Levert dat niet weet extra centjes op als mensen op dat bericht reageren?quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:18 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik weet hier niets meer van af, dan wat ik hier lees, maar ik deel je sentiment. Ik persoonlijk (geen BAM) zou het zéér onprettig vinden om via deze manier en via haar dit te moeten vernemen; gewoon om wie ze is, hoe ze is en hoe het overkomt. Ze kan ook gewoon de Facebook link posten en dan kunnen eventuele betrokkenen direct contact opnemen, in plaats van via haar inbox. Hoe ze het m.i. doet overkomen is alsof ze er direct en inhoudelijk bij betrokken is.
Alles voor de interactie, zo krijgt ze (misschien) weer dm's en dat is goed voor haar zichtbaarheid op instaquote:Op woensdag 14 januari 2026 19:18 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik weet hier niets meer van af, dan wat ik hier lees, maar ik deel je sentiment. Ik persoonlijk (geen BAM) zou het zéér onprettig vinden om via deze manier en via haar dit te moeten vernemen; gewoon om wie ze is, hoe ze is en hoe het overkomt. Ze kan ook gewoon de Facebook link posten en dan kunnen eventuele betrokkenen direct contact opnemen, in plaats van via haar inbox. Hoe ze het m.i. doet overkomen is alsof ze er direct en inhoudelijk bij betrokken is.
Ik zie het al voor me, iemand meldt zich via DM bij Judith en krijgt dan eerst een linkje om op te klikken voordat ze info deelt.quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:38 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Levert dat niet weet extra centjes op als mensen op dat bericht reageren?
Oh, dat had ik al gedaan voordat ik m'n vooruitziende blik postte en toen ik zag dat ze al na 12 uur hieperdepiep een foto postte van de pasgeboren spruit en daarna meerdere keren het geven van borstvoeding. Meestal volgt er een minitieus bevallingsverhaal waar niemand op zit te wachten 🥴.quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hint: zoek op insta op die naam. 😊
Aaahquote:Op woensdag 14 januari 2026 19:50 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Oh, dat had ik al gedaan voordat ik m'n vooruitziende blik postte en toen ik zag dat ze al na 12 uur hieperdepiep een foto postte van de pasgebroken spruit en daarna meerdere keren het geven van borstvoeding. Meestal volgt er een minitieus bevallingsverhaal waar niemand op zit te wachten 🥴.
Arm kind 😂quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:50 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Oh, dat had ik al gedaan voordat ik m'n vooruitziende blik postte en toen ik zag dat ze al na 12 uur hieperdepiep een foto postte van de pasgebroken spruit en daarna meerdere keren het geven van borstvoeding. Meestal volgt er een minitieus bevallingsverhaal waar niemand op zit te wachten 🥴.
En daarom is Judith een influencer en ik niet 🥴. Ik steek liever een vork in mijn beide ogen, dan zo te moeten denken. En al helemaal over een gevoelig onderwerp.quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:38 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Levert dat niet weet extra centjes op als mensen op dat bericht reageren?
🤣🤣🤣quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, iemand meldt zich via DM bij Judith en krijgt dan eerst een linkje om op te klikken voordat ze info deelt.
Je hebt gelijk! Judith krijgt m.i. ook een beetje praatjes met haar nieuwe "doe wat ik zeg, koop mijn excelbestand en ongetwijfeld aanstaande handboek *geld in potjes verdelen*, en je wordt slapend rijk" account. Die zit zich rijk te rekenen 😉.quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Alles voor de interactie, zo krijgt ze (misschien) weer dm's en dat is goed voor haar zichtbaarheid op insta
Zou ze dat zo plannen zodat er geen speelafspraken mogelijk zijn?quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Niet eens voor het eten, gewoon meteen uit school 🙈
Nou ja, die vragen heb ik ook. En is het uitgangspunt van een BAM ook niet dat er geen contact is met de donor, als dit zo contractueel is vastgelegd? En er zijn toch andere en anonieme manieren om contact te zoeken met kinderen/broertjes/zusjes, in geval van erfelijke of ernstige ziekte? Ik vind het nogal wat dat dit zo in een Facebook groep wordt gezet en wat vervolgens een eigen leven op het internet gaat leiden. Hopelijk wordt de privacy van alle betrokkenen in acht genomen. Judith is een sensatiezoeker.quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Oprechte interesse: hoe weet jij dat die donor declareren is van? Heeft J dat gedeeld, worden zulke dingen besproken op die FB groep? Zodat je weet wie de halfbroertjes/-zusjes zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |